Ik klaag niet altijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. Het gezeik is minder dan andere jaren. Meestal positieve reacties. Sommige met humor. Maar Doublepain is natuurlijk de eerste klager.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Againzender het volgende:
ik heb of opeens hooikoorts gekregen, of ik ben snipverkouden
van de natuur in de stad?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Againzender het volgende:
ik heb of opeens hooikoorts gekregen, of ik ben snipverkouden
daar is weinig natuur meer aanquote:
Over de homo's ?quote:
Nee, de opkomst van Pinksterkerken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over de homo's ?
Ga zo de herhaling kijken.
Oh was dat tegenlicht. Groter dan de Islam momenteel.quote:
Geloof is puur hoop verkopen met leuke marketingtools. Als je maar genoeg bidt en geld overmaakt naar de kerk komt dat hogere salaris vanzelf wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh was dat tegenlicht. Groter dan de Islam momenteel.
Ik begin ook zo'n geloofquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Geloof is puur hoop verkopen met leuke marketingtools. Als je maar genoeg bidt en geld overmaakt naar de kerk komt dat hogere salaris vanzelf wel.
Eng.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef borisz het volgende:
Trouwens Tong schiet eens op. Ze wachten op je in Vaticaanstad. Kardinaal Tong uit Hong Kong is de enige die nog ontbreekt.
Gisteren was ik bij Axel in de klas om hun mozaik project te bekijken. Hardstikke leuk natuurlijk. Maar aan het eind begon de juf nog over de lente, en dat ze had laten zien wat stuifmeel was, waar ze vervolgens met stuifmeel van een hazelaar ging lopen wapperen....quote:
tuurlijk welquote:
Verrassendquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:49 schreef rubbereend het volgende:
tijd dat die postbode ook gaat bekennen
tijd voor taartquote:
ik ga binnenkort ook beginnenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:51 schreef Bos81 het volgende:
Zo een lekker stukje hard gelopen, nu even douchen
Okee begin rustig aan he, zeker als je zoals jij wat zwaarder bent (met alle respect) krijgen je enkels wat meer te voorduren..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:52 schreef rubbereend het volgende:
dank
[..]
ik ga binnenkort ook beginnen
ik snap niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee begin rustig aan he, zeker als je zoals jij wat zwaarder bent (met alle respect) krijgen je enkels wat meer te voorduren..
,ik ben al wat verder. Ik ga in april zelfs al meedoen aan een loop over 4km
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Alsnog gefeliciteerd Rubbereend
dank uquote:
Hintjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:56 schreef rubbereend het volgende:
morgen weer een bijzonder sportverhaal op de site tong!
atletiekquote:
Ja heb ik erg in Osendarp die derde werd achter dinges, die neger. Jelle nog iets.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet toch wel een paar decennia verder terug.
Benjamin Ben?quote:
Nee, het is een viervoudig olympisch kampioenquote:
Ik pijnig me suf. Welke sportquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, het is een viervoudig olympisch kampioen
Nee geen Ben, en het was atletiek, dat had ik al verradenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pijnig me suf. Welke sport
En heette ie echt ben ?
Owquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee geen Ben, en het was atletiek, dat had ik al verraden
die is veel vaker dan 4 maal olympisch kampioen gewordenquote:
Man, 4 keer olympisch kampioen. Atletiek...Boubka ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is veel vaker dan 4 maal olympisch kampioen geworden
anders oostblokland en verder terugquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man, 4 keer olympisch kampioen. Atletiek...Boubka ?
De locomotief. Die de 5 en 10 kilometer won plus de marathon ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
anders oostblokland en verder terug
leuk raadspelletje dit![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
De locomotief. Die de 5 en 10 kilometer won plus de marathon ?
je te vermakenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef borisz het volgende:
Als Ajacied sta ik nu in een Eindhovense pub
Mooi gedaan Rubbereend.quote:
vriend die mee was ipv Axel zorgde met z'n droge commentaar voor nog de nodige humor. Verder niet echt een boeiende wedstrijd, hoewel PEC een uur lang best goed stond.quote:
dank uquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi gedaan Rubbereend.
Eén van de grootste sporters ooit. Ben weer trots om Hooler te zijn.
Klote man. Wat heeft ie ?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
de komende nacht wordt mede onmogelijk gemaak door mascotte Axel. pff, hij is echt ziek,
sterkte en vooral beterschap voor onze mascottequote:Op zondag 10 maart 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
de komende nacht wordt mede onmogelijk gemaak door mascotte Axel. pff, hij is echt ziek,
succes en zet hem opquote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte AZ en Axel.
Ik ga ook maar proberen te slapen. Morgen de test die zal uitwijzen dat ik terecht kan bij de postbezorging via de sociale werkplaats
(of niet, maar daar ga ik niet vanuit![]()
![]()
![]()
)
Kick ass Bossiequote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte AZ en Axel.
Ik ga ook maar proberen te slapen. Morgen de test die zal uitwijzen dat ik terecht kan bij de postbezorging via de sociale werkplaats
(of niet, maar daar ga ik niet vanuit![]()
![]()
![]()
)
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef rubbereend het volgende:
als mensen de Zatopek special lezen vind ik een reactie onder de special ook tof/einde dienstmededeling
je moet wel helemaal naar onderen doorscrollen daar komt pas het invoervakjequote:Op maandag 11 maart 2013 00:28 schreef tong80 het volgende:
Geen idee waarom ik niet kan reageren.
Mooi Rubbereend
Voeren ze daar ook eendjes ?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet wel helemaal naar onderen doorscrollen daar komt pas het invoervakje
quote:
Datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi gedaan Rubbereend.
Eén van de grootste sporters ooit.
Had haar even geroepen.quote:
dankquote:
ze luistert wel braaf naar jequote:
Briljant. Ik zit te schaterenquote:
Staphorstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Zo, zondag nog wat rellen mannen?
Bij welke harde kern horen jullie?
Harold Wapenaar op doel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan staan we binnenkort tegenover elkaar
Ermelo hooligan hier. Werken jullie met wapens?
dat sowieso, en misschien moeten we maar eens naar 16 en 16 in het betaald voetbal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
Eis van zestien contractspelers laten varen in de bierdivisie.
Eerste divisie ook naar zaterdagmiddag zetten, eis van 16 contractspelers weg en je bent er. Hogere wiskunde is 't niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:33 schreef rubbereend het volgende:
tijd om de voetbalpiramide opnieuw te bekijken
Eredivisie altijd 18 laten blijven. Nooit aan tornen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat sowieso, en misschien moeten we maar eens naar 16 en 16 in het betaald voetbal.
waarom?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eredivisie altijd 18 laten blijven. Nooit aan tornen wat mij betreft.
Omdat ik wat dat betreft zo conservatief als de pest ben.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik wat dat betreft zo conservatief als de pest ben.
omdat in dit tempo de bierdivisie krimpt tot 14 clubsquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:24 schreef borisz het volgende:
Ik zie ook niet in waarom de eredivisie terug gebracht moet worden naar 16. Welk probleem moet daar dan mee worden opgelost?
Hetgeen je dus via de onderkant moet bijvullen, niet via de bovenkant. Grootste tegens van Topklassers zijn de vrijdagavond en de verplichte contractspelers. Hef je dat op, heb je eindelijk de gezonde doorloop.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat in dit tempo de bierdivisie krimpt tot 14 clubs
dat kan er wel af ja, Nederland heeft gewoon niet meer het draagvlak voor zoveel contractspelers.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetgeen je dus via de onderkant moet bijvullen, niet via de bovenkant. Grootste tegens van Topklassers zijn de vrijdagavond en de verplichte contractspelers. Hef je dat op, heb je eindelijk de gezonde doorloop.
Volgens mij een miljoen gegeristreerde KNVB-leden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan er wel af ja, Nederland heeft gewoon niet meer het draagvlak voor zoveel contractspelers.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij een miljoen gegeristreerde KNVB-leden.
Habemus Papamquote:
wel een juweeltje van een twitteraccount als je haar tweets zo bekijkttwitter:daniellevwijk97 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 21:10:00Waarom tweet iedereen over nieuwe paus ofzo? Nederland heeft toch nieteens een paus? reageer retweet
Genoeg van dat soort types op twitterquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef rubbereend het volgende:
wel een juweeltje van een twitteraccount als je haar tweets zo bekijkttwitter:daniellevwijk97 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 21:10:00Waarom tweet iedereen over nieuwe paus ofzo? Nederland heeft toch nieteens een paus? reageer retweet
OMGquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef rubbereend het volgende:
er zitten gelukkig nog wel meer mooie accounts tussen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Slotervaartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Zo, zondag nog wat rellen mannen?
Bij welke harde kern horen jullie?
of je reageert even op een post van 2 dagen terug, goedemorgen AZquote:
Ik kreeg een paar weken geleden een pop-up dat een post van mij was gequote. Ik zo van ehh had ik in dat topic gepost danquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
of je reageert even op een post van 2 dagen terug, goedemorgen AZ
Het is natuurlijk ook een stormlooptopic ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
of je reageert even op een post van 2 dagen terug, goedemorgen AZ
prima tempo voor die bejaarden hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een stormlooptopic dit
Ik ben nog lang geen 32 hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
prima tempo voor die bejaarden hier
broekiequote:
ELquote:
Ja zeker. Straks live op iig RTL7 vanaf 19.00 de 1e wedstrijd en dan vana 21.05 een tweede wedstrijd.quote:
Je hebt Sport 1 / Eredivisie live?quote:
Ja ik heb alles iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt Sport 1 / Eredivisie live?
Misschien dat de Belg of de Mof ook nog uitzenden, dat weet ik niet
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Againzender het volgende:
kut weer. meisje, vrouw nu, jaren gewerkt bij het bedrijf van mijn vader, nu al jaren met kanker, en nu opgegeven. uitgenodigd voor verjaardag van mijn vader volgend weekeinde, maar haar oudste zus viert ook haar verjaardag.
Waar ga je voor het laatst op verjaardagsbezoekze kiest voor dr zus
laat ik lekker positief blijven... de meeste doden afgelopen 20 jaar waren vanwege kanker.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]Wel logische keuze
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat met een vrouw die bij mij op de PAAZ lag, die had ook kanker met slechte vooruitzichten.. midden 30, 2 jonge kinderen
Ik vrees wel het ergste eigenlijk...
Sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef Againzender het volgende:
kan het ff niet hebben, ga ff online, loop mijzelf nu iets teveel aan te doen
Kut man. Kusje van mannen onder elkaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef Againzender het volgende:
kan het ff niet hebben, ga ff online, loop mijzelf nu iets teveel aan te doen
quote:
Keep the soul alivequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef Againzender het volgende:
Zo, beter gehumeurd nu, en weekendnou ja, ik ben thuis met Axel en Marc, even inloggen en wat dingen afronden op de zaak.
Leukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:50 schreef rubbereend het volgende:
goede morgen, tijd om weer eens een special online te zetten, vandaag Jan Lammers
quote:
mooiste vind ik nogquote:
gevonden in een boek uit 1980quote:In 1980 maakte Lammers de overstap naar ATS-Ford. De eerste drie Grands Prix wist hij zich niet te kwalificeren. Teamleider Günter Schmid zet hem daarop uit het team. "Hij is de zenuwen niet de baas. In de trainingen moet Jan om de paar ronden stoppen en naar de WC", aldus de teambaas.
als zelfs Ajax eigen twitter account in deslotfase het heeft over mazzel, dan weet ik het wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef chufi het volgende:
Nippertje, wat zat Ajax te kloten in de slotfase
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Againzender het volgende:
mijn schoonvader kwam vanmiddag ook nog even met iets dat uit een schrift viel bij het opruimen van de zolder bij zijn moeder. Krantenknipsel hoe je met een nieuwe manier beter eten kon conserveren, maar op de achterkant toevallig de voetbaluitslagen, waaronder Ajax - Blauw Wit.
1941 was dit
quote:
Was de leukste TTpagina. Bestaat al jaren niet meer helaas.quote:
tijd voor een minuut stiltequote:Op maandag 18 maart 2013 08:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Was de leukste TTpagina. Bestaat al jaren niet meer helaas.
Iedereen gefeliciteerd met de 113de verjaardag van Ons Aller Ajax![]()
Is het zo erg dat pagina 316 niet meer bestaat ?quote:
Hoelang gaat dat stand houden ?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef borisz het volgende:
In het kader van Ole Sportboulevard.
Woods en Vonn zijn een setje
gerucht ging al enige tijdquote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef borisz het volgende:
In het kader van Ole Sportboulevard.
Woods en Vonn zijn een setje
Ligt aan de standjes.quote:
Hard op lachtquote:
Zou ie haar G-plek hebben gevonden ?quote:
dat is een hoaxquote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Bos81 het volgende:
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk na 5 jaar mag ik weer geld gaan verdienen
Mooi Bosquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Bos81 het volgende:
ik moet het even inscannen, ooit.quote:
dat is goed, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Bos81 het volgende:
Top Bos..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Bos81 het volgende:
Zeer zekerquote:
Postbezorging via de sociale werkvoorzieningquote:
Leuk!quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeer zeker
[..]
Postbezorging via de sociale werkvoorziening
Dat moeten we nog afspreken, ik wil niet op stel en sprong starten en ook niet mijn huidige werkervaringsplek plotseling verlaten..quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Postbezorging door een Fokker
Hier ook. Best wel hard, met wind tegen was dat niet prettig net.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel fijn dat ik nu nog niet hoef te beginnen, hier sneeuwt het behoorlijk nu
Met de zoon van Didi Thurau.quote:
tja, de kritische houding naar het wielrennen hèquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met de zoon van Didi Thurau.
4 dagen schaatsen op NED-1. Maar bij zo'n koers zenden ze liever het 12.00 journaal 20 keer uit.
Dwars door Vlaanderen heeft de NOS nooit uitgezonden. E3prijs sneuvelt vrijdag wel bij de NOS. Ben benieuwd wat er van GW over blijftquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met de zoon van Didi Thurau.
4 dagen schaatsen op NED-1. Maar bij zo'n koers zenden ze liever het 12.00 journaal 20 keer uit.
Ach de Belgen hebben nooit gebruikt. Je hoort er van de verslaggevers ook nooit iets over.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, de kritische houding naar het wielrennen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klein vuurtje.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zeg maar tabé.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
Tis gedaan met Veendam
Telefoonlijn SC Veendam doorgesneden
vaste telefonie eruit!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
Tis gedaan met Veendam
Doorgesneden ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
Tis gedaan met Veendam
hier is het overigens meestal gewoon een aannemer die een damwand door je lijn heen ramt.quote:
Ik was al begonnen met Israel - Portugalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Het voetbalavondje is begonnen. Nu Deutschland in en tegen het Aziatische Kazachstan
Dat zal ik we nergens kunnen volgen op de TV vrees ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was al begonnen met Israel - Portugal
Al afgelopenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal ik we nergens kunnen volgen op de TV vrees ik
90+2 de 3-3. Dat was jammer, anders was Portugal zo goed als uitgeschakeld.quote:
SPT / Eén van Neerlands grootste sporters ooit neemt afscheidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:20 schreef borisz het volgende:
Een hockeyheld met pensioen Teun de Nooijer zegt tophockey vaarwel
leuk stukje! wist ik helemaal niet dat men dat geprobeerd heeft, altijd leuk als mensen onconventioneel denkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:12 schreef rubbereend het volgende:
Voor de liefhebbers, ik heb weer een Formule 1-special gemaakt. Deze keer over de zeswielers. Vier bijzondere Formule 1-wagens op zes in plaats van vier wielen. [F1 Historie] Het kan ook op zes wielen
Ben de slechtste schaker ter wereld, maar volg het wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:46 schreef borisz het volgende:
Nog mensen die het kandidatentoernooi volgen? Morgen de kraker tussen Carlsen en Aronian.
NWS / NOS-Journaal totaal misluktquote:Op zondag 24 maart 2013 11:46 schreef borisz het volgende:
Mogge
Tijd om nog drie gouden medailles te winnen.
correctiequote:
nou die doodstrijd heeft nog best lang geduurd de afgelopen jarenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:01 schreef borisz het volgende:
Morgen RIP Veendam.
Nou ja Koos Gjaltema c.s. gaat niet investeren. En daarmee is het zeer wrs snel afgelopen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag/vanavond verjaardag van mn vader gevierd in een restaurant in Haarzuilens.
Had hij slim geregeld: om 4 uur konden we al terecht in een eigen ruimte, die voor veel meer mensen bedoeld is dan voor de 13 man/vrouw waar wij mee waren, wat er voor zorgde dat de drie mascottes ruimte zat hadden
Jemig, wat een energie hebben die 3en eetlust, hebben zo'n beetje alles opgevreten dat ze voor handen kregen. En Roel houdt nu ook van garnalen dankzij opa
Om 21:45 lagen ze in bed, om 22:00 hoorde ik alleen nog gesnurk. Eens kijken of ze morgenochtend wakker willen worden
dank je, er zijn nog veel meer gekke dingen geprobeerd. Daarover zal ook nog wel een stukje komen later dit jaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk stukje! wist ik helemaal niet dat men dat geprobeerd heeft, altijd leuk als mensen onconventioneel denken
gelukkig had ik Marc tussen mij en mn zwager gezet, zwager heeft nog drie neefjes die zo'n 5 jaar ouder zijn, en die heeft geweldig met vooral Marc opgetrokken.quote:
heb wel eens naar wat historische filmpjes overde ontwikkeling van de F1 gekeken, maar die 6-wiels ben ik nooig tegengekomen!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank je, er zijn nog veel meer gekke dingen geprobeerd. Daarover zal ook nog wel een stukje komen later dit jaar
en daarom schrijf ik die stukjesquote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb wel eens naar wat historische filmpjes overde ontwikkeling van de F1 gekeken, maar die 6-wiels ben ik nooig tegengekomen!
over stukkies schrijven, zie nu Annemarie van Gaal op ned 1 , deed een praatje bij ons jaarlijkse buitendag, sterke vrouw, vaak goede columns bij FD.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
over stukkies schrijven, zie nu Annemarie van Gaal op ned 1 , deed een praatje bij ons jaarlijkse buitendag, sterke vrouw, vaak goede columns bij FD.
dat hoorde ik ook om mij heenquote:
ben geen econoom of iets in die richting, maar heb vanuit mijn werk toegang tot de site (of is dat ondertussen openbaar?) maar staan goede artikelen.quote:
Ik kan vanuit de VU via een omweg ook alle artikelen lezenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben geen econoom of iets in die richting, maar heb vanuit mijn werk toegang tot de site (of is dat ondertussen openbaar?) maar staan goede artikelen.
Kom bij ons werken, heb je volgens mijn ook toegangquote:Op zondag 24 maart 2013 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan vanuit de VU via een omweg ook alle artikelen lezen. Verder heb ik af en toe een proefabo
Startersfuncties voor 2013 zijn al op bij julliequote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom bij ons werken, heb je volgens mijn ook toegang
je hebt een vleugel staan?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:44 schreef Againzender het volgende:
door het plafond!! volgens mij knalt er net een snaar in de vleugel, die knal! verwacht je niet zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |