dit is je moment, janine is nu uit de picturequote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil graag wat met LudoSanders maar heb hem nog niet durven vragen
True, maar ik weet niet of ie al wel toe is aan een nieuwe relatiequote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is je moment, janine is nu uit de picture;)
quote:
Eindelijk.... ik was het ZO zat om het geheim te houden...quote:
nee de enige die zij neukt zijn jouw vader en je broertjequote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef Sjeenkske het volgende:
Jouw mother en een (of meerdere) FOK!ker(s)
Alleen zijn er zoveel motherfokkers op dit forum, dat ik niet meer weet wie wie is. Of zijn dat allemaal exen van je moeder?
Ja in beide gevallen hebben de dames een moeilijke username die ik niet onthoud.quote:
als je wat te melden wil hebben kom dan met iets nuttigs en vul het lijstje aanquote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:
Het Wie doet het met wie lijstje niet kennen
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:46 schreef Dimens het volgende:
Vosss en Brennie. Die wonen ook bij elkaar.
Ik wist niet dat monopoly een homosexefiele flikker wasquote:
Te laat, nu zit je al vast aan Brennie.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist niet dat monopoly een homosexefiele flikker was
Slapen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben al tweemaal bij Monopoly wezen slapen. Raak mij aan.
Na een avond met hem ben je bekaf hoor. De volgende dag heb ik ook flink moeten schoonmaken. Boh wat een troep was er door gekomen.quote:
Ja hup versieren die handel! Meteen korte metten. Actie actie!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef HalfGod het volgende:
Ik ben wel verliefd op krullenbolletje, maarja..
ZolderFOK!kers versieren nietquote:Op maandag 4 maart 2013 17:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hup versieren die handel! Meteen korte metten. Actie actie!!!!!
een fok account jaquote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef Mano_ het volgende:
Ik denk dat de meeste FOK!ers iets met zichzelf hebben
Snap ik, hij is lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil graag wat met LudoSanders maar heb hem nog niet durven vragen
dit is geen datingtopicquote:Op maandag 4 maart 2013 19:27 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Zijn er nog geile bosnegerinnen op FOK!?
Jij bent knapquote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkerbotsing en JanPiraat
Bloempje. en Haarklip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je mijn scharrel zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef madeliefff het volgende:
Welkom in het roddelhoekje.
Ik ben wel benieuwd.... welke fokkers hebben een relatie/scharrelen met elkaar?
En wie zijn elkaars exen?![]()
Brand maar los!![]()
Wat? Is toch een normale vraag?quote:
Lulquote:
I feel you:quote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef Piye het volgende:
Ik heb iets met Smack10, ik weet alleen niet wat.
Toevallig... Ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef Piye het volgende:
Ik heb iets met Smack10, ik weet alleen niet wat.
Jij zit toch in de flow met Ludo? Dat hoor ik tenminste.quote:
Oh wie zegt dat? Hij is van Kwiwi... lees je toch in dit topicquote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij zit toch in de flow met Ludo? Dat hoor ik tenminste.
Nog niet, ik ben te verlegenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh wie zegt dat? Hij is van Kwiwi... lees je toch in dit topic
Jullie zelf. Als iemand iets zegt over 1 van jullie flipt de ander de pan uit. Daar moet meer achter zitten dacht ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh wie zegt dat? Hij is van Kwiwi... lees je toch in dit topic
We zijn gewoon goede vriendjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Jullie zelf. Als iemand iets zegt over 1 van jullie flipt de ander de pan uit. Daar moet meer achter zitten dacht ik.
Je weet wat ze zeggen over goede vriendjes toch?quote:
Neen, wat zeggen ze?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over goede vriendjes toch?
Je weet wel waar lasergamen toe leidt toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eens even vragen of Ludo dat ziet zitten.
Jij en Ludo? Vertel eens?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ludo gelijk een trio wil
jij bent 40 en zij is 15?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik had een fokhuwelijk met Angel-JoyMet wie ik in het echt iets heb gehad zeg ik niet
Omdat ze jou dan van haar dood kunnen beschuldigen?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met wie ik in het echt iets heb gehad zeg ik niet
Neen? Vertel eensquote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Je weet wel waar lasergamen toe leidt toch?
Aids.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Omdat ze jou dan van haar dood kunnen beschuldigen?
[..]
Neen? Vertel eens
Nee en neequote:
Gewoon een plastiekje om het pistool doen...quote:
Gewoon smack op mijn bakkesquote:
wat zijn de leeftijden dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee en neeOf AJ moet gelogen hebben over haar leeftijd
Zij zei dat ze 16 wasquote:
hou oud ben je eerlijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zij zei dat ze 16 wasIk ben natuurlijk ver in de 80
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
Vet cooowl!!!!Ik heb een Fok!relatie met Cremetje
Ben je jaloers?quote:
Ontzettendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ontzettend
Dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Te laatquote:
Wat een swag heb je, mag ik ook wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Te laatIk heb nu al een Fok!relatie met Cremetje
Player.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan houden wij op FOK! niks meer over.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik geef hem nog 10 dames als hij dan nooit meer op FOK! komt,
mij geef je niet weg tochquote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik geef hem nog 10 dames als hij dan nooit meer op FOK! komt,
Nee echte dames.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan houden wij op FOK! niks meer over.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:
Je bent te laat.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef Rodawa het volgende:
Zijn BBB en SwJ trouwens nog niet genoemd? Eén van de mooiste koppeltjes van FOK! als je het mij vraagt.
Cremetje.. past wel goed bij je gay-imagoquote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Nikonlover het volgende:
Zou jij wel willen hè, queer. Kan je lekker op ons fappen.quote:
Je bent zelf gayquote:Op maandag 4 maart 2013 20:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Cremetje.. past wel goed bij je gay-imago
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou jij wel willen hè, queer. Kan je lekker op ons fappen.
Zwart? Negroide bedoel je!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef -supergirl- het volgende:
-supergirl- en Piye omdat ie zwart is
Wat is swag?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef Nikonlover het volgende:
Zwart? Negroide bedoel je!!!
Mensen zwart noemen is discriminatie
Nee zwart gewoonquote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zwart? Negroide bedoel je!!!
Mensen zwart noemen is discriminatie
is nu "sherlock"quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
nieuw soort shag
gr gr
Wat is die sniffer eigenlijk?
Sniffer is niet meerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
nieuw soort shag
gr gr
Wat is die sniffer eigenlijk?
Jij was 6 seconde eerderquote:
ook geen swaffer meerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sniffer is niet meerHet is nu Sherlock
okeokeoke, dm maar een foto, dan krijg je foto. (want ja je kunt wel bewijs van mij willen, maar je moet ook wel kunnen bewijzen dat je een man bentquote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mij is nog geen bewijs toegekomen anders.
Had je graag gewild he, jammer voor jouquote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
okeokeoke, dm maar een foto, dan krijg je foto. (want ja, je moet ook wel kunnen bewijzen dat je een man bent)
iddquote:
jammer voor mij wtf hahahahaquote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Had je graag gewild he, jammer voor jou![]()
Het is niet persoonlijk.
is toch roddeltopic, gaat niet over eigen exenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Maar TS, denk je echt dat iedereen hier vrolijk op gaat noemen wie zijn/haar FOK!ex is?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
jammer voor mij wtf hahahaha![]()
dan niet
Ja oke, iemand anders zal het wel voor ze zeggen, maar ik denk niet dat mensen het hier zelf trots gaan verkondigenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef -supergirl- het volgende:
-supergirl- en Piye omdat ie zwart is
Wat ben je ook een sletje.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is zelfs een wikipedia over.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Maar TS, denk je echt dat iedereen hier vrolijk op gaat noemen wie zijn/haar FOK!ex is?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Smack10 het volgende:
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 20:58:34 ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
is toch roddeltopic, gaat niet over eigen exen
M'n bed is altijd opgemaakt voor jou.quote:
Volgens mij is het dit tot nu toe of zoquote:
Stouterdquote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef Piye het volgende:
Smack10 wil je foto van PatriciaPrecies?
[..]
M'n bed is altijd opgemaakt voor jou.
Je hebt toch wel een 2pers?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef Piye het volgende:
Smack10 wil je foto van PatriciaPrecies?
[..]
M'n bed is altijd opgemaakt voor jou.
quote:
Sowieso, maar maakt niet uit als je op elkaar ligt.quote:
Die is wel heel oudquote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:
Het Wie doet het met wie lijstje niet kennen
Je heb me doorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef Mano_ het volgende:
Ik denk dat de meeste FOK!ers iets met zichzelf hebben
Op elkaar liggen? Wat voor vunzige gedachten heb jijquote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, maar maakt niet uit als je op elkaar ligt.
Ik ken echt niemand van dit lijstje, wat een deceptiequote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het dit tot nu toe of zo. Van wat hier in het topic genoemd is en mijn eigen toevoeging dan.
Vosss en Brennie
Omdatappel en Furdinand.
Promisionxexposed en Taexon
Bloempje. en Haarklip
Hypocriet en 2Happy4U
RockNijntje en stefanhaan
Welke FOK!kers ken je wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand van dit lijstje, wat een deceptie
Noob.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand van dit lijstje, wat een deceptie
De 'onbekende' namen zijn daar inderdaad nog weggelatenquote:
ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb ooit nog eens wat gehad met Oostblokker. Wat een chick was dat zeg.
Ik (her)ken iedereen op de lijst.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De 'onbekende' namen zijn daar inderdaad nog weggelaten.
Of ja ik zal ook wel onbekend zijn, maar goed.
Haar luiers jaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb ooit nog eens wat gehad met Oostblokker. Wat een chick was dat zeg.
Volgens mij is ONZ niet helemaal geschikt om dat uit de doeken te doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op elkaar liggen? Wat voor vunzige gedachten heb jij
Kunnen ze je wel niet aanklagen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is ONZ niet helemaal geschikt om dat uit de doeken te doen.
Nee vertelquote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is ONZ niet helemaal geschikt om dat uit de doeken te doen.
best een hoop dacht ikquote:
Zijn allemaal van die kinders die de Jong slowchat niet uit komenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
best een hoop dacht ik..maar meer van klb dan onz eigenlijk.
*hopend dat deze mensen van onz zijn*
bij deze aangenaam dan maar hequote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het dit tot nu toe of zo. Van wat hier in het topic genoemd is en mijn eigen toevoeging dan.
Vosss en Brennie
Omdatappel en Furdinand.
Promisionxexposed en Taexon
Bloempje. en Haarklip
Hypocriet en 2Happy4U
RockNijntje en stefanhaan
Ik heb daar vier posts volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die kinders die de Jong slowchat niet uit komen
Dit vat het wel samen.quote:
Tikkeltje ordinair misschienquote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij ook al ja? Je zou het niet meteen zeggen, maar ze is wel wat sletterig.
Ik heb je filmpje niet gekeken maar wat maakt dat jij denkt dat ik geslachtsgemeenschap ga hebben met een FOKkende negroïde knul uit Rotterdamquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Piye het volgende:
Ik ken ook vrijwel niemand uit dat lijstje. Zitten ook bijna geen actieve KLB'ers tussen.
[..]
Dit vat het wel samen.
Combinatie van m'n freshe stijl, aansprekende karakter en overvloed aan game. De vraag is meer of jij wel sekswaardig bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb je filmpje niet gekeken maar wat maakt dat jij denkt dat ik geslachtsgemeenschap ga hebben met een FOKkende negroïde knul uit Rotterdam
Kerel jij hebt al geluk als je wat mag neuken wat nog 38 graden is en een mossel heeftquote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Combinatie van m'n freshe stijl, aansprekende karakter en overvloed aan game. De vraag is meer of jij wel sekswaardig bent.
Kijk het filmpje maar gewoon trouwens.
huren jullie anders ffe een kamerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kerel jij hebt al geluk als je wat mag neuken wat nog 38 graden is en een mossel heeft
Dat kan je wel zeggen, maar jij weet net zo goed als ik, dat je dat alleen zegt omdat je mij niet wil faciliteren in de zojuist gedane tikkeltje arrogante uitspraken. Niet omdat jouw woorden echt betrekking op mij hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kerel jij hebt al geluk als je wat mag neuken wat nog 38 graden is en een mossel heeft
Hey je praat tegen een mbo'ertje. Beetje rustig aan met je woordkeuzequote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar jij weet net zo goed als ik, dat je dat alleen zegt omdat je mij niet wil faciliteren in de zojuist gedane tikkeltje arrogante uitspraken. Niet omdat jouw woorden echt betrekking op mij hebben.
Ik doe ook mbo weet je nog?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hey je praat tegen een mbo'ertje. Beetje rustig aan met je woordkeuze
O dacht dat je hbo deed.quote:
zit er wel een zure vislucht aan..quote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hbo nagelverzorging is er toch wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
O dacht dat je hbo deed.
Ik ga volgend jaar weer een nieuwe mbo doen ipv hbovet kut eigenlijk maar wat ik wil is er niet in hbo.
Negers op het hbo.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
O dacht dat je hbo deed.
Ik ga volgend jaar weer een nieuwe mbo doen ipv hbovet kut eigenlijk maar wat ik wil is er niet in hbo.
Het is wat niemand hier bij me zou verwachten denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hbo nagelverzorging is er toch wel?
sorrry
quote:
Kinderjuf?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is wat niemand hier bij me zou verwachten denk ik
filosoof natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is wat niemand hier bij me zou verwachten denk ik
Ja daarom.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gadver nee heb een bloedhekel aan kinders
Iedereen is tot op zekere hoogte een filosoof, behalve als je de titel bedoelt die de uni je kan geven o.i.d.quote:
iddquote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Iedereen is tot op zekere hoogte een filosoof, behalve als je de titel bedoelt die de uni je kan geven o.i.d.
De hele tijd over tijd en wat goed en slecht is lullen is echt niet leuk.quote:
Mee eens, zeg het maar gewoon.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De hele tijd over tijd en wat goed en slecht is lullen is echt niet leuk.
helemaal niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Iedereen is tot op zekere hoogte een filosoof, behalve als je de titel bedoelt die de uni je kan geven o.i.d.
Het eindigt altijd met dezelfde vraag als waarmee het begint. Ja, boeiend kan het zeker zijn, maar ik doe liever iets nuttigs en wil later werk hebbenquote:
het gaat toch meer over het leven?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
helemaal niet.
Net zoals een naar de supermarkt lopen geen sporten is of een mening over de sp hebben je nog geen verstand van politiek geeft
Ach tegenwoordig heb je met geen enkele diploma meer baangarantie. Ik kies liever voor iets wat ik leuk vind en Echt graag wil.... En als je zeker wil zijn van een baan moet je sowieso de zorg kiezenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het eindigt altijd met dezelfde vraag als waarmee het begint. Ja, boeiend kan het zeker zijn, maar ik doe liever iets nuttigs en wil later werk hebben.
Zit wel waarheid in, maar doen wat je echt leuk vind kan in zulke gevallen risicovol zijn. Een afgestudeerde architect komt niet eens meer aan werk, laat staan een filosoofquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig heb je met geen enkele diploma meer baangarantie. Ik kies liever voor iets wat ik leuk vind en Echt graag wil....
Op jouw niveau misschien (nee, dit is niet om denigrerend te doen, ik heb gewoon echt werkelijk geen verstand van de mogelijkheden op vmbo/mbo).quote:En als je zeker wil zijn van een baan moet je sowieso de zorg kiezen
O jij bedoelde filosofie, ik dacht het raadspelletje.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het eindigt altijd met dezelfde vraag als waarmee het begint. Ja, boeiend kan het zeker zijn, maar ik doe liever iets nuttigs en wil later werk hebben.
Oh lolquote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef Piye het volgende:
[..]
O jij bedoelde filosofie, ik dacht het raadspelletje.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit wel waarheid in, maar doen wat je echt leuk vind kan in zulke gevallen risicovol zijn. Een afgestudeerde architect komt niet eens meer aan werk, laat staan een filosoof...
[..]
Op jouw niveau misschien (nee, dit is niet om denigrerend te doen, ik heb gewoon echt werkelijk geen verstand van de mogelijkheden op vmbo/mbo).
ICT alles.
Nee echt!?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We gaan wel lekker offtopic trouwens.
Iedereen denkt na over het bestaan en het leven, op het punt dat je gaat redeneren en je intellectueel gaat inspannen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
helemaal niet.
Net zoals een naar de supermarkt lopen geen sporten is of een mening over de sp hebben je nog geen verstand van politiek geeft
Mwoah, zeker als je dat universitair gedaan hebt kun je toch wel wat.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
no fucking shit, wat een aanfluiting is dat!
Komt door -supergirl- als zij in een topic komt ontspoort het helemaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh lol![]()
_!
We gaan wel lekker offtopic trouwens.
Kijk eens wat er nog meer stondquote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef -supergirl- het volgende:
nee, dit is niet om denigrerend te doen, ik heb gewoon echt werkelijk geen verstand van de mogelijkheden op vmbo/mbo
quote:nee, dit is niet om denigrerend te doen, ik heb gewoon echt werkelijk geen verstand van de mogelijkheden op vmbo/mbo
Dat maakt je nog geen filosoofquote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Iedereen denkt na over het bestaan en het leven, op het punt dat je gaat redeneren en je intellectueel gaat inspannen.
Je hoeft geen nieuwe theoriën in praktijk te brengen of de hele geschiedenis van de filosofie te kennen om jezelf tot filosoof te scharen
Enkel VH en Ara waren nog niet genoemd.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rocknijntje en stefanhaan
ValHallen en arachide
SiIk en patje_1989
Heloef en Monopoly
Ik kan ook achterlopen hoor
ja wat dan meer dan iemand anders?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwoah, zeker als je dat universitair gedaan hebt kun je toch wel wat.
Ja man met zon zin hoef je dan echt niet meer aan te komen naast de rest van je postquote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk eens wat er nog meer stond:
[..]
Je loopt 2 jaar achter jaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rocknijntje en stefanhaan
ValHallen en arachide
SiIk en patje_1989
Heloef en Monopoly
Ik kan ook achterlopen hoor
Niet zo aangebrand joh. Het is toch gewoon een niveau?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja man met zon zin hoef je dan echt niet meer aan te komen naast de rest van je post
In dat vak hequote:
Ik kon mijn zin helaas niet anders formuleren, vandaar de uitleg erachter dat ik er niets verkeerds mee bedoelde. Ik heb niets tegen mbo, dat maak jij eruit op, je maakt hier zelf een persoonlijke aanval van. Jammerquote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja man met zon zin hoef je dan echt niet meer aan te komen naast de rest van je post
het je voornaamste bezigheid maken, net als vinden dat dieven opgepakt moeten worden je geen rechter maakt.. maar zelfs als niet filosoof wil ik daar geen te hecht labeltje op plakken (hihaho)quote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat versta jij onder filosoof zijn?
Dit dus, als ik de mbo'er was en zij op de universiteit of vwo of hbo of whatever ander niveau zat had ik nog steeds over "jouw niveau" gesproken...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet zo aangebrand joh. Het is toch gewoon een niveau?
Ik denk dat de lagere mbo curcussen jongeren best slechter kunnen maken, je kunt iemands interesse en leergierigheid gewoon doodslag met onzin en matigheidquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In dat vak he. Mbo, hbo, uni, het maakt een persoon echt niet beter of slechter.
[..]
Ik kon mijn zin helaas niet anders formuleren, vandaar de uitleg erachter dat ik er niets verkeerds mee bedoelde. Ik heb niets tegen mbo, dat maak jij eruit op, je maakt hier zelf een persoonlijke aanval van. Jammer.
Oef geen idee... Heb je suggesties?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
Hey TS met wie zou jij een FOK!-relatie willen eigenlijk?
Wat proberen vwo sletjes toch altijd extra nerdy over te komenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In dat vak he. Mbo, hbo, uni, het maakt een persoon echt niet beter of slechter.
[..]
Ik kon mijn zin helaas niet anders formuleren, vandaar de uitleg erachter dat ik er niets verkeerds mee bedoelde. Ik heb niets tegen mbo, dat maak jij eruit op, je maakt hier zelf een persoonlijke aanval van. Jammer.
Myraela en Twi ook nogquote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Enkel VH en Ara waren nog niet genoemd.
Oh ja, natuurlijkquote:
Patje1987 wellichtquote:
Ten eerste ben ik al ruim een jaar bij mijn vriend en zou ik mezelf dus geen slet noemen. Ik vind mezelf niet slim, of in ieder geval niet slimmer dan anderen en dat zou ik dus ook niet benadrukken. Ja, ik game, omdat ik dat leuk vind, sorry. Maar vind je gamen iets voor vwo'ers dan? En ja, ICT, daarmee wil ik iets gaan studeren ja, gewoon omdat ik het interessant en leuk vind. Is ICT-interesses hebben ook iets voor vwo'ers volgens jouquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat proberen vwo sletjes toch altijd extra nerdy over te komenmet je ICT
laat me raden je gamed ook? Zo lekker on-vrouwelijk ....... Altijd van die manwijven daar
dat ging toch over jouquote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je was er al naar aan het vragen toch vandaag?
Het is Patje1987quote:
Volgens mij komen sommige dingen echt niet helemaal goed binnen bij vwo'ers ? Ik probeer geen serieus gesprek met je aan te gaan ik ken je niet, ik maak je gewoon duidelijk dat ik je niet moet is dat nou zo moeilijk te begrijpen meisje groetjes aan je studieboekenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk!
[..]
Patje1987 wellicht.
[..]
Ten eerste ben ik al ruim een jaar bij mijn vriend en zou ik mezelf dus geen slet noemen. Ik vind mezelf niet slim, of in ieder geval niet slimmer dan anderen en dat zou ik dus ook niet benadrukken. Ja, ik game, omdat ik dat leuk vind, sorry. Maar vind je gamen iets voor vwo'ers dan? En ja, ICT, daarmee wil ik iets gaan studeren ja, gewoon omdat ik het interessant en leuk vind. Is ICT-interesses hebben ook iets voor vwo'ers volgens jou?
Op de laagste mbo-niveaus ben je doorgaans voornamelijk bezig met praktijk. Dus ik denk dat dat wel meevalt. Zolang je in ieder geval een opleiding doet die bij je past.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat de lagere mbo curcussen jongeren best slechter kunnen maken, je kunt iemands interesse en leergierigheid gewoon doodslag met onzin en matigheid
Gamen is wel een beetje een nerdhobby ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk!
[..]
Patje1987 wellicht.
[..]
Ten eerste ben ik al ruim een jaar bij mijn vriend en zou ik mezelf dus geen slet noemen. Ik vind mezelf niet slim, of in ieder geval niet slimmer dan anderen en dat zou ik dus ook niet benadrukken. Ja, ik game, omdat ik dat leuk vind, sorry. Maar vind je gamen iets voor vwo'ers dan? En ja, ICT, daarmee wil ik iets gaan studeren ja, gewoon omdat ik het interessant en leuk vind. Is ICT-interesses hebben ook iets voor vwo'ers volgens jou?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij komen sommige dingen echt niet helemaal goed binnen vwo'ers ? Ik probeer geen serieus gesprek met je aan te gaan ik ken je niet, ik maak je gewoon duidelijk dat ik je niet moet is dat nou zo moeilijk te begrijpen meisje groetjes aan je studieboeken
quote:ik ken je niet
quote:ik je niet moet
Iemand die buiten de ring durft te stappen en het schouwspel van een afstand bekijkt en observeertquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon iemand die moeilijk doet om het moeilijk doen en dat het liefst zo abstract mogelijk
Kom je naar Leiden, gaan we het samen studerenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk!
[..]
Patje1987 wellicht.
[..]
Oh, het is zelfs nog minder dan een hobby. Het is niet dat ik ieder moment van mijn vrije tijd game. Doe ik pas als ik me erg verveel of zoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Gamen is wel een beetje een nerdhobby ja.Maar ach dat is FOK!en ook.
Dat is jouw definitie? Het lastige van filosoferen is dat het oneindig door kan gaan en niks getoetst kan worden aan de hand van feiten. Het is een beetje ouwehoeren in het luchtledige.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Kesefkesef het volgende:
Iemand die buiten de ring durft te stappen en het schouwspel van een afstand bekijkt en observeert
Maar schatje..quote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoi. Ik meld even dat ik -supergirl- neem. Dagelijks.
het uitrekken van definities totdat alles onder die definitie kan vallen, noem ik het wel eens..quote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie? Het lastige van filosoferen is dat het oneindig door kan gaan en niks getoetst kan worden aan de hand van feiten. Het is een beetje ouwehoeren in het luchtledige.
Haha nee hoor. ik wil me niet prikken aan een cactus, schijnt pijn te doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar beetje concurrentie maakt het des te aantrekkelijker
filosofie is geen beroep, je hebt geen bevoegdheden nodig. Hoewel je filosofie als levenswijze kan zien, betekent het niet dat dat de enige manier is om je filosofisch op te stellen en bezig te zijn...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het je voornaamste bezigheid maken, net als vinden dat dieven opgepakt moeten worden je geen rechter maakt.. maar zelfs als niet filosoof wil ik daar geen te hecht labeltje op plakken (hihaho)
Hier moet ik even over nadenkenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef Life2.0 het volgende:
het uitrekken van definities totdat alles onder die definitie kan vallen, noem ik het wel eens..
sporten ook niet, toch is hangbuiken geen sportquote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
filosofie is geen beroep, je hebt geen bevoegdheden nodig. Hoewel je filosofie als levenswijze kan zien, betekent het niet dat dat de enige manier is om je filosofisch op te stellen en bezig te zijn...
Gewoon een omschrijving. Ouwehoeren met een zeker doel en dat lijdtot nieuwe inzichten, maar vaak beland je in het duisterquote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie? Het lastige van filosoferen is dat het oneindig door kan gaan en niks getoetst kan worden aan de hand van feiten. Het is een beetje ouwehoeren in het luchtledige.
Een nieuwe, mannelijke hetero, user noemde Rodawa een keer een een lekker ding vanwege zijn UI. Ik weet dat nog steeds, want het was grappig en newb.quote:
Ik hou ook niet van boeken met een open eind.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef Kesefkesef het volgende:
Gewoon een omschrijving. Ouwehoeren met een zeker doel en dat lijdtot nieuwe inzichten, maar vaak beland je in het duister
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een nieuwe, mannelijke hetero, user noemde Rodawa een keer een een lekker ding vanwege zijn UI. Ik weet dat nog steeds, want het was grappig en newb.
Of van die programma's die beginnen met 1 vraag en eindigen met 10 vragen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van boeken met een open eind.
zo kan je een afstandsbediening optillen sport noemen en nadenken filosofiequote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sporten ook niet, toch is hangbuiken geen sport
Dat is ook fucking irritant ja. Net als de serie Lost.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef Piye het volgende:
Of van die programma's die beginnen met 1 vraag en eindigen met 10 vragen.
jij leeft in een waan van zekerheid?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van boeken met een open eind.
Nee, al mag je het proberen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zo kan je een afstandsbediening optillen sport noemen en nadenken filosofie
of de mensen die er naar kijken, nog ergerquote:Op maandag 4 maart 2013 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is ook fucking irritant ja. Net als de serie Lost.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:49 schreef Life2.0 het volgende:
of de mensen die er naar kijken, nog erger
You wishquote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoi. Ik meld even dat ik -supergirl- neem. Dagelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |