dit is je moment, janine is nu uit de picturequote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil graag wat met LudoSanders maar heb hem nog niet durven vragen
True, maar ik weet niet of ie al wel toe is aan een nieuwe relatiequote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is je moment, janine is nu uit de picture;)
quote:
Eindelijk.... ik was het ZO zat om het geheim te houden...quote:
nee de enige die zij neukt zijn jouw vader en je broertjequote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef Sjeenkske het volgende:
Jouw mother en een (of meerdere) FOK!ker(s)
Alleen zijn er zoveel motherfokkers op dit forum, dat ik niet meer weet wie wie is. Of zijn dat allemaal exen van je moeder?
Ja in beide gevallen hebben de dames een moeilijke username die ik niet onthoud.quote:
als je wat te melden wil hebben kom dan met iets nuttigs en vul het lijstje aanquote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:
Het Wie doet het met wie lijstje niet kennen
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:46 schreef Dimens het volgende:
Vosss en Brennie. Die wonen ook bij elkaar.
Ik wist niet dat monopoly een homosexefiele flikker wasquote:
Te laat, nu zit je al vast aan Brennie.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist niet dat monopoly een homosexefiele flikker was
Slapen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben al tweemaal bij Monopoly wezen slapen. Raak mij aan.
Na een avond met hem ben je bekaf hoor. De volgende dag heb ik ook flink moeten schoonmaken. Boh wat een troep was er door gekomen.quote:
Ja hup versieren die handel! Meteen korte metten. Actie actie!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef HalfGod het volgende:
Ik ben wel verliefd op krullenbolletje, maarja..
ZolderFOK!kers versieren nietquote:Op maandag 4 maart 2013 17:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hup versieren die handel! Meteen korte metten. Actie actie!!!!!
een fok account jaquote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef Mano_ het volgende:
Ik denk dat de meeste FOK!ers iets met zichzelf hebben
Snap ik, hij is lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil graag wat met LudoSanders maar heb hem nog niet durven vragen
dit is geen datingtopicquote:Op maandag 4 maart 2013 19:27 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Zijn er nog geile bosnegerinnen op FOK!?
Jij bent knapquote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkerbotsing en JanPiraat
Bloempje. en Haarklip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je mijn scharrel zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef madeliefff het volgende:
Welkom in het roddelhoekje.
Ik ben wel benieuwd.... welke fokkers hebben een relatie/scharrelen met elkaar?
En wie zijn elkaars exen?![]()
Brand maar los!![]()
Wat? Is toch een normale vraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |