Die mensen staan boven mij omdat ik de eerste 3 events gemist hebquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die mensen staan boven jou, maar hadden bigfoot niet gepickt, sterker nog, de eerste 2 ronden was hij een punching bag.
Volgens mij lig jij daar elke nacht wakker van. Je beste seizoen ooit en je kunt geen champ worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die mensen staan boven mij omdat ik de eerste 3 events gemist heb
Die progressie die jij maakt heb ik alleen maar gezien bij de zware dopers....quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Welnee, maar THFXR is zo makkelijk te stangen.
die cheater?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
UFC on FX 8 Update: ‘Jacare’ Souza-Costa Philippou Official for Co-Main Event
quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Overeem geblesseerd. Doet niet mee in 160.
WAR HUNTO!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:46 schreef Fyodor het volgende:
Dan maar Hunt tegen JDS? Daar kijkt mening MMA liefhebber naar uit!
Ging over of Mark Hunt de plek kon krijgentwitter:danawhite twitterde op donderdag 07-03-2013 om 07:00:03@CapnHancock @markhunt1974 @junior_cigano not lookin good. Cigano vs Overeem in the summer reageer retweet
Hmm jammer, heb liever Hunt vs JDS van JDS vs Overeem...quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef Paxlie het volgende:
Ging over of Mark Hunt de plek kon krijgentwitter:danawhite twitterde op donderdag 07-03-2013 om 07:00:03@CapnHancock @markhunt1974 @junior_cigano not lookin good. Cigano vs Overeem in the summer reageer retweet
dat dat je een grapje maaktequote:Op donderdag 7 maart 2013 01:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Overeem geblesseerd. Doet niet mee in 160.
Yeah.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:46 schreef Fyodor het volgende:
Dan maar Hunt tegen JDS? Daar kijkt mening MMA liefhebber naar uit!
dat kan, alleen houdt de UFC niet van hele gevechten afblazen, ze proberen altijd een vervanging te zoeken. schijnbaar is ufc 160 bijna uitverkochtquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
Denk ook dat de UFC liever JDS vs Overeem maakt dan tegen Hunt. $$$
tweets, kan je gewoon hier posten dmv details en dan hier op het blauwe vogeltje te c/p enquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Stefan is er wat slechter aan toe dan dat het deed voorkomen trouwens, zie zijn twitter maar
Zonde van je geld, value imo zwaar op GSP @ 1.22quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Diaz @4.15 op Unibet... Yes we can!
Daar werd ik ook blij van ja, van de Japanse wat minderquote:
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 07-03-2013 om 21:59:55“@wornporther: Reading @arielhelwani 's tweets today has me even more excited” You have no idea. Just wait until you hear the audio. reageer retweet
Zit nu op mobiel, wat is er aan de hand?quote:
GSP en Diaz die volle bak ruzie makenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zit nu op mobiel, wat is er aan de hand?
Full audio from insane UFC 158 media conference call between 'motherf**ker' Georges St. Pierre and 'uneducated' Nick Diazquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zit nu op mobiel, wat is er aan de hand?
Iknow maar was op telliequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tweets, kan je gewoon hier posten dmv details en dan hier op het blauwe vogeltje te c/p en
Denk jij echt dat Dana een hand zal toereiken naar Diaz? Dana weet dondersgoed dat al die aandacht er voor zorgt dat Diaz opgefokt wordt en dan gaat knallen tijdens de PPV wat de mensen willen zien...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:01 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik kan het van beide kanten begrijpen.
Georges is 'normaal' en kan ondanks alle media pressure een goeie image neer zetten. Los van het feit dat hij ook nog eens goed kan vechten
Nick is een ADD patient die totaal geen begrip heeft van alle media aandacht om hem heen. Hij kan al die aandacht niet aan, en geeft de UFC etc ook nog eens de schuld omdat ze hem niet tegemoet komen. Terwijl het probleem juist bij hem ligt. Maar probeer dat maar eens uit te leggen aan een ADD patient die ook nog eens wereldwijd bekend is, de mensen om hem heen de schuld geeft en zichzelf niet kan inpraten dat hij een probleem heeft.
De ziekte van media aandacht wat voor ons allemaal vermaak is, maar voor hem een strijd om zich in te blijven mengen.
(Maar hij kan wel vechten!)
33:20. Inleiding op 29:00.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Wanneer is de actie? Want dat slappe gelul van Nick interesseert me niet zoveel.
Dat slappe gelul is juist het mooistequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Wanneer is de actie? Want dat slappe gelul van Nick interesseert me niet zoveel.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:51 schreef THEFXR het volgende:
alleen hendriks bleef tot het einde hangen,lol
Nick lult nooit slap...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
kunst is niet jouw sterkste vakquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |