uncle dana pays, toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Niet te wachten nee, wel meteen je creditcard trekken en direct inleveren wat je net verdient hebt met die fight waardoor je naar het ziekenhuis moet![]()
Nederlands zorgsysteem
daar krijg je in de usa, net een foto voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
UFC verzekering gaat tot 50k dacht ik.
dit is pas een rantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Godver lach me dood.. wat kan Dana toch heerlijk flippen (en dingen recht proberen te lullen)
link stuqquote:
Fixed, tnx!quote:
GSPs take downs en ground control is sowieso beter dan Diaz. Ik zia Diaz ook niet winnen met een subje maar als ze het staand houden zou het best nog wel eens leuk kunnen worden!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:21 schreef tarantism het volgende:
Hoe is de take-down defence van Diaz eigenlijk? Volgens mij mag 'ie blij zijn als hij een of twee takedown attempts kan stoppen.
Die Diaz is behoorlijk taai geloof ik, dat is zijn voornaamste kracht in mijn opinie. GSP is veel te professioneel om zich te verliezen in zo'n dirty boxing clinch tegen de cage aan. Ik gok dat GSP Diaz gewoon gaat neerleggen, stoempen verkopen in halfguard, opstaan en weer neerleggen. Ik ben benieuwd of mijn voorspelling een beetje juist blijkt te zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
GSPs take downs en ground control is sowieso beter dan Diaz. Ik zia Diaz ook niet winnen met een subje maar als ze het staand houden zou het best nog wel eens leuk kunnen worden!
casualquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:31 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die Diaz is behoorlijk taai geloof ik, dat is zijn voornaamste kracht in mijn opinie. GSP is veel te professioneel om zich te verliezen in zo'n dirty boxing clinch tegen de cage aan. Ik gok dat GSP Diaz gewoon gaat neerleggen, stoempen verkopen in halfguard, opstaan en weer neerleggen. Ik ben benieuwd of mijn voorspelling een beetje juist blijkt te zijn.
diaz checkt geen leg kicks en deelt ze ook niet uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:31 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die Diaz is behoorlijk taai geloof ik, dat is zijn voornaamste kracht in mijn opinie. GSP is veel te professioneel om zich te verliezen in zo'n dirty boxing clinch tegen de cage aan. Ik gok dat GSP Diaz gewoon gaat neerleggen, stoempen verkopen in halfguard, opstaan en weer neerleggen. Ik ben benieuwd of mijn voorspelling een beetje juist blijkt te zijn.
Stockton slappen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:38 schreef wc-eend het volgende:
Diaz gaat GSP de hele cage rond slappen... Flawless Victory
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:38 schreef wc-eend het volgende:
Diaz gaat GSP de hele cage rond slappen... Flawless Victory
GSP is mental weak, wilde al stoppen tijdens zijn blessurequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat Diaz serieus een kans maakt
Maar Maar GSP gebruikt toch HGH en steroids. Gaat dus vet zkr winnen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
GSP is mental weak, wilde al stoppen tijdens zijn blessure
quote:Just confirmed with Dana White, Renan Barao vs. Eddie Wineland booked to headline UFC 161 in June.”
dat is pas over 1,5 weekquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Beach het volgende:
Georges St. Pierre - Nick Diaz ik neem de gok gewoon
Carlos Condit - Johny Hendricks
Jake Ellenberger - Nate Marquardt
Chris Camozzi - Nick Ring
Mike Ricci - Colin Fletcher
dachten we van bigfoot ook, alleen een gek pikte hemquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat Diaz serieus een kans maakt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Anderson Silva vs Chris Weidman official for UFC 162 headliner on July 6 in Las Vegas
Waarom nou weer meteen hype train?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef Fenomeno het volgende:
Eindelijk van dat gezeik van die fucking weidman hypetrain af als ie snoeihard ko gaat.
Amerikanen willen een blanke champ in een wat zwaardere gewichtsklasse. Heb ik al eerder gezegd en de UFC heeft dat ook wel nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind hem echt zwaar overhyped, vind hem ook geen top 5. Amerikanen doen alsof het de 2nd coming of jesus is.
Brandon Vera *gniffel* *gniffel*quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind hem echt zwaar overhyped, vind hem ook geen top 5. Amerikanen doen alsof het de 2nd coming of jesus is.
Denk toch dat HeShe een oneerlijk voordeel heeft over echte vrouwen. Mannen hebben van nature een efficientere CNS waardoor ze explosiever zijn+hogere 1rm. Dat verdwijnt niet zomaar gok ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef THEFXR het volgende:
Transgender MMA Fighter Wants to Fight Chicks
http://www.tmz.com/2013/0(...)hter-ufc-fallon-fox/
Silva in matrixmodus-->Hypetrain derailedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef Fenomeno het volgende:
Eindelijk van dat gezeik van die fucking weidman hypetrain af als ie snoeihard ko gaat.
Bullshit, mensen met verstand van MMA zouden Bigfoot gepakt hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dachten we van bigfoot ook, alleen een gek pikte hem
die mensen staan boven jou, maar hadden bigfoot niet gepickt, sterker nog, de eerste 2 ronden was hij een punching bag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bullshit, mensen met verstand van MMA zouden Bigfoot gepakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |