SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor- en na foto's tot op heden:
Keuken voor:
Keuken tijdens:
Woonkamer voor:
Woonkamer tijdens:
Badkamer voor:
Badkamer tijdens:
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 10-04-2013 16:28:02 ]Ja doei.
Wellichtquote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nice!
Ga je als deze het ooit opgeeft de volgende vaatwasser inbouwen?
Fijn licht hè?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef Goodbye het volgende:
Wauw Mo, wat tof! Ik wil later ook wel een raam in m'n keuken zo!
Done! En heeft Noorwegen ook een "Wickes"? Nederland had 't vroeger wel geloof ik. Daar komt iig onze keuken vandaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef Fogel het volgende:
Goed bezig![]()
Onze keuken heeft precies dezelfde deuren/lades, maar wel met andere handvaten.
Oops... lapo...
Moblo, ik maak geen nieuw deel, dat mag jij doen
Mooi jaren 70quote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wellichtmoeten we maar even zien. Financiëntechnisch hopen we dat hij het nog lang volhoudt. Wel is de range die we gekozen hebben zo algemeen (en 'kitchen on the go') dat een front vast wel moet lukken. Ding dat je nu op de foto ziet is overigens onze koelkast.
Wel jammer dat we een kleine moesten nemen, maar als we de grote daar neer hadden gezet hadden we én werkblad gemist, én veel licht in moeten leveren, want dat raam zit zo fijn op 't zuiden
Ook erg blij dat de uiteindelijke kleur zo overeenkomt met de schroten in de rest van de keuken, die we dus voorlopig gewoon deze kleur houden.
Tegels die we gekocht hebben zijn overigens deze:
[ afbeelding ]
Achter het fornuis komen er een boel, achter het werkblad op de foto zichtbaar 2 rijen waarschijnlijk en bij het andere 'natte' werkblad 3 rijden op de muur en natuurlijk het gehele deel onder de bar.
[..]
Fijn licht hè?
Zeker nu het plafond ook wit is, is het zoveel fijner werken daar! Stuk frisser.
[..]
Done! En heeft Noorwegen ook een "Wickes"? Nederland had 't vroeger wel geloof ik. Daar komt iig onze keuken vandaan.
We hebben een theepot met een lichtje er onder, dus we hoeven niet voor elk kopje op pad. Dat is met de hoeveelheden thee die we drinken maar goed ook. Maar inderdaad, van de keuken naar de woonkamer is een stevige wandeling.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:36 schreef broccolitaart het volgende:
Zie ik het nou goed, is er geen deur van de keuken naar de woonkamer? Dat wordt dus flink omlopen voor een koekje/thee
Spannend! Weet je al wat je wil/kan gaan doen? Niet de makkelijkste tijd voor banen, maar zeker niet onmogelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
ben in september klaar met studeren en daarna zal ik waarschijnlijk gewoon een baan hebben waarbij ik niet meer thuis werk.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Wolve000 het volgende:
Maar deze avond zitten we weer lekker op de bank, ook wel even fijn om een dagje niet te klussen.
Na de twee hele lange dagen aan de slag dit weekend kan ik vandaag ineens niet meer normaal op m'n hurken zitten.
(Ik moet zeggen, dat ik ook niet precies weet waar m'n hurken nou eigenlijk zitten, maar toch voel ik ze....)
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat leuk!Ik krijg een beetje het gevoel alsof ik naar het vervolg van Escape to the Country aan het kijken ben.
Dus eigenlijk moet wij nu zeggenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat heb ik nou ook!! Al mijn favo BBC-woonprogramma's worden hier gecombineerd
Geen BBC, maar toch.quote:Just knock down this wall!![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet wij nu zeggen
[..]
Geen BBC, maar toch.
quote:
Je vergat ietsquote:Vandaag op de lijst:
• bed eindelijk fatsoenlijk in elkaar klussen
• daarna teseten
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag op de lijst:
• kruidenrekjes ophangen
• pannenplank ophangen
• meer hout (oude keuken) naar de vuilstort brengen (gisteren al een groot deel gedumpt)
• kieren in de keuken dichtmaken
• plinten en drempels in de keuken leggen
• accu van Mr.Mo's motor vervangen (ok, niet huisgerelateerd...)
• bed eindelijk fatsoenlijk in elkaar klussen
• stofzuigen
• bed testen
Eens zien wat daar allemaal van terecht komt!
Garage voorzien van isolatie en verwarming. Kan Wolve daar ook meteen een man cave van maken. Door de verwarming blijft je vriesdeel vriezen en het koeldeel is voor het bier van Wolve, dus dat scheelt witgoed kopen/verkopenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Net is de vriezer bezorgd. We hadden dus een koelvriescombinatie, een grote, die in de schuur moest, omdat er in de keuken geen ruimte was. Enige probleem: ding slaat niet aan bij koude temperaturen, waardoor we dus nog een extra vriezer moesten kopen die wel aanslaat in de winter... Ach ja. zo komt die garage wel vol. Binnenkort maar even evalueren of we de grote gaan verkopen of niet.
Ja, klopt, die hadden we wel gezien, maar lag even buiten budget op het momentquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Fogel het volgende:
Maar een tip als je nog eens een combikast wel: koop er een met afzonderlijke compressors, dan heb je dat probleem van koude ruimtes en een ontdooide vriezer niet.
Elk weekend hard werken, en dan in de baas z'n tijd weer bijkomen!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:25 schreef Isabeau het volgende:
Druk bezig geweestEn nog veel plannen dus je bent nog wel even bezig
Ja, iets wel. Maar de woonkamer is de scheefste van allemaal.quote:
Als je er een knikkertje inlegt gaat het rollen, bedoel je??quote:Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, iets wel. Maar de woonkamer is de scheefste van allemaal.
Soms heb je het idee dat je dronken bent als je van de bank naar de deur wil lopen. Dan maak je net een iets groter bochtje dan gepland.
(Althans, we zijn het ondertussen wel gewend, maar aan het begin wel!)
Yup!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je er een knikkertje inlegt gaat het rollen, bedoel je??
Wij ookquote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef V1z0R het volgende:
Sorrymaandag en zo...
Maar ben benieuwd naar het eindresultaat, Mo!
quote:
Ja hoor, jij wint. Gefeliciteerd, je huis is een bouwval!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Als wij een van de bedrooms binnenlopen en onze voet op een bepaalde plank zetten, gaat de wasbak aan het einde van de kamer omhoog. De kastdeur openen lukt alleen als je de klink naar beneden duwt en tegelijk de punt van je schoen onder de kier aan de onderkant doet en dan omhoog wipt, en ik kan met de plumeau achter het schilderij komen, zonder dat schilderij aan te raken, zo scheef is de muur.
Win ik nu??
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja hoor, jij wint. Gefeliciteerd, je huis is een bouwval!
Daar gaan wij naartoe, een hypermodern huis, met uitstekende isolatie, en hoeken van 90 gradenquote:Haha, nee, grapje. Dat maakt oude huizen juist leuk, niet alleen maar rechthoekigge blokkendozen met alleen maar hoeken van 90 graden!
Ik leef met je meequote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Daarom gaan ook wij verhuizen!!
[..]
Daar gaan wij naartoe, een hypermodern huis, met uitstekende isolatie, en hoeken van 90 graden
Nu! Ook tegen sneeuw!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ik verbaas me meer over de zonnebrand
Oh wow, dat zou ik echt prachtig vindenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik wil nog een keer foto's van de originele documenten posten die we hebben gekregen... we hebben dus álle contracten en alles die ooit voor dit huis getekend zijn, sinds 1890 (!!!) gekregen, dat krijg je hier bij de overdrachtzó tof, al die oude documenten. Wel raar, maar wel tof
Waarom gebeurt dat hier nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik wil nog een keer foto's van de originele documenten posten die we hebben gekregen... we hebben dus álle contracten en alles die ooit voor dit huis getekend zijn, sinds 1890 (!!!) gekregen, dat krijg je hier bij de overdrachtzó tof, al die oude documenten. Wel raar, maar wel tof
leuk om een keer rustig door te spitten. kunnen nog aparte en vreemde dingen in staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Toch gaaf om de historie van huis na te pluizen ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! We hadden echt niet verwacht dat we dat allemaal zouden krijgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch gaaf om de historie van huis na te pluizen ?
Kijk je uit met die randjes van gebroken tegels. Die zijn scherper dan gebroken glas.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. De heren zijn naar de bouwmarkt, en ik heb ondertussen de badkamer vloer eruit getikt.
Nerdy DIY-shapes
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar vandaag kon je elders douchen, toch
Die tegeltjes zijn leuk. Eerste wat ik dacht was "oh cool. Tetris!"... Sorry.quote:
Jammerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee
Ben ik toch niet zo gek als ik dacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |