Als je er een knikkertje inlegt gaat het rollen, bedoel je??quote:Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, iets wel. Maar de woonkamer is de scheefste van allemaal.
Soms heb je het idee dat je dronken bent als je van de bank naar de deur wil lopen. Dan maak je net een iets groter bochtje dan gepland.
(Althans, we zijn het ondertussen wel gewend, maar aan het begin wel!)
Yup!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je er een knikkertje inlegt gaat het rollen, bedoel je??
Wij ookquote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef V1z0R het volgende:
Sorrymaandag en zo...
Maar ben benieuwd naar het eindresultaat, Mo!
quote:
Ja hoor, jij wint. Gefeliciteerd, je huis is een bouwval!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Als wij een van de bedrooms binnenlopen en onze voet op een bepaalde plank zetten, gaat de wasbak aan het einde van de kamer omhoog. De kastdeur openen lukt alleen als je de klink naar beneden duwt en tegelijk de punt van je schoen onder de kier aan de onderkant doet en dan omhoog wipt, en ik kan met de plumeau achter het schilderij komen, zonder dat schilderij aan te raken, zo scheef is de muur.
Win ik nu??
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja hoor, jij wint. Gefeliciteerd, je huis is een bouwval!
Daar gaan wij naartoe, een hypermodern huis, met uitstekende isolatie, en hoeken van 90 gradenquote:Haha, nee, grapje. Dat maakt oude huizen juist leuk, niet alleen maar rechthoekigge blokkendozen met alleen maar hoeken van 90 graden!
Ik leef met je meequote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Daarom gaan ook wij verhuizen!!
[..]
Daar gaan wij naartoe, een hypermodern huis, met uitstekende isolatie, en hoeken van 90 graden
Nu! Ook tegen sneeuw!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ik verbaas me meer over de zonnebrand
Oh wow, dat zou ik echt prachtig vindenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik wil nog een keer foto's van de originele documenten posten die we hebben gekregen... we hebben dus álle contracten en alles die ooit voor dit huis getekend zijn, sinds 1890 (!!!) gekregen, dat krijg je hier bij de overdrachtzó tof, al die oude documenten. Wel raar, maar wel tof
Waarom gebeurt dat hier nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik wil nog een keer foto's van de originele documenten posten die we hebben gekregen... we hebben dus álle contracten en alles die ooit voor dit huis getekend zijn, sinds 1890 (!!!) gekregen, dat krijg je hier bij de overdrachtzó tof, al die oude documenten. Wel raar, maar wel tof
leuk om een keer rustig door te spitten. kunnen nog aparte en vreemde dingen in staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Toch gaaf om de historie van huis na te pluizen ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! We hadden echt niet verwacht dat we dat allemaal zouden krijgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch gaaf om de historie van huis na te pluizen ?
Kijk je uit met die randjes van gebroken tegels. Die zijn scherper dan gebroken glas.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. De heren zijn naar de bouwmarkt, en ik heb ondertussen de badkamer vloer eruit getikt.
Nerdy DIY-shapes
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar vandaag kon je elders douchen, toch
Die tegeltjes zijn leuk. Eerste wat ik dacht was "oh cool. Tetris!"... Sorry.quote:
Jammerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee
Ben ik toch niet zo gek als ik dacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |