Sarcasmequote:
De Noordoostpolder is dan wel weer alleraardigstquote:
Sorry jong, maar ik heb er geen kloot mee! Sowieso niet met stedenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Den Haag
Amsterdam
Utrecht
Leiden
Rotterdam
Alles buiten de randstad behalve Eindhoven, Arnhem en Maastricht
Wat is er mis met de tramquote:Op maandag 4 maart 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Den Haag is nog wel oke, op de trams na.
Trams zouden verboden moeten worden!
Afgelopen zomer voor het eerst in zo'n kreng gezetenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Den Haag is nog wel oke, op de trams na.
Trams zouden verboden moeten worden!
Ik vind de steden juist wel leukquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, maar ik heb er geen kloot mee! Sowieso niet met steden
Eens. Al is in Rotterdam de Kop van Zuid wel een heerlijk gebiedquote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind de steden juist wel leukook in het oosten en noorden
Want groningen enzo is natuurlijk ook wel leuk
maar al die gehuchten
Ik vind het westland al dramatisch
Alles... van dat irritante belletje tot het overal voorrang hebben.quote:
Handig qua winkels en uitgaan, maar verder blijf ik er uit de buurtquote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind de steden juist wel leukook in het oosten en noorden
Want groningen enzo is natuurlijk ook wel leuk
maar al die gehuchten
Ik vind het westland al dramatisch
Rotterdam is wel mooi om te zien van een afstandje. Mooie skylinequote:Op maandag 4 maart 2013 15:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eens. Al is in Rotterdam de Kop van Zuid wel een heerlijk gebied
En westland is veel erger dan het platteland/bossen in rest van Nederland
Niks mis met trams... trolleybussen ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles... van dat irritante belletje tot het overal voorrang hebben.
Hoe vaak ik er bijna niet onder lig als ik in de buurt van een tram kom.
Wij leren niets over trams, wel over trekkers, in het verkeer in het Oosten.
Rijswijkquote:Op maandag 4 maart 2013 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
Alles behalve schiedam, lisse en rijswijk is*99999
Zo raar is dat ook niet. Een groot deel van Nederland zal vrijwel nooit in het verkeer rijden waar ook trams rijden.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met trams... trolleybussen ook niet
Dat leer je gewoon hier: tram heeft altijd voorrangen anders leer je het wel op een andere manier
Trekkers/tractoren... zelfs daar leren wij hier over
Mijn familie uit Drenthe vond het ook altijd "eng" om in de "drukke stad" te rijden
en bomenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelderland![]()
![]()
![]()
En vooruit Overijssel ook dan maar.
Kontekruiperquote:Op maandag 4 maart 2013 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zei het om jou te vriend te houden
De enige provincie waar ik nog nooit ben geweest/heb rondgeredenquote:
Ik wel. Vorig jaar. Gemengde gevoelens overquote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
De enige provincie waar ik nog nooit ben geweest/heb rondgereden
Ik weetquote:Op maandag 4 maart 2013 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wel. Vorig jaar. Gemengde gevoelens over.
kwam er 5 jaar geleden voor het eerst en laatst voor een excursie, maar zo heel bijzonder was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
De enige provincie waar ik nog nooit ben geweest/heb rondgereden
Neuh klopt, maar toch blijf ik het aan Zeeland linken.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Maar dat ligt niet aan Zeeland zelf
Oh oh, je mag niet meer op z'n feestje komenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou...![]()
Hoe moet ik dit nu weer goedmaken?
Ik hou van roadtrips en uitwaaien, dus het lijkt me wel watquote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kwam er 5 jaar geleden voor het eerst en laatst voor een excursie, maar zo heel bijzonder was het nou ook weer niet.
Nee ik ga altijd in Den Haag uit... Rijswijk is geen reet te belevenquote:
want als volwassen personen zijnde kun je natuurlijk nog steeds geen conflict zelf oplossenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef Pino112 het volgende:
En dan ook nog Conflicthantering behandelen hier in de les
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef Pino112 het volgende:
En dan ook nog Conflicthantering behandelen hier in de les
Ik was niet eens uitgenodigdquote:Op maandag 4 maart 2013 15:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh oh, je mag niet meer op z'n feestje komen
Heerlijk uitgestrekte wegen, strand natuurlijk en in de zomer vrijwel altijd zon.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van roadtrips en uitwaaien, dus het lijkt me wel wat
Ik zal komend zomer eens kijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Heerlijk uitgestrekte wegen, strand natuurlijk en in de zomer vrijwel altijd zon.
In de bossen van Gelderland valt veel meer te beleven! Uitgestrekte beukenlanen een zwijntje of ree die afentoe oversteken. Uitgestrekte heidevelden.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Heerlijk uitgestrekte wegen, strand natuurlijk en in de zomer vrijwel altijd zon.
Route 101quote:Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Das ook niet de Utrechtse Heuvelrug schat! Daar ben ik een paar weken terug langs gereden, lijkt er niet op!!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Route 101
[ afbeelding ]
Oh wacht, da's geen Zeeland![]()
Utrechtse Heuvelrug![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook niet de Utrechtse Heuvelrug schat! Daar ben ik een paar weken terug langs gereden, lijkt er niet op!!
Inderdaad.quote:
Wij hebben heel mooi bos in Nederland!quote:
Ghanese bossenquote:
Ik hap gewoon op je grapje en ik wilde laten weten dat ik heus af en toe uit m'n comfortzone komquote:
Ik word omringd door bossen. Die vogels in de ochtendquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben heel mooi bos in Nederland!
Je moet alleen gewoon weten waar je naar moet kijken.
Ga eens in Drenthe kijken. Prachtige bossen daarquote:
Je bent je ervan bewust dat dit sommige heerschappen hier opgeilt?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk zou ik de mannen aan hun haren het Nederlandse bos in moeten slepen en ze een lesje leren
Klopt!!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga eens in Drenthe kijken. Prachtige bossen daar
uhuh.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat dit sommige heerschappen hier opgeilt?
Aangelegde bossenquote:
Herkenbaar. Voor je het weet zit je in Hoogezandquote:Op maandag 4 maart 2013 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Nu we het trouwens toch over Drenthe hebben, die afrit naar Groningen op de A28 is raar.
Had hem gemist dus toen zaten we opeens op de A37
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Voor je het weet zit je in Hoogezand
Het meeste bos wat je ziet tegenwoordig wat niet Grove den of een andere naaldboom is of recht in lijntjes staat is niet meer aangeplant.quote:
Ik ben trots op jequote:Op maandag 4 maart 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hap gewoon op je grapje en ik wilde laten weten dat ik heus af en toe uit m'n comfortzone kom
Oh, bij Hoogeveen bedoel je! Die pak ik nooit, ga altijd via de N48quote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]Gewoon bij die afrit naar Hollandscheveld er maar af en weer terug gegaan
Heb ik al een keer gehad op de ringweg in Groningen toen daar de situatie bij Driebond was veranderd. Reed ik ineens richting Oldenburg (Dld) in plaats van Bedum/Winsum.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Voor je het weet zit je in Hoogezand
Op welk deel? Het happen of het de deur uit gaan?quote:
Uit je comfortzone komenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Op welk deel? Het happen of het de deur uit gaan?
Ik maakte voor de grap nog de opmerking 'Oh we kunnen ook via Meppen gaan'quote:Op maandag 4 maart 2013 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, bij Hoogeveen bedoel je! Die pak ik nooit, ga altijd via de N48![]()
Ik dacht dat je in Groningen verkeerd ging, dan zit je zo in Hoogezand... Niet dat ik vanaf Hoogeveen zodanig verdwaal, zo ernstig is het nu ook weer niet
Joh, ik ben daar eens de complete Ikea kwijtgeraakt... Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ze hem even stiekem verstopt hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gehad op de ringweg in Groningen toen daar de situatie bij Driebond was veranderd. Reed ik ineens richting Oldenburg (Dld) in plaats van Bedum/Winsum.
Ik kom ze te weinig tegen in Noord Drenthe en Frieslandquote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het meeste bos wat je ziet tegenwoordig wat niet Grove den of een andere naaldboom is of recht in lijntjes staat is niet meer aangeplant.
Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten en de Provinciale landschappen doen niet meer aan aanplant van bomen. Is te duur en past niet meer binnen hun beheersplannen.
Had best gekund, maar dan kan je vanwege de tijd die het kost toch beter keren bij Hoogeveen oostquote:Op maandag 4 maart 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik maakte voor de grap nog de opmerking 'Oh we kunnen ook via Meppen gaan'![]()
Moet je naar het Drentsch-Friesche Wold gaan echt een prachtig bos+natuurgebied.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kom ze te weinig tegen in Noord Drenthe en Friesland
Tja dan noem je ook weer een deel van het land op...quote:Op maandag 4 maart 2013 15:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kom ze te weinig tegen in Noord Drenthe en Friesland
Jup, bij Appelscha. Daar is het wel mooiquote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je naar het Drentsch-Friesche Wold gaan echt een prachtig bos+natuurgebied.
Daar kan je kilometers lopenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je naar het Drentsch-Friesche Wold gaan echt een prachtig bos+natuurgebied.
Veel plezierquote:Op maandag 4 maart 2013 15:49 schreef henkde_j het volgende:
*gaat nu het bos even in met de fotocamera![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:49 schreef henkde_j het volgende:
*gaat nu het bos even in met de fotocamera![]()
En aangevallen worden door koeienquote:
Nee hoor wij zaten gewoon aan een picknickbankje te eten en ineens komt er zo'n koe op ons af stormenquote:
je moet ook niet eten in de buurt van die koeien, die lusten ook wel eens wat anders dan grasquote:Op maandag 4 maart 2013 15:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hoor wij zaten gewoon aan een picknickbankje te eten en ineens komt er zo'n koe op ons af stormen
En je hebt niet even "koe-tsjie koe-tsjie" bij haar gedaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hoor wij zaten gewoon aan een picknickbankje te eten en ineens komt er zo'n koe op ons af stormen
Nee ik ben weggerend en heb nog een aantal jaar een trauma voor koeien gehadquote:Op maandag 4 maart 2013 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En je hebt niet even "koe-tsjie koe-tsjie" bij haar gedaan?
Oh jeetje!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik ben weggerend en heb nog een aantal jaar een trauma voor koeien gehad
Ik heb kippen en 2 katten dat zijn huisdieren genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje!
Als ik er de ruimte voor had gehad, dan had ik er één gekocht![]()
Voor in de achtertuin
Gratis melkquote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje!
Als ik er de ruimte voor had gehad, dan had ik er één gekocht![]()
Voor in de achtertuin
Ook tof!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb kippen en 2 katten dat zijn huisdieren genoeg.
Je weet dat de koe dan eerst een kalfje moet krijgen he?quote:
Maar genoeg kut mee naartoe te nemen blijkt!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik ga altijd in Den Haag uit... Rijswijk is geen reet te beleven
Gek genoeg weten de meeste mensen dat niet eensquote:Op maandag 4 maart 2013 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat de koe dan eerst een kalfje moet krijgen he?
Tja, die heb ik ook. Dat wil niet zeggen dat iedereen het daarom maar op mij zou kunnenquote:
Neuh, daar was ik al eerder geweest. Had de auto ergens anders neergezet en daarna net de bus naar Beijum. Van Beijum naar de stad op de fiets met anderen die de weg wisten dus geen probleemquote:Op maandag 4 maart 2013 15:46 schreef themauster het volgende:
Ben je trouwens niet verdwaald in de wijk Beijum Pien?
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, die heb ik ook. Dat wil niet zeggen dat iedereen het daarom maar op mij zou kunnen
Ik heb een tijdje in Beijum stage gelopen, met de bus ging wel maar met de auto ben ik er wel eens verdwaald met al die heerden daar. UMCG is inderdaad lekker dicht bij de binnenstad. Ik sliep altijd in Helpman dat was lopend jammer genoeg nooit te doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, daar was ik al eerder geweest. Had de auto ergens anders neergezet en daarna net de bus naar Beijum. Van Beijum naar de stad op de fiets met anderen die de weg wisten dus geen probleem
Sliep ergens vlakbij UMCG dus lopend vanaf de stad.
Groningen
Mooi balen...quote:Op maandag 4 maart 2013 16:16 schreef henkde_j het volgende:
Fffuuu geen bos voor mij. De auto start niet
dat wordt fietsenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:16 schreef henkde_j het volgende:
WhatsApp me maybequote:
Doe ik. al valt deze fiets ook uit elkaarquote:
Lijn 6 is toch Beijum?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Oh, de buschauffeurs in Groningen denken dat je de hele stad kent.
Ik vroeg aan de lijn 3 van 'Gaat u naar Beijum'. Kreeg ik als antwoord 'Nee ik ga naar <wijk>, dat staat ook heel groot voorop de bus'
Ja, hoe moet ik weten waar dat is__
Jaquote:
Dacht ik al, ik zou je dan ook raar aankijken als je aan een lijn 3 bus ging vragen of die naar Beijum gingquote:
Vinkhuizen en Lewenborg geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2013 16:43 schreef alors het volgende:
Lijn 3 is toch Vinkhuizen en nog iets, die gaat volgens mij twee kanten op, heel verwarrend.
Je kon wel met 3 gaan maar dan moest je bij kardinge overstappen op 6quote:Op maandag 4 maart 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
Ja maar de 6 hadden we net gemist. Kon zijn dat er twee bussen dezelfde richting op gaan, is hier ook.
Ja klopt, uiteindelijk schiet je er niks mee op, we waren een paar haltes voor Kardinge.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kon wel met 3 gaan maar dan moest je bij kardinge overstappen op 6
Morrissy heeft live de versie ook steeds aangepast. Origineel smelt de walkman, later maakte hij daar disc-man van, en nog later iPod.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef ChungLingSoo het volgende:
Bigmouth Strikes Again!
Placebo heeft hier ook een supercover van!
tja, die lijn gaat van Vinkhuizen naar Lewenborg en stop onderweg op CS. Lijn 6 doet hetzelfde, maar dan tussen Hoornse Meer en Beijum en Lijn 52 tussen De Punt en Grunn Noord. Ik vind dat trouwens ook onhandig hoor. Centraal Station/Busstation zou in mijn ogen altijd begin- en eindpunt van een lijn moeten zijn. Dan stap je iig nooit in de bus de verkeerde kant opquote:Op maandag 4 maart 2013 16:43 schreef alors het volgende:
Lijn 3 is toch Vinkhuizen en nog iets, die gaat volgens mij twee kanten op, heel verwarrend.
Erg duidelijk is het niet inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, die lijn gaat van Vinkhuizen naar Lewenborg en stop onderweg op CS. Lijn 6 doet hetzelfde, maar dan tussen Hoornse Meer en Beijum en Lijn 52 tussen De Punt en Grunn Noord. Ik vind dat trouwens ook onhandig hoor. Centraal Station/Busstation zou in mijn ogen altijd begin- en eindpunt van een lijn moeten zijn. Dan stap je iig nooit in de bus de verkeerde kant op
Doorgaans ga je er niet dood aanquote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
er nu pas achter komen dat het slikken van 'de pil' vervelende bijwerkingen heeft
van alcohol of drugs meestal ook niet, betekent niet dat je het moet gebruiken of dat je het veilig kan gebruiken.quote:
Ik ben het niet met je eens, maar hulde voor je usernamequote:
Wij gooien dat gemiddelde drastisch omhoog!!!quote:
Weer een bullshit onderzoekje wat gebruikt wordt voor marketingquote:
Zeker een Peugeotquote:Op maandag 4 maart 2013 16:16 schreef henkde_j het volgende:
EIN VOLKSWAGENquote:
Zeg!!quote:
Nou, zojuist is er ook een onderdeel van mijn 'oerdegelijke' Hollansche Union gevallenquote:
Sorry, het was vast een slechte maandagochtend... Die had ik destijds regelmatigquote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou, zojuist is er ook een onderdeel van mijn 'oerdegelijke' Hollansche Union gevallen
hihiquote:
Hier een leuk liedjequote:
Eerst de KerstUI voor Pinoquote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef wolfrolf het volgende:
Henk kan je die knakker in een UI zetten voor mij![]()
Fucking episch
Ik vraag wel erg veel van je de laatste tijd, nee is ook een antwoord he
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef henkde_j het volgende:
Doet mij er aan herinneren dat ik mijn zomerse UI kan gebruiken deze week
Ik zou haar rakenquote:
Ja, dat dus! Sorry, late reactie, ik most werken voor de kost!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Cee ons bij vlagen irritant grappig (of andersom), de vorige keer waren we Waldorf & Stadler of hoe die kwibussen ook mogen heten
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Sorry, late reactie, ik most werken voor de kost!
Hoi!!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
waldorf en statler
tevens hoi!!!!!!
JE UI!quote:
Voelt alsof je vreemd bent gegaan met jezelfquote:
Wat op zich onwijs knap isquote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voelt alsof je vreemd bent gegaan met jezelf
Mobiel--> fup--> rustig aan doen--> geen YTquote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
Noes wat vindt je van de waterschildpadden
waarom neem je geen nieuwe abo?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
Morgen mijn laatste volle dag als FOK! abonnee. Daarna hoor ik weer bij het plebs.
Ik kan het geld beter besteden................quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom neem je geen nieuwe abo?
Het plebs is best te pruimen!!1quote:Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
Morgen mijn laatste volle dag als FOK! abonnee. Daarna hoor ik weer bij het plebs.
betalen voor Fokquote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan het geld beter besteden................
Vergeleken met mij blijf je een jonge god, vergeet dat nooit!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
Of is het sarcasme? Godver. Ik word te oud
Over god gesproken. Tegenlicht op NL2 man man manquote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Vergeleken met mij blijf je een jonge god, vergeet dat nooit!
Huiswerk maken, dat scheelt een boel geërgerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Over god gesproken. Tegenlicht op NL2 man man man. Opkomst van de pinkstergemeente.
Je blijft het proberen, hulde daarvoorquote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef FZN05 het volgende:
Kom allemaal weer naar StuBru de komende twee uurtjes! Gunther D is daar bezig, goede humor!
Zie jullie daar!![]()
TV / [StuBru #2] Waar de festivalzomer begonnen is!
Kan ik hier niet ontvangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef FZN05 het volgende:
Kom allemaal weer naar StuBru de komende twee uurtjes! Gunther D is daar bezig, goede humor!
Zie jullie daar!![]()
TV / [StuBru #2] Waar de festivalzomer begonnen is!
internetradio gaat niet omdat ik ook aan het gamen ben.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef FZN05 het volgende:
[..]
StuBru.be, via de kabel zou je het ook kunnen ontvangen.
Haha, ja!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Je blijft het proberen, hulde daarvoor
Ja, hee, dan game je maar even twee uurtjes nietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
internetradio gaat niet omdat ik ook aan het gamen ben.
Maar Fire Emblem is geyl.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, hee, dan game je maar even twee uurtjes niet
Post die tweet eens dan, maar lijkt me gewoon een sarcastische tweet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Het was trouwens serieus een vraag he over dat kraslotIemand die mij verheldering kan brengen in deze irrelevante kwestie??
Geen idee, zoals je weet ben ik blond...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Het was trouwens serieus een vraag he over dat kraslotIemand die mij verheldering kan brengen in deze irrelevante kwestie??
Alles wat in die tweet staat heb ik al omschrevenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Post die tweet eens dan, maar lijkt me gewoon een sarcastische tweet.
Sarcastisch dusquote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alles wat in die tweet staat heb ik al omschreven
quote:
twitter:mirandaslieker twitterde op maandag 04-03-2013 om 13:02:12Yes eindelijk een grote prijs op een kraslot : http://t.co/Yh3st5DEYl reageer retweet
Dat is ontzettend lief van haar, ik zou er niet aan moeten denken...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
oh en die mirandaslieker followd mij. Daar gaat ze nog spijt van krijgen
100% puur sarcasmequote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:mirandaslieker twitterde op maandag 04-03-2013 om 13:02:12Yes eindelijk een grote prijs op een kraslot : http://t.co/Yh3st5DEYl reageer retweet
rustig aan he, lamdoosquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is ontzettend lief van haar, ik zou er niet aan moeten denken...
Klopt!quote:
Zeepquote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Ik zal het er zo vanaf douchen, dan ruik ik weer fris
Ik heb nog een haring in de koeling liggen, die leg ik vanavond op de grond en ga er lekker doorheen rollenquote:
tjek mijn eerder geposte schildpadden!quote:
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tjek mijn eerder geposte schildpadden!
Jooooooo! Alles kits achter de rits?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Groot vogeltje !!!!!!!!!++++++++++++++++++++++
Fijn poeperd!quote:
Muzikale gezien prima.quote:
volgens mij heet dat dan "gesnaveld"....quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heet dat dan "gesnaveld"....
Oeh, klinkt tof!!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muzikale gezien prima.
Derde helft qua bier ook prima
En qua jwt ook wel goed.. Maar dat gaat niet openbaar.
of een windje gelaten! hihiquote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gezoend, geneukt of gekotst.
Er zijn geen andere opties!!!![]()
Gáááátverdamme!!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zei er iemand raffish??????????????????
splut!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zei er iemand raffish??????????????????
Niet doen Pino, laat haar maar zweten van nieuwsgierigheidquote:
Ontzettende stokerige klierderige bokkelul dat je er bent!!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet doen Pino, laat haar maar zweten van nieuwsgierigheid
ik stuur je wel even een dm, wachtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettende stokerige klierderige bokkelul dat je er bent!!
met een foto van je versgedraaide bolus neem ik aan?quote:
nee van 3 dagen oud, in een krant.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met een foto van je versgedraaide bolus neem ik aan?
geyl. met die gedachte kan ik wel gaan pitten denk ikquote:
Welk blondje ben je niet?quote:
quote:
quote:wolfrolf
Nee dat blondje ben ik niet
scherpquote:
Eej, nog geneukt?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens wat vragen bedenken voor een projectleider. Zeik opdracht weer. HBO
als ik daar nog eens tijd voor zou hebben ouwe reus.quote:
ff een vluggertje op de wasmachine...quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ik daar nog eens tijd voor zou hebben ouwe reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |