SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - datum nog te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag maar aan Faxie ...![]()
Papa werkt bij de rooie ramen
uitdelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:46 schreef Fera het volgende:
Rijbewijs halen, auto kopen, huis kopen en uitdelen.
Ja. M'n ouders krijgen wat, m'n broertje, goede vrienden. Deel naar een goed doel.quote:
Daarmee sluit je alleen maar de poolcirkels uitquote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
Lekker gaan rentenieren in een land waar elke dag de zon schijnt.
En dan kom ik wel terug voor toffe meets.
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik de enige die geen geld uit zou delen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ja uitdelen!
goede vrienden mee op reis nemen, of met ze voor een auto gaan kijken.... enzo
Ik geef niemand ietsquote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. M'n ouders krijgen wat, m'n broertje, goede vrienden. Deel naar een goed doel.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik de hypotheek van mijn ouders in 1x af zou betalen, maar daar zou het ook bij blijven. Die hebben in al die jaren zoveel uitgegeven aan mij, ze mogen wel iets terughebben daarvoor. Verder zou ik niks weggeven.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik geef niemand iets![]()
![]()
Ja, ik neem mijn ouders en broer mee uit eten in een goed restaurant, maar dat was het wel denk ik
Zelf weten, toch? Ik deel het graag. Wat moet je anders met zoveel geld? Ik wil wel een spaarpotje hebben, maar verder wil ik gewoon verder leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik geef niemand iets![]()
![]()
Ja, ik neem mijn ouders en broer mee uit eten in een goed restaurant, maar dat was het wel denk ik
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt een beetje er van af hoe veel geld het is.
Ik zou best wat willen delen als ik meer heb dan ik op kan maken.
Paar miljoen he?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt een beetje er van af hoe veel geld het is.
Ik zou best wat willen delen als ik meer heb dan ik op kan maken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:46 schreef FL_Freak het volgende:
1 miljoen geven aan lady als ze zelf niet wint.
Dat doe je wel, dat heet belastingquote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn ouders hebben geen hypotheekquote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hypotheek van mijn ouders in 1x af zou betalen, maar daar zou het ook bij blijven. Die hebben in al die jaren zoveel uitgegeven aan mij, ze mogen wel iets terughebben daarvoor. Verder zou ik niks weggeven.
Dat ligt helemaal aan jezelf.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Paar miljoen is zo op. Zeker als je er je hele leven van wilt kunnen genieten.
Ik zou niet weten waarom het zo op zou moeten zijn...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon is toch tof om te hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf weten, toch? Ik deel het graag. Wat moet je anders met zoveel geld? Ik wil wel een spaarpotje hebben, maar verder wil ik gewoon verder leven.
Daarom klein huisje + klein autotje + studie afmaken. Huis en auto moeten ook allebei onderhouden worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zet het maar op een NL bankrekening. 1-2-3 *POEF* en die bank valt om. Weg centenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het zo op zou moeten zijn...
Mijn ouders wel. Wat heeft de studie ermee te maken? Ik betaal hem namelijk ook zelf, want mijn ouders hebben geen geld.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen hypotheeken mijn studie betaal ik zelf, dus ik heb niets om terug te geven
![]()
Om te hebben? Dus zonder er iets mee te doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon is toch tof om te hebben
Vaste lasten enzo, tikt aardig aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het zo op zou moeten zijn...
ik vind dat erg gierig.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
maar niet zozeer dat je 5 miljoen er zo doorheen hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaste lasten enzo, tikt aardig aan.
Risico spreiden over meerdere bankenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zet het maar op een NL bankrekening. 1-2-3 *POEF* en die bank valt om. Weg centen
Ow, ik dacht dat je die van je ouders leendequote:Op maandag 4 maart 2013 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ouders wel. Wat heeft de studie ermee te maken? Ik betaal hem namelijk ook zelf, want mijn ouders hebben geen geld.
Ik gun niemand het zoveel als mezelfquote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dat erg gierig.
ik kan genoeg mensen bedenken die ik er wat van gun.
Paar miljoen is 2 miljoen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
maar niet zozeer dat je 5 miljoen er zo doorheen hebt.
Maar hij bedoelde binnen een leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
maar niet zozeer dat je 5 miljoen er zo doorheen hebt.
Hoezo gierig? Ik geef mensen liever herinneringen dan geld.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dat erg gierig.
Welke vaste lasten. Als ik mijn hypotheek afcash dan heb ik nog genoeg geld over hoor....quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaste lasten enzo, tikt aardig aan.
Nope, alles komt van mij en een beetje van DUO. Waarom denk je dat ik 20 uur per week werk naast mijn studie?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je die van je ouders leende
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou overigens een grachtenpandje kopen
hoe verzin je hetquote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen veranderen zodra zoiets gebeurt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dat erg gierig.
oh das ook kut jaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, alles komt van mij en een beetje van DUO. Waarom denk je dat ik 20 uur per week werk naast mijn studie?
Die rente is nog minder dan de geldontwaardingquote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke vaste lasten. Als ik mijn hypotheek afcash dan heb ik nog genoeg geld over hoor....
En elke maand stukje rente over je miljoenen....
Ook dan.quote:
gewoon slim beleggenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die rente is nog minder dan de geldontwaarding
Lenen van DUO bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh das ook kut ja![]()
Ik leen alles en mijn ouders helpen me met aflossen zeg maar
zou niet weten waarom ik mijn ouders en zus en beste vrienden zou laten werken als dat niet nodig isquote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik gun niemand het zoveel als mezelf
maar dan krijg je best wel veel toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lenen van DUO bedoel je?
Doe ik ook, naast het werken.
Omdat ze dat zelf willen? Van stilzitten wordt niemand gelukkig.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ik mijn ouders en zus en beste vrienden zou laten werken als dat niet nodig is
dus neem je ze bv mee ergens heen. is toch ook delen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo gierig? Ik geef mensen liever herinneringen dan geld.
Een beetje werk is goed voor zequote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ik mijn ouders en zus en beste vrienden zou laten werken als dat niet nodig is
Ja en? Feit blijft wel dat je geen hypotheek last hebt, toch wel je grootste maandelijkse uitgave... En je krijgt elk jaar een bedrag aan rente wat je nu niet eens aan salaris krijgt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die rente is nog minder dan de geldontwaarding
Daar gaan nog dingetjes vanaf zoals huis kopen, rijbewijs halen, vakanties en andere luxe dingen die mensen gaan doen als ze eenmaal geld hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
hoe verzin je het
zet het op de bank.
laten we zeggen 3 miljoen.... krijg je nog minimaal 60.000. per jaar aan rente.. dat gaat in principe dus nooit op
want dat verdien je nu niet in een jaartje
Bij meerdere banken neerstallenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gaan nog dingetjes vanaf zoals huis kopen, rijbewijs halen, vakanties en andere luxe dingen die mensen gaan doen als ze eenmaal geld hebben.
Maar in grote lijnen klopt je verhaal wel ja (totdat je bank omvalt).
Er gaat maandelijks zo'n 500,- uit aan schuldaflossing, daarnaast collegegeld + schoolboeken en dan ook nog eens sporten.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dan krijg je best wel veel toch?ik hoef er in ieder geval niet naast te werken
Is de kans groter dat er 1tje omvalt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij meerdere banken neerstallen
Dan geef ik toch alsnog mijn geld niet weg? Ik bepaal namelijk wat er met dat geld gebeurd en ik geef niet iemand anders de leiding daarover.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus neem je ze bv mee ergens heen. is toch ook delen.
Lekker dan, ik lust geen bier.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon bier en 3 flessen fris halen
ja, dan gaat t snel op jaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er gaat maandelijks zo'n 500,- uit aan schuldaflossing, daarnaast collegegeld + schoolboeken en dan ook nog eens sporten.
dan gaan ze inderdaad elke dag thuis achter de geraniums zittenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf willen? Van stilzitten wordt niemand gelukkig.
Weet ik.quote:
En dat ga jij allemaal financieren? Binnen 2 jaar ben jij door je geld heen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
dan gaan ze inderdaad elke dag thuis achter de geraniums zitten
niet meer hoeven werken is absoluut niet hetzelfde als niks doen. je hebt alleen geen baas meer die zegt dat je elke dag wat moet doen.
dan kan je dus lekker gaan reizen, of een andere hobby uitvoeren.
ja die is wel eng..... zet je ergens 26 miljoen op de bank... valt ie omquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gaan nog dingetjes vanaf zoals huis kopen, rijbewijs halen, vakanties en andere luxe dingen die mensen gaan doen als ze eenmaal geld hebben.
Maar in grote lijnen klopt je verhaal wel ja (totdat je bank omvalt).
Laat ik daar nu net hier een fles van thuis hebben staanquote:
gewoon 50 tinten ertussen toch ofnie?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:02 schreef rival het volgende:
best lastig praten hier soms, waarom moet het zwart of wit zijn?grow up
Hallo, ik kom hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat ik daar nu net hier een fles van thuis hebben staan
ik weet niet over welk bedrag jullie het hebben, ik begon over de 26.6 miljoen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat ga jij allemaal financieren? Binnen 2 jaar ben jij door je geld heen.
Uiteraard niet, Aldo heeft altijd een grote mond maar puntje bij paaltje ho maar!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen van de gedachte aan wijn al? Dat is makkelijk
Mensen die nu werkenquote:
1 hele?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat ik daar nu net hier een fles van thuis hebben staan
1 hele ongeopende zelfs, maar t is wel goede wijnquote:
Nee, oké.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dan.
Beetje slim wegzetten en je leeft gewoon van de rente.
Je moet er niet meteen 5 villa's mee willen gaan kopen en 10 auto's in de garage nee.
Ik zou wel een slachthuis willen beginnenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké.
Ik zou wel een dierenopvang willen beginnen.
Doe je best.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou wel een slachthuis willen beginnen
In China, zodat ik alleen maar hontensaté kan makenquote:
Ik ga elke dag een beetje golven en bier drinken denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké.
Ik zou wel een dierenopvang willen beginnen.
Ja niet iedereen heeft zo'n luizenleventje als jij!quote:
Ja niet nu natuurlijk.quote:
Ik zou FOK! overkopen zodat ik Forum Admin zou zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga elke dag een beetje golven en bier drinken denk ik.
En fokken natuurlijk
Wanneer kom je dan? Vrijdag?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niet iedereen heeft zo'n luizenleventje als jij!
[..]
Ja niet nu natuurlijk.
vandaag ga ik naar zandvoort, morgen zolder, woensdag de ring, donderdag hockenheim enz enz enz...quote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En fokken natuurlijk
Ik ook niet. Misschien aan familie omdat ik me verplicht zou voelenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet wel echt bezig zijn, denk ik. Anders word ik gek.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En fokken natuurlijk
En zodat je de Modjes bevelen kunt gevenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou FOK! overkopen zodat ik Forum Admin zou zijn
Ik zoek dan nog een caddy voor bij het golven, iets voor jou?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wel echt bezig zijn, denk ik. Anders word ik gek.
1 in het bijzonderquote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zodat je de Modjes bevelen kunt geven
Hey, ben voor jou vroeg opgestaan terwijl ik kon uitslapen, ja!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niet iedereen heeft zo'n luizenleventje als jij!
Ja hallo. We hebben allemaal hobby's en een leven!quote:
Ja okequote:Op maandag 4 maart 2013 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, ben voor jou vroeg opgestaan terwijl ik kon uitslapen, ja!
Ja weet ikquote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo. We hebben allemaal hobby's en een leven!
What the heck.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar ik heb dan de 1e competitiewedstrijd na de winterstop, ergo 10:30 naar bed
![]()
Geen idee. Wat schuift het?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zoek dan nog een caddy voor bij het golven, iets voor jou?
Bijgeloof dit datquote:
Nou dan. Dat doen alleen hele lieve mensen.quote:
Gawd. Zwaar leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bijgeloof dit datIk douche ook altijd voor de wedstrijd, eerst linkerschoen aan, bidon achter de linkerpaal en bij elke strafcorner 2x de lat aantikken
![]()
Deze grap.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan. Dat doen alleen hele lieve mensen.
Heb ik alleen met hockeywedstrijden hoor, en dan is het alleen op de club en tijdensquote:
Oh. Nee is goed hoor. Ga nog een keer in de kou (voor niks) je ramen ijsvrij maken.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Nee is goed hoor. Ga nog een keer in de kou (voor niks) je ramen ijsvrij maken.
En win je altijd?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb ik alleen met hockeywedstrijden hoor, en dan is het alleen op de club en tijdens![]()
Voor de rest ben ik eigenlijk heel normaalbehalve vroeg naar bed de avond voor een wedstrijd
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]Ja hallo ik stop al. Je hebt gelijk hoor.
[..]
En win je altijd?
Attagirl.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]Ja hallo ik stop al. Je hebt gelijk hoor.
Moet jij zeggen met je sjonniebak.quote:
Sjonniebak die jij niet had op die leeftijd.quote:
?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal ook nooit eens meezitten ook he
Blijkbaar had hij toen al smaak voor auto's.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
Sjonniebak die jij niet had op die leeftijd.
Hij had GEEN auto.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar had hij toen al smaak voor auto's.
Life's a bitchquote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal ook nooit eens meezitten ook he
and then you die!quote:
En ze zuigt veel te hardquote:
Preciesquote:Op maandag 4 maart 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
and then you die!
de dag dat je je daar bij neerlegt is de dag dat je je minder druk maakt om alles
Ja eh, als je me durft te zien he.quote:
Klopt. Maar toen ik er 1 had was het wel een mooie New Beetlequote:
hey spuit 11quote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met een paar miljoen... ik zou mijzelf een woonruimte verschaffen in Enschede naast mijn kamer in Amersfoort. Ik zou een autootje kopen, maar ik zou wel gewoon verder gaan met de plannen die ik nu heb, alleen mijn huidige leven wat meer optimaliseren. Verder alles op mijn spaarrekening.
Het gaat over de TT en kom er net in. Dan mag datquote:
Ik had wel meer dingen niet op die leeftijd. Zo'n grote bek bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sjonniebak die jij niet had op die leeftijd.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen ik er 1 had was het wel een mooie New Beetle
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had wel meer dingen niet op die leeftijd. Zo'n grote bek bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had wel meer dingen niet op die leeftijd. Zo'n grote bek bijvoorbeeld.
Morgen 13 gradenquote:
Jonge, jij haat op alles wat ik leuk vind. Dat ik jou nog duld in mijn leven. Vuile bitchquote:
Scheermesje nodig?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, jij haat op alles wat ik leuk vind. Dat ik jou nog duld in mijn leven. Vuile bitch
Ze moet gewoon eens kappen met op alles te haten wat ik leuk vind.quote:
En dat smeer jij ons even onder den neusch?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
Zit je dan, in je voortuintje met het zonnetje op je gezicht
Of je gaat voor een borstamputatie and grow some fucking balls you wanker!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze moet gewoon eens kappen met op alles te haten wat ik leuk vind.
Ik kan er gewoon niet meer tegen Huppel.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je gaat voor een borstamputatie and grow some fucking balls you wanker!
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vette bak
was je hem ook wel eens?![]()
Nee hoor. Ik vond het heel leuk om voor je te rijden vanochtend.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, jij haat op alles wat ik leuk vind. Dat ik jou nog duld in mijn leven. Vuile bitch
Het is nu in de zon ook al heerlijk. Gewoon zonder jas!quote:
Merci deze!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er iets geen sjonniebak is dan is het wel een nissan almera
JA!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat smeer jij ons even onder den neusch?
Ik vond het ook leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond het heel leuk om voor je te rijden vanochtend.
Je lijkt wel een wijf!!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet meer tegen Huppel.
Klopt.quote:
hoezo voel jij de drang iets anders dan een honda te verdedigen?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er iets geen sjonniebak is dan is het wel een nissan almera
Volgens mij scheurde ik jou voorbij bij de poort, ik weet niet.quote:
Japans hequote:Op maandag 4 maart 2013 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo voel jij de drang iets anders dan een honda te verdedigen?
Hahahahahahaquote:
Ja lekker dan in de winter. Heus wel dat ik hem in de zomer ook zo was, maar nu loopt niemand er zo bij toch!quote:
Loop jij er zomers wel zo bij dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja lekker dan in de winter. Heus wel dat ik hem in de zomer ook zo was, maar nu loopt niemand er zo bij toch!
Ja ik heb hem vanochtend zelf door de wasstraat moeten rijden omdat jij het niet wilde in bikini.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja lekker dan in de winter. Heus wel dat ik hem in de zomer ook zo was, maar nu loopt niemand er zo bij toch!
Zo rijdt ze wel. Als een bejaarde. Dan weer 30, dan weer 80quote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat je oud bent he
Jajaja. Zo kan ik het ook wel. Ik liet je voor.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij scheurde ik jou voorbij bij de poort, ik weet niet.
Nee in een burka nou goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Loop jij er zomers wel zo bij dan?
Jongeh 1.4 turbo.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat je oud bent he
Is goed, we gaan wel een keer bij de stoplichten kijken wie het snelst is.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jajaja. Zo kan ik het ook wel. Ik liet je voor.
Doe maar stoer!!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is goed, we gaan wel een keer bij de stoplichten kijken wie het snelst is.
Zeker.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was niet degene die dat voorstel deed.quote:
Nee mafklapper, uiteraard loop ik er in de zomer zo bij. Of bloter.quote:
Pics van jou bloter danquote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee mafklapper, uiteraard loop ik er in de zomer zo bij. Of bloter.
mafklapperquote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee mafklapper, uiteraard loop ik er in de zomer zo bij. Of bloter.
quote:
alleen jullie 2 of het hele topic?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst Tam en ik. En als ik win, wat natuurlijk zo is moet ze haar modschap overdragen aan mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
Boys will be boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
kan jij een beetje modden dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst Tam en ik. En als ik win, wat natuurlijk zo is moet ze haar modschap overdragen aan mij.
Boys will be boysanything that changes is the price of their toysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij had een micra toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
pfft alsof jullie tegen mijn waggel opkunnen
Boys will be boysStommerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
only thing that changes is the price of their toys
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee das een fijne bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nee oke je bent wel lief. Veelal.quote:
Ja ja I get the point hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
anything that changes is the price of their toys
Hahaha, ja zeker. Voor een directeur...quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ja zeker. Voor een directeur...
Grapje hoor.quote:
opperbaasquote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Grapje hoor.
Ik heb lekker cruisecontrol.![]()
![]()
relaxed op de snelweg joh.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
opperbaas
ik wil ook cruisecontrol
Ik gebruik dat echt nooitquote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Grapje hoor.
Ik heb lekker cruisecontrol.![]()
![]()
3x op en neer naar Rotterdam?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik echt wel, rijd sowieso elke maand 400/600 km snelweg en dat is chill dan.
Kom dan eens een stukje verderquote:
Aanmodderen ja.quote:
challenge acceptedquote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
pfft alsof jullie tegen mijn waggel opkunnen
Ik had bij proassist dagen dat ik 4 a 500 km snelweg reed en ook dan gebruikte ik het nooit eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik rijd 500km per week, tegenwoordig zelfs nog meer. Geen idee hoe dat komt.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef Tamashii het volgende:
Wow, pik je dit Tammi?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat doet zij nu ook, daar hebben we niks aan
CC bij traject controlequote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef rival het volgende:
CC vind ik bij hele lange ritten wel prettig, niet hier op de snelweg
Ik heb net een TR gedaan wegens crewbashquote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat dit gesprek tussen ons bleef
al doe je een banaan-vraag, ik slaap gewoon goed hoor vanavondquote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb net een TR gedaan wegens crewbash
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik rijd 500km per week, tegenwoordig zelfs nog meer. Geen idee hoe dat komt.
Oh wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat doet zij nu ook, daar hebben we niks aan
Ach, kwestie van niveauverschilletje.quote:
Ja maar soms moet ik een beetje voor haar opkomen anders is het ook zo lullig.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat dit gesprek tussen ons bleef
Tja dat is ook wel zo. Niveau van rival en mij ligt een stuk hoger.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, kwestie van niveauverschilletje.
iemand moet het doen he!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar soms moet ik een beetje voor haar opkomen anders is het ook zo lullig.
Chivalryquote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar soms moet ik een beetje voor haar opkomen anders is het ook zo lullig.
Eh?quote:
Ooh.quote:
Tofquote:
Ik zit er ook nog niet bijquote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wie kan mij bij de weerwolvenmeet zetten? Ovb graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Tevens, ik lees dat je je 1e werkdag hebt gehad vandaag?
Hoe vond je het?![]()
Welke meet?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wie kan mij bij de weerwolvenmeet zetten? Ovb graag.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog niet bijLees ff terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Tevens, ik lees dat je je 1e werkdag hebt gehad vandaag?
Hoe vond je het?![]()
Yep, haal de BBQ maar vast tevoorschijn!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
MORGEN TOT WEL 16 GRADEN IN HET ZUIDEN!!!!!
Ik zeg feestje bij foto
Heerlijk motorrijweerquote:Op maandag 4 maart 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
MORGEN TOT WEL 16 GRADEN IN HET ZUIDEN!!!!!
Ik zeg feestje bij foto
Ja, je hebt geschreven hoe het is gegaan. Ik wou alleen maar even weten wat je er van vondquote:
Kun je er toch uit opmaken?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, je hebt geschreven hoe het is gegaan. Ik wou alleen maar even weten wat je er van vond
Positief? Negatief?
Je weet wel
Niet zeuren!! Je hebt 2 maanden vakantie gehad!! 2 Maanden lazen we constant dat je weer wilde werken en nu niet whinen omdat het lekker weer wordt!!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heerlijk motorrijweerEn ik moet werken
Ik kan niet zo goed tussen de regels lezen jeweetzquote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je er toch uit opmaken?
Anyway, goed. Leuke collega's, leuke sfeer.
Ik zal ook een foto sturen als ik een lekker belgisch biertje drink op een terras in antwerpenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zeuren!! Je hebt 2 maanden vakantie gehad!! 2 Maanden lazen we constant dat je weer wilde werken en nu niet whinen omdat het lekker weer wordt!!
Ik zal je morgen een foto appen vanaf het terras
Hehe, i knowquote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zeuren!! Je hebt 2 maanden vakantie gehad!! 2 Maanden lazen we constant dat je weer wilde werken en nu niet whinen omdat het lekker weer wordt!!
Ik zal je morgen een foto appen vanaf het terras
Hoe laat haal je mij op?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal ook een foto sturen als ik een lekker belgisch biertje drink op een terras in antwerpen
Mijn zoon mag even niet meer voetballenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, i know. Ik vind het ook leuk, geen.moment verveelt en dus ook geen moment FOK! gemist
Ik ga morgen een rondje lopen in de zon
Heb trouwens spontaan zin om te voetballen met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |