SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - datum nog te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag maar aan Faxie ...![]()
Papa werkt bij de rooie ramen
uitdelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:46 schreef Fera het volgende:
Rijbewijs halen, auto kopen, huis kopen en uitdelen.
Ja. M'n ouders krijgen wat, m'n broertje, goede vrienden. Deel naar een goed doel.quote:
Daarmee sluit je alleen maar de poolcirkels uitquote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
Lekker gaan rentenieren in een land waar elke dag de zon schijnt.
En dan kom ik wel terug voor toffe meets.
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik de enige die geen geld uit zou delen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ja uitdelen!
goede vrienden mee op reis nemen, of met ze voor een auto gaan kijken.... enzo
Ik geef niemand ietsquote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. M'n ouders krijgen wat, m'n broertje, goede vrienden. Deel naar een goed doel.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik de hypotheek van mijn ouders in 1x af zou betalen, maar daar zou het ook bij blijven. Die hebben in al die jaren zoveel uitgegeven aan mij, ze mogen wel iets terughebben daarvoor. Verder zou ik niks weggeven.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik geef niemand iets![]()
![]()
Ja, ik neem mijn ouders en broer mee uit eten in een goed restaurant, maar dat was het wel denk ik
Zelf weten, toch? Ik deel het graag. Wat moet je anders met zoveel geld? Ik wil wel een spaarpotje hebben, maar verder wil ik gewoon verder leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik geef niemand iets![]()
![]()
Ja, ik neem mijn ouders en broer mee uit eten in een goed restaurant, maar dat was het wel denk ik
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt een beetje er van af hoe veel geld het is.
Ik zou best wat willen delen als ik meer heb dan ik op kan maken.
Paar miljoen he?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt een beetje er van af hoe veel geld het is.
Ik zou best wat willen delen als ik meer heb dan ik op kan maken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:46 schreef FL_Freak het volgende:
1 miljoen geven aan lady als ze zelf niet wint.
Dat doe je wel, dat heet belastingquote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn ouders hebben geen hypotheekquote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hypotheek van mijn ouders in 1x af zou betalen, maar daar zou het ook bij blijven. Die hebben in al die jaren zoveel uitgegeven aan mij, ze mogen wel iets terughebben daarvoor. Verder zou ik niks weggeven.
Dat ligt helemaal aan jezelf.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Paar miljoen is zo op. Zeker als je er je hele leven van wilt kunnen genieten.
Ik zou niet weten waarom het zo op zou moeten zijn...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon is toch tof om te hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf weten, toch? Ik deel het graag. Wat moet je anders met zoveel geld? Ik wil wel een spaarpotje hebben, maar verder wil ik gewoon verder leven.
Daarom klein huisje + klein autotje + studie afmaken. Huis en auto moeten ook allebei onderhouden worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zet het maar op een NL bankrekening. 1-2-3 *POEF* en die bank valt om. Weg centenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het zo op zou moeten zijn...
Mijn ouders wel. Wat heeft de studie ermee te maken? Ik betaal hem namelijk ook zelf, want mijn ouders hebben geen geld.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen hypotheeken mijn studie betaal ik zelf, dus ik heb niets om terug te geven
![]()
Om te hebben? Dus zonder er iets mee te doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon is toch tof om te hebben
Vaste lasten enzo, tikt aardig aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het zo op zou moeten zijn...
ik vind dat erg gierig.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
maar niet zozeer dat je 5 miljoen er zo doorheen hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaste lasten enzo, tikt aardig aan.
Risico spreiden over meerdere bankenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zet het maar op een NL bankrekening. 1-2-3 *POEF* en die bank valt om. Weg centen
Ow, ik dacht dat je die van je ouders leendequote:Op maandag 4 maart 2013 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ouders wel. Wat heeft de studie ermee te maken? Ik betaal hem namelijk ook zelf, want mijn ouders hebben geen geld.
Ik gun niemand het zoveel als mezelfquote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dat erg gierig.
ik kan genoeg mensen bedenken die ik er wat van gun.
Paar miljoen is 2 miljoen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
maar niet zozeer dat je 5 miljoen er zo doorheen hebt.
Maar hij bedoelde binnen een leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
maar niet zozeer dat je 5 miljoen er zo doorheen hebt.
Hoezo gierig? Ik geef mensen liever herinneringen dan geld.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dat erg gierig.
Welke vaste lasten. Als ik mijn hypotheek afcash dan heb ik nog genoeg geld over hoor....quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaste lasten enzo, tikt aardig aan.
Nope, alles komt van mij en een beetje van DUO. Waarom denk je dat ik 20 uur per week werk naast mijn studie?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je die van je ouders leende
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou overigens een grachtenpandje kopen
hoe verzin je hetquote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen veranderen zodra zoiets gebeurt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dat erg gierig.
oh das ook kut jaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, alles komt van mij en een beetje van DUO. Waarom denk je dat ik 20 uur per week werk naast mijn studie?
Die rente is nog minder dan de geldontwaardingquote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke vaste lasten. Als ik mijn hypotheek afcash dan heb ik nog genoeg geld over hoor....
En elke maand stukje rente over je miljoenen....
Ook dan.quote:
gewoon slim beleggenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die rente is nog minder dan de geldontwaarding
Lenen van DUO bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh das ook kut ja![]()
Ik leen alles en mijn ouders helpen me met aflossen zeg maar
zou niet weten waarom ik mijn ouders en zus en beste vrienden zou laten werken als dat niet nodig isquote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik gun niemand het zoveel als mezelf
maar dan krijg je best wel veel toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lenen van DUO bedoel je?
Doe ik ook, naast het werken.
Omdat ze dat zelf willen? Van stilzitten wordt niemand gelukkig.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ik mijn ouders en zus en beste vrienden zou laten werken als dat niet nodig is
dus neem je ze bv mee ergens heen. is toch ook delen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo gierig? Ik geef mensen liever herinneringen dan geld.
Een beetje werk is goed voor zequote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ik mijn ouders en zus en beste vrienden zou laten werken als dat niet nodig is
Ja en? Feit blijft wel dat je geen hypotheek last hebt, toch wel je grootste maandelijkse uitgave... En je krijgt elk jaar een bedrag aan rente wat je nu niet eens aan salaris krijgt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die rente is nog minder dan de geldontwaarding
Daar gaan nog dingetjes vanaf zoals huis kopen, rijbewijs halen, vakanties en andere luxe dingen die mensen gaan doen als ze eenmaal geld hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
hoe verzin je het
zet het op de bank.
laten we zeggen 3 miljoen.... krijg je nog minimaal 60.000. per jaar aan rente.. dat gaat in principe dus nooit op
want dat verdien je nu niet in een jaartje
Bij meerdere banken neerstallenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gaan nog dingetjes vanaf zoals huis kopen, rijbewijs halen, vakanties en andere luxe dingen die mensen gaan doen als ze eenmaal geld hebben.
Maar in grote lijnen klopt je verhaal wel ja (totdat je bank omvalt).
Er gaat maandelijks zo'n 500,- uit aan schuldaflossing, daarnaast collegegeld + schoolboeken en dan ook nog eens sporten.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dan krijg je best wel veel toch?ik hoef er in ieder geval niet naast te werken
Is de kans groter dat er 1tje omvalt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij meerdere banken neerstallen
Dan geef ik toch alsnog mijn geld niet weg? Ik bepaal namelijk wat er met dat geld gebeurd en ik geef niet iemand anders de leiding daarover.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus neem je ze bv mee ergens heen. is toch ook delen.
Lekker dan, ik lust geen bier.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon bier en 3 flessen fris halen
ja, dan gaat t snel op jaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er gaat maandelijks zo'n 500,- uit aan schuldaflossing, daarnaast collegegeld + schoolboeken en dan ook nog eens sporten.
dan gaan ze inderdaad elke dag thuis achter de geraniums zittenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf willen? Van stilzitten wordt niemand gelukkig.
Weet ik.quote:
En dat ga jij allemaal financieren? Binnen 2 jaar ben jij door je geld heen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
dan gaan ze inderdaad elke dag thuis achter de geraniums zitten
niet meer hoeven werken is absoluut niet hetzelfde als niks doen. je hebt alleen geen baas meer die zegt dat je elke dag wat moet doen.
dan kan je dus lekker gaan reizen, of een andere hobby uitvoeren.
ja die is wel eng..... zet je ergens 26 miljoen op de bank... valt ie omquote:Op maandag 4 maart 2013 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gaan nog dingetjes vanaf zoals huis kopen, rijbewijs halen, vakanties en andere luxe dingen die mensen gaan doen als ze eenmaal geld hebben.
Maar in grote lijnen klopt je verhaal wel ja (totdat je bank omvalt).
Laat ik daar nu net hier een fles van thuis hebben staanquote:
gewoon 50 tinten ertussen toch ofnie?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:02 schreef rival het volgende:
best lastig praten hier soms, waarom moet het zwart of wit zijn?grow up
Hallo, ik kom hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat ik daar nu net hier een fles van thuis hebben staan
ik weet niet over welk bedrag jullie het hebben, ik begon over de 26.6 miljoen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat ga jij allemaal financieren? Binnen 2 jaar ben jij door je geld heen.
Uiteraard niet, Aldo heeft altijd een grote mond maar puntje bij paaltje ho maar!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen van de gedachte aan wijn al? Dat is makkelijk
Mensen die nu werkenquote:
1 hele?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat ik daar nu net hier een fles van thuis hebben staan
1 hele ongeopende zelfs, maar t is wel goede wijnquote:
Nee, oké.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dan.
Beetje slim wegzetten en je leeft gewoon van de rente.
Je moet er niet meteen 5 villa's mee willen gaan kopen en 10 auto's in de garage nee.
Ik zou wel een slachthuis willen beginnenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké.
Ik zou wel een dierenopvang willen beginnen.
Doe je best.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou wel een slachthuis willen beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |