Die had zelfs Pelle nog ingekoptquote:Op maandag 4 maart 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja dat zal wel moeten als je een kleine piemel hebt denk ik...
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op maandag 4 maart 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja dat zal wel moeten als je een kleine piemel hebt denk ik...
Dat is wel nummer 1 ja.quote:
FM neemt dan ons heel SC over.quote:
Ben ik vreemd als ik haar niet ken?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver dat interview met apsyxia noir op dumpert![]()
Did anyone ever say to you "I'm going to shoot for the stars"
[ afbeelding ]
and then ejaculate in your face![]()
FIFA vind ik ook leuk voor soms, ga het combineren denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, saai man.
Ik ook niet, maar dit interview is echt geniaal. Precies hoe we om zouden moeten springen met de vrouwelijke SC-erts hier.quote:
Geef dan link gvd.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit interview is echt geniaal. Precies hoe we om zouden moeten springen met de vrouwelijke SC-erts hier.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus je hebt toch geen internetpolio![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)e_asphyxia_noir.html
Als je ergens over praat, dan moet je het publiek niet laten werken.quote:
Mijn iphone weigerde om het filmpje het te laten doenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Als je ergens over praat, dan moet je het publiek niet laten werken.
Regel nummer 1.
Hier een youtube link:quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn iphone weigerde om het filmpje het te laten doen
Koop een Aidsdroid. (Haha, doe ik het weer.)quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn iphone weigerde om het filmpje het te laten doen
Jij hebt echt een rare smaak wanneer het om vrouwen gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
Raar wijf maar ziet er wel geil uit.. voor 1 nachtje.. een keer haar afslaan en wurgen al je woede africhten op haar
Ik vond 't ook grappig, heb alleen ff 't eerste deel gekeken.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit interview is echt geniaal. Precies hoe we om zouden moeten springen met de vrouwelijke SC-erts hier.
Dat krijg ik nog lang te horenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rare smaak wanneer het om vrouwen gaat.
Wust.
Welk shot?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat krijg ik nog lang te horen.. in dat ene shot zag ze er cute en geefbaar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |