Denk nooit aan een strand, als ik aan Japan denk eigenlijk.quote:
lolwut?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij lijkt dat maar irritant, als je telkens moet scheren.
Is echt mooi daarquote:Op maandag 4 maart 2013 14:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk nooit aan een strand, als ik aan Japan denk eigenlijk.
Dat is toch best goor?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had het over zo'n harig streepje
Ben je gek joh. Vrouwen zijn er gek van en ze hebben ook de merkwaardige eigenschap het streepje te volgen waardoor ze binnen no-time aan je lul hangen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je gek joh. Vrouwen zijn er gek van en ze hebben ook de merkwaardige eigenschap het streepje te volgen waardoor ze binnen no-time aan je lul hangen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit? Nee.#TeamMiley
Ik dacht juist dat ze van die spieren lekker vonden. Weet niet hoe dat heet, maar het gaat ook richting de lul.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je gek joh. Vrouwen zijn er gek van en ze hebben ook de merkwaardige eigenschap het streepje te volgen waardoor ze binnen no-time aan je lul hangen.
Niet dat het er toe doet, maar ik vind dat het meest sexy deel van de man.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze van die spieren lekker vonden. Weet niet hoe dat heet, maar het gaat ook richting de lul.
Met het richtingsgevoel van vrouwen kun je niet zeker genoeg zijn. Ik heb er ook nog een aantal pijlen bij getatoeëerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze van die spieren lekker vonden. Weet niet hoe dat heet, maar het gaat ook richting de lul.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met het richtingsgevoel van vrouwen kun je niet zeker genoeg zijn. Ik heb er ook nog een aantal pijlen bij getatoeëerd.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met het richtingsgevoel van vrouwen kun je niet zeker genoeg zijn. Ik heb er ook nog een aantal pijlen bij getatoeëerd.
Tja dat zal wel moeten als je een kleine piemel hebt denk ik...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOW BRA BRA POWPOWPOWquote:Op maandag 4 maart 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja dat zal wel moeten als je een kleine piemel hebt denk ik...
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja dat zal wel moeten als je een kleine piemel hebt denk ik...
Zorg gewoon dat je geld hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |