Jezus Styloquote:Op maandag 4 maart 2013 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb niet eens borst haar en daar wordt ik mee gepest.
En ookal geen baard, toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat. Waarom?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan kreeg ik regelmatig complimenten over m'n borsthaar. Geen grap
Bedankt.quote:
En geen arm haren.quote:
Serieus? Jij bent dus een onbehaarde Turk?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen idee. Het is bij mij wel wat meer aanwezig dan de gemiddelde Japanner, maar dat is niet moeilijk natuurlijk.quote:
Oh fuck.quote:
21.quote:
Mijn vader heeft ook geen borst haren, dus krijg ik ze ook nooit. Ben best blij eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent dus een onbehaarde Turk?
Jij bent buitenlands en harig?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Het is bij mij wel wat meer aanwezig dan de gemiddelde Japanner, maar dat is niet moeilijk natuurlijk.
Ik heb geen borsthaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat je het wel scheert poppetje...
Hoeft ook niet. Maar wil wel baardgroei eigenlijk. Wil het gewoon een keer heel lang hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je borsthaar willenIk ben 19 en heb nog geen eens baardgroei
Nee, gewoon Nederlands en niet bijzonder harig. M'n armen zijn zelfs vrij karig behaard als ik dat vergelijk met de gemiddelde man. Maar ik heb wel borsthaar en dat werd in Japan dus gewaardeerd.quote:
Jappen zijn weird.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, gewoon Nederlands en niet bijzonder harig. M'n armen zijn zelfs vrij karig behaard als ik dat vergelijk met de gemiddelde man. Maar ik heb wel borsthaar en dat werd in Japan dus gewaardeerd.
Liep je shirtloos ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, gewoon Nederlands en niet bijzonder harig. M'n armen zijn zelfs vrij karig behaard als ik dat vergelijk met de gemiddelde man. Maar ik heb wel borsthaar en dat werd in Japan dus gewaardeerd.
Mij lijkt dat maar irritant, als je telkens moet scheren.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar wil wel baardgroei eigenlijk. Wil het gewoon een keer heel lang hebben.
Na je 21e ontwikkelt zich dat nog wel even door hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh fuck.
[..]
21.
[..]
Mijn vader heeft ook geen borst haren, dus krijg ik ze ook nooit. Ben best blij eigenlijk.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat je het wel scheert poppetje...
Mijn sikje en snor doe ik nu 1x per week. Gewoon na het douchen. Niets mis mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij lijkt dat maar irritant, als je telkens moet scheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |