Krijgt nog geen schop in de grond man. Mensen die niets beters te doen hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
Heerlijk weer, mafkezen hier zijn alweer in de tuin aan het werken.
Same story.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:56 schreef Saind het volgende:
Nog ff college en dan chillen op het dakterras
Mijn vijver was vanmorgen nog dichtgevroren zelfsquote:Op maandag 4 maart 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijgt nog geen schop in de grond man. Mensen die niets beters te doen hebben.
OK, wie weet kijk ik een stukjequote:Op maandag 4 maart 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, eerder al. Ze zijn nu al ruim over de helft. Ik denk kwart over 4 ofzo.
Lekker man. Boekje erbij, muziekje op. Ik denk dat ik vanmiddag ook eerder naar huis ga.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:56 schreef Saind het volgende:
Ik heb sinds kort ook een vijver. Zat gratis bij mijn nieuwe woning. Ik ben helaas vergeten een gat te maken, waardoor er 8 vissen dood zijn gegaan en er een paar voor het leven getekend zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vijver was vanmorgen nog dichtgevroren zelfs
Lekker shinen met die geschoren beentjes, alles.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg dat welDenk dat je morgen wel in korte broek kan al.
Kutstudentenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:56 schreef Saind het volgende:
Komt de Surinamer van je weer naar boven? Gewoon werken voor je cheld.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Boekje erbij, muziekje op. Ik denk dat ik vanmiddag ook eerder naar huis ga.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ook een vijver. Zat gratis bij mijn nieuwe woning. Ik ben helaas vergeten een gat te maken, waardoor er 8 vissen dood zijn gegaan en er een paar voor het leven getekend zijn.
Jij snapt tquote:Op maandag 4 maart 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker shinen met die geschoren beentjes, alles.
Marokkaanse team die tegen homo's zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij snapt t![]()
![]()
Als ik m'n benen nu scheer overleef ik de uitwedstrijd van a.s. zondag tegen de rivierenwijkers niet
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen jullie ook aan avondje romantisch samen FOK!ken?
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen jullie ook aan avondje romantisch samen FOK!ken?
Nee, geen marokanen. Kale dikke Nederlanders.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marokkaanse team die tegen homo's zijn?
Wat voor nichterige visjes heb jij? Die van mij worden zo nu en dan opgegeten door vogels, maar van de vorst is er geen een doodgegaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ook een vijver. Zat gratis bij mijn nieuwe woning. Ik ben helaas vergeten een gat te maken, waardoor er 8 vissen dood zijn gegaan en er een paar voor het leven getekend zijn.
Ajax?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, geen marokanen. Kale dikke Nederlanders.
Ik heb niet eens borst haar en daar word ik mee gepest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |