Had net zo goed de bilnaad van Day-V kunnen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zag 10% van je side boob. Dat is niks.
Hoi Kapiquote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers!![]()
Heerlijk in 't zonnetje gelopen, haartjes gefreshed bij de kapper incl. hoofdmassage.Nu een tomaten creme soepje met een bruin triangelbroodje en straks ff naar da gym. Vanavond VI'tje kijken. Heerlijk man.
Hoi.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers!![]()
Heerlijk in 't zonnetje gelopen, haartjes gefreshed bij de kapper incl. hoofdmassage. Nu een tomaten creme soepje met een bruin triangelbroodje en straks ff naar da gym. Vanavond VI'tje kijken. Heerlijk man.
Je vergeet dat over 50 minuten parijs-nice begint op sporza trouwensquote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers!![]()
Heerlijk in 't zonnetje gelopen, haartjes gefreshed bij de kapper incl. hoofdmassage. Nu een tomaten creme soepje met een bruin triangelbroodje en straks ff naar da gym. Vanavond VI'tje kijken. Heerlijk man.
wuttquote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Danny mag inkomsten op mijn topic best delen met mij.
Check de topicstarter en de views.quote:
Dit weekend was ik in Zeeland. Vorige week was ik er ook amper, toen was ik ziek.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
yo Knut. Waar was jij dit weekend man?
Daar doe je mij niet echt een plezier mee, maar ik ben blij dat jij het leuk vindt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vergeet dat over 50 minuten parijs-nice begint op sporza trouwens
Is dat meteen al interessant?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vergeet dat over 50 minuten parijs-nice begint op sporza trouwens
Aight. Je had beter nog een dagje kunnen blijven. Volgens mij is 't vandaag heerlijk fietsen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit weekend was ik in Zeeland. Vorige week was ik er ook amper, toen was ik ziek.
Niet echt nee. Maar niet voor niets "rit naar de zon". Voor mij altijd wel een beetje start van lente gevoel, eerste rittenkoers weer op de tv enzo. Bovendien gaat dit jaar vrijwel zeker een Nederlander winnen.quote:
Doen er geen andere nationaliteiten mee?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar niet voor niets "rit naar de zon". Voor mij altijd wel een beetje start van lente gevoel, eerste rittenkoers weer op de tv enzo. Bovendien gaat dit jaar vrijwel zeker een Nederlander winnen.
Zeg dat welquote:Op maandag 4 maart 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight. Je had beter nog een dagje kunnen blijven. Volgens mij is 't vandaag heerlijk fietsen.
Wanneer is de finish ongeveer 17:30?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar niet voor niets "rit naar de zon". Voor mij altijd wel een beetje start van lente gevoel, eerste rittenkoers weer op de tv enzo. Bovendien gaat dit jaar vrijwel zeker een Nederlander winnen.
Alleen prutsersquote:Op maandag 4 maart 2013 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doen er geen andere nationaliteiten mee?
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doen er geen andere nationaliteiten mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |