Tja, smaken verschillen, dat vind ik echt 3x niksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Zwappel het volgende:
Mensen die niet hier op lopen
[ afbeelding ]
Niks mis mee, maar waarschijnlijk draag je ze niet langquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:22 schreef wensput het volgende:
Ik draag nu sneakers uit de primark van 7,50¤
En nu?
Ben je ook gabber en heb je toevallig op het LTS gezeten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is enkel voor kampers en zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
sneakersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:22 schreef wensput het volgende:
Ik draag nu sneakers uit de primark van 7,50¤
En nu?
wat een homo schoenenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is enkel voor kampers en zwakzinnigen.
Mensen die hier niet op rollen:
[ afbeelding ]
Volgens heb je geeneens zulke schoenenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij de hele tijd met die double monkstrap. Het is misschien wat vreemd maar na 4 delen en 224 posts van jouw hand weten we nu wel dat je van double monkstrap houdt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij de hele tijd met die double monkstrap. Het is misschien wat vreemd maar na 4 delen en 224 posts van jouw hand weten we nu wel dat je van double monkstrap houdt.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wat meer uurtjes maken als vakkenvuller bij de Dirk en minder op Fok chillen jochie!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]Ik ben hard aan het sparen! Ik heb slechts één paar 'single monk' van Van Bommel.
Ook erg leuk maar binnenkort de aanbiedingen van Magnanni maar eens in de gaten blijven houden. En daarbij deel ik altijd graag mijn expressie en opinie, net als menig mede-FOK!ker.
Jochie? Wat is deze?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer uurtjes maken als vakkenvuller bij de Dirk en minder op Fok chillen jochie!
Ik denk dat dit hele topic aan jou ligt. Als jij niet constant jezelf zou herhalen zou dit allang dicht zijn,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jochie? Wat is deze?
Ik heb nog nooit Santoni-dragende-vakkenvullers gezien trouwens. Zal wel aan mij liggen denk ik
Ik kun jou best je pleziertjes maar ga niet haten op mijn schoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik denk dat dit hele topic aan jou ligt. Als jij niet constant jezelf zou herhalen zou dit allang dicht zijn,
Je hebt alleen zelf niet door dat mensen niet met je lachen maar om je
Schoenen met gespjes, koop dan op zijn minst klittenband als je er als een kleuter wil uitzien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg helemaal niets over je schoenen, alleen over jou,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kun jou best je pleziertjes maar ga niet haten op mijn schoenen.
Double monk in verwarring brengen met klittenbandschoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Schoenen met gespjes, koop dan op zijn minst klittenband als je er als een kleuter wil uitzien.
Je hebt gelijk, klittenband ziet er idd een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Double monk in verwarring brengen met klittenbandschoenen.
Visueel ondersteunend materiaal.
Santoni suède Double Monk![]()
![]()
[ afbeelding ]
klittenbandschoenen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:08 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, klittenband ziet er idd een stuk beter uit.
Een nette broek of chino met een overhemd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:19 schreef Uberkullie het volgende:
Ik vind dit ook wel beter, ligt er wel aan wat je erbij draagt natuurlijk
Wat voor sneakers?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef VMSDKR het volgende:
Die schoenen van TS zijn nog te stijlloos voor homoseksuelen en alleen geschikt voor mensen die zich volledig bewust zijn van hun a-seksualiteit.
Waar trek je je op af, encyclopedieën?
Idd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef Dutchlike het volgende:
Wat een haat op de double-monk. Is toch een stuk meer casual dan een andersoortige geklede schoen zonder meteen in sneaker-territorium te vervallen?
Iemand die weet hoe het hoortquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een nette broek of chino met een overhemd.![]()
Spijkerbroeken word ik sowieso nooit echt blij van.![]()
Dus je kijkt eigk de hele dag van "yeah really?"... Lastig hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef wenfer2 het volgende:
als ik mannen(?) van 20 - 35 met gympies zie dan kijk ik je toch altijd even aan van'yeah really?'
sowieso letten op wat iemand draagt en je daar aan gaat ergeren. Wat een leven moet je dan wel niet hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dus je kijkt eigk de hele dag van "yeah really?"... Lastig hoor.
Daar hebben we hem ook al weggejaagd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:00 schreef hoink581 het volgende:
Loopt deze reeks nog steeds?Ga alsjeblieft naar LIF met deze onzin. Hier doet het er blijkbaar niet meer toe.
Let's report the shit out of him!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Daar hebben we hem ook al weggejaagd.
Het kind kan zich niet als een normaal mens gedragen ben ik bang
Jochie, lego, blokken, kindquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Daar hebben we hem ook al weggejaagd.
Het kind kan zich niet als een normaal mens gedragen ben ik bang
Je hebt niet eens smaak....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jochie, lego, blokken, kind
Waarom kleineren jullie mij op grond van mijn eigen smaak?
Laag hoor.
Boehoe!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat ik de puberale fase ben gepasseerd??quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:51 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Ventjes die rondlopen op herenschoenen om aan te tonen de puberale fase te hebben gepasseerd.
Vanwaar de de benaming 'homoseksueel' als ik vragen mag...?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:58 schreef Vortix het volgende:
Niemand hier, maar zo kom je wel over met je bijna homoseksuele gezeik over de stijl van andere mannen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:01 schreef Vortix het volgende:
Nou ja, als het je beter bevalt, maak er metroseksueel van.
En wat poster hierboven zegt x1000.
Je komt zo krampachtig 'volwassen' over dat het kinderachtig wordt.
Daar is ook niks mis mee, maar waarom haten op sneakers.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van sneakers maar prefereer een net paar fatsoenlijke schoenen. Niks mis mee lijkt mij.
Ik krijg er een akelig gevoel bij als ik terug denk aan de tijd dat ook ik door het leven slenterde op oude Vans en all stars. Sneakers zien er bij de aankoop vaak erg shiny uit, maar deze worden sneller minder mooi als een goed stel heren schoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:16 schreef mrPunjabi_ het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, maar waarom haten op sneakers.
Nee niets mis met nette schoenen, wel wat mis met gejank over sneakersquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van sneakers maar prefereer een net paar fatsoenlijke schoenen. Niks mis mee lijkt mij.
Confort < Chiquequote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee niets mis met nette schoenen, wel wat mis met gejank over sneakers![]()
Ik heb meerdere paren nette schoenen, voor momenten dat het gepast is, maar daarop lopen als het niet hoeft is pretentieus en nogal treurig. Comfort > pretentieuze stijl.
Ja prima. Ik heb niks tegen nette schoenen, heb er ook niks mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit is pas het 4e deel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:30 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja prima. Ik heb niks tegen nette schoenen, heb er ook niks mee.
Voorbeeld: ik heb een schurfthekel aan Uggs, maar ik ga ee niet vijf topics van mijn tijd in stoppen. Ik heb wel wat beters te doen zeg.
Simpele sneakers van dure merken, wat en geldverspilling.quote:
Dat is de bedoeling van sneakers... Die moet je ook niet elke dag gaan poetsen...Dan ben je nog een clown met die felle kleuren onder je jeans.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik krijg er een akelig gevoel bij als ik terug denk aan de tijd dat ook ik door het leven slenterde op oude Vans en all stars. Sneakers zien er bij de aankoop vaak erg shiny uit, maar deze worden sneller minder mooi als een goed stel heren schoenen.
Net als melk en cognac eigenlijk. Cognac word ook alleen maar mooier met de tijd, terwijl melk al gauw over datum raakt.
Bijna alles wat ik heb is in die kleuren, maar dan van Nike, Adidas, etcetera.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Simpele sneakers van dure merken, wat en geldverspilling.
Je wil toch niet daadwerkelijk in het openbaar verschijnen met dit soort schoeisel om je voeten.
Dit is echt het toppunt van saaiheid:
[ afbeelding ]
ik vind ze best vetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Simpele sneakers van dure merken, wat en geldverspilling.
Je wil toch niet daadwerkelijk in het openbaar verschijnen met dit soort schoeisel om je voeten.
Dit is echt het toppunt van saaiheid:
[ afbeelding ]
quote:
Dit ja, de lullo's in Wildschut: "huuuu gozer ik word binnenkort partner huuuu"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Semisane het volgende:
[..]chique is overrated gehuil van beroepspikkies zonder zelfvertrouwen....zie ze regelmatig staan in
Café Wildschut, A'dam...dat soort volk werkt vooral op m'n lachspieren.
Holleder kwam vroeger vaak in Wildschutquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Semisane het volgende:
[..]chique is overrated gehuil van beroepspikkies zonder zelfvertrouwen....zie ze regelmatig staan in
Ik rij altijd over hun chique lederen stappers heen als ik er weer eens langs kom fietsen op mijn sneakers. Die paniekerige uitgegilde "Heeeey kereal! Mijn 'Kenneth Cole' is nu besmukt!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit ja, de lullo's in Wildschut: "huuuu gozer ik word binnenkort partner huuuu"
Vind je het gek, hij mocht de Heineken Experience niet meer in...dus de Wildschut bleef over.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Holleder kwam vroeger vaak in Wildschut
"Lul! Ik versta je niet, ik spreek geen modaal!"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Semisane het volgende:
Volgens mij heeft TS of zelf geen piem0lsof laat hij legers aan opgezwollen eikels zijn huig kietelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het lijkt het Viva forum wel dat er 4 delen met gekeuvel over schoeisel volgeluld kan worden.
Ik kan het verder niet meer in de gaten houden want ik ga zo een film kijken maar wat mij betreft is dit het laatste deel hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS of zelf geen piem0lsof laat hij legers aan opgezwollen eikels zijn huig kietelen.
Is de discussie al wat verder gekomen? Nee, toch?
Welke film? Een vieze film?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan het verder niet meer in de gaten houden want ik ga zo een film kijken maar wat mij betreft is dit het laatste deel hoor.
Nou, ik ga mij weer eens wagen aan de commerciële zender, het puberale en kinderachtige Veronica wel te verstaan, End of Days met Arnie.quote:
De zender die ook jouw geliefde Naked Gun films altijd draait?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ga mij weer eens wagen aan de commerciële zender, het puberale en kinderachtige Veronica wel te verstaan, End of Days met Arnie.
Tijd geleden dat ik die gezien heb.
Dat klopt. Alleen om die reden kan ik die puberale, kinderachtige filmpjes van die presentatoren tussendoor en dingen als 'dikke dinsdagfilm' nog wel pruimen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De zender die ook jouw geliefde Naked Gun films altijd draait?
De volgende keer als ik vragen en/of opmerkingen heb post ik ze wel in LIF. Hier word ik enkel onheus bejegend en uitgemaakt voor sneakerhater, lullo, homo, jochie, blokkenbouwer en wat dan ook allemaal. Ik wist tot voor kort niet dat er zoveel haat in de FOK!kers schuil kan gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan het verder niet meer in de gaten houden want ik ga zo een film kijken maar wat mij betreft is dit het laatste deel hoor.
Mijn pak voelt als mijn tweede huid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef vandermar het volgende:
Oh kijk uit, TS voelt zich als een van de elite en geeft af op de normale mens die zich niet als een mongool wil kleden van onderen. Kijk als je een pak aan hebt dan kan het, anders gewoon lekker waar je je thuis in voelt.
TS
Deze klacht
Ik doe een studie, als ik geen pak hoef aan te trekken loop ik lekker op schoenen die prima zitten. 99% van FOK! doet dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mijn pak voelt als mijn tweede huid.Spijkerbroeken zijn pas een terechte klacht, maar daar ga ik maar geen topic over openen denk ik.
Ik kan dan op weinig medestand rekenen op het volk dat dit denimwaar wel draagt.
Haten op de überkoelebazenpatta's aller tijden.
Haten de mensen die deze überkoelebazenpatta's wel hebben leren waarderen.
En de meerderheid heeft altijd gelijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe een studie, als ik geen pak hoef aan te trekken loop ik lekker op schoenen die prima zitten. 99% van FOK! doet dat.
Dus....
Owned biatch
Het is überküll.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:30 schreef wenfer2 het volgende:
Nogmaals: niemand geeft een neuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij nooit ontspant of zo. Ik moet voor mn werk ook in het pak en dat doe ik echt niet voor mn plezier. Vrijetijdskleding zit veel lekkerder en daar is ook veel meer keus in dan in pakken. Zelfde met de schoenen. Jij gaat mij niet vertellen dat die nette schoenen (ikzelf heb een paar van Liers) lekkerder zitten dan een paar sneakers of sportschoenen. Het lijkt erop dat je gewoon een of andere fetish hebt mbt bepaalde kleding/schoenen. Los van dat zou het geen kwaad kunnen als de gemiddelde NLer wat meer zou investeren in zijn/haar kleding want wat je rond ziet lopen is vaak om te janken. Heeft ook weer te maken met de veelal te dikke lijven die er helaas vaak onder zitten.....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mijn pak voelt als mijn tweede huid.Spijkerbroeken zijn pas een terechte klacht, maar daar ga ik maar geen topic over openen denk ik.
Ik kan dan op weinig medestand rekenen op het volk dat dit denimwaar wel draagt.
Poepoe. fetish is wel een erg zware bewoording.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij nooit ontspant of zo. Ik moet voor mn werk ook in het pak en dat doe ik echt niet voor mn plezier. Vrijetijdskleding zit veel lekkerder en daar is ook veel meer keus in dan in pakken. Zelfde met de schoenen. Jij gaat mij niet vertellen dat die nette schoenen (ikzelf heb een paar van Liers) lekkerder zitten dan een paar sneakers of sportschoenen. Het lijkt erop dat je gewoon een of andere fetish hebt mbt bepaalde kleding/schoenen.
Niet als je er zoveel topics over vol kunt lullen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Poepoe. fetish is wel een erg zware bewoording.
Met de eeuwige hulp van mijn zeer gewaardeerde mede-FOK!kers. Anders was het nooit tot zoiets moois gekomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Niet als je er zoveel topics over vol kunt lullen hoor
Niets mis met kwaliteitsschoenen maar dan functioneel enkel voor je werk, echter vind ik alle schoenen met gespen sowieso foeilelijk, dat zou verboden moeten worden....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Met de eeuwige hulp van mijn zeer gewaardeerde mede-FOK!kers. Anders was het nooit tot zoiets moois gekomen.Ik hoop dat ik op zijn minst een paar mensen aan het denken heb gezet om misschien in de nabije toekomst na te zullen denken over de eventuele aankoop van een eventueel paar double monk schoenen van eventueel Santoni.
Foeilelijk??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Niets mis met kwaliteitsschoenen maar dan functioneel enkel voor je werk, echter vind ik alle schoenen met gespen sowieso foeilelijk, dat zou verboden moeten worden....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foeilelijk??![]()
Kan je dit stukje Italiaanse ambacht nou niet waarderen?
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist een beetje overgegeven in m'n mond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foeilelijk??![]()
[ afbeelding ]
Ik snap die opwellende emoties wel Piye. Sterkte man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een beetje overgegeven in m'n mond.
Shit, er is ook een beetje op m'n pas aangeschafte suède double monks gekomen. Moet ik ze toch weggooien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik snap die opwellende emoties wel Piye. Sterkte man.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foeilelijk??![]()
[ afbeelding ]
Nee afschuwelijk, ik relateer gespen trouwens ook direct aan kinderen die nog geen veters kunnen strikken, dus vergelijkbaar met klittenband...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foeilelijk??![]()
[ afbeelding ]
Ik quote mijzelf niet vaak, speciaal voor u:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef Samson het volgende:
[..]
[..]
Nee afschuwelijk, ik relateer gespen trouwens ook direct aan kinderen die nog geen veters kunnen strikken, dus vergelijkbaar met klittenband...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |