Voel je je volwassen wanneer je rond paradeert in je double monks?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En tot zover de observaties van wenfer2.
Iemand ongeïnspireerd kansloos vinden omdat die een bepaald soort schoenen draagt. Dat neigt naar gay.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Oh ja, want als je smaak hebt ben je gelijk gay
Nee, van eckte volwassenen worden minder uitspattingen verwacht. Kijk eens in de betere delen van Italië rond. Daar word het niet zo vreemd gevonden als hier. Nederland is gewoon veel te truttig op dit gebied. Saai eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voel je je volwassen wanneer je rond paradeert in je double monks?
Ik heb het niet over Italië, ik heb het over jou.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee, van eckte volwassenen worden minder uitspattingen verwacht. Kijk eens in de betere delen van Italië rond. Daar word het niet zo vreemd gevonden als hier. Nederland is gewoon veel te truttig op dit gebied. Saai eigenlijk.
Ik voel me niet persé volwassen in schoenen. Wel voel ik me veel beter als ik kleren en schoenen aan heb die ik zelf mooi vind en deze combinaties voor bij streven aan de peoples in mijn omgeving. You never be overdressed for the occasion.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Italië, ik heb het over jou.
Dus waarom probeer je dan anderen er van te overtuigen om zich ook zo te kleden? Als anderen zich ook zo gaan kleden zullen zij jouw "kwaliteit" evenaren en zul je je niet meer beter voelen dan anderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wel voel ik me veel beter als ik kleren en schoenen aan heb die ik zelf mooi vind en deze combinaties voor bij streven aan de peoples in mijn omgeving.
Ik voel mij niet beter dan anderen, hoe kom je er bij. Ik vind mijn eigen kleren gewoon mooier, kan toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus waarom probeer je dan anderen er van te overtuigen om zich ook zo te kleden? Als anderen zich ook zo gaan kleden zullen zij jouw "kwaliteit" evenaren en zul je je niet meer beter voelen dan anderen.
Het maakt niet uit hoe je het noemt toch? Als je je mooier voelt dan anderen dan voel je je beter dan anderen, maakt voor de rest ook helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef wenfer2 het volgende:
Ik voel mij niet beter dan anderen, hoe kom je er bij. Ik vind mijn eigen kleren gewoon mooier,
Je voelt je niet beter, maar anderen moeten zich meer kleden zoals jij je kleed?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik voel mij niet beter dan anderen, hoe kom je er bij. Ik vind mijn eigen kleren gewoon mooier, kan toch?
Inplaats van die glansschoentjes en nektasjes, petjes, kapotte spijkerbroeken op 3 uur, converse met gaten zou de Nederlandse jeugend er goed aan doen om zich wat klassieker te kleden en tr gedragen. En de vrouwen in zomerjurkjes in plaats van die vaak veel te krappe (leren)leggings.
Ik probeer mensen niet aan mij te onderwerpen. Als dit kon via het kopen van schoenen, had ik die schoenen al tien keer gekocht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt toch? Als je je mooier voelt dan anderen dan voel je je beter dan anderen, maakt voor de rest ook helemaal niet uit.
Ik snap alleen je beweegredenen niet want op deze manier beroof je jezelf van een manier waarop je je fijn kan voelen?
Ben je licht masochistisch?
Nee, maar het mag wat mij betreft wel wat klassieker en formeler. De lat mogen ze wel een wat hoger leggen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je voelt je niet beter, maar anderen moeten zich meer kleden zoals jij je kleed?![]()
![]()
Jaren 20 belde. Ze willen hun kleding advies terug.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik voel mij niet beter dan anderen, hoe kom je er bij. Ik vind mijn eigen kleren gewoon mooier, kan toch?
Inplaats van die glansschoentjes en nektasjes, petjes, kapotte spijkerbroeken op 3 uur, converse met gaten zou de Nederlandse jeugend er goed aan doen om zich wat klassieker te kleden en tr gedragen. En de vrouwen in zomerjurkjes in plaats van die vaak veel te krappe (leren)leggings.
Je houdt er van om van plezier beroofd te worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik probeer mensen niet aan mij te onderwerpen. Als dit kon via het kopen van schoenen, had ik die schoenen al tien keer gekocht.
Grappig hoor. Ik bedoel meer dit werk:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:56 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Jaren 20 belde. Ze willen hun kleding advies terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas zijn niet alle mensen mooi. Dus het blijft een utopie wat jij wil.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou de wereld een stuk mooier maken!!
Lelijke mensen gaan maar in het buitenland wonen ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:01 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Helaas zijn niet alle mensen mooi. Dus het blijft een utopie wat jij wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door wenfer2 op 05-03-2013 15:16:42 ]
Mooie kleren en schoenen in verband brengen met homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij is TS eens in zijn reet geneukt door een gladde Italiaan en is hij nu verliefd op de hele natie.
Gaat me niet om je schoenen of de rest van je kleding.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mooie kleren en schoenen in verband brengen met homoseksualiteit.
Je weet niet eens wat voor kleren ik draag.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaat me niet om je schoenen of de rest van je kleding.
Precies, dus noem ik je niet een homo omdat je bepaalde kleren draagt. Ik noem je een homo omdat je een nicht bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:13 schreef wenfer2 het volgende:
Je weet niet eens wat voor kleren ik draag.
Alleen dat er kleur in zit.
Je gelijk willen krijgen op basis van je eigen verzonnen theorieën.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies, dus noem ik je niet een homo omdat je bepaalde kleren draagt. Ik noem je een homo omdat je een nicht bent.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Lelijke mensen gaan maar in het buitenland wonen ofzo.Het licht niet aan het uiterlijk van mensen, natuurlijk niet. Maar als je al niet moeders mooiste bent kleed je daar dan vooral niet naar.
Geen saaie grijze t-shirts, oude spijkerbroeken en afgetrapte vans en stil zitten huilen in een hoekje.
Maar gebruik * KLEUR!!!lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Exact wat jij doet met je schoenen. Ik vind je een nicht omdat je andere mensen keurt aan de hand van wat voor schoenen zij dragen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je gelijk willen krijgen op basis van je eigen verzonnen theorieën.
Van die nichtenshit die jij aan je poten hebt zeker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Koop jij eens een fatsoenlijk paar schoenen.
Ik heb maar een paar gespen schoenen en dat is slechts een Single Monk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef andre_k het volgende:
[..]
Van die nichtenshit die jij aan je poten hebt zeker.
Jij postte dit:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar gespen schoenen en dat is slechts een Single Monk.Heb ik nu niet aan trouwens. Nu is het cognac kleur wat aan mijn voeten zit.
Jezus die spikesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef andre_k het volgende:
[..]
Jij postte dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wil serieus met droge ogen beweren dat al deze shit niet 1000% gay is?
Godverdomme man, als je dit soort piposchoenen draagt gaat je anus toch gewoon vanzelf open staanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef andre_k het volgende:
[..]
Jij postte dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wil serieus met droge ogen beweren dat al deze shit niet 1000% gay is?
Deze shit draag ik zelf niet. Het was slechts een aanbeveling aan een beste man die on oude Converse door het leven treed. Deze man beweerde een leven te lijden van drugs, drank, vrouwen en rock 'n roll. Ik wou heb inspireren door eckte rock 'n roll schoenen te laten zien. Hij zou namelijk over scheid aan moeten hebben. Net als Johan Derksen in de daaropvolgende picca.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Godverdomme man, als je dit soort piposchoenen draagt gaat je anus toch gewoon vanzelf open staan![]()
scheidquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Deze shit draag ik zelf niet. Het was slechts een aanbeveling aan een beste man die on oude Converse door het leven treed. Deze man beweerde een leven te lijden van drugs, drank, vrouwen en rock 'n roll. Ik wou heb inspireren door eckte rock 'n roll schoenen te laten zien. Hij zou namelijk over scheid aan moeten hebben. Net als Johan Derksen in de daaropvolgende picca.
Johan Derksen zou een flinke sigaarrochel in die lelijke schoenen droppen. Godallemachtig die kleurenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Deze shit draag ik zelf niet. Het was slechts een aanbeveling aan een beste man die on oude Converse door het leven treed. Deze man beweerde een leven te lijden van drugs, drank, vrouwen en rock 'n roll. Ik wou heb inspireren door eckte rock 'n roll schoenen te laten zien. Hij zou namelijk over scheid aan moeten hebben. Net als Johan Derksen in de daaropvolgende picca.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Johan Derksen zou een flinke sigaarrochel in die lelijke schoenen droppen. Godallemachtig die kleuren
Ja want die rode schoenen zijn vergelijkbaar met deze lelijke zooi.quote:
Ik heb mij al reeds gedistantieerd van het rechter paar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja want die rode schoenen zijn vergelijkbaar met deze lelijke zooi.
[ afbeelding ]
Ik zag TS laatst op een feestjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Exact wat jij doet met je schoenen. Ik vind je een nicht omdat je andere mensen keurt aan de hand van wat voor schoenen zij dragen.
Ze zijn beide lelijk, en ik zal maar niet beginnen over dat plaatje er bovenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb mij al reeds gedistantieerd van het rechter paar.
Voor een muzikant kunnen de linker geen kwaad. Zelf zou ik ze ook dragen. Zijn alleen ¤500+ schat ik.
QFTquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
Schoenen met gespen![]()
Fucking leeeelijk, jonguh.
Over die Joling-stappers aan de rechterkant wil ik het niet hebben, want het kan best zijn dat een paar schoenen met diamantjes erop wel 500 ¤ waard is. Maar geef toe dat 5 meier een hoop geld is voor dat paar bowlingbaan schoenen links.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb mij al reeds gedistantieerd van het rechter paar.
Voor een muzikant kunnen de linker geen kwaad. Zelf zou ik ze ook dragen. Zijn alleen ¤500+ schat ik.
Wat is deze? Ik roep juist op tot antiverpaupering en antiverhipstering en als dank krijg ik dit??quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zag TS laatst op een feestje
[ afbeelding ]
Als dankquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ik roep juist op tot antiverpaupering en antiverhipstering en als dank krijg ik dit?? [ afbeelding ]
Ik zeg alleen dat de schoenkeus ongeïnspireerd kansloos is. Maar goed, de gemiddelde Nederlander heeft een wansmaak van hier tot aan de keukendeur, dat moge duidelijk zijn. Ik heb er verder vrede mee hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Iemand ongeïnspireerd kansloos vinden omdat die een bepaald soort schoenen draagt. Dat neigt naar gay.
Dat houdt dan ook vanzelf in dat iedereen die niet op de obligate (en soms best nette) cognac kleurige stappers of suede schoenen rondloopt, wordt uitgemaakt voor mafkees, artiest, of homo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de schoenkeus ongeïnspireerd kansloos is. Maar goed, de gemiddelde Nederlander heeft een wansmaak van hier tot aan de keukendeur, dat moge duidelijk zijn. Ik heb er verder vrede mee hoor.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de schoenkeus ongeïnspireerd kansloos is. Maar goed, de gemiddelde Nederlander heeft een wansmaak van hier tot aan de keukendeur, dat moge duidelijk zijn. Ik heb er verder vrede mee hoor.
Tja, smaken verschillen, dat vind ik echt 3x niksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Zwappel het volgende:
Mensen die niet hier op lopen
[ afbeelding ]
Niks mis mee, maar waarschijnlijk draag je ze niet langquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:22 schreef wensput het volgende:
Ik draag nu sneakers uit de primark van 7,50¤
En nu?
Ben je ook gabber en heb je toevallig op het LTS gezeten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is enkel voor kampers en zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
sneakersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:22 schreef wensput het volgende:
Ik draag nu sneakers uit de primark van 7,50¤
En nu?
wat een homo schoenenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is enkel voor kampers en zwakzinnigen.
Mensen die hier niet op rollen:
[ afbeelding ]
Volgens heb je geeneens zulke schoenenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij de hele tijd met die double monkstrap. Het is misschien wat vreemd maar na 4 delen en 224 posts van jouw hand weten we nu wel dat je van double monkstrap houdt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij de hele tijd met die double monkstrap. Het is misschien wat vreemd maar na 4 delen en 224 posts van jouw hand weten we nu wel dat je van double monkstrap houdt.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wat meer uurtjes maken als vakkenvuller bij de Dirk en minder op Fok chillen jochie!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]Ik ben hard aan het sparen! Ik heb slechts één paar 'single monk' van Van Bommel.
Ook erg leuk maar binnenkort de aanbiedingen van Magnanni maar eens in de gaten blijven houden. En daarbij deel ik altijd graag mijn expressie en opinie, net als menig mede-FOK!ker.
Jochie? Wat is deze?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer uurtjes maken als vakkenvuller bij de Dirk en minder op Fok chillen jochie!
Ik denk dat dit hele topic aan jou ligt. Als jij niet constant jezelf zou herhalen zou dit allang dicht zijn,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jochie? Wat is deze?
Ik heb nog nooit Santoni-dragende-vakkenvullers gezien trouwens. Zal wel aan mij liggen denk ik
Ik kun jou best je pleziertjes maar ga niet haten op mijn schoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik denk dat dit hele topic aan jou ligt. Als jij niet constant jezelf zou herhalen zou dit allang dicht zijn,
Je hebt alleen zelf niet door dat mensen niet met je lachen maar om je
Schoenen met gespjes, koop dan op zijn minst klittenband als je er als een kleuter wil uitzien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg helemaal niets over je schoenen, alleen over jou,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kun jou best je pleziertjes maar ga niet haten op mijn schoenen.
Double monk in verwarring brengen met klittenbandschoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Schoenen met gespjes, koop dan op zijn minst klittenband als je er als een kleuter wil uitzien.
Je hebt gelijk, klittenband ziet er idd een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Double monk in verwarring brengen met klittenbandschoenen.
Visueel ondersteunend materiaal.
Santoni suède Double Monk![]()
![]()
[ afbeelding ]
klittenbandschoenen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:08 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, klittenband ziet er idd een stuk beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |