Niks extravagants aan een stel tyfuslelijke schoenen hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, ik kan heb best begrijpen. Maar als je je niet dagelijks formeel hoeft te kleden en zelfs graag iets meer alternatieve kledingkeuze hebt kan je daar juist een paar mooie extravagante schoenen bij pakken. Het soort schoenen dat andere mannen van jou leeftijd liever links laten liggen. EXPERIMENTEER! Word zeker gewaardeerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind zelf prijs er niet toe doen. Als iets mooi is, koop ik het, of het nu 15 euro kost of 220 euroquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef PascalDutch het volgende:
TS wat ben jij van tosti? Had je het verschil tussen die Double Donk schoenen en sneakers in prijs ook al ff bekeken?
Je hebt ook wel afgeprijsde Magnanni voor 125 ofzo. En die nike air max zijn ook iets van 120 dus niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef PascalDutch het volgende:
TS wat ben jij van tosti? Had je het verschil tussen die Double Donk schoenen en sneakers in prijs ook al ff bekeken?
Draag geen nike troep gwn schoenen van 30 euro ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel afgeprijsde Magnanni voor 125 ofzo. En die nike air max zijn ook iets van 120 dus niet zo zeiken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:06 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Draag geen nike troep gwn schoenen van 30 euro ofzo.
Nike air max classics zijn wel betoverend fijn. Dan heb ik altijd het gevoel of ik op wolkjes loop.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:06 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Draag geen nike troep gwn schoenen van 30 euro ofzo.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nike air max classics zijn wel betoverend fijn. Dan heb ik altijd het gevoel of ik op wolkjes loop.
Of dat ligt aan de xtc
Maar desondanks, fucking fijne schoenen.
[ afbeelding ]
Daar heb je idd een punt.. (hoewel knalpaars of zoveel studs met toch ff te ver gaat)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, ik kan heb best begrijpen. Maar als je je niet dagelijks formeel hoeft te kleden en zelfs graag iets meer alternatieve kledingkeuze hebt kan je daar juist een paar mooie extravagante schoenen bij pakken. Het soort schoenen dat andere mannen van jou leeftijd liever links laten liggen. EXPERIMENTEER! Word zeker gewaardeerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, niets mis mee zo af en toe op zijn tijd. Maar ga ook niet dagelijks in mijn trainingspakkie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen dat ik een vrouw ben. Heb het vermoeden dat TS me dan als gabberteefje weg zet.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een slim-fit chino en bandshirt/overhemd(?) kan dat best.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:11 schreef virl3 het volgende:
[..]
Daar heb je idd een punt.. (hoewel knalpaars of zoveel studs met toch ff te ver gaat)
Kijk die epische baas!quote:
kappa, umbro en nike wtfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen dat ik een vrouw ben. Heb het vermoeden dat TS me dan als gabberteefje weg zet.
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat je liever op deze pauperschoenen door het leven trapt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:21 schreef andre_k het volgende:
[..]
kappa, umbro en nike wtfgewoon cavello en australian. wat een zwabbers.
die linkerlelijke ook.
bedoeldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je liever op deze pauperschoenen door het leven trapt.
[ afbeelding ]
Juistem! Eindelijk iemand waarmee valt te praten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:29 schreef Thorpe het volgende:
Goeien topicreeks
Sneakers op z'n tijd kan best, maar All Stars zijn wel weer echt te ongeïnspireerd kansloos, er zijn ook andere sneakers hoor mensenVerder is na je middelbare school nog steeds geen smaak ontwikkeld hebben en op Nike Air Max rondlopen te triest.
Ik gok niet veel ouder dan 18 en iedereen in z'n klas lacht hem uit om z'n gaye kutschoenen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
TS hoe oud ben je nou? Of is dat een gevoelig onderwerp?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je liever op deze pauperschoenen door het leven trapt.
[ afbeelding ]
Jij bent ook zo'n trutje wat nooit zonder make up de deur uitgaat zeker..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:29 schreef Thorpe het volgende:
Goeien topicreeks
Sneakers op z'n tijd kan best, maar All Stars zijn wel weer echt te ongeïnspireerd kansloos, er zijn ook andere sneakers hoor mensenVerder is na je middelbare school nog steeds geen smaak ontwikkeld hebben en op Nike Air Max rondlopen te triest.
Mooie schoenen in verband brengen met het dragen van make-up.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook zo'n trutje wat nooit zonder make up de deur uitgaat zeker..
Oh ja, want als je smaak hebt ben je gelijk gayquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook zo'n trutje wat nooit zonder make up de deur uitgaat zeker..
Merk je ook wel aan hoe selectief hij reageert.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef andre_k het volgende:
[..]
Ik gok niet veel ouder dan 18 en iedereen in z'n klas lacht hem uit om z'n gaye kutschoenen.
En tot zover de observaties van wenfer2.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Merk je ook wel aan hoe selectief hij reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |