Confort < Chiquequote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee niets mis met nette schoenen, wel wat mis met gejank over sneakers![]()
Ik heb meerdere paren nette schoenen, voor momenten dat het gepast is, maar daarop lopen als het niet hoeft is pretentieus en nogal treurig. Comfort > pretentieuze stijl.
Ja prima. Ik heb niks tegen nette schoenen, heb er ook niks mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van sneakers maar prefereer een net paar fatsoenlijke schoenen. Niks mis mee lijkt mij.
Dit is pas het 4e deel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:30 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja prima. Ik heb niks tegen nette schoenen, heb er ook niks mee.
Voorbeeld: ik heb een schurfthekel aan Uggs, maar ik ga ee niet vijf topics van mijn tijd in stoppen. Ik heb wel wat beters te doen zeg.
Simpele sneakers van dure merken, wat en geldverspilling.quote:
Dat is de bedoeling van sneakers... Die moet je ook niet elke dag gaan poetsen...Dan ben je nog een clown met die felle kleuren onder je jeans.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik krijg er een akelig gevoel bij als ik terug denk aan de tijd dat ook ik door het leven slenterde op oude Vans en all stars. Sneakers zien er bij de aankoop vaak erg shiny uit, maar deze worden sneller minder mooi als een goed stel heren schoenen.
Net als melk en cognac eigenlijk. Cognac word ook alleen maar mooier met de tijd, terwijl melk al gauw over datum raakt.
Bijna alles wat ik heb is in die kleuren, maar dan van Nike, Adidas, etcetera.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Simpele sneakers van dure merken, wat en geldverspilling.
Je wil toch niet daadwerkelijk in het openbaar verschijnen met dit soort schoeisel om je voeten.
Dit is echt het toppunt van saaiheid:
[ afbeelding ]
ik vind ze best vetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Simpele sneakers van dure merken, wat en geldverspilling.
Je wil toch niet daadwerkelijk in het openbaar verschijnen met dit soort schoeisel om je voeten.
Dit is echt het toppunt van saaiheid:
[ afbeelding ]
quote:
Dit ja, de lullo's in Wildschut: "huuuu gozer ik word binnenkort partner huuuu"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Semisane het volgende:
[..]chique is overrated gehuil van beroepspikkies zonder zelfvertrouwen....zie ze regelmatig staan in
Café Wildschut, A'dam...dat soort volk werkt vooral op m'n lachspieren.
Holleder kwam vroeger vaak in Wildschutquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Semisane het volgende:
[..]chique is overrated gehuil van beroepspikkies zonder zelfvertrouwen....zie ze regelmatig staan in
Ik rij altijd over hun chique lederen stappers heen als ik er weer eens langs kom fietsen op mijn sneakers. Die paniekerige uitgegilde "Heeeey kereal! Mijn 'Kenneth Cole' is nu besmukt!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit ja, de lullo's in Wildschut: "huuuu gozer ik word binnenkort partner huuuu"
Vind je het gek, hij mocht de Heineken Experience niet meer in...dus de Wildschut bleef over.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Holleder kwam vroeger vaak in Wildschut
"Lul! Ik versta je niet, ik spreek geen modaal!"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Semisane het volgende:
Volgens mij heeft TS of zelf geen piem0lsof laat hij legers aan opgezwollen eikels zijn huig kietelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het lijkt het Viva forum wel dat er 4 delen met gekeuvel over schoeisel volgeluld kan worden.
Ik kan het verder niet meer in de gaten houden want ik ga zo een film kijken maar wat mij betreft is dit het laatste deel hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS of zelf geen piem0lsof laat hij legers aan opgezwollen eikels zijn huig kietelen.
Is de discussie al wat verder gekomen? Nee, toch?
Welke film? Een vieze film?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan het verder niet meer in de gaten houden want ik ga zo een film kijken maar wat mij betreft is dit het laatste deel hoor.
Nou, ik ga mij weer eens wagen aan de commerciële zender, het puberale en kinderachtige Veronica wel te verstaan, End of Days met Arnie.quote:
De zender die ook jouw geliefde Naked Gun films altijd draait?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ga mij weer eens wagen aan de commerciële zender, het puberale en kinderachtige Veronica wel te verstaan, End of Days met Arnie.
Tijd geleden dat ik die gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |