fuck jou, koevermansquote:Over de deal worden geen financiële details bekendgemaakt. "Maar het mag duidelijk zijn dat deze deal voor rust en continuïteit zorgt", klonk het opgetogen uit de mond van commercieel directeur Mark Koevermans.
Hoeft niet perse. Kan natuurlijk ook de wens van Opel zijn, als de bedragen die zij aan andere clubs sponsoren bekend zijn kan dat nadelig zijn voor de onderhandelingspostie van Opel.quote:
Er zijn bedragen genoemd van 5 miljoen per jaar. Helaas dat het sponsorbedrag niet kan worden bevestigd.quote:
quote:Mocht in de toekomst de mogelijkheid ontstaan dat gokbedrijven shirtsponsor worden in de Nederlandse sportwereld is Feyenoord zeer geïnteresseerd, ondanks het contract met Opel. Er zou dan eventueel een partnership kunnen ontstaan.
misschien als 2e shirtsponser, net als psv met phillips en freo(?)quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn bedragen genoemd van 5 miljoen per jaar. Helaas dat het sponsorbedrag niet kan worden bevestigd.
Wel opmerkelijk dat Rijnmond nieuws het volgende vermeld:
[..]
Soort Bwin met Bayern dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn bedragen genoemd van 5 miljoen per jaar. Helaas dat het sponsorbedrag niet kan worden bevestigd.
Wel opmerkelijk dat Rijnmond nieuws het volgende vermeld:
[..]
Hebben we die nog?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:27 schreef PIETR het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ons derde, Europese shirt, eruit gaat zien?
Ja misschien, maar ik mag toch aannemen dat Opel met 5 miljoen per jaar daar geen genoegen mee neemt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
misschien als 2e shirtsponser, net als psv met phillips en freo(?)
Ik ken die constructie niet echt eerlijk gezegd.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef PIETR het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e2e0&previousPage=lr
wat is deze
Jep.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ken die constructie niet echt eerlijk gezegd.
Is Bwin bij Bayern een soort subsponsor?
Wel geniaal, was vorige week in rome en was een aantal shirtjes winkels ingelopen verkoopten ze daar dat shirt alleen dan de thuisvariant voor 40 euroquote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef PIETR het volgende:
Tering he, die nepshirtjes op Marktplaats:
[ afbeelding ]
Geen merkje, wit Feyenoordlogo, witte kampioensster![]()
Zouden er nou serieus lui zijn die die shirtjes kopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wel geniaal, was vorige week in rome en was een aantal shirtjes winkels ingelopen verkoopten ze daar dat shirt alleen dan de thuisvariant voor 40 euro
Feyenoord was overigens de enige nederlandse club waar ik shirtjes van heb gezien
zat.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zouden er nou serieus lui zijn die die shirtjes kopen?
'verkoopten'quote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wel geniaal, was vorige week in rome en was een aantal shirtjes winkels ingelopen verkoopten ze daar dat shirt alleen dan de thuisvariant voor 40 euro
Feyenoord was overigens de enige nederlandse club waar ik shirtjes van heb gezien
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat denken jullie als Pellé ze volgende jaar in de championsleague gaat scoren gaat Italie hem oproepen?
Als bankzitter misschien.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat denken jullie als Pellé ze volgende jaar in de championsleague gaat scoren gaat Italie hem oproepen?
Is nog lang niet zeker dat die open gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom wachten ze voor de sponsoring nou niet gewoon tot de markt voor online gokken wordt vrijgegeven.
Unibet voor 4 miljoen per jaar op je shirt
matig excuus welquote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
sorry zit mobiel geen zin om allee terug te lezen.
Klopt maar de kans is vrij groot.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is nog lang niet zeker dat die open gaat.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt maar de kans is vrij groot.
Dan moet je niet voor de lengte van jaren een shirtsponsor vastleggen dat kan miljoenen schelen
Dit meldde Rijnmond (via Tomatenboer).quote:Mocht in de toekomst de mogelijkheid ontstaan dat gokbedrijven shirtsponsor worden in de Nederlandse sportwereld is Feyenoord zeer geïnteresseerd, ondanks het contract met Opel. Er zou dan eventueel een partnership kunnen ontstaan.
Maar je moet ook niet er van uit gaan dat die spoedig open is. Ze zijn er immers al jaren met vlagen mee bezig om het te reguleren.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt maar de kans is vrij groot.
Dan moet je niet voor de lengte van jaren een shirtsponsor vastleggen dat kan miljoenen schelen
Dit meen je niet serieus hopelijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom wachten ze voor de sponsoring nou niet gewoon tot de markt voor online gokken wordt vrijgegeven.
Unibet voor 4 miljoen per jaar op je shirt
weet ik, maar ik had ook nog een wapenvergunning in mijn hand en 2 pitbulls aan de lijn.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Dit meldde Rijnmond (via Tomatenboer).
pas nou maar op anders kom ik je tuin even verbouwen met al mijn straatervaringquote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
weet ik, maar ik had ook nog een wapenvergunning in mijn hand en 2 pitbulls aan de lijn.
Want?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus hopelijk?
Alle shirtreclame is lelijk, het gaat erom wat het oplevertquote:Op maandag 4 maart 2013 13:48 schreef Katth het volgende:
Dat Opel op het shirt is gewoon vieslelijk...
Naar verluid krijgt Feyenoord nu 5 miljoen per jaar voor Opel, waarom zou je dan voor 4 Miljoen per jaar gaan wachten op een gokbedrijf?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Want?
Als het Feyenoord miljoenen op kan leveren is dat alleen maar goed voor de club
Dan bedoel je wel 4 miljoen extra hoop ik?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Want?
Als het Feyenoord miljoenen op kan leveren is dat alleen maar goed voor de club
Tof dat je dat voor mij wil doen, mijn tuin kan inderdaad wel een verbouwing gebruiken. Ik wist wel dat we vrienden zouden worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
pas nou maar op anders kom ik je tuin even verbouwen met al mijn straatervaring
Geen idee wat ze nu precies krijgen per jaar maar inderdaad een fiks bedrag daar bovenop.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Naar verluid krijgt Feyenoord nu 5 miljoen per jaar voor Opel, waarom zou je dan voor 4 Miljoen per jaar gaan wachten op een gokbedrijf?
Alleen een gokbedrijf als het meer oplevert. Maar naar verluid zitten er aan contracten met gok-bedrijven ook nogal wat haken en ogen.
Ze moeten sowieso standaard Pelle en Schaken als shirtmodel gebruiken dan krijg je ook een soort duo penotti effectquote:
Clasie, die is 2 turven hoog.quote:
Ziet er niet uit man.quote:
Ik vraag 't me ook af man. 't lijkt net alsof dat broekje elk moment in een Transformer kan veranderen ofzo.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag 't me ook af man. 't lijkt net alsof dat broekje elk moment in een Transformer kan veranderen ofzo.
Ik vind 't ook nogal wat om én het logo én de merknaam er zo groot op te zetten. Heel dat shirt is verkracht man. Stelletje debielen die dat ontworpen hebben. Sowieso die kraag man, wtf.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vind het sowieso een kutmerk dat Opel dus zal nooit wat worden zo'n shirt
Het zal wel Blingbling zijn. Drenthe zou ervan genieten.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag 't me ook af man. 't lijkt net alsof dat broekje elk moment in een Transformer kan veranderen ofzo.
Inderdaad:quote:Op maandag 4 maart 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't ook nogal wat om én het logo én de merknaam er zo groot op te zetten. Heel dat shirt is verkracht man. Stelletje debielen die dat ontworpen hebben. Sowieso die kraag man, wtf.
Ik ga er inderdaad ook geen Opel om rijden, kwalitatief maar matig allemaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vind het sowieso een kutmerk dat Opel dus zal nooit wat worden zo'n shirt
Dit klopt niet helemaal. Verzekeringen is al weggehaald en ASR was nog groter.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Inderdaad:
Check het verschil:
[ afbeelding ]
2x zo groot bijna
Nee, Aldo-MC is Loek 2.0.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk trouwens dat Aldo-MC het alter ego van Hmf is
Alleen het formaat van 'OPEL' op dat shirt is totaal uit verhouding met het Puma- en het Feyenoord-logo. Het ziet er écht écht écht niet uit man.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal. Verzekeringen is al weggehaald en ASR was nog groter.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk trouwens dat Aldo-MC het alter ego van Hmf is
Niet weer...quote:
Niet zo klagen. Ze hebben de kleinste selectiespeler op de foto gezet. Bij een Pelle of BMI zal de verhouding wel goed zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen het formaat van 'OPEL' op dat shirt is totaal uit verhouding met het Puma- en het Feyenoord-logo. Het ziet er écht écht écht niet uit man.
Ik kan me er eerlijk gezegd niet druk over maken. Ondanks die lelijke sponsor kan ik geen mooier shirt bedenken dan de onze.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen het formaat van 'OPEL' op dat shirt is totaal uit verhouding met het Puma- en het Feyenoord-logo. Het ziet er écht écht écht niet uit man.
Inkoppertjequote:
Ik mag het toch lelijk vinden? Loop jij maar lekker in de polonaise achter die debielen die het mooie Feyenoord-shirt zo verkrachten.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet zo klagen. Ze hebben de kleinste selectiespeler op de foto gezet. Bij een Pelle of BMI zal de verhouding wel goed zijn.
Je bent gek. Heb je die kraag gezien?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd niet druk over maken. Ondanks die lelijke sponsor kan ik geen mooier shirt bedenken dan de onze.
Ze mogen van mij dat Zeemanshirt aantrekken zolang we aan het eind van de rit die schaal maar hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent gek. Heb je die kraag gezien?Ik had van jou als man met goede smaak wel verwacht dat het je zou interesseren of onze spelers er als clowns of als swaggerboys bij lopen.
Shirt van Vitesse is bijvoorbeeld ook prachtig klassiek idd. En met de shirts dit jaar van Feyenoord is ook echt niks mis. Alleen dit is weer echt zo'n lelijk ontwerp, dat ik me serieus afvraag of ze het er om doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Voor de grote van dat logo had Opel wel wat meer mogen betalen
Vind toch dat Nike/Adidas veel mooiere shirts maakt dan Puma
Open deur. Een mooi shirt is ook belangrijk, zorgt voor uitstraling.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen van mij dat Zeemanshirt aantrekken zolang we aan het eind van de rit die schaal maar hebben.
Doe er dan godverdomme een keer wat aan man.quote:
Doet me een beetje denken aan de shirts van Italie een paar jaar geleden. (Overigens ook lelijk)quote:Op maandag 4 maart 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Shirt van Vitesse is bijvoorbeeld ook prachtig klassiek idd. En met de shirts dit jaar van Feyenoord is ook echt niks mis. Alleen dit is weer echt zo'n lelijk ontwerp, dat ik me serieus afvraag of ze het er om doen.
Denk je nou echt dat de sponsor op het shirt het verschil maakt? Wees blij dat er tegenwoordig geen witte balk meer over het shirt gepleurd wordt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Open deur. Een mooi shirt is ook belangrijk, zorgt voor uitstraling.
Daar is nooit in gespeeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Deze vond ik ook afschuwelijk
[ afbeelding ]
wat was dat lelijk zegquote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Deels maakt het geen hol uit inderdaad, mooiste uitshirt was die zwarte van 2008 geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef Caland het volgende:
In het lelijkste thuisshirt van de afgelopen 20 jaar werden we kampioen.
OH! Doe weg doe weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Check die kraag en die broek man. Wat voor een gay-ass outfit is dat?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de sponsor op het shirt het verschil maakt? Wees blij dat er tegenwoordig geen witte balk meer over het shirt gepleurd wordt.
Modegevoelige bois hierquote:Op maandag 4 maart 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Wel leuk dat nu wéér alle shirts voorbijkomen.
Ik vind die we nu hebben ook erg mooi. Het shirt dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Deels maakt het geen hol uit inderdaad, mooiste uitshirt was die zwarte van 2008 geloof ik
Als je dat rechtse serieus het mooiste uitshirt ooit vindt? Echt een Scapino-shirt qua ontwerp man.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Zonder op de spelers te letten
[ afbeelding ]
Ja klopt, alleen jammer dat PSV weer eens plagiaat moest plegen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die we nu hebben ook erg mooi. Het shirt dan.
Boertjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen jammer dat PSV weer eens plagiaat moest plegen.
Nee manquote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dat rechtse serieus het mooiste uitshirt ooit vindt? Echt een Scapino-shirt qua ontwerp man.
Mijn favoriet is nog altijd het lichtblauw/wit uit de tijd van K2.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee manScapino
![]()
Die van dit jaar is nice maar die lichtblauwe van vorig jaar beter
Ben benieuwd of de sponsor dat niet afgeplakt moet worden, aangezien Ford één van de grote sponsors van de Champions League is.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop dat we wel een flinke premie van Opel krijgen als we CL spelen met dat gigantische logo
Dat AC Milan shirt is evengoed lelijk man, met dat wit erin.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Check die kraag en die broek man. Wat voor een gay-ass outfit is dat?
[ afbeelding ]
FAP FAP FAP
Volgens mij hoeft dat niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de sponsor dat niet afgeplakt moet worden, aangezien Ford één van de grote sponsors van de Champions League is.
Doen ze toch al?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Moet alle spelers nu ook in een Opel rijden?
Al jaren.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Clasie heeft een cabrio.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Mijn god man.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat AC Milan shirt is evengoed lelijk man, met dat wit erin.
Het oude AC Milan shirt met de Opel sponsoring erop (toevallig) vond ik wel mooi.
Ik vind dat groen niet mooi. Kan er niks aan doen. Een shirt moet afsteken tegen het veld.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is mijn favoriete uitshirt
[ afbeelding ]
Op de voet gevolgd door deze:
[ afbeelding ]
En ook dit uitshirt - uit ons kampioensjaar - behoort tot de mooiste van de afgelopen 14 jaar:
[ afbeelding ]
Sowieso groen-wit.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is mijn favoriete uitshirt
[ afbeelding ]
Op de voet gevolgd door deze:
[ afbeelding ]
En ook dit uitshirt - uit ons kampioensjaar - behoort tot de mooiste van de afgelopen 14 jaar:
[ afbeelding ]
Ik vind dat shirt 'overdesigned'. Maar hey, smaken verschillen en veranderen. Ik vond vroeger het shirt van Sporting Lissabon schitterend, maar heb het weggegooid na Liedsonquote:Op maandag 4 maart 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn god man.Hoe durf je dat te zeggen. Prachtig klassieke combinatie.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Clasie heeft een cabrio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is zo mooi, dat ik zelfs de sponsor in dit geval minder storend vind.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een prachtig shirt. Hou het gewoon simpel.
Het AC Milan shirt op zich vind ik wel mooi, alleen dat contrastrerende en overdadig gebruikte wit in het shirt vind ik niet mooi. Als dat wat bescheidener was toegepast dan was het shirt mooier geweest.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn god man.Hoe durf je dat te zeggen. Prachtig klassieke combinatie.
Alsof hij die niet heeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Wel suf dat zo'n Gio in een Opel Ampera moet rondrijden.
Man is multi-miljonair en zou minstens een Porsche verdienen
Gio zal privé vast één of andere dure auto voor de deur hebben staan hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare opmerking? Denk je dat hij thuis niks heeft staan en dat we medelijden met van Bronckhorst moeten hebben ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Aldo-MC het volgende:
En zelfs dat doen ze vaak niet hoor. Vaak zat dat je toch van die patser-auto's ziet staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gio zal privé vast één of andere dure auto voor de deur hebben staan hoor.
Hij hoeft met 't Opeltje alleen maar van en naar z'n werk te rijden.
Medelijden niet maar vind het niet zo'n mooie auto.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking? Denk je dat hij thuis niks heeft staan en dat we medelijden met van Bronckhorst moeten hebben ofzo?
Wij zijn een arbeidersclub en daar hoort rijden in een Opel Ampera bijquote:Op maandag 4 maart 2013 14:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Medelijden niet maar vind het niet zo'n mooie auto.
Als je kijkt waar de staf bij de joden en boertjes in rijden....
Audi en Mercedes toch? Daar gaat wel meer prestige van uit ja, maar boeiend, als ze maar betalen of auto's leveren. Ajax heeft ook een hele tijd in Mitsubishi gereden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook 1 kopen als ik genoeg geld had.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zelfs dat doen ze vaak niet hoor. Vaak zat dat je toch van die patser-auto's ziet staan.
Lekker boeiend. Als Opel je sponsor is rijd je gewoon in een Opel. Klaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een patser-auto? Ik ook wel denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook 1 kopen als ik genoeg geld had.
Ja klopt, zie geregeld veelal van die BMW's X5 of X6 staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zelfs dat doen ze vaak niet hoor. Vaak zat dat je toch van die patser-auto's ziet staan.
Echtquote:Op maandag 4 maart 2013 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Audi en Mercedes toch? Daar gaat wel meer prestige van uit ja, maar boeiend, als ze maar betalen of auto's leveren. Ajax heeft ook een hele tijd in Mitsubishi gereden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax en PSV zijn beide Mercedes.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Audi en Mercedes toch? Daar gaat wel meer prestige van uit ja, maar boeiend, als ze maar betalen of auto's leveren. Ajax heeft ook een hele tijd in Mitsubishi gereden.
http://commons.wikimedia.(...)d_War_II_Opel_Trucksquote:De productie van de in 1930 geïntroduceerde lichte vrachtwagen Opel Blitz werd echter grootschalig ingezet voor de Duitse oorlogsdoelen.
Ik vind de X5/X6 ook niet echt mooi, mijn schoonvader heeft een X5. Ze rijden wel heerlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt, zie geregeld veelal van die BMW's X5 of X6 staan.
Erg lelijk als je het mij vraagt, maar goed, duur zijn ze wel.
Beetje vergezocht manquote:Op maandag 4 maart 2013 14:38 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
De mond vol over WO2, Het Bombardement en Duitsers, maar als ze dan met een zak geld langs komen, is alles opeens vergeven...![]()
[..]
http://commons.wikimedia.(...)d_War_II_Opel_Trucks
Wat klaag jij nou, is toch weer een charme-offensiefje van jullie uit de Heimat?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:38 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
De mond vol over WO2, Het Bombardement en Duitsers, maar als ze dan met een zak geld langs komen, is alles opeens vergeven...![]()
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echt![]()
In de tijd van de Spacestar en de Carisma was dat inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je Ajaxspelers wegrijden in een Carisma inderdaad.
Over louzy autosponsors gesproken.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Van een fabrikant die er bakken geld aan heeft verdiend in de Tweede Wereldoorlog?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Beetje vergezocht man![]()
Joden gaan toch ook gewoon nog steeds met treincombi's?
Welk Duits merk niet kun je beter vragen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Van een fabrikant die er bakken geld aan heeft verdiend in de Tweede Wereldoorlog?
Het is leuk dat je geld via een omweg alsnog terugkrijgt. Net als een antieke fiets met houten banden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welk Duits merk niet kun je beter vragen.
Verder natuurlijk totaal niet relevant.
Volkswagen is gelukkig niet dubieus op dat gebied zeker.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Van een fabrikant die er bakken geld aan heeft verdiend in de Tweede Wereldoorlog?
OMG Duitse soldaten reden in Duitse auto's!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:38 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Leuk geprobeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:38 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij had geweigerd je auto's te verkopen? Internet-ridder.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je had goeie en slechte kranten (De Telegraaf bijvoorbeeld) in de oorlog. Goede kranten staakten hun productie of gingen ondergronds. Opel heeft Nazi-misdaden mede mogelijk gemaakt. Ik zou daar geen geld van willen hebben. Ook niet 70 jaar later.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
OMG Duitse soldaten reden in Duitse auto's!
Wtf is dit voor een complete onzin zeg. Alsof Opel dan ook opeens medeverantwoordelijk is voor wat daar gebeurt is. Dat is even onzinnig als mensen aanspreken als ze in een zwarte Suzuki Swift rijden![]()
De Telegraaf was voor en na de oorlog ook slecht.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je had goeie en slechte kranten (De Telegraaf bijvoorbeeld) in de oorlog. Goede kranten staakten hun productie of gingen ondergronds. Opel heeft Nazi-misdaden mede mogelijk gemaakt. Ik zou daar geen geld van willen hebben. Ook niet 70 jaar later.
Hij is zelf een Duitser dus zal het best wel weten el kapiteinquote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij had geweigerd je auto's te verkopen? Internet-ridder.
Dan kan je vrijwel geen enkel merk meer op je shirt dragen. Dat besef je wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je had goeie en slechte kranten (De Telegraaf bijvoorbeeld) in de oorlog. Goede kranten staakten hun productie of gingen ondergronds. Opel heeft Nazi-misdaden mede mogelijk gemaakt. Ik zou daar geen geld van willen hebben. Ook niet 70 jaar later.
Lees je eens in knuppel, je zet jezelf compleet belachelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het zo zwart wit moet zien. Hitler kwam ook niet van de een op de andere dag met zijn plannen. Sowieso een debiele discussie, van een Feyenoordshirt naar een Godwinnetje straks.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Wat is er mis met auto's leveren aan het leger van je eigen land? Lijkt me vrij normaal. Die auto's maken geen mensen dood hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij is zelf een Duitser dus zal het best wel weten el kapitein
Feyenoorders die Duitsers verdedigen... Dat was een beetje mijn insteek.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lees je eens in knuppel, je zet jezelf compleet belachelijk.
Het nazi-regime heeft gewoon de complete Duitse economie overgenomen en daar eigen poppetjes op gezet. In 1940 hebben ze de productie van Opel zelf compleet stil gelegd en het personeel en management gedwongen gewoon massaal Opels Blitz te produceren. Als jij denkt dat hier sprake is van een vrije keuze ben je een randdebiel, laten we dat even voorop stellen.
Vervolgens zijn hier dus wat auto's van de band gerold die door de Duitse troepen zijn gebruikt om hun manschappen te verplaatsen. Big fucking deal. Jij doet nu alsof de complete Opel-top de ovens zelf heeft aangezet.
Dan moet je niet gaan vergelijken met foute en goede krantjes in Nederland, dat is heel wat anders.
Dus de rol van Opel met betrekking tot goed en kwaad is echt totaal onzinnig.
Wat een imbeciel ben jij.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Feyenoorders die Duitsers verdedigen... Dat was een beetje mijn insteek.
Matige troll.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat zou ik wel appreteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol, welk merk hadden ze dan moeten rijden? Ford? Die waren nog 10x zo fout in de oorlog.
Misschien moeten ze maar in ouderwetse Jeeps rijden om moraalridders als jou tevreden te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Prutserquote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Welke merk lampen gebruikte Nazi Duitsland?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik neem aan dat huffderobot ook braaf aan de Pepsi zit en niet aan de Coca-Cola. Ook is het uiteraard uit den boze om zijn berichtjes te typen van een IBM machine (vrijwel onmogelijk).
Zo zijn er nog wel 100.000 bedrijven die 'fout' zijn geweest.
Geen lampen, vandaar de benaming Nazi. "Adolf, ADOLF. Where are zyou? I can nazi you."quote:Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke merk lampen gebruikte Nazi Duitsland?
Ik geef mezelf een 5/10 voor deze matige grap.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen lampen, vandaar de benaming Nazi. "Adolf, ADOLF. Where are zyou? I can nazi you."
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke merk lampen gebruikte Nazi Duitsland?
wut?quote:Nazi licht
De Nazi's werden bijgelicht door Philips lampen
in huizen van SS officieren, het buitenhuisje van Hitler
en wat niet in 't donker moest blijven waren de vernietigingskampen.
Het hele Duitse Rijk baadde in het licht van Philips.
Men kon de Hollandse ogen er niet voor sluiten
en met kerst slingerden lichtkralen rond de nekken van heilige VIP's
De schijnwerpers waren zo groot en fel
dat men ze aan de overkant in Engeland konden zien.
Alles wat overvloog werd neergeschoten op Nazi bevel.
Deze Hollandse Schindler handelde uit Nazi belang
en liet de grootste lamp op zichzelf schijnen
zijn schaduw blijft hangen bij Wein, Weib und Gesang
Miljoenen mensen zijn omgekomen maar Philips licht bleef
en verlengde door zijn levering de vernietigingsoorlog
hij betreurde het, maar zag Hitler als zijn achterneef.
Wij hebben piano gespeeld zonder muziek te maken, sprak hij.
een zitje in Nazi stijl verbrandingsoven stonden in het volle licht
een lampje hier een lampje daar, Nazi licht een zee van een moordpartij.
Rudy Musters, december 2005.
Inderdaad. Opel moet hoger op het shirt, zonder witte randen en kleinere letters. Zoals bij Bayern vroeger.quote:
Ach ja, ze hadden ook uit oogpunt van nostalgie zo'n geel vlak erop kunnen gooien. Of je daar nou vrolijk van wordt?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad. Opel moet hoger op het shirt, zonder witte randen en kleinere letters. Zoals bij Bayern vroeger.
Zo vaak worden er tussen maart en juni/juli nog aanpassingen gedaan.quote:
nu ik dit zie zou het wel superclassy zijn om ipv normaal tenue gewoon in vol kostuum te voetballen, jasje dasje zus zo...quote:
en dit moet in het feyenoord topic waarom ?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Aldo-MC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-Ajax-gehalte.dhtml
Het zei je vergeeftquote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
sorry zit mobiel geen zin om alles terug te lezen.
Inderdaad, nul-komma-nul toegevoegde waarde.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dit moet in het feyenoord topic waarom ?
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:52 schreef Aldo-MC het volgende:
De hele tweede wereldoorlog is zojuist voorbij gekomen dus maak je niet druk pik.
AC Milan had ook met het Opel logo erboven. Maar bij AC Milan stond het naar mijn mening wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Wat een lelijke sponsor zeg. Haal die bliksemschicht O er dan uit, lijkt het tenminste nog wat.
Of vroeger zoals bij AC Milan en Bayern inderdaad.
Van die ontwerpers die lekker gek willen doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:41 schreef Maastoren het volgende:
Dat nieuwe shirt is sowieso![]()
Wat moet dat logo op dat lelijke ondershirt voorstellen in de kraag?
Dat bedoel ik. Of je haalt die O erboven weg, of je doet het zoals Milan of Bayern vroeger.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
AC Milan had ook met het Opel logo erboven. Maar bij AC Milan stond het naar mijn mening wel.
[ afbeelding ]
Of maak van de O van Opel dat logo.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Of je haalt die O erboven weg, of je doet het zoals Milan of Bayern vroeger.
Precies.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die ontwerpers die lekker gek willen doen.
Waarom niet gewoon het thuisshirt van dit jaar de komende 40-45 seizoenen? Hoef je helemaal nooit meer iets aan te doen.
Ja klopt, al dacht ik dat er Oman stond...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Snap sowieso dat er zo'n logo bij moet. Hier nog zo'n voorbeeld, bij PAO:
[ afbeelding ]
Hoe mooi was dit shirt geweest als er alleen OPAP breed over t shirt gestaan had
Ik denk dat dat met de indeling van het shirt te maken heeft waardoor het goed uitpakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Of je haalt die O erboven weg, of je doet het zoals Milan of Bayern vroeger.
Ja, maar jij bent dan ook onlogisch.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:57 schreef onlogisch het volgende:
Niet eens met de TT. Ik vind het een mooi shirt
T lijkt wel een tennisjurkjequote:Op maandag 4 maart 2013 17:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Snap sowieso dat er zo'n logo bij moet. Hier nog zo'n voorbeeld, bij PAO:
[ afbeelding ]
Hoe mooi was dit shirt geweest als er alleen OPAP breed over t shirt gestaan had
It's all about the money.. Waarom zou je een thuisshirt kopen als die hetzelfde is als vorig jaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het thuisshirt van dit jaar de komende 40-45 seizoenen? Hoef je helemaal nooit meer iets aan te doen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef Katth het volgende:
Woont hij eigenlijk in Pelle aan den IJsel?
Vormer scoort tenminste wel, Vormer > Immersquote:Op maandag 4 maart 2013 19:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vormer gescoord voor Jong Feyenoord/Excelsior.
Ze zullen wel denken dat ze zo meer verkopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die ontwerpers die lekker gek willen doen.
Heb ik dit jaar nog niet van hem gezien. Schiet ze allemaal in de muur.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee. Hoewel Vormer wel een goeie vrije trap heeft.
Ik moest wel huilen om die aanname tijdens die counter samen met schakenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
Immers speelt al een tijdje best wel redelijk. Ik zag hem gisteren zelfs een paar keer in één keer een bal doorspelen.
Sinds november al niet meer gescoord, het is het één of het ander bij Lexquote:Op maandag 4 maart 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
Immers speelt al een tijdje best wel redelijk. Ik zag hem gisteren zelfs een paar keer in één keer een bal doorspelen.
Zijn laatste goal is inderdaad wel lang geleden, maar laten we blij zijn dat Feyenoord met hem goed draait. Lex heeft trouwens wel eens pech dat de bal voor zijn verkeerde been komt te liggen of dat de bal buiten het bereik van de keeper naast gaat. Ik heb het echt met hem te doen want hij speelt gewoon goed verder.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sinds november al niet meer gescoord, het is het één of het ander bij Lex
Is geen pech, is kwaliteit.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zijn laatste goal is inderdaad wel lang geleden, maar laten we blij zijn dat Feyenoord met hem goed draait. Lex heeft trouwens wel eens pech dat de bal voor zijn verkeerde been komt te liggen of dat de bal buiten het bereik van de keeper naast gaat. Ik heb het echt met hem te doen want hij speelt gewoon goed verder.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef Katth het volgende:
Woont hij eigenlijk in Pelle aan den IJsel?
Hij speelt prima, maar dat deed hij in veel wedstrijden in de eerste seizoenshelft ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:36 schreef Muto het volgende:
Immers doet het niet slecht de laatste tijd. Als hij daarbovenop ook nog gaat scoren.
http://feijenoordcasuals.nl/quote:Kleding geruchten houden ook continu aan, naar verluidt zijn gesprekken met Nike op niks uitgelopen en is de focus nu gericht op grote Rugby-kleding sponsors… maar wat daarvan waar is…
Als hij aan de bal komt gebeuren er sowieso altijd bijzondere dingenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij speelt prima, maar dat deed hij in veel wedstrijden in de eerste seizoenshelft ook.
Idd, klein wondertje zelfs...spelen het halve seizoen al met 10 man eigenlijk..quote:Op maandag 4 maart 2013 19:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zijn laatste goal is inderdaad wel lang geleden, maar laten we blij zijn dat Feyenoord met hem goed draait. Lex heeft trouwens wel eens pech dat de bal voor zijn verkeerde been komt te liggen of dat de bal buiten het bereik van de keeper naast gaat. Ik heb het echt met hem te doen want hij speelt gewoon goed verder.
Krijgen we dan van die oversized shirts?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord in rugbyshirts, hoe baas zou dat zijn. Rugbynoppen onder de schoenen, en hop.
Hopelijk een beetje klassiek, zoals Liverpool dat vorig seizoen kreeg. Wat een bazenshirt was dat.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgen we dan van die oversized shirts?
Deze is zo geil hequote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hopelijk een beetje klassiek, zoals Liverpool dat vorig seizoen kreeg. Wat een bazenshirt was dat.
[ afbeelding ]
De wedstrijden dat hij niet speelde was er gelijk veel meer tijd en ruimte voor de tegenstander. Zelfs tegen Willem 2 maar die konden er geen gebruike van makenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Idd, klein wondertje zelfs...spelen het halve seizoen al met 10 man eigenlijk..
Dat kan dan wel mooi worden inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hopelijk een beetje klassiek, zoals Liverpool dat vorig seizoen kreeg. Wat een bazenshirt was dat.
[ afbeelding ]
Dat iemand nog fan van een club kan zijn die 100 miljoen euro aan Carol+Downing uitgeeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe goed is Pellè nu ALG?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Feyenoord is nu ook geupdate in Fifa, Pelle schiet er alles in
Nike of Adidas aubquote:
75 (was 70) en 70 (Was 63), Vilhena ook flink omhoog (71 was 65)quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe goed is Pellè nu ALG?En de Boei?
Dan heb je lang niet geupdatequote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
75 (was 70) en 70 (Was 63), Vilhena ook flink omhoog (71 was 65)
Nice!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
75 (was 70) en 70 (Was 63), Vilhena ook flink omhoog (71 was 65)
't wordt steeds minderquote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef PIETR het volgende:
Bedrag van Opel ligt tussen de 3,5 - 4 miljoen ..
Bron?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef PIETR het volgende:
Bron? Want dat zou wel heel weinig zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef PIETR het volgende:
Hij is wel verantwoordelijk voor de merchandising inderdaad. Dus ik neem aan ook voor de belabberde exploitatie daarvan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Koevermans ook verantwoordelijk dat Ollie en het blijdorp shirt pas in april te krijgen zijn?
3,5 / 4 miljoentwitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-03-2013 om 21:09:49Veel vragen over bedrag dat Opel aan #Feyenoord betaalt. Volgens insiders ligt dat tussen de 3,5 en 4 miljoen euro. reageer retweet
Onvoorstelbaar inderdaad. Ook vreemd omdat volgens een insider die ik ken het sponsorbedrag tussen de 4 en 5 miljoen zou liggen. Misschien ligt dat verschil in exlusief en inclusief eventuele bonussen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
3,5 / 4 miljoentwitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-03-2013 om 21:09:49Veel vragen over bedrag dat Opel aan #Feyenoord betaalt. Volgens insiders ligt dat tussen de 3,5 en 4 miljoen euro. reageer retweet
Dat het hele bestuur er zo maar mee akkoord gaat, vooral de RvC zou kritischer moeten zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
Die Koevermans kan zijn koffers pakken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Grifte het volgende:
Krabbendam meldt ook nog dat het bedrag dat Opel op dit moment betaalt als autosponsor daar nog afgaat
Al is het zonder bonus... ASR betaalde 6 miljoen zonder bonus.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad. Ook vreemd omdat volgens een insider die ik ken het sponsorbedrag tussen de 4 en 5 miljoen zou liggen. Misschien ligt dat verschil in exlusief en inclusief eventuele bonussen?
Whut?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Grifte het volgende:
Krabbendam meldt ook nog dat het bedrag dat Opel op dit moment betaalt als autosponsor daar nog afgaat
Dan istie lekker geinformeerd, want Opel betaalt momenteel niks.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Grifte het volgende:
Bij het voorstel alleen al zouden ze die Koevermans het maasgebouw uit moeten trappen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat het hele bestuur er zo maar mee akkoord gaat, vooral de RvC zou kritischer moeten zijn
5,5 miljoen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Al is het zonder bonus... ASR betaalde 6 miljoen zonder bonus.
Ze sponsoren de auto's. Dat bedrag wat daar tegenover staat zit dus ook in die 3,5 tot 4 miljoen per jaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan istie lekker geinformeerd, want Opel betaalt momenteel niks.
Ze leveren alleen de auto's op dit moment. Al krijgen ze van Feyenoord wel reclameboarding ervoor terug. Dat is wel geld waard natuurlijk.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel weer een 'Ongeschikt' spandoekje aankomen, voor Utrecht thuis.
Hoezo? Ze leveren gewoon die auto's, en die blijven ze leveren? Is gewoon een sponsoring in natura zeg maar. Die kosten gaat Opel van het sponsorbedrag aftrekken ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ze sponsoren de auto's. Dat bedrag wat daar tegenover staat zit dus ook in die 3,5 tot 4 miljoen per jaar.
De NOS zegt ook altijd dat er in de Arena 53000 man zit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier meldt de NOS weer 5 miljoen. Wat is het nou?
Nee dat meldt Ajax aan de NOS, en de NOS neemt dat blindelings over. Dat is wat anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De NOS zegt ook dat er in de Arena altijd 53000 man zit.
Ze leveren nu de auto's als een soort van sponsordeal. Opel levert die auto's gratis maar die auto's vertegenwoordigen natuurlijk wel een waarde. Die waarde van die auto's worden nu betrokken in de totale sponsoring betrokken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoezo? Ze leveren gewoon die auto's, en die blijven ze leveren? Is gewoon een sponsoring in natura zeg maar. Die kosten gaat Opel van het sponsorbedrag aftrekken ofzo?
Ja ik snap het, was er ff niet helemaal bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ze leveren nu de auto's als een soort van sponsordeal. Opel levert die auto's gratis maar die auto's vertegenwoordigen natuurlijk wel een waarde. Die waarde van die auto's worden nu betrokken in de totale sponsoring betrokken.
Waarde auto's (ik roep maar wat): 500.000 euro
Geld dat geïnvesteerd wordt in ruil voor sponsoring op het shirt: 3.000.000 euro
Totale waarde sponsoring: 3.500.000 euro
Koevermans afgelopen november:twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-03-2013 om 21:45:21Veel van jullie vinden dat Opel te weinig betaalt, maar externe marketeers spreken van een degelijke deal. Economische situatie is veranderd reageer retweet
quote:'Er zijn nog enkele kandidaten, die mogelijk vanaf 1 juli 2013 op het shirt van Feyenoord zal staan. Het gaat er alleen om of we ondanks de huidige economische situatie kunnen krijgen, wat wij Feyenoord waard vinden. We blijven vasthouden aan een bepaald bedrag. Uit onderzoek blijkt dat Ajax (die 10+ miljoen opstrijkt, red.) en Feyenoord, mits zij beide om het kampioenschap strijden en Europees voetbal spelen, evenveel waard zijn. Dat geeft een idee over wat wij willen.'
Yep.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef elCholo het volgende:
Is het echt waar dat ASR 5 miljoen betaalde?
Ajax is ook geen 10 miljoen waard hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef Sunri5e het volgende:
Koevermans afgelopen november:twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-03-2013 om 21:45:21Veel van jullie vinden dat Opel te weinig betaalt, maar externe marketeers spreken van een degelijke deal. Economische situatie is veranderd reageer retweet
[..]
FC Twente gaat geen sponsor vinden hoger dan 2 miljoen schat ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben nu zó benieuwd voor hoeveel de Duitsers en Ajax iemand gaan strikken.
Zie hem sowieso regelmatig in een dikke Range Rover rijden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking? Denk je dat hij thuis niks heeft staan en dat we medelijden met van Bronckhorst moeten hebben ofzo?
Klopt, Aegon heeft ook verschrikkelijk veel spijt van die deal. Maar Koevermans had niet zo hoog van de toren moeten blazen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ajax is ook geen 10 miljoen waard hoor.
Hooguit 7 miljoen.
Feyenoord had een aardige deal gehad met 5 miljoen, maar 3,5 miljoen is gewoon slecht, zeker als daar met creatief boekhouden de levering van de auto's in betrokken is.
Maar ik hoor wisselende verhalen, en VI zit er weleens vaker naast, dus ik weet nog niet wat ik moet geloven.
Achabar schijnt in een lamborghini door Zuid te rijden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Die zijn maar wat blij dat er iemand zo gek is geweest om een sponsordeal aan te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat het hele bestuur er zo maar mee akkoord gaat, vooral de RvC zou kritischer moeten zijn
Weet de RVC dat ook?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Daar heeft'ie vast lang over onderhandeld, die Koevermans.
[..]
Yep.
Hahaha.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Achabar schijnt in een lamborghini door Zuid te rijden.
WTF, kan hij met zijn jeugdcontractje al een lamborghini betalen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Achabar schijnt in een lamborghini door Zuid te rijden.
Ga toch weg joh, volgens mij horen de bedrijven in de rij te staan om een club als Feyenoord te sponsoren. Of dat ook daadwerkelijk zo was durf ik niet te zeggen, volgens een insider die ik ken heeft Feyenoord behoorlijk wat gesprekken gevoerd maar wilden de meeste partijen niet meer dan 2 tot 3 miljoen betalen.quote:Die zijn maar wat blij dat er iemand zo gek is geweest om een sponsordeal aan te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |