Ik zit op de bank, echt werken is er niet bij. Online cursussen volgen en in zeer korte tijd mijn CV kunnen aanpassen is het belangrijkste.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
thuis echt kunnen werken is ook een utopie.
Dat heb ik op het werk ook. Zou ik mij daar dan meer/minder thuis voelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb actieve dagen en minder actieve dagen ja
Als ik thuis werk heb ik minder actieve en véél minder actieve dagen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb actieve dagen en minder actieve dagen ja
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch een stuk productiever als internet eruit ligt, al is dat wel lastig mailen en opzoeken
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik wikipedia uit heb hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.
Vandaar ook 'alles van interesse' niet 'het hele internet'.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik wikipedia uit heb hoor
Fokken!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.
Jij bent hier toch nog?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beperkt en overdag al helemaal niet.quote:
Uitzondering.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Is het trouwens nacht ofzo nu? Omdat je er nu wel bent.
Ik heb raar geslapen, alles is mogelijk.
Och, zo'n parttime wijfquote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef L-E het volgende:
Air heeft maandag zn vrije dag, ik wist het nog. Mijn geheugen doet het soms nog.
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef L-E het volgende:
Air heeft maandag zn vrije dag, ik wist het nog. Mijn geheugen doet het soms nog.
Nope, ik werk fulltime.quote:
Alleen nutteloze dingen over jouquote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...
Ik kies voor optie 1.
Zeg!quote:
Optie 1 is juist. Ik vergeet Heel Belangrijke Dingen tegenwoordig.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...
Ik kies voor optie 1.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef L-E het volgende:
Optie 1 is juist. Ik vergeet Heel Belangrijke Dingen tegenwoordig.
Vertel...quote:
Fulltime, maar niet op maandag?quote:
Stamp haar dood!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Lente!De huisvrouw in me komt naar boven, huuuh, eng, meestal zit ze veilig opgeborgen
4*9 mag dan officieel fulltime heten, wat mij betreft is het gewoon parttime.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fulltime, maar niet op maandag?
Werk je de overige dagen 9 uur dan?
Edit: O, op zaterdag of zo kan natuurlijk ook nog
Ik werk 4 keer 9 ja. Sowieso zit ik bij een werkgever die niet op aanwezigheid stuurt maar op resultaten. In de praktijk werk ik dus ook wel es in het weekend of 's avonds of wel op de maandag als de noodzaak daar is. In de basis ben ik de zaterdag, zondag en maandag gewoon vrij.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Fulltime, maar niet op maandag?
Werk je de overige dagen 9 uur dan?
Edit: O, op zaterdag of zo kan natuurlijk ook nog
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Lente!De huisvrouw in me komt naar boven, huuuh, eng, meestal zit ze veilig opgeborgen
It's no laughing matterquote:
Is nog steeds 36 ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4*9 mag dan officieel fulltime heten, wat mij betreft is het gewoon parttime.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb de ramen gelapt. Binnen. En buiten.
MissB, de fatsoenlijke huisvrouwquote:
Misschien blijft het wel hangenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
MissB, de fatsoenlijke huisvrouw
Nog even en je ruilt je vleeschtm in voor een gezonde edoch voedzame maaltijdsalade en je vodka voor een roseetje op de bank. Lekker gek. Hihihi.quote:
Doodverwensing, BAN!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog even en je ruilt je vleeschtm in voor een gezonde edoch voedzame maaltijdsalade en je vodka voor een roseetje op de bank. Lekker gek. Hihihi.
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog even en je ruilt je vleeschtm in voor een gezonde edoch voedzame maaltijdsalade en je vodka voor een roseetje op de bank. Lekker gek. Hihihi.
Oh, dan heb ik eindelijk wat meer tijd om op een terrasje te gaan zitten. Oké ja goed dus.quote:
Ik drink geen roséquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schiet me dan maar meteen afquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kwóóót jou toch ook heulegaar nietquote:
Ja ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Hé, wie heeft er hier NVIDIA op de pc en wil voor mij wat opzoeken?
In het NL trouwens.
DRACULAAAAAAAHHquote:
Het waait vast wel over liefje, heeft het tot nu toe altijd nog gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
En MissB, als je zo bent wil ik je niet meer.
Dan pak ik je vent wel!
Ja met zijn stoomapparaatquote:
Ik wil bijna zeggen, je mag lief en zijn apparaat wel een keer lenen. Bijna.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb in de bijna 7jr dat ik er woon de ramen nog niet 1x gelapt.
Tss.
As if.
Stel je voor dat ze naar binnen zouden kijken he?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Tss.
As if.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen, je mag lief en zijn apparaat wel een keer lenen. Bijna.
Mijn rolgordijn aan de voorkant is altijd open hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze naar binnen zouden kijken he?
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oh, that'll steam things up reaaaal good!
He'll bring a big attachment with that tooquote:Op maandag 4 maart 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oh, that'll steam things up reaaaal good!
Ik bestoom de ramen altijd vanzelfquote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon
Alleen met behang enzo
Hij zag er wel sexy uit, zo voor het raam, stomend en alquote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon
Alleen met behang enzo
Ik de glazenwasser ook altijdquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn rolgordijn aan de voorkant is altijd open hoor
Zeker nu ik naar de overbuurman moet zwaaien
Ben jij de reincarnatie van mijn kat?quote:
Ja is echt vreemd. Ben je aan het sms'en, en dan zwaai je daarna ook maar ff omdat je ziet dat ie aan het eten isquote:
Jouw schoonmaakster doet dat voor je?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Tss.
As if.
Jaquote:
quote:
Ja. Zonnestraaltjes. Die hebben we hier.quote:
Geloof het of niet, hier ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Zonnestraaltjes. Die hebben we hier.![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Zonnestraaltjes. Die hebben we hier.![]()
Yay!quote:
Hier zijn er reeds genoegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier ook
Alleen de hoeveelheid rokjes valt nog tegen
Sja Delft he. Ik kwam net het meisje tegen en ze had geen rokje aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay!
[..]
Hier zijn er reeds genoeg![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:57 schreef L-E het volgende:
Bedankt Barb. Ik heb geen zin meer in ontbijt nu.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja Delft he. Ik kwam net het meisje tegen en ze had geen rokje aan.
Die kan dat prima beoordelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:29 schreef stbabylon het volgende:
Nou, eens mijn review lezen, ben heel benieuwd, is opgesteld door iemand die mij 1x heeft ontmoet.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay!
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaa lente!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay!
[..]
[ afbeelding ]
Het is hier meer dan 13 hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:39 schreef stbabylon het volgende:
crosspost:
Lekkere lentedag? Mooiste dag van het jaar? De superlatieven vliegen je om de oren. Dat terwijl het 13 graden met een laf zonnetje wordt. Niet eens warm genoeg voor een terras. Laat staan voor rokjes. Dit is gewoon een mooie winterdag. De lente duurt nog wel even.
Dat komt doordat je nog wel een dikke trui aan hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is hier meer dan 13 hoorWordt iets van 17 voorspeld voor vandaag (het warme zuiden
). Daar kan ik best mee het terras op vanmiddag
Sowieso voelt de eerste zon altijd warmer in je hoofd
Ik heb korte mouwen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat komt doordat je nog wel een dikke trui aan hebt.
Terrasjes in Utrecht zaten gisteren al vol.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Met een beetje goede wil kun je prima op een terras zitten vandaag hoor. Mits in de zon..
Ik heb geen uitzicht op terrasjes vanaf mijn werkplekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Terrasjes in Utrecht zaten gisteren al vol.
17 graden is niet warm dwaas! Als het binnen 17 graden is, zet je de verwarming aan!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is hier meer dan 13 hoorWordt iets van 17 voorspeld voor vandaag (het warme zuiden
). Daar kan ik best mee het terras op vanmiddag
Sowieso voelt de eerste zon altijd warmer in je hoofd
Daar idioten ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Terrasjes in Utrecht zaten gisteren al vol.
Dat dus. Het is nog best koud, ondanks de zon.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:39 schreef stbabylon het volgende:
crosspost:
Lekkere lentedag? Mooiste dag van het jaar? De superlatieven vliegen je om de oren. Dat terwijl het 13 graden met een laf zonnetje wordt. Niet eens warm genoeg voor een terras. Laat staan voor rokjes. Dit is gewoon een mooie winterdag. De lente duurt nog wel even.
Welneequote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
17 graden is niet warm dwaas! Als het binnen 17 graden is, zet je de verwarming aan!
De meteorologische is al begonnen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Overigens begint de lente pas over 15 dagen.
Ja, en die accepteer ik compleet niet. Die slaat nergens op, puur bedacht zodat je makkelijker statistiek kan bij houden. En dat wil ik eventueel nog wel begrijpen, als ze dan 1-1 t/m 31-3, etc. hadden gebruikt, aangezien 1-4 dichter bij 21-3 ligt dan 1-3. Ergo, meteorologen zijn kneuzen (well duh, ze hebben het nooit goed) en astronomen zijn cool. Want die hebben seizoenen die ook daadwerkelijk tot iets tastbaar zijn terug te voeren.quote:
Kom rond de lunch naar mij toequote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niemand om mee op het terras te gaan zitten vandaag.
Ik heb geen tijd om naar Delft te reizen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohnee, ik heb vandaag geen tijd om te lunchen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en die accepteer ik compleet niet. Die slaat nergens op, puur bedacht zodat je makkelijker statistiek kan bij houden. En dat wil ik eventueel nog wel begrijpen, als ze dan 1-1 t/m 31-3, etc. hadden gebruikt, aangezien 1-4 dichter bij 21-3 ligt dan 1-3. Ergo, meteorologen zijn kneuzen (well duh, ze hebben het nooit goed) en astronomen zijn cool. Want die hebben seizoenen die ook daadwerkelijk tot iets tastbaar zijn terug te voeren.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Babs, ik snap wel waarom er geen golden shower verhalen meer verschijnen hier. Je bent echt een azijnpisser aan t worden
Nee.. die is op 20, 21 of 22 maart, omdat dan de Aarde op een bepaald punt ten opzichte van de zon staat. Dat is gewoon aantoonbaar. Dat gebeurt ook zonder een kalender. Itt de meteorologische lente.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nee die van 21-03 is niet puur verzonnen om het tellen makkelijker te maken zullen we zeggen
Bwahahaha.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Babs, ik snap wel waarom er geen golden shower verhalen meer verschijnen hier. Je bent echt een azijnpisser aan t worden
Wie zegt dat ik in Delft ben?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om naar Delft te reizen.
Wat een onzin, ik zeur altijd al over dit soort triviale dingenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Klopt, maar de rest van je posts is nu weg, waardoor dit meer opvalt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik zeur altijd al over dit soort triviale dingen
Arme tieten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat dat helpt, eigenlijk.
Wat zeur je dan!?quote:
?quote:
I need more solar radiation!quote:
Niet die naamquote:
Ik loop regelmatig zonder rond iddquote:
poidhquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik loop regelmatig zonder rond idd
quote:
"Doe ik gewoon mijn ding"quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan doe ik gewoon mijn ding, dan maak ik toch niet continu foto's
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef missbehavin het volgende:
Juist als je je ding doet!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef missbehavin het volgende:
Jullie maken het allemaal veel spannender dan het is hoor.quote:
Daar was ik al bang voor jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie maken het allemaal veel spannender dan het is hoor.
Jij zag me al topless door de supermarkt huppelen?quote:
In je T-shirt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was goed te doen met m'n HEMA hotdog in de zon op t bankje buiten
Nee, dat niet direct, maarre....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij zag me al topless door de supermarkt huppelen?
quote:
Het jasje kon wel uit jaquote:
Met een hemd eronder?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het jasje kon wel uit ja
Maar heb een overhemd aan, opgerolde mouw.
Hemden zijn voor opa's.quote:
En voor mensen die niet dikke zweetvlekken in hun overhemd willen krijgen... Persoonlijk doe ik het met een t-shirt onder het overhemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmenden zijn voor opa's.
Of voor sexy white trash mannen met olievlekken in de zomer
Ja, want een hemd beschermt je overhemd nou niet echt tegen plekken in je oksel-streekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En voor mensen die niet dikke zweetvlekken in hun overhemd willen krijgen... Persoonlijk doe ik het met een t-shirt onder het overhemd.
Goed puntquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want een hemd beschermt je overhemd nou niet echt tegen plekken in je oksel-streek
Volgens mij is een hemd dan ook meer tegen de kou.quote:
Als het boven de 20 komt ga ik echt geen dubbele laag bovenkleding meer aantrekken. Als het voor het werk zou moeten zou ik een probleem hebben, ik zou dwars door t-shirt en overhemd heen zweten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En voor mensen die niet dikke zweetvlekken in hun overhemd willen krijgen... Persoonlijk doe ik het met een t-shirt onder het overhemd.
Dan zweet je ook alleen maar harder toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het boven de 20 komt ga ik echt geen dubbele laag bovenkleding meer aantrekken. Als het voor het werk zou moeten zou ik een probleem hebben, ik zou dwars door t-shirt en overhemd heen zweten.
Jep.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan zweet je ook alleen maar harder toch?
Kweet niet, zal wel aan de stof liggen, maar ik zweet harder in een overhemd dan in een t-shirt (met overhemd erover heen)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan zweet je ook alleen maar harder toch?
Het moet juist wel warm worden. Onder de 20C is het klote. Tussen de 23C en de 28C (of boven de 70C) is het pas echt lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zweet niet harder in een overhemd, een (katoenen) t-shirt heeft gewoon een veel hoger absorptievermogen.
Voor mij heeft het geen kont zin iig, het moet gewoon niet warm worden, klaar
Da's warm zat ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Compromis sluiten dan maar, tussen de 20-25 graden. Kunnen we allebei mee leven.
Je bent echt ongesteld hequote:Op woensdag 6 maart 2013 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is maar 1 roze, de andere tinten zijn tinten rood en tinten violet. En roze bestaat niet.
Gelijkmatig verdeeld, even vaak 20 als 25 graden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als met tussen de 20 en 25, 23 t/m 25 bedoeld wordt wel ja.
Fuchsiaquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is maar 1 roze, de andere tinten zijn tinten rood en tinten violet.
Hoezo niet?quote:En roze bestaat niet.
Ja hallo, dat zal dan wel voor meer kleuren geldenquote:Toch hebben wetenschappers aangekondigd dat de kleur roze in feite niet bestaat. Roze bestaat alleen in ons hoofd.
Roze is een combinatie van rood en violet, twee kleuren die zich aan beide uiteinden van de regenboog bevinden. Roze kan dus niet bestaan zonder de kleuren van de regenboog te buigen zodat rood en violet met elkaar worden gemengd.
Kleur wordt bepaald door onze ogen en ons brein. Wanneer je naar een roze object kijkt zie je alleen geen roze licht. Het lijkt roze omdat bepaalde kleuren worden gereflecteerd terwijl andere worden geabsorbeerd door de pigmenten.
Je kunt roze zien omdat het brein licht vertaalt dat weerkaatst wordt door objecten. Radiopresentator Robert Krulwich van Radiolab noemde het een bedachte kleur.
Leg dat maar eens uit aan een beta. Die vinden ook dat 'kou' niet bestaat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat zal dan wel voor meer kleuren geldenAls mijn hoofd roze ziet dan bestaat het. Klaar. Hobbits bestaan ook.
Steleltje gevoelloze nerds allemaal.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een beta. Die vinden ook dat 'kou' niet bestaat.
quote:
Als ze is verteld dat het een offerte was hebben ze wel een punt natuurlijk, dan is er gewoon gelogen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:32 schreef missbehavin het volgende:
Mensen die iets ondertekenen waar 'koopovereenkomst' boven staat en dan gaan huilen dat het toch niet om een offerte bleek te gaan...
Ja duh.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze is verteld dat het een offerte was hebben ze wel een punt natuurlijk, dan is er gewoon gelogen.
Maar erg slim is het hoe dan ook niet
Lezen is dan ook best moeilijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:32 schreef missbehavin het volgende:
Mensen die iets ondertekenen waar 'koopovereenkomst' boven staat en dan gaan huilen dat het toch niet om een offerte bleek te gaan...
De volgende die tegen mij zegt "kou is een emotie" die sla ik met een ijspegel op z'n neusquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben een halve beta. Eindexamen Natuurkunde en Wiskunde Bquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende die tegen mij zegt "kou is een emotie" die sla ik met een ijspegel op z'n neus
Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen heb je voor mij nog steeds niet gekookt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb een recept voor babi pangang, snel maar eens een groot stuk buikspek halen
Don't let the daaaaaaaaaays gooooo byyyyyyyy!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:17 schreef missbehavin het volgende:
En nu even wat jeugdsentiment met bush
Ik word altijd ZO moe van dat soort semi-intellectuele wijsneus statements. Flikker toch op manquote:
Huuu!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een halve beta. Eindexamen Natuurkunde en Wiskunde B
Maar voor de rest economie 1, economie 2, NL, En, Duits, Wiskunde A.
Mensen zeggen dat écht tegen jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word altijd ZO moe van dat soort semi-intellectuele wijsneus statements. Flikker toch op man
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't let the daaaaaaaaaays gooooo byyyyyyyy!!!
Ja, op vakantie in berlijn met -9quote:
Ik kjen maar 2 nr's.quote:
Van iemand in elkaar rossen krijg je het ook wel warm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, op vakantie in berlijn met -9
"Kou is een emotie, die kun je uitschakelen".
Zeg donder eens op!
Die tweede is een cdquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kjen maar 2 nr's.
Glycerine en raozorblade suitcase of zoiets.
Jezus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg donder eens op!
Ja maar jij mag niks, tot dat mormel er uit is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen heb je voor mij nog steeds niet gekookt.
quote:
Ik wou "warmte is slechts een emotie" zeggen, maar warmte is gewoon enerige.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van iemand in elkaar rossen krijg je het ook wel warm.
'Zal ik jou eens uitschakelen?'quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg donder eens op!
Nou dan ken ik 1 ander nummer op die cdquote:
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij mag niks, tot dat mormel er uit is.
quote:
quote:
Ik plaag je maar, vreet dat kind al je humor op ofzo?quote:
Nee, je grap was gewoon niet leuk woman!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik plaag je maar, vreet dat kind al je humor op ofzo?
Wij moeders haten zwangere vrouwen, de aanstellersquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:33 schreef L-E het volgende:
Je bent de tweede moeder vandaag die bijdehand tegen me doet.
Voorbereiden, noemen ze dat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij moeders haten zwangere vrouwen, de aanstellers
Volgens mij weet ze niet eens dat ik zwanger ben. Ze haat me gewoon om wie ik ben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij moeders haten zwangere vrouwen, de aanstellers
Je bent inmiddels toch al vet en vadsig neem ik aan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet eens dat ik zwanger ben. Ze haat me gewoon om wie ik ben.
Hij wil iets van jequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Over kinderen gesproken, ik doe blijkbaar iets goed tegenwoordig, hij doet al 2 weken de afwas
Ik heb gewoon een zwangere buik. Die je niet enorm ziet als ik een winterjas draag en een sjaal van 18 meter lang.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent inmiddels toch al vet en vadsig neem ik aan?
Vet en vadsig dus, want de lente is erquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zwangere buik. Die je niet enorm ziet als ik een winterjas draag en een sjaal van 18 meter lang.
Dat was natuurlijk ook mijn eerste reactie, maar ik heb nog niets kunnen ontdekken. Moet wel iets heel groots zijn dan..quote:
Is de lente er? Ik durfde vanmorgen nog niet zonder sjaal naar buiten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vet en vadsig dus, want de lente is er
Ik zit nog veilig achter glas.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Is de lente er? Ik durfde vanmorgen nog niet zonder sjaal naar buiten.
Ik heb hier wel mihoen, close enough?quote:
Klopt, er is alleen de afwezigheid van warmtequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omgquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb hier wel mihoen, close enough?
Nog twee weken...quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vet en vadsig dus, want de lente is er
Blijkbaar erg lekker, zoonlief zei vanmorgen al dat hij het voor de derde dag op rij wilde eten.quote:
Ja en vertraging bestaat ook niet, er is alleen de afwezigheid van treinen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, er is alleen de afwezigheid van warmte
Stuur eens op!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar erg lekker, zoonlief zei vanmorgen al dat hij het voor de derde dag op rij wilde eten.
Cooking in bulk
En ik ben nooit iets kwijt, ik kan het gewoon niet vindenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en vertraging bestaat ook niet, er is alleen de afwezigheid van treinen.
Dan krijg ik ruzie hier, want dan is het opquote:
Natuurkundig gezien wel ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, er is alleen de afwezigheid van warmte
Ik ken mijn plek weer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie hier, want dan is het op
quote:
Ligt eraan hoe OCD ik me op dat moment voelquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurkundig gezien wel ja.
Toch weet jij precies wat iemand bedoelt als hij het heeft over zaken als 'kou' en 'roze'.
Dat ze zich niet zo moet aanstellen en maar op de wc moet jankenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
wat moet je zeggen tegen een random meisje in de trein dat random zit te huilen om dr te troosten?
KT is vast het type dat altijd tissues in zijn mannenbag heeft zitten ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze zich niet zo moet aanstellen en maar op de wc moet janken
Of geef 'r even een tissue.
'Kan ik iets voor je doen?'quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
wat moet je zeggen tegen een random meisje in de trein dat random zit te huilen om dr te troosten?
Geen schone in ieder geval.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
KT is vast het type dat altijd tissues in zijn mannenbag heeft zitten ja.
Ik had er geen last van, ik vond het alleen sneu. Maar ze is inmiddels uitgestapt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze zich niet zo moet aanstellen en maar op de wc moet janken
Of geef 'r even een tissue.
Hopelijk gooit ze zich zo niet voor de trein.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had er geen last van, ik vond het alleen sneu. Maar ze is inmiddels uitgestapt.
ze was doable natuurlijk, anders was het idd alleen maar irritant geweest.
En dan schrijft ze op haar afscheidsbriefje vlak voordat ze springt: "Eventjes dacht ik op het laatste moment nog dat de blonde krulletjesprins in de trein zich over me zou ontfermen maar die bleek het toch te druk te hebben met fokkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk gooit ze zich zo niet voor de trein.
Nu je het zegt, volgens mij wel! Nog van mijn verkoudheid laatst.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
KT is vast het type dat altijd tissues in zijn mannenbag heeft zitten ja.
misschien was ze wel familie van diegene die vanochtend over heel Schiphol uitgesmeerd lag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk gooit ze zich zo niet voor de trein.
Toch niet in een hippe mannenbag hè?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij wel! Nog van mijn verkoudheid laatst.
Er had iemand aan boord van een Boeing het verkeerde deurtje genomen toen hij naar het toilet wilde?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
misschien was ze wel familie van diegene die vanochtend over heel Schiphol uitgesmeerd lag.
Hij is er al.quote:
mijn tas is al 10 jaar oud dus die is vast niet hip meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch niet in een hippe mannenbag hè?
We spreken elkaar volgende week, wanneer het weer vriest, wel weer. 20-3-2013 begint de lente.quote:
neuh, het lag in de spoortunnel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er had iemand aan boord van een Boeing het verkeerde deurtje genomen toen hij naar het toilet wilde?
Dat heeft geen ruk met lente op de 20e te maken, of het nu vriest of niet. Want April doet ook nog steeds wat ie wilquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We spreken elkaar volgende week, wanneer het weer vriest, wel weer. 20-3-2013 begint de lente.
Retroquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
mijn tas is al 10 jaar oud dus die is vast niet hip meer.
nee dat kan niet, want dan is het volgens Babs al lente!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt iedereen te janken dat het weer kouder wordt. Het sneeuwt bijna altijd met Pasen, dat is toch normaal?
Het kan in de lente prima sneeuwen. De opmerking over vriezen was er alleen maar omdat jij vindt dat omdat het één dag mooi weer is geweest, dat het dus daarom nu lente is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dat kan niet, want dan is het volgens Babs al lente!
Ja, zijn het allemaal nepeieren!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Dat 2e paasdag nu samenvalt met 1 April.
AL die grapjes met eieren en zo
Nee. Ik vind dat omdat de meteorologische lente al is begonnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het kan in de lente prima sneeuwen. De opmerking over vriezen was er alleen maar omdat jij vindt dat omdat het één dag mooi weer is geweest, dat het dus daarom nu lente is.
Sinds wanneer mag ik geen dingen in jouw mond leggen!?!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat omdat de meteorologische lente al is begonnen.
Niet omdat het 1 dag mooi weer was.
Leg geen dingen in mijn mond, wijsneus
En het was gewoon mooi lenteweer hier. Ja. Ook zonder jas ja.
Het kan best sneeuwen in de lente, net zoals dat het herfstachtig kutweer is in de zomer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dat kan niet, want dan is het volgens Babs al lente!
Sinds 8 September 1978!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag ik geen dingen in jouw mond leggen!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |