Ik zit op de bank, echt werken is er niet bij. Online cursussen volgen en in zeer korte tijd mijn CV kunnen aanpassen is het belangrijkste.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
thuis echt kunnen werken is ook een utopie.
Dat heb ik op het werk ook. Zou ik mij daar dan meer/minder thuis voelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb actieve dagen en minder actieve dagen ja
Als ik thuis werk heb ik minder actieve en véél minder actieve dagen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb actieve dagen en minder actieve dagen ja
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch een stuk productiever als internet eruit ligt, al is dat wel lastig mailen en opzoeken
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik wikipedia uit heb hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.
Vandaar ook 'alles van interesse' niet 'het hele internet'.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik wikipedia uit heb hoor
Fokken!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.
Jij bent hier toch nog?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beperkt en overdag al helemaal niet.quote:
Uitzondering.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Is het trouwens nacht ofzo nu? Omdat je er nu wel bent.
Ik heb raar geslapen, alles is mogelijk.
Och, zo'n parttime wijfquote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef L-E het volgende:
Air heeft maandag zn vrije dag, ik wist het nog. Mijn geheugen doet het soms nog.
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef L-E het volgende:
Air heeft maandag zn vrije dag, ik wist het nog. Mijn geheugen doet het soms nog.
Nope, ik werk fulltime.quote:
Alleen nutteloze dingen over jouquote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...
Ik kies voor optie 1.
Zeg!quote:
Optie 1 is juist. Ik vergeet Heel Belangrijke Dingen tegenwoordig.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...
Ik kies voor optie 1.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef L-E het volgende:
Optie 1 is juist. Ik vergeet Heel Belangrijke Dingen tegenwoordig.
Vertel...quote:
Fulltime, maar niet op maandag?quote:
Stamp haar dood!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Lente!De huisvrouw in me komt naar boven, huuuh, eng, meestal zit ze veilig opgeborgen
4*9 mag dan officieel fulltime heten, wat mij betreft is het gewoon parttime.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fulltime, maar niet op maandag?
Werk je de overige dagen 9 uur dan?
Edit: O, op zaterdag of zo kan natuurlijk ook nog
Ik werk 4 keer 9 ja. Sowieso zit ik bij een werkgever die niet op aanwezigheid stuurt maar op resultaten. In de praktijk werk ik dus ook wel es in het weekend of 's avonds of wel op de maandag als de noodzaak daar is. In de basis ben ik de zaterdag, zondag en maandag gewoon vrij.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Fulltime, maar niet op maandag?
Werk je de overige dagen 9 uur dan?
Edit: O, op zaterdag of zo kan natuurlijk ook nog
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Lente!De huisvrouw in me komt naar boven, huuuh, eng, meestal zit ze veilig opgeborgen
It's no laughing matterquote:
Is nog steeds 36 ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4*9 mag dan officieel fulltime heten, wat mij betreft is het gewoon parttime.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb de ramen gelapt. Binnen. En buiten.
MissB, de fatsoenlijke huisvrouwquote:
Misschien blijft het wel hangenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
MissB, de fatsoenlijke huisvrouw
Nog even en je ruilt je vleeschtm in voor een gezonde edoch voedzame maaltijdsalade en je vodka voor een roseetje op de bank. Lekker gek. Hihihi.quote:
Doodverwensing, BAN!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog even en je ruilt je vleeschtm in voor een gezonde edoch voedzame maaltijdsalade en je vodka voor een roseetje op de bank. Lekker gek. Hihihi.
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog even en je ruilt je vleeschtm in voor een gezonde edoch voedzame maaltijdsalade en je vodka voor een roseetje op de bank. Lekker gek. Hihihi.
Oh, dan heb ik eindelijk wat meer tijd om op een terrasje te gaan zitten. Oké ja goed dus.quote:
Ik drink geen roséquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schiet me dan maar meteen afquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kwóóót jou toch ook heulegaar nietquote:
Ja ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Hé, wie heeft er hier NVIDIA op de pc en wil voor mij wat opzoeken?
In het NL trouwens.
DRACULAAAAAAAHHquote:
Het waait vast wel over liefje, heeft het tot nu toe altijd nog gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
En MissB, als je zo bent wil ik je niet meer.
Dan pak ik je vent wel!
Ja met zijn stoomapparaatquote:
Ik wil bijna zeggen, je mag lief en zijn apparaat wel een keer lenen. Bijna.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb in de bijna 7jr dat ik er woon de ramen nog niet 1x gelapt.
Tss.
As if.
Stel je voor dat ze naar binnen zouden kijken he?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Tss.
As if.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen, je mag lief en zijn apparaat wel een keer lenen. Bijna.
Mijn rolgordijn aan de voorkant is altijd open hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze naar binnen zouden kijken he?
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oh, that'll steam things up reaaaal good!
He'll bring a big attachment with that tooquote:Op maandag 4 maart 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oh, that'll steam things up reaaaal good!
Ik bestoom de ramen altijd vanzelfquote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon
Alleen met behang enzo
Hij zag er wel sexy uit, zo voor het raam, stomend en alquote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon
Alleen met behang enzo
Ik de glazenwasser ook altijdquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn rolgordijn aan de voorkant is altijd open hoor
Zeker nu ik naar de overbuurman moet zwaaien
Ben jij de reincarnatie van mijn kat?quote:
Ja is echt vreemd. Ben je aan het sms'en, en dan zwaai je daarna ook maar ff omdat je ziet dat ie aan het eten isquote:
Jouw schoonmaakster doet dat voor je?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Tss.
As if.
Jaquote:
quote:
Ja. Zonnestraaltjes. Die hebben we hier.quote:
Geloof het of niet, hier ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Zonnestraaltjes. Die hebben we hier.![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Zonnestraaltjes. Die hebben we hier.![]()
Yay!quote:
Hier zijn er reeds genoegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier ook
Alleen de hoeveelheid rokjes valt nog tegen
Sja Delft he. Ik kwam net het meisje tegen en ze had geen rokje aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay!
[..]
Hier zijn er reeds genoeg![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:57 schreef L-E het volgende:
Bedankt Barb. Ik heb geen zin meer in ontbijt nu.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja Delft he. Ik kwam net het meisje tegen en ze had geen rokje aan.
Die kan dat prima beoordelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:29 schreef stbabylon het volgende:
Nou, eens mijn review lezen, ben heel benieuwd, is opgesteld door iemand die mij 1x heeft ontmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |