Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En jij hebt zeker wel een pluk shag onder je oksels hangen? Okselhaar is okselhaar. Mannen moeten dat ook bij zichzelf scheren als ze het goor bij een vrouw vinden.
In wat voor een wereld leef jij?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En jij hebt zeker wel een pluk shag onder je oksels hangen? Okselhaar is okselhaar. Mannen moeten dat ook bij zichzelf scheren als ze het goor bij een vrouw vinden.
Mannen met oksel haarquote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Mannen die hun oksels scheren zijn verkapte nichten.
Een snor laat je toch ook niet staan als vrouw zijnde?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mannen zijn behaard, vrouwen niet. Simpel.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mannen zijn behaard, vrouwen niet. Simpel.
Bekijk je moer eens in het zonlicht en zie al het donshaarquote:
Ligt eraan..Beetje mag.. Teveel weg.quote:
Bij knippen/trimmen is genoeg. Niet zo gladjes.. Het zijn geen ballenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Agreed, je moet het bij houden. Schaamhaar er wel af.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bekijk je moer eens in het zonlicht en zie al het donshaar
[..]
Ligt eraan..Beetje mag.. Teveel weg.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar alsmannen zoveel problemen hebben met okselhaar... Waarom hebben ze het zelf dan nog.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Agreed, je moet het bij houden. Schaamhaar er wel af.
Maar borsthaar en okselhaar kan wel bij een kerel, sommige dames vinden dat eerste zelfs lekker
Omdat mannen van nature behaard zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar alsmannen zoveel problemen hebben met okselhaar... Waarom hebben ze het zelf dan nog.
Ligt eraan. Als het zo over je boord van trui, T-shirt groeit, vind ik het een beetje teveel van het goeiequote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef maxburger het volgende:
Borsthaar kan dus wel? Bij mij begint het steeds meer te groeien. Hoe denken de Fok! dames hier over?
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordelingquote:Op maandag 4 maart 2013 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het zo over je boord van trui, T-shirt groeit, vind ik het een beetje teveel van het goeie
Laat maar zienquote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordeling
Oew, plaats maar!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordeling
En dat zegt een harige Marokkaansequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En dat zegt een harige Marokkaanse
Ghehe op die foto zie je het idd bijna niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Euhm, sorry als ik je mannelijkheid krenk, maar ik zie niks xD
Ja. Nice.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef maxburger het volgende:
Borsthaar kan dus wel? Bij mij begint het steeds meer te groeien. Hoe denken de Fok! dames hier over?
Turks dan, qua haargroei 1 pot nat..quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ben niet eens Marokkaans! Sukkel.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef maxburger het volgende:
Waar borsthaar? 3 sprietjes rondom je tepel telt niet als borsthaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Turks dan, qua haargroei 1 pot nat..
Homo-aantrek-topic?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef NietDoen het volgende:
Mogen we nu hier intresse in je tonen of moeten we je eerst opzoeken op Tfoe?
Ohquote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]Eh... We hebben niet eens dezelfde genen.. Als je mij probeert te bashen, doe het dan goed. Nu vind ik je dom
ow en bij vrouwen groeit er geen haar zeker..quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat mannen van nature behaard zijn.
Neem aan dat als je als vrouw een snor of baard krijgt je het ook direct laat weglaseren
Nope. Halen ze weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hebben niet alle Turkse mannen veelvuldig okselhaar??
Nee. God is alwetend toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ow en bij vrouwen groeit er geen haar zeker..
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een Turkse man zonder rughaar, snor en okselhaar is als een arabier zonder tulband.
Als je van het vrouwelijk geslacht bent sta ik open voor dm.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef NietDoen het volgende:
Mogen we nu hier intresse in je tonen of moeten we je eerst opzoeken op Tfoe?
Met of zonder okselhaar? xDquote:Op maandag 4 maart 2013 13:55 schreef maxburger het volgende:
[..]
Als je van het vrouwelijk geslacht bent sta ik open voor dm.
QFT!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja maar dan moet je naar buitenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
je moet niet zeuren TS, en anders maar meiden/vrouwen in de stad aanspreken
pls don'tquote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je naar buiten
Dit inderdaad! Okselhaar maakt me wat minder uit, maar mannen die zeiken dat vrouwen totaal geen schaamhaar mogen hebben, en zelf een oerwoud hebben hangen waar je met een kapmes nog niet doorheen komt... Sowieso, waar maak je je in godsnaam druk om. Als een meisje dr ondergoed uittrekt en het eerste waar je op let is of ze haar schaamhaar wel goed bij houdt, dan moet je je eens afvragen of je niet meer van de mannenliefde bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
QFT!
En al dat gezeur dat mannen behaard zijn en vrouwen niet, ja, dat geldt voor borsthaar en baardhaar. Schaamhaar en okselhaar groeit net zo goed bij vrouwen.
Dat betekent niet dat ik het mooi vind, maar het is wel natuurlijk, en het is onzin om het vies te noemen. Sterker nog, de huidige gewoonte om het af te scheren is juist onhygiënisch, omdat dat kleine wondjes veroorzaakt, waardoor de huid gevoeliger is voor ontstekingen e.d.. Daardoor worden er ook meer soa's verspreid.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:32 schreef Flying_eagle het volgende:
Werkelijke situatie: TS heeft berichtje gestuurd en is keihard afgewezen. Nu probeert hij haar waar mogelijk zwart te maken. Neem deze afwijzing als een man en niet als een mietje, TS!
Eens tot aan die laatste zin.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Okselhaar maakt me wat minder uit, maar mannen die zeiken dat vrouwen totaal geen schaamhaar mogen hebben, en zelf een oerwoud hebben hangen waar je met een kapmes nog niet doorheen komt... Sowieso, waar maak je je in godsnaam druk om. Als een meisje dr ondergoed uittrekt en het eerste waar je op let is of ze haar schaamhaar wel goed bij houdt, dan moet je je eens afvragen of je niet meer van de mannenliefde bent.
Is toch een beetje gay? Alsof een heteroseksuele man een geile chick z'n bed uitschopt, alleen maar omdat dr beharing hem niet aanstaat.quote:
Schaamhaar en okselhaar bij vrouwenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
QFT!
En al dat gezeur dat mannen behaard zijn en vrouwen niet, ja, dat geldt voor borsthaar en baardhaar. Schaamhaar en okselhaar groeit net zo goed bij vrouwen.
Dat betekent niet dat ik het mooi vind, maar het is wel natuurlijk, en het is onzin om het vies te noemen. Sterker nog, de huidige gewoonte om het af te scheren is juist onhygiënisch, omdat dat kleine wondjes veroorzaakt, waardoor de huid gevoeliger is voor ontstekingen e.d.. Daardoor worden er ook meer soa's verspreid.
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Schaamhaar en okselhaar bij vrouwen![]()
Ik trap wijven die beneden een bos haar hebben gelijk de deur uit.
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is toch een beetje gay? Alsof een heteroseksuele man een geile chick z'n bed uitschopt, alleen maar omdat dr beharing hem niet aanstaat.
Ik vind het echt te ranzig voor woorden ja. Gadverdamme.quote:
Zodra ze een jaar of 12 zijn, dus?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nee, dat is te oud.quote:
Gewoon de beentjes lekker gladquote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mannen die met okselhaar rondlopengatversdamme zelfde met snikkelhaar
![]()
beetje verzorging is niet vies mannetjes
Ik vind borsthaar een beetje bah eigenlijk. Als het maar een klein beetje is gaat het nog wel, maar liever niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef maxburger het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
Raar misschien, maar gay? Nee dan eerder pedo, kleine kindjes hebben immers nooit schaamhaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is toch een beetje gay? Alsof een heteroseksuele man een geile chick z'n bed uitschopt, alleen maar omdat dr beharing hem niet aanstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik scheer mijn benen ivm wielrennen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
Wielrennenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen ivm wielrennen.
alleen benen moeten mannelijk zijn en borsthaar kan tot op zekere hoogte.(maar dat heb ik toch nietquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen ivm wielrennen.
"Mannen" zonder haar op hun armen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
alleen benen moeten mannelijk zijn en borsthaar kan tot op zekere hoogte.(maar dat heb ik toch niet) En baardje natuurlijk maar dat is logiessss
[..]
Dit is inderdaad wijsheid. Het beste is gewoon onverzorgde meisjes en hippietuig buiten in de regen te laten staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dit, behaarde wijven zijn meestal van die gore linksche feministen die aandacht zoeken door middel van naakte demonstraties/protesten. Echt gadverdamme, vies ongewassen kraker hippie tuig.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:35 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wijsheid. Het beste is gewoon onverzorgde meisjes en hippietuig buiten in de regen te laten staan.
Echt he mattie van mij vertelde keer dat hij ging chille met zon occupy meidje in agga. Ik heb die boy meteen klap gegevenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dit, behaarde wijven zijn meestal van die gore linksche feministen die aandacht zoeken door middel van naakte demonstraties/protesten. Echt gadverdamme, vies ongewassen kraker hippie tuig.
Dat komt omdat jullie (zeker bij Fokkertjes) niet eens in de buurt komen van die jungle als je onze eikel kietelt met je amandelen. Als wij ons op jullie oestertje storten om jullie heerlijk klaar te lebberen, dan flossen we ons zelf met jullie venusheuvel toupetje.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hetzelfde met schaamhaar jij een vrouw. Ieuw vies bah bah. En zelf moeten ze een heggeschaar gebruiken om het in toom te houden. Snap ik ook nooit zo goed.
Hossel een wijf dat wel kan pijpen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie (zeker bij Fokkertjes) niet eens in de buurt komen van die jungle als je onze eikel kietelt met je amandelen. Als wij ons op jullie oestertje storten om jullie heerlijk klaar te lebberen, dan flossen we ons zelf met jullie venusheuvel toupetje.
Simpel toch?
Je moet ook niet op de venusheuvel gaan grazen, sukkel. Als jij je bevindt waar je je moet bevinden, dan heb je helemaal geen last van dat haar. En daarnaast is het als vrouw tamelijk makkelijk om haar in je mond te krijgen als je het pijpen goed doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie (zeker bij Fokkertjes) niet eens in de buurt komen van die jungle als je onze eikel kietelt met je amandelen. Als wij ons op jullie oestertje storten om jullie heerlijk klaar te lebberen, dan flossen we ons zelf met jullie venusheuvel toupetje.
Simpel toch?
Zij snapt.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de venusheuvel gaan grazen, sukkel. Als jij je bevindt waar je je moet bevinden, dan heb je helemaal geen last van dat haar. En daarnaast is het als vrouw tamelijk makkelijk om haar in je mond te krijgen als je het pijpen goed doet.
Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit gebeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de venusheuvel gaan grazen, sukkel. Als jij je bevindt waar je je moet bevinden, dan heb je helemaal geen last van dat haar. En daarnaast is het als vrouw tamelijk makkelijk om haar in je mond te krijgen als je het pijpen goed doet.
Jawel hoor, en geen last van gehad. Nou hield de dame in kwestie het ook wel bij, maar toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit gebeft.Zelfs als je goed zit heb je met pech nog een haar of 2 binnen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel hoor, en geen last van gehad. Nou hield de dame in kwestie het ook wel bij, maar toch.
Ik mag jou wel. Dit wilde ik even kwijt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel hoor, en geen last van gehad. Nou hield de dame in kwestie het ook wel bij, maar toch.
Is wederzijds hoor, Dimaquote:Op maandag 4 maart 2013 17:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Dit wilde ik even kwijt.
Zo'n antwoord had ik in m'n stoutste dromen niet kunnen verzinnen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef CristinaYang het volgende:
Er zijn geen actiefoto's gemaakt, sorry
En je houdt zeker niet van mij.quote:
Niet zo huilie doen, ik vind jullie allebei wel lief. Houden van is alleen voor speciale mensen gereserveerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
En je houdt zeker niet van mij.
Maar ik ben specieejhaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zo huilie doen, ik vind jullie allebei wel lief. Houden van is alleen voor speciale mensen gereserveerd.
Dit vind ik toch zo'n onzin. Zolang het niet je werk is en je geld moet binnenslepen met fietsen is het werkelijk zo'n onzin om je benen als vent te gaan scheren omdat je een racefiets hebtquote:
Let nou op wat je zegt, je brengt die jongens hun hoofd helemaal op hol.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk ook niet als je een pro bent. Met zo'n broek maakt het voor de aerodynamica toch geen fuck uit?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit vind ik toch zo'n onzin. Zolang het niet je werk en je geld moet binnenslepen met fietsen is het werkelijk zo'n onzin om je benen als vent te gaan scheren omdat je een racefiets hebt
Ik vind schaamhaar bij vrouwen trouwens echt niet mooi. Nog los van het feit dat het me idd niks lijkt om als man te moeten flossen bij orale activiteit. Stoppels is nog tot daar aan toe, maar het gewoon laten groeien vind ik echt not done.
Meestal zijn het maar korte broekiesquote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef Piye het volgende:
Ik snap het eigenlijk ook niet als je een pro bent. Met zo'n broek maakt het voor de aerodynamica toch geen fuck uit?
Als dat wel zo is vind ik het maar raar, dat je geen EPO mag gebruiken, maar wel je benen mag scheren.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Meestal zijn het maar korte broekiesMaar zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat die haren het verschil tussen een 1e en 2e plek zouden maken.
Je scheert het toch eerst glad, dan moet je toch echt eerst door de stoppelfase heen voordat het gemilimeterd isquote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef Piye het volgende:
Overigens zijn stoppels juist lelijk. Dan liever gemillimeterd zeg maar.
Ach bij volledig glad scheren kan je jezelf weer snijden. Getrimd is mooier dan helemaal kaal vind ik. Niet dat ik er wakker van zal liggen als het kaal is. Zelfde geldt voor stoppels eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je scheert het toch eerst glad, dan moet je toch echt eerst door de stoppelfase heen voordat het gemilimeterd is
En nee, je doos met een ladyshave scheren ofzo is echt geen aanrader iv.m velletjes die er tussen kunnen gaan zitten
En wat is dan het mooist? Alles weg, streepje, driehoekje?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach bij volledig glad scheren kan je jezelf weer snijden. Getrimd is mooier dan helemaal kaal vind ik. Niet dat ik er wakker van zal liggen als het kaal is. Zelfde geldt voor stoppels eigenlijk.
Hmm eens even goed nadenken.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En wat is dan het mooist? Alles weg, streepje, driehoekje?
Ik vind persoonlijk alles weg het mooist, maar dat verschilt per persoon. Het is ook veel omslachtiger om een streepje te laten staan dan de hele zooi weghalenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hmm eens even goed nadenken.
Dat ligt natuurlijk aan je kleur haren etc.
Haha klopt, het is wel veel werk om bij te houden.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk alles weg het mooist, maar dat verschilt per persoon. Het is ook veel omslachtiger om een streepje te laten staan dan de hele zooi weghalen
Laat ik nou lui aangelegd zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
Haha klopt, het is wel veel werk om bij te houden.
Hartje natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijne is al jaren een wietblad, ben ik zeer trots op. Hou 'm ook dagelijks bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat schijnt de nieuwe trend voor mannen te zijn he, figuurtjes
Ik heb al 8 jaar een dollarteken, de $.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijne is al jaren een wietblad, ben ik zeer trots op. Hou 'm ook dagelijks bij.
Pics or..quote:Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
Noem eens wat.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jullie mannen begrijpen toch wel dat je iets moet nemen wat een vrouw leuk vindt he
quote:
[..]quote:Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon naar jou luisteren, jij bent lieffff.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha neeh niet luisteren naar cactus
Nee, maar als ze dronken genoeg zijn maak ik ze wijs dat ze stoned worden van mijn spacesperma. Onbetaalbaar die gezichten achteraf "maar ik voel helemaal niksquote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Een wietblad...zijn er al vrouwen geweest die dat met hun dronken kop met een aansteker aan gingen steken?
ja oke dat ook maar dat is toch logiesquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja oke dat ook maar dat is toch logies
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:13 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon naar jou luisteren, jij bent lieffff.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar als ze dronken genoeg zijn maak ik ze wijs dat ze stoned worden van mijn spacesperma. Onbetaalbaar die gezichten achteraf "maar ik voel helemaal niks". Dat vind ik nou een geslaagde avond, de blowjob is bijzaak.
Daarom gebruik ik ook head and shouldersquote:
Ik denk dat ik dat ene setje ga kopen maar weet het nog niet!quote:
Echte gebruiken hun eigen zweet en baden daarinquote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook head and shoulders
gatverdamme zeg dat meen je niet. Staat je persoonlijke hygiene serieus zo laag in t vaandel?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Echte gebruiken hun eigen zweet en baden daarin
Ja sws chicks diggen mannelijke luchtjesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gatverdamme zeg dat meen je niet. Staat je persoonlijke hygiene serieus zo laag in t vaandel?
Ik kleed me het liefst 5 keer per dag om.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gatverdamme zeg dat meen je niet. Staat je persoonlijke hygiene serieus zo laag in t vaandel?
Hommo alert.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kleed me het liefst 5 keer per dag om.
ik heb ook hele dag door verschillende outfitsquote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je hebt dmquote:
ik ook, maar dan omdat ik ook graag mn ander leuke outfits aan wil...en iedereen maar raar kijken..quote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij laat je moeder/vriendin wassen?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Smack10 het volgende:
niet zo twijfelen t is maar een setje, koop je een andere keer weer iets andersquote:Op maandag 4 maart 2013 18:18 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ene setje ga kopen maar weet het nog niet!
Neem je voor de eerste date een scheermesje mee i.p.v. een bos bloemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:22 schreef maxburger het volgende:
Heeft er dus een meid naar mijn profiel gekeken. Ze ziet er opzich best redelijk uit. Dus ik swype die foto's wat verder. Zie ik ineens een pluk okselhaar. Gadverdamme Rachel uit Amsterdam, verzorg je.
Klacht: Onverzorgde vrouwen op Twoo
Gewenste oplossing: Scheren, harsen, epileren alles.
Ja maar ik wil denk ik iets met meer kleur.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet zo twijfelen t is maar een setje, koop je een andere keer weer iets anders
haha er is genoeg mij voor iedereenquote:
Moet wel als je bijklust als spiderman.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
draag de bh van je moeder en rot nou op met je gezeik hele tijdquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja maar ik wil denk ik iets met meer kleur.![]()
Zou ik trouwen misschien mijn benen scheren voor een jartel?
je moet niet meer van die meiden met reukstoornissen daten hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ja sws chicks diggen mannelijke luchtjes
gay.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, de crips doen ook hun kleren strijken en laten hun broek vanzelf in de hoek staan
ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
wacht even, speedo drager noemt dit gay?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef madeliefff het volgende:
ik dacht dat jij zijn vriendin was?dus dan weet je wat je te wachten staat;)
nee want een speedo is zo 1 die dries roelvink altijd aanheeftquote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Dat is trouwens toch helemaal geen speedo in jouw UI?
Ja zeker wel...quote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Dat is trouwens toch helemaal geen speedo in jouw UI?
Nooit gezien, mis ik daar wat aan of moet ik nu flink gaan googlen?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee want een speedo is zo 1 die dries roelvink altijd aanheeft
Owh dat is wel zonde dat ze van het kenmerkende speedo-design zijn afgestapt.quote:
Kleding strijken.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je hoe handig als een man zijn eigen kleding strijkt
Ja ze maken van alles.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nooit gezien, mis ik daar wat aan of moet ik nu flink gaan googlen?
[..]
Owh dat is wel zonde dat ze van het kenmerkende speedo-design zijn afgestapt.
of is het scharrelen? ja gister in t topic van ijdele mannenquote:
Dit. Turn off tot de macht 10000.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mannen die niet kunnen strijken![]()
Zelfde als mannen die niet kunnen koken bijv![]()
mamaskindjes
Nee succesvol. Ik verdien genoeg om elke dag uit eten te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mannen die niet kunnen strijken![]()
Zelfde als mannen die niet kunnen koken bijv![]()
mamaskindjes
Dit brengt me trouwens op t idee om mijn biefstukje eens te gaan bakkenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit. Turn off tot de macht 10000.
dat kan ook maar is ook niet leuk meer danquote:Op maandag 4 maart 2013 18:38 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee succesvol. Ik verdien genoeg om elke dag uit eten te gaan.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:38 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Biefstukquote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit brengt me trouwens op t idee om mijn biefstukje eens te gaan bakken
[..]
dat kan ook maar is ook niet leuk meer dan
Ik zou het verschrikkelijk vinden om elke dag uiteten te moetenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:38 schreef TheBurnerMan het volgende:
Serieus? Ik niet, heerlijk. Een dezer dagen trouw ik met een miljonair, en dan kan dat soort shit gewoon.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou het verschrikkelijk vinden om elke dag uiteten te moeten
Wat is er met jou? Mannen met sieraden?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef Kesefkesef het volgende:
Echte bazen hebben trouwens meer gouden kettingen om hun nek dan ba baracus
Gadverdamme.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:38 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Helaas helaas ik doe niet aan bezorgservice. Heb alleen een afhaalpuntquote:Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BiefstukDoe ook even wat hier naar toe sturen?
Heerlijk uit, eten gaan. Je hoeft ook niet elke keer 3 uur te zitten zoals je bij een 'etentje' doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou het verschrikkelijk vinden om elke dag uiteten te moeten
Succes ermee. Ik verkies liever met mijn joggingsbroek op de bank zitten met een eigen maaltijdjequote:Op maandag 4 maart 2013 18:44 schreef TheBurnerMan het volgende:
Heerlijk uit, eten gaan. Je hoeft ook niet elke keer 3 uur te zitten zoals je bij een 'etentje' doet.
brb snelcursus strijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit. Turn off tot de macht 10000.
Denken dat restaurantvoedsel niet ingevroren shit isquote:Op maandag 4 maart 2013 18:44 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Heerlijk uit, eten gaan. Je hoeft ook niet elke keer 3 uur te zitten zoals je bij een 'etentje' doet.
B.A. heeft je argument zojuist ontkrachtquote:Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Mannen met sieraden?Sowieso is goud
m.u.v wit goud
Dat kan. Ik liever met mijn joggingbroekje en een heerlijke dagschotel en een créme bruleequote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik verkies liever met mijn joggingsbroek op de bank zitten met een eigen maaltijdje
Veel succes elke dag op de markt.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denken dat restaurantvoedsel niet ingevroren shit is
Wat moet ik daarmee? Al draagt een aap een gouden ring of 50 gouden kettingen het is ern blijft een lelijk dingquote:Op maandag 4 maart 2013 18:46 schreef Kesefkesef het volgende:
B.A. heeft je argument zojuist ontkracht
[ afbeelding ]
Nee maar je hebt wel gelijk of je draagt geen sieraden of je draagt er meer dan Mr T
Pannenkoekenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik verkies liever met mijn joggingsbroek op de bank zitten met een eigen maaltijdje
of misschien was t een ander topic, wat maakt t uit. maar leuk een fok koppeltjequote:
Ja enigquote:Op maandag 4 maart 2013 18:48 schreef madeliefff het volgende:
of misschien een ander topic, wat maakt t uit. maar leuk een fok koppeltje
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee? Al draagt een aap een gouden ring of 50 gouden kettingen het is ern blijft een lelijk ding
ik heb geen strijkboutquote:Op maandag 4 maart 2013 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan je serieus niet strijken? Vertel me asjeblieft dat je wel zelf de was doet?
Moet je nog 8 jaar wachten, balen man.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef D.D.W. het volgende:
Twoo is toch die datingsite vol met lelijke oude 40+'ers?
Ik heb al een prima sexleven, geen Twoo nodig dusquote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Moet je nog 8 jaar wachten, balen man.
Naar de hoeren gaan een prima seksleven noemenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb al een prima sexleven, geen Twoo nodig dus
De lekkerste wijven, geweldige sex en geen gezeik, wat wil een man nog meerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan een prima seksleven noemen
Er zijn mannen die hun benen op laten rekken om genegenheid van vrouwen te krijgenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De lekkerste wijven, geweldige sex en geen gezeik, wat wil een man nog meer
echte liefde, ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De lekkerste wijven, geweldige sex en geen gezeik, wat wil een man nog meer
Ach, met een hoer wordt inderdaad de tijd in de gaten gehouden. In de relatie heeft de vrouw 7 van de 10 keer buikpijn. Niks is perfect. Verschil is dat ik iig wel met een lekkere vrouw sex kan hebben, terwijl ik in het echt leven waarschijnlijk moet vechten om een 6'je.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:30 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Er zijn mannen die hun benen op laten rekken om genegenheid van vrouwen te krijgen
Tevens een seks waarbij de vrouw de tijd bijhoudt en het alleen met condoom doet geweldig noemen
Zeker geen vergelijkingsmateriaal?
In goede relaties werkt dat niet zo. Maar als je niet wil vechten voor een 6je, wat voor cijfer zou je jezelf dan geven?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ach, met een hoer wordt inderdaad de tijd in de gaten gehouden. In de relatie heeft de vrouw 7 van de 10 keer buikpijn. Niks is perfect. Verschil is dat ik iig wel met een lekkere vrouw sex kan hebben, terwijl ik in het echt leven waarschijnlijk moet vechten om een 6'je.
Daar vind ik het leven te kort voor, je bent maar 1 keer jong!
Bedankt, ik zal lachend aan je meedeleven denken als ik voor de 100ste keer in de zevende hemel beland met een model in bedquote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
echte liefde, ja.
ik heb wel met je te doen, mocht je serieus zijn
Maar daar gaat wel erg veel geld naartoe toch? Ben je zo rijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ach, met een hoer wordt inderdaad de tijd in de gaten gehouden. In de relatie heeft de vrouw 7 van de 10 keer buikpijn. Niks is perfect. Verschil is dat ik iig wel met een lekkere vrouw sex kan hebben, terwijl ik in het echt leven waarschijnlijk moet vechten om een 6'je.
Hoeveel relaties heb jij gehad om dat te kunnen beoordelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik geef mij ook iets van een 6. En als ik dan toch "gedoomed" ben tot een lelijk wijf, dan wacht ik wel tot ik oud en versleten ben en geniet ik nu nog lekker tot die tijdquote:Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In goede relaties werkt dat niet zo. Maar als je niet wil vechten voor een 6je, wat voor cijfer zou je jezelf dan geven?
Je bedoelt dat je na 20 minuten weer buiten staatquote:Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal lachend aan je meedeleven denken als ik voor de 100ste keer in de zevende hemel beland met een model in bed
Ik ken genoeg 6jes die relaties hebben met geweldige, geile, lekkere wijven. Kennelijk doe je dus toch iets fout.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik geef mij ook iets van een 6. En als ik dan toch "gedoomed" ben tot een lelijk wijf, dan wacht ik wel tot ik oud en versleten ben en geniet ik nu nog lekker tot die tijd
Ik heb nooit een relatie gehad. Naast dat het vast ook wel met mij als persoon te maken heeft ben ik altijd druk geweest met carrière (je moet iets). Niet iedereen kan helaas een "juiste" partner vinden, in het beste geval had ik aandacht van een vrouw die ik totaal niet aantrekkelijk vond (zoals een vrouw vast ook altijd over mij dacht als ik interesse toonde).quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Hoeveel relaties heb jij gehad om dat te kunnen beoordelen?
Ik kan jouw verhaal niet echt ontdekken in mn leven.
Geef jij maar een paar honderd euro per week uit aan oostblokhoeren
Maar ook genoeg die met 1 of ander zeikwijf opgescheept zitten, die niet eens zo heel mooi is waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ken genoeg 6jes die relaties hebben met geweldige, geile, lekkere wijven. Kennelijk doe je dus toch iets fout.
Ja fair enough. Maar dan moet je dus gewoon op zoek gaan naar de juiste dame, ze bestaan tenslotte wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ook genoeg die met 1 of ander zeikwijf opgescheept zitten, die niet eens zo heel mooi is waarschijnlijk.
Dan moeten ze maar ander werk zoeken, of gewoon "NEE" zeggen. Vrouwen hebben ook een mond.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:43 schreef Ambipur het volgende:
DDW. Ligt toch echt aan jou als jij zeikhoeren aantrekt.
Kom op gast. Je neukt wijven voor geld. Wijven die het vaak niet eens willen.
Is het niet heel erg awkward ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar ander werk zoeken, of gewoon "NEE" zeggen. Vrouwen hebben ook een mond.
Daarbij ben ik altijd respectvol en verzorg ik mij goed, ik denk dat ze wel erger treffen dagelijks.
Maar dat is nou juist wat hij niet wil. Dat zoeken en er ook nog z'n best voor moeten doen. Ik kan de redenering wel snappen eigenlijk, al denk ik er zelf wel anders over. Maar waar hij het geld vandaan haalt zou ik wel willen weten eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja fair enough. Maar dan moet je dus gewoon op zoek gaan naar de juiste dame, ze bestaan tenslotte wel.
Je zegt dat je altijd naar de hoeren gaat en dus de beste seks hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Maar zo erg vind ik het niet meer, bij nader inzien was het sex wat ik al die jaren gemist had en niet zozeer affectie o.i.d. Ik blijf wel genieten van die oostblokhoeren hoor
Een snelle beurt kost mij ongeveer 35 euro. Valt wel mee dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar daar gaat wel erg veel geld naartoe toch? Ben je zo rijk?
Het is toch een veel grote uitdaging en leuker als er een soort verovering aan vooraf gaat?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een snelle beurt kost mij ongeveer 35 euro. Valt wel mee dus.
En een snelle beurt is, er in, zaad lozen en er weer uit ofzo? Of gaat daar ook nog wat voorspel aan vooraf?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En hoe vaak ga je?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Volgens mij is het beeld dat het merendeel er tegen haar zin zit en de tering in geslagen wordt ook wat aangedikt hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
Ja. Die pooiers die ze elke dag de terin intrappen is natuurlijk fantasie.
Kom op, gast.. Je praat nu zo. Ik geloof er niets van. Je klinkt verbitterd.
Niet in Alkmaar. Daar runnen de yugo's de tent, met nog wat Turkjes. Die zijn niet zo aardig.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef Piye het volgende:
[..]
En hoe vaak ga je?
[..]
Volgens mij is het beeld dat het merendeel er tegen haar zin zit en de tering in geslagen wordt ook wat aangedikt hoor.
Klinkt wel als een fantastisch, bruisend seksleven.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien dat ik verbitterd ben, maar dat is dan onbewust :pquote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
Ja. Die pooiers die ze elke dag de terin intrappen is natuurlijk fantasie.
Kom op, gast.. Je praat nu zo. Ik geloof er niets van. Je klinkt verbitterd.
Daar begon ik natuurlijk mee, zonder succes :p Ik heb niet echt een fantastisch uiterlijk ofzo, en mijn innerlijk is ook niet zo bijzonder. Misschien lukt het na een tijdje wel, maar ik durf niet te denken bij wie dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het is toch een veel grote uitdaging en leuker als er een soort verovering aan vooraf gaat?
Ik loop naar binnen, doe snel mijn kleren uit en duik er inderdaad op. Na een kwartiertje word je weer gebonjourd namelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En een snelle beurt is, er in, zaad lozen en er weer uit ofzo? Of gaat daar ook nog wat voorspel aan vooraf?
En daar ben je bereid 35 euro aan uit te geven? Dan doe ik het persoonlijk nog liever zelf namelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien dat ik verbitterd ben, maar dat is dan onbewust :p
[..]
Daar begon ik natuurlijk mee, zonder succes :p Ik heb niet echt een fantastisch uiterlijk ofzo, en mijn innerlijk is ook niet zo bijzonder. Misschien lukt het na een tijdje wel, maar ik durf niet te denken bij wie dan.
[..]
Ik loop naar binnen, doe snel mijn kleren uit en duik er inderdaad op. Na een kwartiertje word je weer gebonjourd namelijk.
Dan ga je werken aan je uiterlijk en zelfvertrouwen, kan iedereenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar begon ik natuurlijk mee, zonder succes :p Ik heb niet echt een fantastisch uiterlijk ofzo, en mijn innerlijk is ook niet zo bijzonder. Misschien lukt het na een tijdje wel, maar ik durf niet te denken bij wie dan.
Lachen joh met een wijf seks hebben die jou niet wil alleen je geldquote:Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef D.D.W. het volgende:
Bedankt, ik zal lachend aan je meedeleven denken als ik voor de 100ste keer in de zevende hemel beland met een model in bed
Het gaat erom dat je een fysieke en mentale klik met iemand hebt. Het is gewoon enorm lastig en al helemaal voor mij. Zoveel medelijden hoef je niet met mij te hebben hoor, met mij zijn er nog talloze mannen in hetzelfde schuitje namelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
je klinkt meer onzeker. Alsof je liefde toch niet zal vinden en het niet waard bent.
Kom, je bent toch meer waard dan een hoer?
Ik heb geen medelijden met jouquote:Op maandag 4 maart 2013 20:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een fysieke en mentale klik met iemand hebt. Het is gewoon enorm lastig en al helemaal voor mij. Zoveel medelijden hoef je niet met mij te hebben hoor, met mij zijn er nog talloze mannen in hetzelfde schuitje namelijk.
Wat kan er in godsnaam zo verschrikkeijk zijn aan je hoofd dat het niet te fixen valt?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een fysieke en mentale klik met iemand hebt. Het is gewoon enorm lastig en al helemaal voor mij. Zoveel medelijden hoef je niet met mij te hebben hoor, met mij zijn er nog talloze mannen in hetzelfde schuitje namelijk.
Ach, ik ben misschien erg maar zo'n hoer is ook niet een onschuldig prinsesje hoor. Vaak hebben zulke meiden een verleden waar je nekharen recht overeind van gaan staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lachen joh met een wijf seks hebben die jou niet wil alleen je geld
En jij wil ze reddenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ach, ik ben misschien erg maar zo'n hoer is ook niet een onschuldig prinsesje hoor. Vaak hebben zulke meiden een verleden waar je nekharen recht overeind van gaan staan.
Misschien kunnen jullie dan elkaar troostenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
Ach, ik ben misschien erg maar zo'n hoer is ook niet een onschuldig prinsesje hoor. Vaak hebben zulke meiden een verleden waar je nekharen recht overeind van gaan staan.
Er zit bij hem duidelijk meer iets in zijn hoofd dat niet te fixen meer is..quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Kesefkesef het volgende:
Wat kan er in godsnaam zo verschrikkeijk zijn aan je hoofd dat het niet te fixen valt?
Ze verkopen idd hun lichaam maar hun business modellen verschillen wel degelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Doen alsof de manier waarop je je lichaam verkoopt een wezenlijk verschil is.
Tja, ik heb geen medelijden. Je kiest er immers voor maar ik vind het toch zielig.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ach joh, onzekerheid. Dat straalt toch uit dat stukje post.
Het probleem bij mij is dat ik op relatief aantrekkelijke vrouwen val. Het is gewoon een vloek, omdat het altijd out of my league is. Ik voel me gewoon niet bevredigd met minder, helaas is dit voor mij de oplossing.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat kan er in godsnaam zo verschrikkeijk zijn aan je hoofd dat het niet te fixen valt?
Zit meer van binnen iddquote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zit bij hem duidelijk meer iets in zijn hoofd dat niet te fixen meer is..
Rachel klinkt ook Marokkaans, ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:35 schreef Trebo het volgende:
Twoo.. klinkt als een Marokkaanse datingsite.
Daar is het al te laat voorquote:
Ahnee, flikker AUB OP.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Rachel klinkt ook Marokkaans, ja.
Omdat ze aantrekkelijker en assertief zijn. Zo simpel is en blijft hetquote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef Ambipur het volgende:
Gast. Doe niet ZO onzeker... Werk daar eens aanWaarom zouden anderen beter dan jij zijn?!
Het is een uitvlucht, geen fucking oplossingquote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat ik op relatief aantrekkelijke vrouwen val. Het is gewoon een vloek, omdat het altijd out of my league is. Ik voel me gewoon niet bevredigd met minder, helaas is dit voor mij de oplossing.
wtf moet ik anders dan, mijzelf omleggen ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het is een uitvlucht, geen fucking oplossing
Jaloers?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
de prostituees die ik bezocht heb hadden altijd nog twee goed functionerende benen
Steek je centen in een cursus die je verder helpt ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef D.D.W. het volgende:
wtf moet ik anders dan, mijzelf omleggen ofzo
Werken aan jezelf, zowel van binnen als buiten. Ga uit, ga naar de sportschool. Stel doelen, verleg je grenzen, leer jezelf accepterenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
wtf moet ik anders dan, mijzelf omleggen ofzo
Wil je zeggen dat het uiterlijk niet belangrijk is dan? Jij verkiest een kleine, saaie en onaantrekkelijke mannetje boven een lange gespierde gozer met een mooie glimlach? Ik blijf erbij dat het innerlijk overrated is.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek je centen in een cursus die je verder helpt ofzo.
Op korte termijn wel, op lange termijn niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het uiterlijk niet belangrijk is dan? Jij verkiest een kleine, saaie en onaantrekkelijke mannetje boven een lange gespierde gozer met een mooie glimlach? Ik blijf erbij dat het innerlijk overrated is.
Wat moet ik met een gespierde gast met een mooie glimlach als hij geen inhoud heeft? Uiterlijk is niet onbelangrijk, maar uiteindelijk draait het daar echt niet om.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef D.D.W. het volgende:
Wil je zeggen dat het uiterlijk niet belangrijk is dan? Jij verkiest een kleine, saaie en onaantrekkelijke mannetje boven een lange gespierde gozer met een mooie glimlach? Ik blijf erbij dat het innerlijk overrated is.
Ik vind het wel grappig. Meestal zie ik jou juist mensen pogen te overtuigen dat ze eigenlijk maar sulletjes zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef Ambipur het volgende:
Gast. Doe niet ZO onzeker... Werk daar eens aanWaarom zouden anderen beter dan jij zijn?!
Om aan die lange termijn toe te komen zul je op de korte termijn toch wel een vrouw moeten regelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Op korte termijn wel, op lange termijn niet.
mwoa, niks moetquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Om aan die lange termijn toe te komen zul je op de korte termijn toch wel een vrouw moeten regelen.
Trouwen met je spiegel. Opgelost.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:34 schreef maxburger het volgende:
En hoezo zet je zo'n foto online? Zou ze het zelf niet zien? Ik heb zelf een goddelijk lichaam en daar besteed ik dan ook veel aandacht aan.
Probleem is dat hij doet alsof hij het fijn vindt. Niks mis met naar de hoeren gaan, maar kom dan alsjeblieft niet aanzetten met dat je zo'n geweldig seksleven hebt en ondertussen klagen dat je liefde en affectie mist en je benen wil laten verlengen omdat je anders geen chicks kunt krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
Overigens snap ik ook echt het probleem niet. Als hij zich er nou fijn bij voelt om op die manier toch seks te hebben met mooie vrouwen waarom niet? Prostitutie is niet voor niets legaal hier.
O wacht dat was hij. Ik heb niks gezegd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probleem is dat hij doet alsof hij het fijn vindt. Niks mis met naar de hoeren gaan, maar kom dan alsjeblieft niet aanzetten met dat je zo'n geweldig seksleven hebt en ondertussen klagen dat je liefde en affectie mist en je benen wil laten verlengen omdat je anders geen chicks kunt krijgen.
Benen verlengen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probleem is dat hij doet alsof hij het fijn vindt. Niks mis met naar de hoeren gaan, maar kom dan alsjeblieft niet aanzetten met dat je zo'n geweldig seksleven hebt en ondertussen klagen dat je liefde en affectie mist en je benen wil laten verlengen omdat je anders geen chicks kunt krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |