Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En jij hebt zeker wel een pluk shag onder je oksels hangen? Okselhaar is okselhaar. Mannen moeten dat ook bij zichzelf scheren als ze het goor bij een vrouw vinden.
In wat voor een wereld leef jij?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En jij hebt zeker wel een pluk shag onder je oksels hangen? Okselhaar is okselhaar. Mannen moeten dat ook bij zichzelf scheren als ze het goor bij een vrouw vinden.
Mannen met oksel haarquote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Mannen die hun oksels scheren zijn verkapte nichten.
Een snor laat je toch ook niet staan als vrouw zijnde?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mannen zijn behaard, vrouwen niet. Simpel.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mannen zijn behaard, vrouwen niet. Simpel.
Bekijk je moer eens in het zonlicht en zie al het donshaarquote:
Ligt eraan..Beetje mag.. Teveel weg.quote:
Bij knippen/trimmen is genoeg. Niet zo gladjes.. Het zijn geen ballenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Agreed, je moet het bij houden. Schaamhaar er wel af.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bekijk je moer eens in het zonlicht en zie al het donshaar
[..]
Ligt eraan..Beetje mag.. Teveel weg.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar alsmannen zoveel problemen hebben met okselhaar... Waarom hebben ze het zelf dan nog.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Agreed, je moet het bij houden. Schaamhaar er wel af.
Maar borsthaar en okselhaar kan wel bij een kerel, sommige dames vinden dat eerste zelfs lekker
Omdat mannen van nature behaard zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar alsmannen zoveel problemen hebben met okselhaar... Waarom hebben ze het zelf dan nog.
Ligt eraan. Als het zo over je boord van trui, T-shirt groeit, vind ik het een beetje teveel van het goeiequote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef maxburger het volgende:
Borsthaar kan dus wel? Bij mij begint het steeds meer te groeien. Hoe denken de Fok! dames hier over?
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordelingquote:Op maandag 4 maart 2013 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het zo over je boord van trui, T-shirt groeit, vind ik het een beetje teveel van het goeie
Laat maar zienquote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordeling
Oew, plaats maar!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordeling
En dat zegt een harige Marokkaansequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En dat zegt een harige Marokkaanse
Ghehe op die foto zie je het idd bijna niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Euhm, sorry als ik je mannelijkheid krenk, maar ik zie niks xD
Ja. Nice.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef maxburger het volgende:
Borsthaar kan dus wel? Bij mij begint het steeds meer te groeien. Hoe denken de Fok! dames hier over?
Turks dan, qua haargroei 1 pot nat..quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ben niet eens Marokkaans! Sukkel.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef maxburger het volgende:
Waar borsthaar? 3 sprietjes rondom je tepel telt niet als borsthaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Turks dan, qua haargroei 1 pot nat..
Homo-aantrek-topic?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef NietDoen het volgende:
Mogen we nu hier intresse in je tonen of moeten we je eerst opzoeken op Tfoe?
Ohquote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]Eh... We hebben niet eens dezelfde genen.. Als je mij probeert te bashen, doe het dan goed. Nu vind ik je dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |