Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En jij hebt zeker wel een pluk shag onder je oksels hangen? Okselhaar is okselhaar. Mannen moeten dat ook bij zichzelf scheren als ze het goor bij een vrouw vinden.
In wat voor een wereld leef jij?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En jij hebt zeker wel een pluk shag onder je oksels hangen? Okselhaar is okselhaar. Mannen moeten dat ook bij zichzelf scheren als ze het goor bij een vrouw vinden.
Mannen met oksel haarquote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Mannen die hun oksels scheren zijn verkapte nichten.
Een snor laat je toch ook niet staan als vrouw zijnde?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mannen zijn behaard, vrouwen niet. Simpel.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mannen zijn behaard, vrouwen niet. Simpel.
Bekijk je moer eens in het zonlicht en zie al het donshaarquote:
Ligt eraan..Beetje mag.. Teveel weg.quote:
Bij knippen/trimmen is genoeg. Niet zo gladjes.. Het zijn geen ballenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Agreed, je moet het bij houden. Schaamhaar er wel af.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bekijk je moer eens in het zonlicht en zie al het donshaar
[..]
Ligt eraan..Beetje mag.. Teveel weg.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar alsmannen zoveel problemen hebben met okselhaar... Waarom hebben ze het zelf dan nog.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Agreed, je moet het bij houden. Schaamhaar er wel af.
Maar borsthaar en okselhaar kan wel bij een kerel, sommige dames vinden dat eerste zelfs lekker
Omdat mannen van nature behaard zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar alsmannen zoveel problemen hebben met okselhaar... Waarom hebben ze het zelf dan nog.
Ligt eraan. Als het zo over je boord van trui, T-shirt groeit, vind ik het een beetje teveel van het goeiequote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef maxburger het volgende:
Borsthaar kan dus wel? Bij mij begint het steeds meer te groeien. Hoe denken de Fok! dames hier over?
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordelingquote:Op maandag 4 maart 2013 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het zo over je boord van trui, T-shirt groeit, vind ik het een beetje teveel van het goeie
Laat maar zienquote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordeling
Oew, plaats maar!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel een pic ter beoordeling
En dat zegt een harige Marokkaansequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En dat zegt een harige Marokkaanse
Ghehe op die foto zie je het idd bijna niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Euhm, sorry als ik je mannelijkheid krenk, maar ik zie niks xD
Ja. Nice.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef maxburger het volgende:
Borsthaar kan dus wel? Bij mij begint het steeds meer te groeien. Hoe denken de Fok! dames hier over?
Turks dan, qua haargroei 1 pot nat..quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ben niet eens Marokkaans! Sukkel.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef maxburger het volgende:
Waar borsthaar? 3 sprietjes rondom je tepel telt niet als borsthaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Turks dan, qua haargroei 1 pot nat..
Homo-aantrek-topic?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef NietDoen het volgende:
Mogen we nu hier intresse in je tonen of moeten we je eerst opzoeken op Tfoe?
Ohquote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]Eh... We hebben niet eens dezelfde genen.. Als je mij probeert te bashen, doe het dan goed. Nu vind ik je dom
ow en bij vrouwen groeit er geen haar zeker..quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat mannen van nature behaard zijn.
Neem aan dat als je als vrouw een snor of baard krijgt je het ook direct laat weglaseren
Nope. Halen ze weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hebben niet alle Turkse mannen veelvuldig okselhaar??
Nee. God is alwetend toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ow en bij vrouwen groeit er geen haar zeker..
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een Turkse man zonder rughaar, snor en okselhaar is als een arabier zonder tulband.
Als je van het vrouwelijk geslacht bent sta ik open voor dm.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef NietDoen het volgende:
Mogen we nu hier intresse in je tonen of moeten we je eerst opzoeken op Tfoe?
Met of zonder okselhaar? xDquote:Op maandag 4 maart 2013 13:55 schreef maxburger het volgende:
[..]
Als je van het vrouwelijk geslacht bent sta ik open voor dm.
QFT!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja maar dan moet je naar buitenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
je moet niet zeuren TS, en anders maar meiden/vrouwen in de stad aanspreken
pls don'tquote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je naar buiten
Dit inderdaad! Okselhaar maakt me wat minder uit, maar mannen die zeiken dat vrouwen totaal geen schaamhaar mogen hebben, en zelf een oerwoud hebben hangen waar je met een kapmes nog niet doorheen komt... Sowieso, waar maak je je in godsnaam druk om. Als een meisje dr ondergoed uittrekt en het eerste waar je op let is of ze haar schaamhaar wel goed bij houdt, dan moet je je eens afvragen of je niet meer van de mannenliefde bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
QFT!
En al dat gezeur dat mannen behaard zijn en vrouwen niet, ja, dat geldt voor borsthaar en baardhaar. Schaamhaar en okselhaar groeit net zo goed bij vrouwen.
Dat betekent niet dat ik het mooi vind, maar het is wel natuurlijk, en het is onzin om het vies te noemen. Sterker nog, de huidige gewoonte om het af te scheren is juist onhygiënisch, omdat dat kleine wondjes veroorzaakt, waardoor de huid gevoeliger is voor ontstekingen e.d.. Daardoor worden er ook meer soa's verspreid.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:32 schreef Flying_eagle het volgende:
Werkelijke situatie: TS heeft berichtje gestuurd en is keihard afgewezen. Nu probeert hij haar waar mogelijk zwart te maken. Neem deze afwijzing als een man en niet als een mietje, TS!
Eens tot aan die laatste zin.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Okselhaar maakt me wat minder uit, maar mannen die zeiken dat vrouwen totaal geen schaamhaar mogen hebben, en zelf een oerwoud hebben hangen waar je met een kapmes nog niet doorheen komt... Sowieso, waar maak je je in godsnaam druk om. Als een meisje dr ondergoed uittrekt en het eerste waar je op let is of ze haar schaamhaar wel goed bij houdt, dan moet je je eens afvragen of je niet meer van de mannenliefde bent.
Is toch een beetje gay? Alsof een heteroseksuele man een geile chick z'n bed uitschopt, alleen maar omdat dr beharing hem niet aanstaat.quote:
Schaamhaar en okselhaar bij vrouwenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
QFT!
En al dat gezeur dat mannen behaard zijn en vrouwen niet, ja, dat geldt voor borsthaar en baardhaar. Schaamhaar en okselhaar groeit net zo goed bij vrouwen.
Dat betekent niet dat ik het mooi vind, maar het is wel natuurlijk, en het is onzin om het vies te noemen. Sterker nog, de huidige gewoonte om het af te scheren is juist onhygiënisch, omdat dat kleine wondjes veroorzaakt, waardoor de huid gevoeliger is voor ontstekingen e.d.. Daardoor worden er ook meer soa's verspreid.
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Schaamhaar en okselhaar bij vrouwen![]()
Ik trap wijven die beneden een bos haar hebben gelijk de deur uit.
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is toch een beetje gay? Alsof een heteroseksuele man een geile chick z'n bed uitschopt, alleen maar omdat dr beharing hem niet aanstaat.
Ik vind het echt te ranzig voor woorden ja. Gadverdamme.quote:
Zodra ze een jaar of 12 zijn, dus?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nee, dat is te oud.quote:
Gewoon de beentjes lekker gladquote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mannen die met okselhaar rondlopengatversdamme zelfde met snikkelhaar
![]()
beetje verzorging is niet vies mannetjes
Ik vind borsthaar een beetje bah eigenlijk. Als het maar een klein beetje is gaat het nog wel, maar liever niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef maxburger het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
Raar misschien, maar gay? Nee dan eerder pedo, kleine kindjes hebben immers nooit schaamhaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is toch een beetje gay? Alsof een heteroseksuele man een geile chick z'n bed uitschopt, alleen maar omdat dr beharing hem niet aanstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik scheer mijn benen ivm wielrennen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
Wielrennenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen ivm wielrennen.
alleen benen moeten mannelijk zijn en borsthaar kan tot op zekere hoogte.(maar dat heb ik toch nietquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen ivm wielrennen.
"Mannen" zonder haar op hun armen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
alleen benen moeten mannelijk zijn en borsthaar kan tot op zekere hoogte.(maar dat heb ik toch niet) En baardje natuurlijk maar dat is logiessss
[..]
Dit is inderdaad wijsheid. Het beste is gewoon onverzorgde meisjes en hippietuig buiten in de regen te laten staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dit, behaarde wijven zijn meestal van die gore linksche feministen die aandacht zoeken door middel van naakte demonstraties/protesten. Echt gadverdamme, vies ongewassen kraker hippie tuig.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:35 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wijsheid. Het beste is gewoon onverzorgde meisjes en hippietuig buiten in de regen te laten staan.
Echt he mattie van mij vertelde keer dat hij ging chille met zon occupy meidje in agga. Ik heb die boy meteen klap gegevenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dit, behaarde wijven zijn meestal van die gore linksche feministen die aandacht zoeken door middel van naakte demonstraties/protesten. Echt gadverdamme, vies ongewassen kraker hippie tuig.
Dat komt omdat jullie (zeker bij Fokkertjes) niet eens in de buurt komen van die jungle als je onze eikel kietelt met je amandelen. Als wij ons op jullie oestertje storten om jullie heerlijk klaar te lebberen, dan flossen we ons zelf met jullie venusheuvel toupetje.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hetzelfde met schaamhaar jij een vrouw. Ieuw vies bah bah. En zelf moeten ze een heggeschaar gebruiken om het in toom te houden. Snap ik ook nooit zo goed.
Hossel een wijf dat wel kan pijpen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie (zeker bij Fokkertjes) niet eens in de buurt komen van die jungle als je onze eikel kietelt met je amandelen. Als wij ons op jullie oestertje storten om jullie heerlijk klaar te lebberen, dan flossen we ons zelf met jullie venusheuvel toupetje.
Simpel toch?
Je moet ook niet op de venusheuvel gaan grazen, sukkel. Als jij je bevindt waar je je moet bevinden, dan heb je helemaal geen last van dat haar. En daarnaast is het als vrouw tamelijk makkelijk om haar in je mond te krijgen als je het pijpen goed doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie (zeker bij Fokkertjes) niet eens in de buurt komen van die jungle als je onze eikel kietelt met je amandelen. Als wij ons op jullie oestertje storten om jullie heerlijk klaar te lebberen, dan flossen we ons zelf met jullie venusheuvel toupetje.
Simpel toch?
Zij snapt.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de venusheuvel gaan grazen, sukkel. Als jij je bevindt waar je je moet bevinden, dan heb je helemaal geen last van dat haar. En daarnaast is het als vrouw tamelijk makkelijk om haar in je mond te krijgen als je het pijpen goed doet.
Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit gebeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de venusheuvel gaan grazen, sukkel. Als jij je bevindt waar je je moet bevinden, dan heb je helemaal geen last van dat haar. En daarnaast is het als vrouw tamelijk makkelijk om haar in je mond te krijgen als je het pijpen goed doet.
Jawel hoor, en geen last van gehad. Nou hield de dame in kwestie het ook wel bij, maar toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit gebeft.Zelfs als je goed zit heb je met pech nog een haar of 2 binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |