quote:Op maandag 4 maart 2013 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
En verder is het Davy, knut en Stylo hier.
Hmmn ik was in voor een serieus gesprek dan heb ik bij die koert nog de meeste kans. Stylo wat doe je vandaag?
Wanneer laat jij je aardappelneus normaal maken?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgt Feyenoord ook een huldiging als ze 3de worden?
Jullie? Alleen Davy hoor. Soms publiceert hij zijn Excel sheet hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jullie hebben een rangorde gebaseerd op jullie lul?
Nee, dan dienen we een subsidieverzoek in bij Gemeente Eindhoven.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgt Feyenoord ook een huldiging als ze 3de worden?
nooitquote:Op maandag 4 maart 2013 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wanneer laat jij je aardappelneus normaal maken?
Jij bent sowieso een kloon.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wanneer laat jij je aardappelneus normaal maken?
Sommige users zijn nog in de groei dus er is een update vereist.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie? Alleen Davy hoor. Soms publiceert hij zijn Excel sheet hier.
Ik heb zo een gesprek met mijn zaakwaarnemer over waar ik wil gaan werken en welke kans ik aanpak en welke niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga zo misschien ff buiten chillen (wanneer mijn vrienden uit zijn van school) en jij?
Schattigquote:Op maandag 4 maart 2013 13:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie? Alleen Davy hoor. Soms publiceert hij zijn Excel sheet hier.
Ha jij bent er ook alles gied?quote:
Oh oke. Hoop dat Raiola een leuke plek vindt voor jou.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb zo een gesprek met mijn zaakwaarnemer over waar ik wil gaan werken en welke kans ik aanpak en welke niet.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een kloon.
Denk Stokstaart.
De directeur is achter haar affaire gekomen?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een naar bedrijf man.
Mijn mamma was daar ontslagen dit dat.
Het zit je wel diep dan. Ben je zo onzeker?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sommige users zijn nog in de groei dus er is een update vereist.
yupquote:Op maandag 4 maart 2013 13:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het zit je wel diep dan. Ben je zo onzeker?
Maak dan een plaatje van jou met je fok naam.quote:
You bitch geen italianen hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Hoop dat Raiola een leuke plek vindt voor jou.
Die mag ik wel, heeft nog verstand van voetbal ookquote:Op maandag 4 maart 2013 13:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, al denk ik dat ik weg blijf als hij er is. Lekker het stelletje uithangen
Doe dat lekker zelf, hebben ze een heel subforum voor gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maak dan een plaatje van jou met je fok naam.
En nu zonder out of bed look.
Leuk dat je geen antwoord durft te geven. Ik ga uit van het antwoord: ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beter je leven, begin met het supporten van een toffe club
Succes.quote:
Relaxte gast ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die mag ik wel, heeft nog verstand van voetbal ook
Oke.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Doe dat lekker zelf, hebben ze een heel subforum voor gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |