Hoop voor hem BDO, want dat is dichtbij.quote:
Goed man. Succes er mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ze weten dat ik dat niet wilDat wereldje zit ik helemaal niet op te wachten. Carriere ok maar tot een bepaalde hoogte.
Laat eens een schilderij van je poes zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik schilder ook honden. Ik vind er vrij weinig aan, maar ik krijg er geld voor.
BDOquote:Op maandag 4 maart 2013 13:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoop voor hem BDO, want dat is dichtbij.
Hebben we toch iets gemeen. Dump die ajacied. Wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Davy, je hebt wel veel interesse in de lul van mijn vriend.
Daar haalt hij zijn vertrouwen eruit. Hij staat nu samen met Stijn helemaal onderaan en wilt dat niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Davy, je hebt wel veel interesse in de lul van mijn vriend.
Die staat toch in mijn fobo, mallerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat eens een schilderij van je poes zien.
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis iets die chick is de vriendin van de nieuwe mod daarom pist ze hier?
Ik ken het ook niet goed hoor, maar vanaf nu haat ik ze ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een naar bedrijf man.
Mijn mamma was daar ontslagen dit dat.
Als pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben we toch iets gemeen. Dump die ajacied. Wanneer gaan we daten?
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die staat toch in mijn fobo, mallerd.
Doen jullie ook aan avondje romantisch samen FOK!ken?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen.
Jullie hebben een rangorde gebaseerd op jullie lul?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar haalt hij zijn vertrouwen eruit. Hij staat nu samen met Stijn helemaal onderaan en wilt dat niet meer.
Ga eens naar buiten jij.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
En verder is het Davy, knut en Stylo hier.
Hmmn ik was in voor een serieus gesprek dan heb ik bij die koert nog de meeste kans. Stylo wat doe je vandaag?
Nee op basis van club.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jullie hebben een rangorde gebaseerd op jullie lul?
Laat je niks wijs maken door die gekke psver.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jullie hebben een rangorde gebaseerd op jullie lul?
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
En verder is het Davy, knut en Stylo hier.
Hmmn ik was in voor een serieus gesprek dan heb ik bij die koert nog de meeste kans. Stylo wat doe je vandaag?
Krijgt Feyenoord ook een huldiging als ze 3de worden?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nee op basis van club.
Eerst Feyenoord, dan de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |