1. Het is davy, 2. Hij is voor psvquote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent veel te moeilijk voor deze SC, dat zie ik nu al.
Oh, gemistquote:
Lurk je hier vaak ofzo?quote:
Blijkbaar weet je er wel veel over.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar de gayscene staat te trappelen
Die zijn niet zo selectief in de darkroomquote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar de gayscene staat te trappelen
Mijn vriend is mod, ik werk meestal aan school als hij jullie in het gareel houdt. Mijn ultieme sogbesteding is meekijken. Ik kreeg alleen telkens te horen dat vrouwen niet welkom waren, dus ik bleef weg, maar gister besloot ik geen neuk te geven.quote:
Dit is mijn 2e.quote:
Nog een expert.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn niet zo selectief in de darkroom
Ben je weer ergens op gesprek geweest ja? Benaderd of zelf gereageerd?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, gemist![]()
Weet ik nog niet man, hoor het deze week. Morgen wel een ander 2e gesprek. Denk dus wel snel beslist.
Vrouwen zijn niet welkom.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend is mod, ik werk meestal aan school als hij jullie in het gareel houdt. Mijn ultieme sogbesteding is meekijken. Ik kreeg alleen telkens te horen dat vrouwen niet welkom waren, dus ik bleef weg, maar gister besloot ik geen neuk te geven.
Jouw vriend is VBL mod? Dat kan iig niet GGMM zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend is mod, ik werk meestal aan school als hij jullie in het gareel houdt. Mijn ultieme sogbesteding is meekijken. Ik kreeg alleen telkens te horen dat vrouwen niet welkom waren, dus ik bleef weg, maar gister besloot ik geen neuk te geven.
Oh oke. Zal voor je duimen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, gemist![]()
Weet ik nog niet man, hoor het deze week. Morgen wel een ander 2e gesprek. Denk dus wel snel beslist.
Heeft René toch een vriendin? Wat leuk voor hem.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Benaderd. Ze weten dat ik op zoek ben.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je weer ergens op gesprek geweest ja? Benaderd of zelf gereageerd?
Wie?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft René toch een vriendin? Wat leuk voor hem.
Niemand geeft een neuk.quote:
met je moederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |