abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123606495
Zwangerschap & geboorte

27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull

13 september: Kleurdoos
26 september: Spewey
27 september: Ymme

03 oktober: -Bubseltje-
04 oktober: Blokje.
16 oktober: Frezan

07 november: Bla_Bla_Bla
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door L0t.. op 04-03-2013 11:34:51 ]
pi_123606510
Nog dingen die aangepast moeten worden?
pi_123606515
Gulara, die bio-oil ga ik er gewoon inhouden hoor na de zwangerschap! Wat een heerlijk spul, ook voor droge benen enzo!
En ik heb nu een levendig beeld van je look met al die opengekrabde bulten ;)
pi_123606561
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef L0t.. het volgende:
Zoya83 is uit de kast! Dat mag vast aangepast. :)
pi_123606567
In ene sta ik op een gedeelde 10de plek O-)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_123606573
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef Tally het volgende:
Ha, daar is de datum O+
pi_123606574
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Zoya83 is uit de kast! Dat mag vast aangepast. :)
Uhmmm Bubseltje toch?
pi_123606582
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef Tally het volgende:
*O* gezellig!
pi_123606584
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:09 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Uhmmm Bubseltje toch?
Uhm. Ja? Ik hoopte dat iemand anders dat nog zou weten. :')
  maandag 4 maart 2013 @ 09:10:11 #10
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123606604
Bubseltje idd en de datum mag naar 3 oktober
pi_123606613
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ha, daar is de datum O+
Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloog :(
pi_123606618
-Bubseltje-
Wel met de feeststreepjes eromheen he *O*
pi_123606623
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubseltje idd en de datum mag naar 3 oktober
Check!
pi_123606626
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloog :(
39+1 is toch best een mooie termijn! :)
pi_123606674
Mooie datum tally! En het lijkt al supersnel :D

Ik heb vannacht zo fijn gedroomd O+ kruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer :') ze was zo mooi en lief :@
Sarcasme. Herken het.
pi_123606684
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef L-E het volgende:

[..]

39+1 is toch best een mooie termijn! :)
Zeker! Maar als ik mocht kiezen liever de 12de. Puur omdat het een vrijdag is en dat de vorige keer heerlijk was :P
pi_123606702
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:

Ik heb vannacht zo fijn gedroomd O+ kruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer :') ze was zo mooi en lief :@
6 weken!!! :o Dus vandaag ga ik echt zoveel mogelijk in orde maken :P
Van de week de box halen bij mn ouders. De wieg bij mijn schoonouders.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:16:20 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123606712
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Check!
Tnx *O* *O*
pi_123606729
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef Tally het volgende:

[..]

6 weken!!! :o Dus vandaag ga ik echt zoveel mogelijk in orde maken :P
Van de week de box halen bij mn ouders. De wieg bij mijn schoonouders.
Ja dat wordt intussen wel tijd ja :P
Sarcasme. Herken het.
pi_123606751
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:

Dat klinkt wel heel O+ Ik wil ook zulke zoete dromen O+

Ik droomde dat mijn vader net dood was, en niemand daar enige aandacht aan besteedde. Een roepende in de woestijn, was ik. In werkelijkheid is hij al 24 jaar geleden overleden, maar ik werd helemaal naar wakker. Ook omdat Angelina Jolie op dezelfde dag als mijn vader was overleden, tijdens de geboorte van haar 15de kind ofzo, en het stond op de voorpagina! En mijn vader niet! :( :')
pi_123606758
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat wordt intussen wel tijd ja :P
Ja toch wel he :')
Alleen het geboortekaartje schiet niet op :( Kut drukker :(
pi_123606806
Ik krijg de kriebels van hoe snel jullie al gaan bevallen. Dat geeft me het gevoel dat ik ook al snel moet. Dat is niet zo!
pi_123606814
Nou LE dit is voor mij ook een unicum. De droom ervoor ging over een zombieleger dat de camping waarop ik stond aanviel. Gelukkig blijk ik mezelf goed te kunnen verweren tegen zombies :Y) Maar dromen over je ouders lijkt me kut, vooral nu :*

Tal, kaartjes schieten hier ook niet op, stomme vriend :(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:22:15 #24
381212 Gulara
From the future
pi_123606837
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef Suikertante het volgende:
Gulara, die bio-oil ga ik er gewoon inhouden hoor na de zwangerschap! Wat een heerlijk spul, ook voor droge benen enzo!
En ik heb nu een levendig beeld van je look met al die opengekrabde bulten ;)
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen? :Y)

Ja die opengekrabde muggenbulten zijn yummie! :P

Maar morgen toch maar een flesje halen. Als ik weer op m'n buik kan liggen kan ik inderdaad ook weer gemasseerd worden. *O*
pi_123606840
Dat zombieleger is tot daar aan toe Spirit, maar jij op de camping? :{w
pi_123606849
We moeten nog een box en babyfoon kopen. Over 2 weken worden de kinderwagen, maxi cosi en het wiegje voor op onze slaapkamer bezorgd en dan zijn we klaar. De tijd kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan.
pi_123606870
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:

[..]

Je ben onweerstaanbaar :9~
:D Ik krijg juist droge benen van dat zoute zweet? Maar als het warm is vind ik die olie ook niet lekker nee, goed punt ;)
pi_123606871
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ja die opengekrabde muggenbulten zijn yummie! :P

Maar morgen toch maar een flesje halen. Als ik weer op m'n buik kan liggen kan ik inderdaad ook weer gemasseerd worden. *O*
Buikliggen O+

Er zijn veel dingen die ik weer wil kunnen, maar die staat op nr 1!!

LE :') (ik ben gek op camperen :@ )
Sarcasme. Herken het.
pi_123606873
Pfff mag ik me aansluiten bij de slechte nacht? Normaal echt geen punt als het komt door wakker worden/plassen/maagzuur, maar nu kwam het door buikkramp :X
Of het mijn darmen zijn of gerommel durf ik helaas niet te zeggen dus ik vind het niet zo'n fijn idee. Het is ook nog niet over en bij iedere stap heb ik een harde buik. Soms ook misselijk.

Ik ga het maar in de gaten houden en bij verergering toch bellen. Ik wordt hier nerveus van.....
pi_123606884
Van mij mag de tijd even stop. En na vandaag (ben echt van plan veel te doen) weer op fastforward. Ik wil mijn baby *O*
pi_123606885
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:24 schreef danic het volgende:
Pfff mag ik me aansluiten bij de slechte nacht? Normaal echt geen punt als het komt door wakker worden/plassen/maagzuur, maar nu kwam het door buikkramp :X
Of het mijn darmen zijn of gerommel durf ik helaas niet te zeggen dus ik vind het niet zo'n fijn idee. Het is ook nog niet over en bij iedere stap heb ik een harde buik. Soms ook misselijk.

Ik ga het maar in de gaten houden en bij verergering toch bellen. Ik wordt hier nerveus van.....
Voorwerk? Zit er enige regelmaat in?
pi_123606909
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:24 schreef danic het volgende:

Zit er enige regelmaat in?
pi_123606916
Ik was een buikslaper voor de eerste zwangerschap maar daarna lag het niet meer lekker en kon ik niet meer op mijn buik slapen ;(
pi_123606919
Oh, spuitelf :+
pi_123606936
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:23 schreef L0t.. het volgende:
We moeten nog een box en babyfoon kopen. Over 2 weken worden de kinderwagen, maxi cosi en het wiegje voor op onze slaapkamer bezorgd en dan zijn we klaar. De tijd kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan.
Dat laatste heb ik niet zo. Ik kijk heel erg uit naar onze baby en ons nieuwe gezinsleven (en geen pijn meer, dat ook) maar ik vind een zwangerschap toch wel heel bijzonder. Ik weet dat ik het ga missen als ik eenmaal bevallen ben, dus ik probeer wel deze periode te koesteren. Het is mogelijk de laatste keer hier. :) Dus van mij mag de tijd rustig verder kabbelen, zo zoetjes aan naar het moment waarop ik er he-le-maal klaar mee ben, en dan komt er een baby, jeej. O+
pi_123606937
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef Tally het volgende:
Ik was een buikslaper voor de eerste zwangerschap maar daarna lag het niet meer lekker en kon ik niet meer op mijn buik slapen ;(
Ssssttt ;(

Al ben ik al blij met welke houding dan ook die weer comfortabel voelt.
pi_123607012
Nee geen regelmaat. Bij eva was dat wel gelijk dus dat stelt me iets gerust. Aan de andere kant weet ik dat dat niks hoeft te zeggen.

Ik wordt er nerveus van, want er staat nog niks klaar en ik wilde de babywasjes vandaag gaan doen...doe ik ook, maar voel er nu zo'n druk bij. Dat ik moet opschieten.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:30:55 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123607016
Goeiemorgen dames!

Mijn eerste echte verlofdag *O* voor jou ook he danic! Niet direct gaan bevallen hoor! :o Zijn de krampen al wat weggezakt?

Mij sloeg de schrik wel een beetje om het hart toen ik bedacht dat kindjes ook bij 37 weken kunnen komen. Dat is volgende week al! :o En ik vind mn meisje nog zo gezellig in mn buik O+ en ik geniet nog zo van het zwangerzijn O+
Ja, het wordt wel zwaarder, maar ik heb nu ook immers verlof om het heel rustig aan te gaan doen. Dus ik hoop eigenlijk gewoon op een braaf kindje dat bij 40 weken komt oO<
pi_123607019
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik niet zo. Ik kijk heel erg uit naar onze baby en ons nieuwe gezinsleven (en geen pijn meer, dat ook) maar ik vind een zwangerschap toch wel heel bijzonder. Ik weet dat ik het ga missen als ik eenmaal bevallen ben, dus ik probeer wel deze periode te koesteren. Het is mogelijk de laatste keer hier. :) Dus van mij mag de tijd rustig verder kabbelen, zo zoetjes aan naar het moment waarop ik er he-le-maal klaar mee ben, en dan komt er een baby, jeej. O+
Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik het zwanger zijn ga missen eigenijk. Ik ben heel blij dat ik zwanger mag zijn hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat het me toch best tegen gevallen is. Vooral vanaf week 25, daarvoor was het prima. Ik kijk gewoon enorm uit naar m'n baby, van mij mag ze over een week of 4 wel geboren worden, zeker aangezien ze steeds een weekje voorloopt op de groei.
pi_123607071
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef danic het volgende:
Nee geen regelmaat. Bij eva was dat wel gelijk dus dat stelt me iets gerust. Aan de andere kant weet ik dat dat niks hoeft te zeggen.

Ik wordt er nerveus van, want er staat nog niks klaar en ik wilde de babywasjes vandaag gaan doen...doe ik ook, maar voel er nu zo'n druk bij. Dat ik moet opschieten.
Maar als je buik zo onrustig is, moet je dan wel heel druk aan het wassen slaan nu? Ik moet juist achterover leunen en niets doen tijdens de krampen, dan zakt het weer af.
pi_123607152
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen dames!

Mijn eerste echte verlofdag *O* voor jou ook he danic! Niet direct gaan bevallen hoor! :o Zijn de krampen al wat weggezakt?

Mij sloeg de schrik wel een beetje om het hart toen ik bedacht dat kindjes ook bij 37 weken kunnen komen. Dat is volgende week al! :o En ik vind mn meisje nog zo gezellig in mn buik O+ en ik geniet nog zo van het zwangerzijn O+
Ja, het wordt wel zwaarder, maar ik heb nu ook immers verlof om het heel rustig aan te gaan doen. Dus ik hoop eigenlijk gewoon op een braaf kindje dat bij 40 weken komt oO<
Heerlijk he, ook van genieten hoor. Ik ben met 6 weken gestopt en moest nu gelijk aan miin collega denken. Die ging een paar jaar terug ook 6 weken van tevoren met verlof. Werkte op vrijdag voor het laatst en beviel 2 dagen later.

Krampen zijn niet over en ik moet tijdens de kramp wel even bewust op mijn ademhaling letten. Maar ik merk ook nog niet echt die golfbeweging die een wee heeft. Nou ja, rustig aan vandaag en anders bel ik hoor.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:37:45 #42
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123607155
Ik had een prima zwangerschap de vorige keer, maar heb het ook niet gemist. Ik vond het wel apart om een baby bewegend op mijn buik te hebben en niet meer er in en het gevoel van altijd met zijn tweeen vond ik wel heerlijk aan zwanger zijn. Maar ja, toen ze eruit was, was ze nog zelden bij me vandaan... ;)

Nu vind ik het vooral leuk dat we een tweede kindje erbij krijgen, maar ben niet echt bezig met het zwanger zijn. 's Avonds in bed voel ik wel sinds een week iedere avond even hoe hij beweegt en probeer ik hem te laten bewegen. Heb ook nog geen haast met spullen kopen en dingen op orde maken. Ik sta er wel bij stil dat dit mijn laatste zwangerschap is, dat ik er toch wel echt van moet genieten en niet meer mee ga maken. O+

@Danic, rustig aan, ik zou eerst even lekker met een kopje thee gaan zitten en dan vooral in slakkengang even wasjes draaien. Het niet doen zorgt ook voor onrust, dus dat lijkt me dan ook niet echt een optie. ;)
pi_123607188
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar als je buik zo onrustig is, moet je dan wel heel druk aan het wassen slaan nu? Ik moet juist achterover leunen en niets doen tijdens de krampen, dan zakt het weer af.
Snap ik, maar als het wel doorzet, kan ik dan mijn mini iets aantrekken wat zo uit de winkel komt, zonder gewassen te zijn?
pi_123607226
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef danic het volgende:

[..]

Snap ik, maar als het wel doorzet, kan ik dan mijn mini iets aantrekken wat zo uit de winkel komt, zonder gewassen te zijn?
Als het wel doorzet, past je mini dan de kleertjes die je nu gaat wassen? :)
pi_123607287
Daar dacht ik ook al aan, maar ja wat dan?
  maandag 4 maart 2013 @ 09:46:53 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123607349
Ik zou dan eerst alleen de hoognodige kleertjes wassen danic :Y

Pffff ik ga een lijstje maken van dingen die ik allemaal nog uit wil zoeken :o Welk wasmiddel, welke verzorgingsproducten (ik wil dierproefvrije spullen), welk eerste pakje... en nog veel meer!
pi_123607410
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:43 schreef danic het volgende:
Daar dacht ik ook al aan, maar ja wat dan?
Geen idee eigenlijk. Daar heb je niets aan he?

Gooi een wasje in de wasmachine met je favoriete kleertjes, en ga dan chillen in bed of op de bank. Het kan heel goed voorwerk zijn, dat hoop ik voor je. :)
pi_123607422
Jaaaa dat ga ik ook doen deze week LB! Ik vind dat leuk werk. Ik hou van lijstjes O+
pi_123607482
Ik doe alleen het hoognodige. Als vriend zo wakker is uit zijn nachtdienst breng ik hem ff op de hoogte en kan hij helpen.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:55:19 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123607541
Goedemorgen!

Gister heerlijk gecocoond na de drukke maar gezellige verjaardag :z.

Nog geen nieuwe babbies zie ik?

Danic, wel in de gaten houden hoor!

En ik word nu echt dik :'). Vorige week had ik een jeukbuik en die heeft nu echt een groeispurt gemaakt. Collega's viel het ook op. En mn eerste 'aangepaste' werkweek is begonnen. Zat vanochtend netjes op tijd achter de pc thuis en zit nu op kantoor. Rond een uur of 14 ga ik weer huiswaarts en dan daar nog even wat laatste dingen doen. Prima zo denk ik :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 maart 2013 @ 10:03:11 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123607709
Top XM ^O^

En fotoooo *O*
pi_123607761
Inderdaad, fotooooo!!! *O*
pi_123607830
Klinkt goed XM!
pi_123607890
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef L0t.. het volgende:
Je mag mij in de OP zetten met een voorlopige datum van 7 november :)

Niet helemaal bijgelezen, druk weekend gehad en nu moet ik eigenlijk werken :)
sorry! ;)
pi_123607909
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou dan eerst alleen de hoognodige kleertjes wassen danic :Y

Pffff ik ga een lijstje maken van dingen die ik allemaal nog uit wil zoeken :o Welk wasmiddel, welke verzorgingsproducten (ik wil dierproefvrije spullen), welk eerste pakje... en nog veel meer!
Weleda is dierproefvrij en vega, ik vind alleen de bodycreme wel heel sterk ruiken voor die kleintjes.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:13:52 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123607949
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:12 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Weleda is dierproefvrij en vega, ik vind alleen de bodycreme wel heel sterk ruiken voor die kleintjes.
Ja, dat zag ik inderdaad ook. Had al wel verwacht dat Zwitsal en Natusan niet in aanmerking zouden komen, maar ik denk dat ik dan weer naar de Nederlandse huismerken grijp :Y etos, hema.... ook meestal fijn spul!
pi_123607985
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

*O*
pi_123607998
Klinkt goed XM! En ik sluit aan bij de rest: Foto's! *O*

En het is EINDELIJK bijna woensdag! 1e echo..
pi_123608010
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, dat zag ik inderdaad ook. Had al wel verwacht dat Zwitsal en Natusan niet in aanmerking zouden komen, maar ik denk dat ik dan weer naar de Nederlandse huismerken grijp :Y etos, hema.... ook meestal fijn spul!
Stuk goedkoper ook. ;)
pi_123608013
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Niet helemaal bijgelezen, druk weekend gehad en nu moet ik eigenlijk werken :)
sorry! ;)
1e november kindje in de OP *O*
  maandag 4 maart 2013 @ 10:16:31 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608019
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:16 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Stuk goedkoper ook. ;)
Precies oO<
  maandag 4 maart 2013 @ 10:16:57 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608030
Ja OMG, november al :o

Welkom Bla! (als ik dat nog niet had gezegd :? weet t niet meer :') )
  maandag 4 maart 2013 @ 10:17:22 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123608038
Welk wasmiddel gebruiken jullie voor babykleertjes? Neutral oid?

Oh, helemaal vergeten te vertellen dat mn kraampakket er is! Best een leuke, naast de angstaanjagende kraamverbanden en zeilen die ik mooi als grondbescherming kan gebruiken als ik nog eens iets moet schilderen :'). Zat heel arsenaal aan babyverzorgszooi bij, en een opvouwbare wasmand, een bordje met lepeltje enzo. Alles met een aapje.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123608066
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:15 schreef Blokje. het volgende:
Klinkt goed XM! En ik sluit aan bij de rest: Foto's! *O*

En het is EINDELIJK bijna woensdag! 1e echo..
Spannend, wij vonden de dagen echt mega langzaam gaan tot de eerste echo :)

Ik ben trouwens ontzettend veel met de zwangerschap bezig, veel te veel in mijn gedachten! Volgens mijn vriendin ben ik meer zwanger dan zij is :D

Maar vind het zo spannend en leuk allemaal.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 4 maart 2013 @ 10:20:09 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608102
Haha, leuk toch sharp! ^O^

En blokje, nog ff 2 daagjes aftellen dus! Spannend inderdaad O+
pi_123608111
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:18 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ik ben trouwens ontzettend veel met de zwangerschap bezig, veel te veel in mijn gedachten! Volgens mijn vriendin ben ik meer zwanger dan zij is :D

O+

Supertof als de man in het verhaal ook zo enthousiast is. O+
  maandag 4 maart 2013 @ 10:20:53 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123608123
Spannend Blokje! Ik kan me het aftellen ook nog levendig herinneren, mijn hemel wat ging dat eerste trimester tráág :X.
pi_123608136
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, leuk toch sharp! ^O^

En blokje, nog ff 2 daagjes aftellen dus! Spannend inderdaad O+
Ja O+ Heb een stuiterende vriend ook, dus dat helpt niet. Zit hier hyperdepieper op m'n werk :+

En jij hebt gewoon verlof! :o Wel al ideeën voor het 1e pakje?
  maandag 4 maart 2013 @ 10:23:07 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608188
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:21 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Ja O+ Heb een stuiterende vriend ook, dus dat helpt niet. Zit hier hyperdepieper op m'n werk :+

En jij hebt gewoon verlof! :o Wel al ideeën voor het 1e pakje?
Niet echt, ik vind het heel moeilijk :o
pi_123608360
quote:

[..]

Dat ben je al maanden gast :P Maar dat is echt 10x beter dan er helemaal niet mee bezig zijn!! Juist leuk, zo'n betrokken vent ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_123608382
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Geeft niks, je moet toch 3 pakjes (ofzo) meenemen en de eerste zit (heb ik van horen zeggen) in no time onder de troep :+ Gewoon alles wat je leuk vindt in die tas proppen :P
Sarcasme. Herken het.
pi_123608472
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Teveel keuze of te weinig? :P

En idd XM..het gaat enorm traag.. Maarja, als alles goed is gaan we het woensdag gewoon openbaar maken, misschien dat het dan sneller gaat :+
pi_123608550
quote:

[..]

Hi Sharp, hier nog zo'n man. Vooral ook blijven doen, het is zoooo leuk. Wij zijn nu 6 maanden zwanger, maar ik vind alles geweldig. Geniet er enorm van, zoals het schoppen en de buik van mijn vrouw zo nu en dan zien te bewegen *;

Zaterdag en zondag de hele babykamer in elkaar gezet, meeste kleertjes hebben we al, kinderwagen en weet ik wat nog meer staat er ook allemaal al haha. Zelfs het kaartje en de naam zijn al definitief *O* Mooi op tijd zodat mijn vrouw met name in rust naar de 2de week van juni kan toeleven.

Ik kan echt niet wachten op onze eerste baby!
  maandag 4 maart 2013 @ 10:38:19 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608551
Ik heb erg veel om uit te kiezen, maar nog niet echt volledige setjes.

Heb heel leuke rompertjes, maar geen jurkjes voor eroverheen, en ik heb wel een slaappakje uit 1 stuk, maar weet niet of daar dan ook nog weer een romper met lange mouwen onder moet of niet :')

Zal inderdaad maar gewoon veel meenemen oO<
  maandag 4 maart 2013 @ 10:39:59 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608591
Klinkt goed nelisb! Hier trek ik op de bank 's avonds regelmatig mijn buik bloot zodat mn vriend ook gezellig met zn dochter kan spelen O+ zo leuk als hij ergens aait en er dan een flinke kick komt, of dat mn buik daar helemaal gaat golven :D
pi_123608698
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt goed nelisb! Hier trek ik op de bank 's avonds regelmatig mijn buik bloot zodat mn vriend ook gezellig met zn dochter kan spelen O+ zo leuk als hij ergens aait en er dan een flinke kick komt, of dat mn buik daar helemaal gaat golven :D
Jaaah daar genieten we samen echt van, zooo leuk.

Alles is leuk tot nu toe! Scheelt ook dat mijn vrouw zich goed voelt denk ik.

Zij onlangs allemaal kleertjes online gekocht, ik paar dagen daarna ook lekker geshopt voor de kleine man, heerlijk.

Vrijdag zijn we samen bij de sample sale van Noppies geweest. Redelijke chaos, maar zoveel kleding gescoord. Maat 56 en 62 en ook al maat 80.

Broeken van normaal 30-35 euro, allemaal voor 5 euro. Totaal 33 kledingstukken gekocht 8)7
  maandag 4 maart 2013 @ 10:44:21 #77
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123608706
Ik ben groot Weleda fan, hier al vanaf het begin gebruikt en altijd een mooie gave huid en zooo zacht.

Wij hebben standaard in huis, billenbalsem, gezichtjescreme, bodylotion en haar-en body shampoo voor in het badje. Het is wel prijzig, maar ik merk dat je er dan ook zuinig mee omgaat en dus minder gebruikt, bijv in het badje. Bodylotion doen we maar een keer per week, vaker is niet nodig. Gezichtjescreme ook maar af en toe op de wangen.

Ik vind het vooral fijn dater niet zo'n sterke geur aan zit. Al doe ik voor het plezier vd opa en oma's ook wel eens Zwitsal haarlotion in dr haren als we op bezoek gaan. *)
pi_123608709
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wat klinkt dat lief O+
  maandag 4 maart 2013 @ 10:48:26 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123608820
Das wel nadeel als je de placenta aan de buikzijde hebt liggen. Dat golven is een stuk minder en ook op aanraking valt de respons erg tegen. Er zit echt wat in de weg, waardoor het contact maken met je kind een stuk lastiger is. Heb wat in te halen straks :D.
pi_123608873
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das wel nadeel als je de placenta aan de buikzijde hebt liggen. Dat golven is een stuk minder en ook op aanraking valt de respons erg tegen. Er zit echt wat in de weg, waardoor het contact maken met je kind een stuk lastiger is. Heb wat in te halen straks :D.
Ja klopt. Ik voelde de baby veel later dan mijn vrouw en nog steeds wel minder dan haar. Gelukkig schopt ie steeds harder nu :P Wat ik erg leuk vindt is als je de buik echt op en neer ziet gaan.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:51:44 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608898
Ohja, dat ga ik woensdag nog vragen; waar mijn placenta nu ligt. Heb echt nog nooit beweging links onder mn ribben gevoeld, dus ben benieuwd of daar dan de placenta ligt :Y
pi_123608988
Ik prijs mezelf wel gelukkig met een achterliggende placenta inderdaad!
Maar over buik voelen enzo gesproken, lukt bij jullie de wc-rolletjestruc? Ik zag het eerst op een kalender en daarna begon de VK er ook over, dat je vriend met een wc rolletje op je buik kan proberen het hartje te horen. Dan moet hij hem met zijn oor tegen je buik houden want handen geven teveel bijgeluid, en dan zou het kunnen. Ons is het nog niet gelukt, iemand tips?
  maandag 4 maart 2013 @ 10:55:43 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123609023
Mijn vriend heeft een keer zn oor tegen mn buik gedrukt daar waar het ruggetje lag, maar zei dat ie alleen een heel concert aan borrels en pruttels hoorde :')
pi_123609041
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef Suikertante het volgende:
Maar over buik voelen enzo gesproken, lukt bij jullie de wc-rolletjestruc? Ik zag het eerst op een kalender en daarna begon de VK er ook over, dat je vriend met een wc rolletje op je buik kan proberen het hartje te horen. Dan moet hij hem met zijn oor tegen je buik houden want handen geven teveel bijgeluid, en dan zou het kunnen. Ons is het nog niet gelukt, iemand tips?
Misschien werkt het nog beter met een glas oid?
pi_123609074
quote:
Mijn vriend hoort het hartje met wc rol niet, wel zonder! Gewoon oor op mn buik. Het was even zoeken en wennen want mijn hartslag hoort ie op de voorgrond, maar daarachter hoorde hij (zei hij) een zachter, sneller hartje kloppen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_123609097
Oja dat is ook een idee! Maar dan is de onderkant dicht. Maar iets anders dan karton is wel een optie. Ik vind het niet superbelangrijk hoor maar het zou toch leuk zijn?
Zonder ga ik zo meteen proberen! :o
pi_123609127
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
Oja dat is ook een idee! Maar dan is de onderkant dicht. Maar iets anders dan karton is wel een optie. Ik vind het niet superbelangrijk hoor maar het zou toch leuk zijn?
Zonder ga ik zo meteen proberen! :o
Beetje dezelfde plek zoeken als waar je vk het hartje met de doppler vindt; onder de navel iig.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:05:07 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123609324
quote:
Dat werkt hier dus ook niet, door die placenta -O-.
pi_123609342
nog maar 2 daagjes Blokje, kan me voorstellen dat je er hyper van bent :Y

En leuk de mannen die ook zo met de zwangerschao bezig zijn O+
pi_123609369
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Beetje dezelfde plek zoeken als waar je vk het hartje met de doppler vindt; onder de navel iig.
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ver je bent en wat de ligging is..
Bij mij was het altijd op hele rare plekken en absoluut niet onder de navel :D
pi_123609504
Leuk dat er mannen zijn die ook mee zwanger zijn. Ik zal vriendlief er eens op wijzen dat het zo ook kan :')

Ik las ook dat voor sommige het verlof begonnen is. Lijkt me heel spannend om de laatste weekjes thuis af te wachten. Gelukkig schijnt de zon!!

Ik mag zomestrakjes voor de geslachtsbepalende echo. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig :D
pi_123609519
Met de doppler zit ie nog onder de navel! Denk ook niet dat hij nog gaat verplaatsen, hij ligt eigenlijk met zijn hoofd de hele tijd op dezelfde plek, en dan draait hij soms van links naar rechts. Dus in een lijn van links naar rechts zouden we het wel moeten kunnen localiseren!
  maandag 4 maart 2013 @ 11:11:12 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123609524
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat werkt hier dus ook niet, door die placenta -O-.
Op den duur zul je ondanks die voorliggende placenta toch ook wel steeds meer gaan voelen? Kindje groeit steeds groter (en sterker!), en de placenta neemt dan neem ik aan niet de hele buikwand in beslag.
pi_123609535
Oooooh Hil!! Wat spannend *O* en mogen wij het dan ook weten..? :@
  maandag 4 maart 2013 @ 11:20:31 #95
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123609853
Spannend Hilzillah *O*
pi_123609923
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef Hilzillah het volgende:
Leuk dat er mannen zijn die ook mee zwanger zijn. Ik zal vriendlief er eens op wijzen dat het zo ook kan :')

Ik las ook dat voor sommige het verlof begonnen is. Lijkt me heel spannend om de laatste weekjes thuis af te wachten. Gelukkig schijnt de zon!!

Ik mag zomestrakjes voor de geslachtsbepalende echo. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig :D
Veel plezier en laat even weten wat het wordt :P *O* als je dat wil delen natuurlijk!

Mijn zwager was denk ik zoals jou vriend is. Na de geboorte 100% gedraaid en als je hem nu ziet en hoort over zijn kinderen, fantastisch!
  maandag 4 maart 2013 @ 11:24:03 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123609981
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Op den duur zul je ondanks die voorliggende placenta toch ook wel steeds meer gaan voelen? Kindje groeit steeds groter (en sterker!), en de placenta neemt dan neem ik aan niet de hele buikwand in beslag.
Ik voel ook wel meer! Maar echt harde trappen of stompen is het nog niet. Een beetje *poink* en *boink* maar geen keiharde kicks ofzo. Ook de beweging die je van buiten ziet, zijn heel subtiel.
pi_123609991
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nog maar 2 daagjes Blokje, kan me voorstellen dat je er hyper van bent :Y

En leuk de mannen die ook zo met de zwangerschao bezig zijn O+
Weet jij al wanneer je voor een echo mag trouwens? :) Of wacht je nog even?

Spannend hill! *O*
  maandag 4 maart 2013 @ 11:26:11 #99
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123610063
Ik hoop dat we van de week nog gebeld worden voor een oefen echo O+
En dat de printer het dan wel doet :+
  maandag 4 maart 2013 @ 11:33:38 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123610324
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik voel ook wel meer! Maar echt harde trappen of stompen is het nog niet. Een beetje *poink* en *boink* maar geen keiharde kicks ofzo. Ook de beweging die je van buiten ziet, zijn heel subtiel.
Je kan ook gewoon een lief kindje hebben ;) ik krijg ook nooit harde trappen!

Zo af en toe spartelt ze wat, maar ik geloof dat ik nog maar 2x au heb gezegd. Wel strekt ze af en toe haar benen en dat rekt mn zij dan wat uit, dus dan duw ik ze terug :+
pi_123610371
Danic, rustig aan doen hoor :*

Blokje, bijna eerste echo *O*

XM heeft een duidelijke zwangere buik, jaaa! :D

Wat leuk om al die dingen te lezen waarbij jullie buikbaby een reactie geeft! Ik heb net als XM die placenta voor en ik voel echt nog steeds heel erg weinig hoor. Sommige dagen houdt het echt op bij een paar keer per dag een klein plopje, een andere dag voel ik haar wel heel veel en zie je het ook door mijn kleren heen. Volgens de VK vorige week was dat niet erg maar ik wil ook een reactie van mijn kind krijgen }:|

Vanochtend zou de intake van de kraamzorg komen, om half 11. Ik heb geen intake gezien!
Morgenavond hebben we de bevalvoorlichting in het ziekenhuis (iehhh) en woensdag weer controle bij de gyn. En vrijdag weer haptonomie. Hoezo, een week vol zwangerschap? ;)
E.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:37:07 #102
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123610442
Wanneer moet je, je aanmelden voor kraamzorg? Ik zag bij mijn verzekeraar voor 20 weken
en op andere plekken zo snel mogelijk?
pi_123610473
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wanneer moet je, je aanmelden voor kraamzorg? Ik zag bij mijn verzekeraar voor 20 weken
Mijn kraamzorg gaf geloof ik aan dat het voor de dertiende week moest. Maar volgens mij verschilt het ook per bureau? Hebben ze geen website, daar zal het wel staan denk ik.
E.
pi_123610543
Hier in Utrecht werd mij bij de eerste afspraak bij de VK geadviseerd om het als allereerste te regelen. Dat heb ik braaf gedaan, en nu komen ze pas in de 37e week langs :')

Het is trouwens wel aan te raden om even bij je zorgverzekeraar en VK te checken of zij een voorkeur hebben.
pi_123610553
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben het kraambureau gebeld die wij graag willen. Zij hebben het geregeld met onze verzekering.
pi_123610581
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Vanochtend zou de intake van de kraamzorg komen, om half 11. Ik heb geen intake gezien!
Morgenavond hebben we de bevalvoorlichting in het ziekenhuis (iehhh) en woensdag weer controle bij de gyn. En vrijdag weer haptonomie. Hoezo, een week vol zwangerschap? ;)
Wat raar? Misschien even bellen, voordat ze er een dag naast zitten en morgen onverwacht voor de deur staan als jij net in bad ligt :+

Verder herkenbaar: vanavond rondleiding geboortehuis, morgen infoavond bevalling, woensdag VK. O+
pi_123610634
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wat raar? Misschien even bellen, voordat ze er een dag naast zitten en morgen onverwacht voor de deur staan als jij net in bad ligt :+

Verder herkenbaar: vanavond rondleiding geboortehuis, morgen infoavond bevalling, woensdag VK. O+
Veel plezier vast ;)

Ik heb een mailtje gestuurd, ze regelen alles online daar en reageren altijd heel snel. De intake was trouwens telefonisch dus ik hoef in ieder geval niet naakt de deur open te doen :+
Wel raar trouwens toch, telefonische intake bij een eerste kindje?
E.
pi_123610679
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:42 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Veel plezier vast ;)

Ik heb een mailtje gestuurd, ze regelen alles online daar en reageren altijd heel snel. De intake was trouwens telefonisch dus ik hoef in ieder geval niet naakt de deur open te doen :+
Wel raar trouwens toch, telefonische intake bij een eerste kindje?
Op zich kan het wel. De dingen die wij hebben besproken tijdens mijn intake hadden in principe ook telefonisch gekund. Misschien zegt het wel iets over je kraambureau... ik zou er nog even over nadenken of je wel met hun in zee wilt gaan of toch liever een ander bureau kiest? Bij dit soort dingen ben ik wel erg van het persoonlijke contact en afspraken naleven...
Sarcasme. Herken het.
pi_123610682
Wat leuk, allemaal baby-gerelateerde-afspraken voor jullie O+

Ik ga me wel aanmelden bij de kraamzorg zodra ik 12 weken ben. De vk heeft al een voorkeur uitgesproken, vind het prima. ^O^
  maandag 4 maart 2013 @ 11:44:44 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123610694
Hier kwamen ze inderdaad thuis Sparkling, maar het had ook best telefonisch gekund....
pi_123610699
Ik moet trouwens even kwijt hoe bizar ik het vind dat ik tegenwoordig zo gelukkig wordt van de was doen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_123610709
Bij ons komen ze inderdaad langs, maar het werd wel gevraagd. Ik vind het wel prima. Kan ik meteen proberen ze live te overtuigen dat klossen (dus een extra bed) niet nodig zijn :@

Jij ook vast veel plezier, hoop niet dat je in horrorsfeer thuiskomt vanavond :o
pi_123610732
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Op zich kan het wel. De dingen die wij hebben besproken tijdens mijn intake hadden in principe ook telefonisch gekund. Misschien zegt het wel iets over je kraambureau... ik zou er nog even over nadenken of je wel met hun in zee wilt gaan of toch liever een ander bureau kiest? Bij dit soort dingen ben ik wel erg van het persoonlijke contact en afspraken naleven...
Ja, het zit mij ook wel een beetje dwars. Maar goed, ik ben zwanger en misschien heb ik de datum wel verkeerd onthouden :@
Ik kijk wel even wat ze zeggen, overstappen bij ruim 27 weken zal ook zo makkelijk niet gaan en in dit dorp is ook niet veel keus in kraamzorg.
E.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:46:02 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123610736
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet trouwens even kwijt hoe bizar ik het vind dat ik tegenwoordig zo gelukkig wordt van de was doen :')
:D

Ik ga nog even moed verzamelen om aan mijn taakjes te beginnen.... ik ben erg lui vandaag :') maar heb net een flinke cappuccino gemaakt, dus misschien dat ik zo wat wakkerder word!

Eerst maar eens mn lijstje denk ik :9
pi_123610768
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:46 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ga nog even moed verzamelen om aan mijn taakjes te beginnen.... ik ben erg lui vandaag :') maar heb net een flinke cappuccino gemaakt, dus misschien dat ik zo wat wakkerder word!

Cappucino O+ O+
Ik heb zo'n zin in een kop koffie maar ik voel de maagzuur al hoog komen zo gauw ik er aan denk
E.
pi_123610810
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:46 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wat schattig, taakjes :D

M'n vriend is nu al dingen aan het bedenken voor tijdens m'n verlof :') Oftewel: Hmm..een extra pc om als mediaspeler te gaan gebruiken zodat je de hele dag films en series kan gaan kijken! :D
  maandag 4 maart 2013 @ 11:48:38 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123610826
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:46 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Cappucino O+ O+
Ik heb zo'n zin in een kop koffie maar ik voel de maagzuur al hoog komen zo gauw ik er aan denk
Ahhhh ja dat is echt balen!

Ik heb nog niet heel duidelijk waar ik maagzuur van krijg. En dat blijft dan beperkt tot een beetje een branderige keel, dus valt mee! Ik ben net zo blij dat ik weer koffie lust O+ dat vond ik echt vet ongezellig de eerste helft van de zwangerschap!
pi_123610829
Ohh leuk Hilz! Veel plezier! *O*

Ik vind het kiezen van de eerste kleertjes ook nog best lastig, ik heb heel veel maar wat is nou het leukst :'). Inmiddels ligt alles wel gewassen en gestreken in de kast, heb voor de zekerheid maar met Neutral gewassen..

Hier ligt de placenta ook voor maar kon haar toch al heel snel voelen en nu golft mijn buik de hele dag op en neer. Wil niet weten hoe dat was geweest met de placenta achter, dan had ze er een keer doorheen geschopt denk ik :+.

Net weer goedgekeurd bij de verloskundige :). Kindje lag al mooi ingedaald, zoals we eigenlijk al wel wisten, hartslag klonk prima. Ik kreeg van haar de tip om de geboorteTENS nu al te proberen voor mijn rugpijn, iemand daar ervaring mee?
pi_123610857
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:48 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Wat schattig, taakjes :D

M'n vriend is nu al dingen aan het bedenken voor tijdens m'n verlof :') Oftewel: Hmm..een extra pc om als mediaspeler te gaan gebruiken zodat je de hele dag films en series kan gaan kijken! :D
Daar zit natuurlijk ook helemaaaal geen eigenbelang bij :+
pi_123610890
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Daar zit natuurlijk ook helemaaaal geen eigenbelang bij :+
Absoluut niet! :D

Wedje leggen dat hij in ruil voor die mediaspelercomputerding Sport1 wil?

Fijn dat je een goede controle had! Ben wel benieuwd naar de geboorteTENS ook. Je krijgt het soms toch voor een deel vergoed?
  maandag 4 maart 2013 @ 11:51:11 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123610901
Oh heb jij een tens L0t? Ben heel benieuwd, zou natuurlijk wel fijn zijn als je die nu voor je rug kunt gebruiken, dan slaap je vast een heel stuk beter! En fijn dat je bent goedgekeurd! ^O^

Ik kwam er trouwens achter dat het UMCG eigenlijk alleen de ruggeprik als pijnbestrijding gebruikt :o Pethidine doen ze sowieso niet, en remifentanil alleen in onderzoek geloof ik. Dus nu wil ik het helemáál zonder pijnstilling proberen, ruggeprik vind ik behoorlijk drastisch :{
  maandag 4 maart 2013 @ 11:52:51 #122
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123610962
Zo'n mediaspeler is handig O+.

Zo er zijn best veel verschillende bureau's _O-
pi_123611000
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo'n mediaspeler is handig O+.

Zo er zijn best veel verschillende bureau's _O-
Wij 'moeten' naar Careyn, misschien ook een optie?
pi_123611057
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heb jij een tens L0t? Ben heel benieuwd, zou natuurlijk wel fijn zijn als je die nu voor je rug kunt gebruiken, dan slaap je vast een heel stuk beter! En fijn dat je bent goedgekeurd! ^O^

Ik kwam er trouwens achter dat het UMCG eigenlijk alleen de ruggeprik als pijnbestrijding gebruikt :o Pethidine doen ze sowieso niet, en remifentanil alleen in onderzoek geloof ik. Dus nu wil ik het helemáál zonder pijnstilling proberen, ruggeprik vind ik behoorlijk drastisch :{
Nou ik heb 'm nog niet, maar ik ben bereid om alles te proberen dus ik ga straks eens kijken of ik dat nog via mijn zorgverzekering kan krijgen en anders koop ik er zelf een.

Wel apart dat ze geen pethidine en remifentanil aanbieden daar, hier in het Rijnstate werd het wel als mogelijkheid genoemd tijdens de voorlichtingsavond. Ik sta er ook zo in dat ik het liefst geen pijnstilling wil, behalve dan misschien die TENS, maar weet niet hoe ik er dan aan toe zal zijn natuurlijk..
pi_123611176
In het bevallingsverhalentopic was ook iemand met een TENS, die was er geloof ik wel blij mee. Het is niet zo lang geleden, dus misschien nog wel terug te vinden!

Oh, er is ook een topic over (geweest)!

En de iemand die ik bedoelde is Inca, ziehier.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:59:57 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123611200
Inca had er een, en die bood hem naderhand ook te koop aan volgens mij :Y
  maandag 4 maart 2013 @ 12:00:11 #127
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123611211
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:53 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Wij 'moeten' naar Careyn, misschien ook een optie?
Die komen hier niet :+

Ik zal mijn zorgverzekeraar van de week eens bellen. Thebe staat alleen in de lijst met de kraamhotels. Niet echt duidelijk of ze ook ze gewone kraamzorg mogen doen.
pi_123611506
FIjn dat alles goed was lot! Een tens ken ik niet, wil ik me ook nog over inlezen.

LB, dat is rot! En nu?
Ik sta overigens heel positief tegenover pijnstilling. Morgen even horen wat ze hier aanbieden in het ziekenhuis.

Net telefoon gehad, de intake is woensdag pas :@
E.
pi_123611550
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Weet jij al wanneer je voor een echo mag trouwens? :) Of wacht je nog even?

Spannend hill! *O*
Geen idee, heb me aangemeld bij vk en ze bellen me als t goed is vanavond voor een afspraak :)
Vorige keer was het bij 10 weken.maar dan is mijn man weg voor het werk, dus iik hoop dat het ervoor al kan
pi_123611632
Ik hoop gewoon dat het weer een geplande keizersnee wordt..hoef ik niet na te denken over wel of geen pijnstilling :@
  maandag 4 maart 2013 @ 12:12:13 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123611700
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:07 schreef .Sparkling. het volgende:
LB, dat is rot! En nu?
Ik sta overigens heel positief tegenover pijnstilling. Morgen even horen wat ze hier aanbieden in het ziekenhuis.
Valt mee hoor! Ik ga er vanuit dat ik mijn lijf een heel eind zn gang kan laten gaan, en als ik het daar niet mee red, dan bestaat er pijnstilling en kunnen ze me zo een gang verder rijden.

In principe wil ik een poliklinische bevalling, dus zonder pijnbestrijding :)
pi_123611724
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef Suikertante het volgende:
In het bevallingsverhalentopic was ook iemand met een TENS, die was er geloof ik wel blij mee. Het is niet zo lang geleden, dus misschien nog wel terug te vinden!

Oh, er is ook een topic over (geweest)!

En de iemand die ik bedoelde is Inca, ziehier.
Bedankt! Heel wisselende ervaringen dus.. Het is me in principe ook niet per se bedoeld voor tijdens de bevalling maar meer voor nu al, tegen de pijn in m'n rug. Ben bereid om alles te proberen dus dat ga ik sowieso wel doen.

Zie nu dat het ook nog eens helemaal vergoed wordt door mijn zorgverzekeraar dus dat is mooi meegenomen :)
pi_123611820
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:51 schreef LadyBlack het volgende:

Ik begin steeds meer te wennen aan het idee van een ruggeprik eigenlijk, terwijl ik doodsbang ben voor naalden en prikken enzo (hoewel het met bloedprikken nu af begint te nemen). Maar als ik voel hoeveel pijn ik nu al soms heb (steken en kramp dan, nog niet eens voorwerk of weeen), dan denk ik: mooi dat ik die prik wil straks!! Lijkt me ook fijn dat ze dan niet alsnog extra hoeven te zetten als ze de vacuumpomp in gaan zetten of gaan hechten, just in case.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:19:34 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123612010
Ik heb een keer een ruggeprik gehad voor een operatie en ik vond het echt geen bal voorstellen. Ze verdoven de huid en ik heb er niks van gevoeld. Je hersens onthouden bovendien de laatste positie waarin je benen liggen, dus voor jouw gevoel liggen je benen gewoon zoals ze lagen. Ik vroeg op de OK-tafel wanneer ze nou eens gingen beginnen (want voor mijn gevoel lagen mn benen nog tegen elkaar) en toen was het van 'mevrouw, u bent al bijna klaar'. Dat was echt heel maf.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:21:45 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123612087
Oh maar ik ben niet bang voor de prik hoor!

Ik vond gewoon de lijst nadelen die in het voorlichtingsfoldertje stonden behoorlijk lang. Dus ruggeprik had niet mijn voorkeur áls ik al zou kiezen voor (of jammeren om) pijnstilling.

Maargoed, ik weet ook wel dat de halve wereld bevalt met ruggeprik, dus als het de enige optie is en ik roep toch om pijnstilling, dan rammen ze die naald maar in mn rug oO<
  maandag 4 maart 2013 @ 12:22:26 #136
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123612113
Mijn ervaring is toch echt anders -O- . Maar toen was ik wel heel veel kilo's zwaarder. Dus als het nodig blijkt doe ik het wel.
pi_123612142
Bij ons in het ziekenhuis hebben we volgens mij alleen de keuze tussen morfine injecties en ruggeprik. Bij morfine krijgt je kindje ook vanalles mee en moet dan op de afdeling blijven voor minimaal een x aantal uur, en dat vind ik gewoon een naar idee. Dus dan maar ruggeprik als ik het niet meer trek :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:27:12 #138
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123612309
natuurlijk ga ik dat delen. ik denkt dat het me lukt om wel 5 hele minuten mijn mond te houden :-D
pi_123612394
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
Bij ons in het ziekenhuis hebben we volgens mij alleen de keuze tussen morfine injecties en ruggeprik. Bij morfine krijgt je kindje ook vanalles mee en moet dan op de afdeling blijven voor minimaal een x aantal uur, en dat vind ik gewoon een naar idee. Dus dan maar ruggeprik als ik het niet meer trek :)
Ook bij een ruggenprik is er indien er koorts bij komt kijken de kans dat je moet blijven :Y
pi_123612507
ik heb net kraamzorg in orde gemaakt, ook nu maar weer terug naar t bureau waar ik zat met elin.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:33:35 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123612551
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer te wennen aan het idee van een ruggeprik eigenlijk, terwijl ik doodsbang ben voor naalden en prikken enzo (hoewel het met bloedprikken nu af begint te nemen). Maar als ik voel hoeveel pijn ik nu al soms heb (steken en kramp dan, nog niet eens voorwerk of weeen), dan denk ik: mooi dat ik die prik wil straks!! Lijkt me ook fijn dat ze dan niet alsnog extra hoeven te zetten als ze de vacuumpomp in gaan zetten of gaan hechten, just in case.
ter geruststelling wellicht: ik vond die steken en krampen voorafgaand aan de bevalling vele malen gemener en pijnlijker dan de bevalling zelf. Ja, t is ook wel echt heftig maar net of je lichaam er dan meer klaar voor is ofzo. Kan t niet echt verklaren maar het was wel zo.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_123612561
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Geen idee, heb me aangemeld bij vk en ze bellen me als t goed is vanavond voor een afspraak :)
Vorige keer was het bij 10 weken.maar dan is mijn man weg voor het werk, dus iik hoop dat het ervoor al kan
Leuk *O* Hoop ook dat het eerder kan..vast wel toch? Al is het bij 9 weken?

Tot nu toe 'vergeet' ik het stukje bevalling in m'n dagdromen over hoe het allemaal zal zijn. Zwangerschap, dikke buik..en ineens is de baby er! O+
pi_123612586
Besteld! Krijg 'm donderdag binnen *O*
pi_123612599
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net kraamzorg in orde gemaakt, ook nu maar weer terug naar t bureau waar ik zat met elin.
Was jij dat waarbij je kraamzorg een orchidee had afgeknipt als versiering ofzo iets? Ik las hier toen nog mee en dat is me bijgebleven :D
E.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:35:36 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123612627
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:34 schreef L0t.. het volgende:
Besteld! Krijg 'm donderdag binnen *O*
Oh wat fijn!! Ik hoop dat t helpt! :*
  maandag 4 maart 2013 @ 12:35:59 #146
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123612646
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ter geruststelling wellicht: ik vond die steken en krampen voorafgaand aan de bevalling vele malen gemener en pijnlijker dan de bevalling zelf. Ja, t is ook wel echt heftig maar net of je lichaam er dan meer klaar voor is ofzo. Kan t niet echt verklaren maar het was wel zo.
Je lichaam maakt natuurlijk tijdens de bevalling zelf pijnstilling aan, dus zo gek is dat niet. Ik heb dat laatste stukje niet meegemaakt, dus kan er niet over oordelen verder. Maar ik kan me wel voorstellen dat je dan denkt, nog even en ik ben klaar en dat dat ook een boel helpt.
pi_123612656
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Leuk *O* Hoop ook dat het eerder kan..vast wel toch? Al is het bij 9 weken?

Tot nu toe 'vergeet' ik het stukje bevalling in m'n dagdromen over hoe het allemaal zal zijn. Zwangerschap, dikke buik..en ineens is de baby er! O+
Heel verstandig! Maar op een gegeven moment heb je zoveel boekjes/magazines gekregen waar vanalles in staat, voorlichting gehad, verhalen gehoord, dan werkt de struisvogeltactiek niet zo goed en wordt het Ineens Echt ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_123612671
Meld, met bbb ( baby binnenboord!). Wederom een ruknacht vol maagzuur en onrustige benen, nog een paar dagen en dan ruknachten vanwege meneer die eten wil O+ Ik ben der klaar voor, mini-grote-zus ook, vanochtend toen we nog even in bed lagen met haar erover gehad wat een baby nu allemaal doet. Huilen was haar antwoord. Maar dan zou ie kusjes en knuffels van haar krijgen en dan was het over.... O+ Ik vroeg aan haar of ze er zin in had dat de baby kwam en ze glunderde helemaal.

ladyblack verlof! Heerlijk, vooral nu het weer zo opklaart.
pi_123612685
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heel verstandig! Maar op een gegeven moment heb je zoveel boekjes/magazines gekregen waar vanalles in staat, voorlichting gehad, verhalen gehoord, dan werkt de struisvogeltactiek niet zo goed en wordt het Ineens Echt ;(
Nou, inderdaad. Ik kon ook nog steeds mijn kop in het zand steken maar die voorlichting morgen maakt dat vast iets minder makkelijk. :X
E.
pi_123612688
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh wat fijn!! Ik hoop dat t helpt! :*
Ja mijn hoop is hier echt wel op gevestigd. Ga ook nog acupunctuur proberen, mijn vader is acupuncturist en hij komt volgende week langs dus wie weet.
pi_123612700
Succes Lot, hopelijk werkt het inderdaad :*
E.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:38:06 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123612710
Ohhh milka wat klinkt dat lief! O+
pi_123612718
Ik kan jullie nu al zeggen dat 99 van de 100 dingen die jullie denken over de bevalling anders zullen zijn.. :D
echt elke bevalling is anders :Y
pi_123612726
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:37 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Ik kon ook nog steeds mijn kop in het zand steken maar die voorlichting morgen maakt dat vast iets minder makkelijk. :X
Die voorlichting :@ Paniek overal :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:38:50 #155
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123612735
Vanochtend lag het oppasjongetje van vier maanden hier wat te mopperen/huilen in de box en Lientje kwam meteen naar me toe 'mama beebie melkje'....
Die is zich alvast aan het voorbereiden op haar taak als grote zus... O+
  maandag 4 maart 2013 @ 12:39:46 #156
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123612771
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan jullie nu al zeggen dat 99 van de 100 dingen die jullie denken over de bevalling anders zullen zijn.. :D
echt elke bevalling is anders :Y
Jup! En verhalen erover lezen, mja daar krijg je een idee van. Maar hoe het voelt en hoe het is, dat kan je alleen maar ervaren en is idd bij iedereen anders. :)
pi_123612777
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:34 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Was jij dat waarbij je kraamzorg een orchidee had afgeknipt als versiering ofzo iets? Ik las hier toen nog mee en dat is me bijgebleven :D
klopt :') :D
  maandag 4 maart 2013 @ 12:40:42 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123612811
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

klopt :') :D
Ja, dat was echt de domste actie ever....had ze het idee dat er met een weekje wel weer een nieuwe bloem aan zou hangen ofzo?? 8)7
pi_123612834
Normaal lurk ik vooral maar ik las dat er een aantal meiden nieuwsgierig waren naar ervaringen met de Tens.

Ik heb voor mijn bevalling een TENS aangeschaft. Deze werd volledig vergoed door de verzekering aangezien het goedkoper was dan 6 weken huren (zeg maar van wk 36 t/m 42).

Mijn bevalling ging enorm snel en was als het ware één lange weeënstorm. De TENS heeft mij wel geholpen. Enerzijds doordat de tintelingen (weet het niet beter te omschrijven) de weeën wat beter te handlen maken, het geeft wat tegengas. Echter blijft dit effect niet de hele tijd zo sterk dus op termijn wordt het effect wat minder voor mijn gevoel, of de weeën werden te sterk. :X
Ter illustratie mijn zoontje was geboren en na twintig minuten realiseerde ik me dat de TENS gewoon nog aanstond.

Wat ik misschien nog wel het belangrijkste voordeel vond is dat het je wat te doen geeft, op de Boost knop drukken voor net wat extra 'power' van de TENS als de wee sterker werd en na de wee de boost weer uitzetten. Dit gaf mij het gevoel dat ik meer controle had over de situatie en zelf wat aan de pijn van de weeën kon doen.

Kortom ik vond het prettig in gebruik maar in hoeverre het nu echt helpt of dat het nu puur om het placebo effect draait durf ik niet te zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Roosje84 op 04-03-2013 13:16:30 ]
  maandag 4 maart 2013 @ 12:41:34 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123612849
Een vriendin van mij is na lang proberen ook weer zwanger, van de tweede, dus mijn oppasjongetje van 4 gaat grote broer worden O+ zo leuk!

En ook zo fijn dat deze vriendin zwanger is nu; met haar klets ik al járen over kinderen, toen ik eindelijk begon lukte het maar niet, en toen was ik éindelijk zwanger en lukte het bij haar maar niet! Nu zijn we dus toch nog even samen zwanger en kan ik vooral heerlijk met haar kletsen O+
pi_123612851
vooral ook dat t kreng voor t eerst in een jaar eindelijk bloeide he :+

en nu heb ik nog steeds ee dor stokje staan, als aandenken :')
pi_123612944
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh milka wat klinkt dat lief! O+
Ik was ook zo verliefd op haar.... Zo'n trotse grote zus.... ( de andere was al naar school maar die is minstens zo trots!)
pi_123612951
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:

Hhehehehehe!
pi_123612976
Aw wat leuk LB O+ Fijn samen zwangeren, al is het voor even!

Milka jullie klinken er wel helemaal klaar voor zo! Lieve woordjes van grote zus O+
  maandag 4 maart 2013 @ 12:46:41 #165
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123613006
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:

Ik heb er een aantal in de keuken staan, ze hebben zon nodig, niet teveel water en soms een scheutje speciaal voedsel voor een orchidee. En ik knip de takken meestal af als ze uitgebloeid zijn dan komen er dikkere voor terug.

Tot zover totaal off topic......
pi_123613053
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:41 schreef Roosje84 het volgende:
-knip-
Bedankt! Klinkt wel goed, ik weet dat ik er geen wonderen van hoef te verwachten maar enige verlichting is al heel fijn :)

Milka, je klinkt er helemaal klaar voor O+ Heel schattig ook, je oudste!

LB, wat leuk van die vriendin O+ Dat lijkt me toch wel heel tof hoor, om tegelijk met een vriendin zwanger te zijn.
pi_123613069
Pijnstilling.. daar wil ik de komende 14 weken nog een studie van gaan maken. Ik zet in op géén pijnstilling, omdat er voor mijn gevoel meer nadelen dan voordelen aan zitten. En bij de eerste is het ook gelukt.

Maar de problematiek rondom mijn bekken en rug wordt met de dag erger, en ik wil me nog gaan verdiepen in hoe groot de kans is dat die pijnklachten tijdens de bevalling optreden, en hoezeer dat het verloop van mijn bevalling bepaalt. Ik vraag me van alles af, ik ga er maar eens een lijstje van maken. Hier ook dol op lijstjes. O+

Ruggeprik is overigens geen optie, ivm rugoperaties in het verleden. Die TENS klinkt, zo op het eerste gezicht, wel fijn (als in: het komt niet bij je baby terecht, voor zover ik even gauw kan vinden).
pi_123613090
Moet der nu ook wel klaar voor zijn, D Day komt er aan! :o
  maandag 4 maart 2013 @ 12:49:35 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123613097
Ben langzamerhand wel wat meer met de bevalling bezig. Het gaat nu ineens ook zo hard. Gisteravond nog wat over liggen lezen en probeer voor mezelf een beeld te krijgen van diverse scenario's die zouden kunnen gebeuren (uitputting, onverwachtse keizersnee, etc). Weet wel dat ik in principe puur natuur wil bevallen, tenzij het Echt Niet Meer Gaat.
pi_123613099
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:46 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal in de keuken staan, ze hebben zon nodig, niet teveel water en soms een scheutje speciaal voedsel voor een orchidee. En ik knip de takken meestal af als ze uitgebloeid zijn dan komen er dikkere voor terug.

Tot zover totaal off topic......
Ik heb er een hoop en de rest doet t prima hoor ;)
deze wil gewoon niet meer.. traumatisch
  maandag 4 maart 2013 @ 12:53:00 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123613197
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:48 schreef L0t.. het volgende:
LB, wat leuk van die vriendin O+ Dat lijkt me toch wel heel tof hoor, om tegelijk met een vriendin zwanger te zijn.
We zijn hier nu met 4 :D

37, 36, 26 en 12 weken. En da's inderdaad heel gezellig! O+
pi_123613252
Wat leuk LB, met zoveel vriendinnen tegelijkertijd zwanger! Lijkt me heerlijk, lekker met de dikke-buiken-club op stap :D
pi_123613260
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wow! :D Ik ben echt de eerste en enige van mijn vriendinnen. Best jammer soms maarja, zitten best leuke meiden bij de zwangerschapsgym :).
pi_123613294
quote:

[..]

Ohh, dat lijkt me echt zó leuk! O+
  maandag 4 maart 2013 @ 12:56:13 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123613305
Onze leeftijden zijn er ook wel naar hoor ;)

Ik ben de jongste met mijn (nog net) 29 jaar...
pi_123613342
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wow! :D Ik ben echt de eerste en enige van mijn vriendinnen. Best jammer soms maarja, zitten best leuke meiden bij de zwangerschapsgym :).
Ik ben ook de enige en eerste.. Nja, mijn schoonzusje is momenteel ook zwanger, ook leuk :). Maar ik hoop ook op leuke meiden bij de zwangerschapsgym/zwemmen/yoga (kan niet kiezen!)
pi_123613381
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
Onze leeftijden zijn er ook wel naar hoor ;)

Ik ben de jongste met mijn (nog net) 29 jaar...
Ik dacht dat jij veel jonger was :o :D
  maandag 4 maart 2013 @ 12:59:17 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123613391
Ohja, mijn schoonzusje was ook zwanger :D haar dochtertje is nu ruim 3 maanden oud.

Maar helaas woont ze niet hier in de stad. De zwangere vriendinnen wel, dus dat worden gezellige meets in het park straks O+
  maandag 4 maart 2013 @ 13:00:05 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123613417
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:59 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij veel jonger was :o :D
Ooit wel ja, nu heb ik de eerste uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek gehad ;( :')
pi_123613450
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ooit wel ja, nu heb ik de eerste uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek gehad ;( :')
Dat is wel even een neus-op-de-feiten-drukker he, die uitnodiging? :')
pi_123613466
hier ook een hoop zwanger, schelen een paar dagen met zw. beste vrienden (van hem) en van zijn broer. verder een hoop net bevallen enzo. babyboom hier
  maandag 4 maart 2013 @ 13:01:31 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123613468
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is wel even een neus-op-de-feiten-drukker he, die uitnodiging? :')
Ja, vooral omdat ik pas halverwege het jaar jarig ben, en dan toch al in januari die uitnodiging droppen :6 :')
pi_123613471
L0t, ik hoor graag je ervaringen over de TENS tzt!
pi_123613518
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:01 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, vooral omdat ik pas halverwege het jaar jarig ben, en dan toch al in januari die uitnodiging droppen :6 :')
Ik heb al 5 reminders gehad :') Durfde niet zo goed en toen werd ik zwanger. Dan kun je dat formulier terugsturen en ontvang je 6 mnd na de geboorte weer een reminder.

Ow en destijds mn huisarts gebeld en de assitentes doen de uitstrijkjes. Dat vond ik wel weer ene fijn idee want mijn huisarts is een beetje zo'n bejaarde gladjakker :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 13:03:10 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123613530
Ik ben de hekkensluiter hier in de vriendenkring. Dus ook geen zwangere gezellin op het moment, maar wel leuke meid op de yoga ontmoet :Y. Maar dat contact moet nog een beetje op gang komen.

En 30 worden vond ik niet zo leuk. Donderdag word ik alweer 33 ;(.
pi_123613569
quote:

[..]

Dat lijkt me zo leuk :) Hier wel een schoonzusje, maar die woont heel ver weg, dus dat is toch anders
  maandag 4 maart 2013 @ 13:05:39 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123613613
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb al 5 reminders gehad :') Durfde niet zo goed en toen werd ik zwanger. Dan kun je dat formulier terugsturen en ontvang je 6 mnd na de geboorte weer een reminder.
Oh, ik geloof niet dat ik moeite heb met het onderzoek zelf... heb voor mn spiraaltje al eens een uitstrijkje gehad, en tijdens de vruchtbaarheidsonderzoeken is mn binnenste vaak genoeg bekeken :') en ik denk trouwens ook dat tijdens die onderzoeken wel op pap getest is? (weet ik eigenlijk niet)

Maar heb inderdaad het formuliertje netjes teruggestuurd en wacht de volgende uitnodiging na de bevalling wel af.
pi_123613665
Ik zal m eerdaags ook wel krijgen :')
pi_123613666
Het uitstrijkje zelf vond ik ook niet zo vervelend, maar kan me goed voorstellen dat het dat voor anderen wel kan zijn. Maar sinds ik ben bevallen heb ik weinig gene meer wat dat betreft. :')
pi_123613689
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh, ik geloof niet dat ik moeite heb met het onderzoek zelf... heb voor mn spiraaltje al eens een uitstrijkje gehad, en tijdens de vruchtbaarheidsonderzoeken is mn binnenste vaak genoeg bekeken :') en ik denk trouwens ook dat tijdens die onderzoeken wel op pap getest is? (weet ik eigenlijk niet)

Maar heb inderdaad het formuliertje netjes teruggestuurd en wacht de volgende uitnodiging na de bevalling wel af.
Ik heb 1x een uitstrijkje laten maken door een mannelijke arts. Dat bleek een arts in opleiding te zijn en die had zichtbaar trillende handjes toen hij mijn naam op de swaps schreef -O- Kweenie, maar daar voelde ik me niet echt heel fijn bij. Dus voor mij liever geen mannen meer, maar als er straks 5 man tegelijk naar binnen gluurt tijdens de bevalling kom ik misschien wel over die gene heen :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 13:08:21 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123613701
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je m in januari van het jaar dat je 30 wordt krijgt...

Voor een vriendin van mij die eind december jarig is, was dat dus een week na haar 29e verjaardag }) :D
  maandag 4 maart 2013 @ 13:10:28 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123613770
Ik kreeg 'm idd ook voor mn 30e. Kan best januari geweest zijn.
pi_123613774
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:08 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat je m in januari van het jaar dat je 30 wordt krijgt...

Voor een vriendin van mij die eind december jarig is, was dat dus een week na haar 29e verjaardag }) :D
Ik heb niets gehad en ben van September
pi_123613822
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb 1x een uitstrijkje laten maken door een mannelijke arts. Dat bleek een arts in opleiding te zijn en die had zichtbaar trillende handjes toen hij mijn naam op de swaps schreef -O- Kweenie, maar daar voelde ik me niet echt heel fijn bij. Dus voor mij liever geen mannen meer, maar als er straks 5 man tegelijk naar binnen gluurt tijdens de bevalling kom ik misschien wel over die gene heen :')
ook dat went, ik was testobject tijdens mijn ziekenhuisopname van Lex, 4 weken lang onderzoeken van CO's en niet alleen gyn. in opleiding enzo.. arme jongens
pi_123613848
Ik vind een mannelijke dokter niet bezwaarlijk. Als het een supersexy ding is wel, daar trek ik de grens. :{w
pi_123613869
Ik heb hem toen ook in januari ofzo gekregen, in het jaar dat ik 30 werd(jarig in september). Alleen was ik toen zwanger, dus pas het jaar erna eens gedaan.
pi_123614015
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:12 schreef L-E het volgende:
Ik vind een mannelijke dokter niet bezwaarlijk. Als het een supersexy ding is wel, daar trek ik de grens. :{w
:@ Als ik hem in de kroeg tegen was gekomen, had ik een move gemaakt.
Sarcasme. Herken het.
pi_123614058
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:@ Als ik hem in de kroeg tegen was gekomen, had ik een move gemaakt.
'Remember me? :7'
pi_123614107
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef Blokje. het volgende:

[..]

'Remember me? :7'
Daarvoor natuurlijk he, daarna was het veel te awkward geweest. Godzijdank ben ik hem ook nooit tegengekomen :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 13:20:27 #200
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123614191
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ook denk ik :+
pi_123614271
Ik mag nog ruim 4 jaar wachten op m'n uitnodiging :+
pi_123614323
geloof me, die tijd is zo voorbij als je kinderen hebt
pi_123614601
Ik heb de oproep gewoon genegeerd :@
  maandag 4 maart 2013 @ 13:32:35 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_123614702
Wacht maar tot je je tweede oproep krijgt!
pi_123614726
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef Aventura het volgende:
Wacht maar tot je je tweede oproep krijgt!
Die kun je ook prima negeren hoor :P
Sarcasme. Herken het.
pi_123614740
Ik ben pas 25 ik heb ook nog even :D
pi_123614761
Zo, wat gaan jullie ineens hard.
Ik heb toch maar even gebeld voor overleg. Urine gecontroleerd op blaasontsteking, maar dat was het niet. Dus door naar de vk. Die heeft alles gecontroleerd incl inwendig onderzoek. Geen ontsluiting, dus dat is positief! Krampen lijken ook niet weeën, maar tis wel raar dat ik ze heb.

Lig nu in het zh aan de ctg. Ik zie het wel terug als ik kramp heb dus ben benieuwd wat ze straks zeggen.
pi_123614821
danic, stomme vraag hoor..maar zouden het je darmen kunnen zijn? Bij elin heb ik kromgelegen van de pijn door krampen. eerst dachten ze ook aan weeen..bleek ik verstopt..wat novicolon en ik was snel weer op de been
  maandag 4 maart 2013 @ 13:35:56 #209
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123614835
Nou Danic, als je aandacht wil hoef je niet zulke gekke dingen te doen hoor..... :+ :P

Succes ermee, ik hoop dat het allemaal onschuldig is en dat je gewoon weer fijn nog huis mag straks, dat kleine meisje blijft nog mooi maar een paar weken zitten waar ze zit. ;)
  maandag 4 maart 2013 @ 13:36:32 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123614858
Nou danic! :o
pi_123614881
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat er precies wordt gemeten bij een CTG. Meten ze ook de hartslag van je kleine?
  maandag 4 maart 2013 @ 13:37:44 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123614896
Owwwww.... :X

Ik heb net het UWV gebeld om eens wat te informeren naar mn verlof, blijkt dat ze helemaal geen verlofaanvraag binnen hebben gekregen!

Echt, soms kan ik die mensen van het uitzendbureau wel wat aandoen :') Maar ik had er zelf natuurlijk ook veel eerder achteraan moeten gaan.
pi_123614957
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Owwwww.... :X

Ik heb net het UWV gebeld om eens wat te informeren naar mn verlof, blijkt dat ze helemaal geen verlofaanvraag binnen hebben gekregen!

Echt, soms kan ik die mensen van het uitzendbureau wel wat aandoen :') Maar ik had er zelf natuurlijk ook veel eerder achteraan moeten gaan.
Arghh! Irritant!!

danic wat doe je nou! Hup, mooie ctg maken en weer lekker naar huis :*
pi_123615139
KD, daar dacht ik ook aan, maar mijn stoelgang is normaal en was vannacht en vanmorgen al geweest (sorry voor de détails).

Juud :6

Suikertante, ze meten samentrekkingen van de baarmoeder en de hartslag can de kleine idd.
pi_123615221
Ladyblack, wat superirritant dat je daar nu zelf aachteraan moet.
pi_123615269
Irritant lb!
pi_123615289
danic, ik ben ook benieuwd wat ze ervan maken. Heb je geen vaginale schimmelinfectie? Mij is verteld dat de baarmoeder daar ook onrustig van kan worden.
pi_123615322
En danic..vreemd, ben benieuwt waar het vandaan komt
pi_123615633
Ctg was goed. Hebben hier ook een urinekweek genomen, dus daar wachten we nog even op.
Advies is rust -O- met de vraag of ik dat thuis ging regelen en dan over een paar dagen op controle, of een opname :o
Ik heb uiteraard voir thuis gekozen.
VK is nu nog even overleggen met de gyn.
  maandag 4 maart 2013 @ 14:00:02 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123615718
Jeetje! Opname, dat wil je niet! Nou, thuis met de beentjes op de bank en een boekje op schoot.
pi_123615723
Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden, en ook goed dat je gebeld hebt.
Je man is vast wakker intussen, die kan mooi die wasjes voor je doen ;)
  maandag 4 maart 2013 @ 14:00:49 #222
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123615746
Jemig Danic....dat is toch wel even schrikken lijkt me... :*
pi_123615997
Ja zeker wel. En er moet echt nog wel wat gedaan worden. Eens kijken naar hulptroepen. En het zo goed mogelijk regelen voor Eva.
En ik wilde nog wel extra tijd en leuke dingen met dr doen -O-
pi_123616029
Hoe oud is Eva nu?
pi_123616098
Suiker, mijn vriend kwam uit de nachtdienst dus die lag nog maar net te slapen. Omdat ik Eva niet mee wilde nemen heb ik hem wakker gemaakt. Maar het kwartje viel niet echt, dus toen heb ik (heel slecht) het woord "bevalling" er even ingegooid. Hij zat gelijk rechtop O-)
pi_123616115
Eva wordt in mei 2. Dus ook lastig uitleggen dit...
pi_123616226
Fijn dat je zelf de keuze krijgt..maar dat is toch wel even schrikken!
En lastig uitleggen als ze 2 zijn inderdaad
pi_123616245
Lastig danic..vooral omdat je niet aan Eva uit kan leggen hoe/wat. Maar ik denk dat je nu idd even aan jezelf en de beeb moet denken en je rust moet pakken :* Idd liever thuis dan opname!
pi_123616324
Oja, dat is eigenlijk net te jong dan.. maar je kunt wel samen tv kijken, misschien naar het zwembad als je ook een vriendin meeneemt, voorlezen. Maar blijft lastig natuurlijk.

En misschien als je nu rust pakt kun je straks toch weer ietsje meer?
pi_123616375
Leest beetje bij
fieder alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon
Hier heeft de kleine nog geen zin om zich te melden
Verhuizing gelukt en binnen 3 uur de babykamer geschildert en ingericht en binnen een dag over ging perfekt.
Werd wel krap ,maar nu komen we echt tot rust.
straks weer naar de vk toe
Ze is nu al sinds woensdag uitgerekend
  maandag 4 maart 2013 @ 14:20:09 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123616466
Fijn dat het allemaal gelukt is asfalt! Nu maar lekker in je nieuwe huis afwachten! ^O^

Danic, pffff ja natuurlijk heb je voor thuis gekozen! En wat suiker zegt; nu rustig aan doen betekent misschien over een paar dagen weer meer mogelijkheden voor je plannetjes met Eva :Y Succes! :*
  maandag 4 maart 2013 @ 14:24:01 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123616605
Ohja en ik heb een winkelmandje gevuld bij GAP :@
pi_123616643
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en ik heb een winkelmandje gevuld bij GAP :@
GAP O+!

Ik ga straks dan toch eindelijk zwangerschapsbroeken bestellen. Kreeg nog een mooie kortingsbon van de Esprit, dus die ga ik even misbruiken :9
  maandag 4 maart 2013 @ 14:29:42 #234
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123616804
Mijn buik krimpt _O-. Ik word goed opgegeten door frummel :+
pi_123616971
Asfalt wat een goed nieuws! Geniet nog maar even van de rust ;)

En GAP was ik even vergeten, onee....
  maandag 4 maart 2013 @ 14:34:30 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123616991
Sorry oO<

Ik ga me nu klaarmaken voor de tandarts.... ben benieuwd!
  maandag 4 maart 2013 @ 14:40:53 #237
381212 Gulara
From the future
pi_123617215
Jezus, wat gaan jullie hard ineens! :o
  maandag 4 maart 2013 @ 14:42:24 #238
381212 Gulara
From the future
pi_123617283
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik wil even zeggen dat ik als LLM altijd erg blij word van je positieve bevallingservaringen. O+
  maandag 4 maart 2013 @ 14:48:25 #239
381212 Gulara
From the future
pi_123617549
Ooh Danic wat spannend, doe je wel rustig aan? :*

Hier nog niks. Wederom wat krampen, maar die zeggen dus helemaal niks. :'( En m'n navel doet pijn! :')
pi_123617585
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:40 schreef Gulara het volgende:
Jezus, wat gaan jullie hard ineens! :o
WOG ftw! :@
pi_123618099
Mijn vrouw zit nu bij de VK. De kleine schopt en beweegt de laatste 3 dagen nagenoeg niet. Ze is hierdoor onzeker geworden en heeft de VK gebeld. Ze mag nu het hartje komen luisteren. Toch wel spannend zo vanachter mijn bureau op kantoor....
pi_123618312
Dat is even schrikken Danic. Rustig aan doen :*

Asfalt, fijn dat alles nu klaar is. En nu wachten op de baby!

LB, succes bij de tandarts!

Gulara, rot dat je steeds die krampen hebt. Het mag nu wel eens doorzetten..

Nelis, succes! Hopelijk is alles goed!
E.
  maandag 4 maart 2013 @ 15:12:33 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123618547
Duidelijk voorwerk Gulara. Het duurt vast niet lang meer!

Nelis, sterkte, komt vast goed.

Zo, ben weer thuis, m'n bekken had het idd wel gezien op de bureaustoel. Gelijk net ff buikfoto gemaakt, zal ik zo ff in het topic gooien. Echt drie collega's zeiden er wat van vandaag :X.
  maandag 4 maart 2013 @ 15:13:41 #244
381212 Gulara
From the future
pi_123618587
Nelisb hopelijk is alles goed bij de vk.

Sparkling, ik heb natuurlijk nog wel even. En het is vervelend, soms flink pijnlijk en het ongeduld begint toe te slaan. :P

Blokje *schop* hup aan het werk! ;)

Tot morgen dames! :W :z
pi_123618618
Update.

Hartje was wel te horen bij de VK. Toch voor de zekerheid doorverwezen naar het ziekenhuis voor een hartrimte filmpje. 15:45 nu een afspraak. Vanuit mijn werk ga ik dat niet halen, toch nog weer even spannend.
  maandag 4 maart 2013 @ 15:17:16 #246
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123618722
quote:

[..]

Oh leuk!! Jij ook met zoveel tegelijk. Hier ook.
26, 22, 20, 16 en 16 weken :)
  maandag 4 maart 2013 @ 15:28:55 #247
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123619127
Zo bijgelezen. Jullie gingen hard! Danic in het ziekenhuis... Bah :( Hoop dat je gewoon naar huis mag straks.

Ik ben terug van de echo mevrouw. En het was een 100% bevestiging

Ik heb een piemol in mijn buik :D :D
  maandag 4 maart 2013 @ 15:30:02 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123619170
Feli met uw meneertje in aantocht *O* :D. Leuk :Y.
pi_123619349
Een jongetje! Gefeliciteerd Hill! *G* *G*
pi_123619545
een jongetje :) leuk hilzah!
pi_123619633
Heeeee wat leuk! Van harte!!! *O*
pi_123619846
Wat leuk, een jochie!

Straks lekker op de fiets mijn jongste dochter van het kdv halen, heerlijk met dit weer. Merk wel dat de omgeving zich drukker maakt om mijn bevalling dan ik, vanochtend was dochterlief iets later en gelijk de dames van het kdv in rep en roer ' we dachten dat het zover was!'. Hum, nope *kijkend naar mijn buik*
pi_123620277
Een jongetje voor Hilz *O*

Nelis, al wat gehoord?

Oh danic, wat een domper -O- Ze hebben dus niet echt kunnen zien waar het vandaan kwam?

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:01 schreef L-E het volgende:
L0t, ik hoor graag je ervaringen over de TENS tzt!
Hou je op de hoogte :)
  maandag 4 maart 2013 @ 16:12:58 #254
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123620769
Hilzillah een piemel in je buik!!! :D

En de eerste november-baby!

Ben volgens mij wel redelijk bijgelezen maar ook veel weer vergeten.

Hopen dat je niet opgenomen moet worden in het ziekenhuis Danic...

Vandaag 31 weken! Met maximum 11 weken heb ik eindelijk mini in mijn armen! Ik kan niet wachten...

Ben ook al druk bezig met babykleertjes te wassen, zo'n leuk klusje ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123621747
Hilzillah, een jongetje wat leuk *O*

Gulara, het wordt onderhand wel eens een keer tijd dame. Ik kan me voorstellen dat je geduld op de proef gesteld wordt. Nog heeeeeel even.

Ik ben al weer even thuis hoor meiden, sinds 14.30 ongeveer. Eerst even van alle spanning de ogen uit mijn kop gejankt en daarna mijn bed in gekropen. Ik moest aanstaande woensdag sowieso al terug voor een liggingsecho ivm stuit, dus nu afgesproken dat ik een half uur eerder kom voor een nieuwe ctg.
Ze weten dus niet waar het vandaan komt, maar rust is het devies.
Mijn vriend is vrij tot donderdag. Nu nog bedenken of hij een paar dagen zorgverlof wil opnemen en dus thuisblijft, of dat we het aanbod van mijn moeder aannnemen. Die wil namelijk komen van donderdag tot eventueel zondag (de diensten van mijn vriend).
Ik denk dat we de knoop woensdag doorhakken als we de afspraak hebben gehad, dan weten we meer.

Ik ga iig heel rustig aan doen. Het zwembad was idd iets wat ik met eva wilde doen. Maar hoe relaxed het ook klinkt, het is best een intensief uitje. Dus hopelijk is deze week rust voldoende en kan het later in mijn verlof alsnog, want eva vindt het geweldig. Net als ballorig waar ik vanmorgen met haar heen wilde -O-
Voorlopig krijg ik al kramp als ik de trap afloop thuis, dus zwemmen is even een brug te ver.

Zo, genoeg over mij. Wie gaat er eens bevallen????

Oh asfalt, wat ik nog wilde zeggen als tip (wellicht overbodig)....allereerstvind ik het super dat het je gelukt is om zó snel te verhuizen! Maar ik zou zeker de babykamer even heel goed luchten zodat alle verfdampen weg zijn als de kleine er straks is. Want die verflucht is niet goed voor een mens.
En het is heerlijk weer, dus dat moet lukken!
pi_123621955
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef L0t.. het volgende:

Nelis, al wat gehoord?

Niks nog. Ze zit al een uur in het ziekenhuis. Ben bloed nerveus....
pi_123622134
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:40 schreef nelisb het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen :*
pi_123622194
quote:

[..]

Dat snap ik heel goed. Ze zal je zo wel bellen. Een ctg duurt normaal een half uur, maar ze hebben mij net ook 45 laten liggen. Wellicht moet ze nog even een urinemonster afgeven.
Kan nooit lang meer duren.
pi_123622276
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:46 schreef danic het volgende:

[..]

Dat snap ik heel goed. Ze zal je zo wel bellen. Een ctg duurt normaal een half uur, maar ze hebben mij net ook 45 laten liggen. Wellicht moet ze nog even een urinemonster afgeven.
Kan nooit lang meer duren.
Dank jullie. Ik zag inderdaad dat een CTG even duurt. Vandaag voor het eerst dat woord voorbij zien komen.
pi_123622280
Ik word echt helemaal iebelig, ik wil opeens een telefoonabbo, of een huis kopen..of emigreren..pannenkoeken met banaan appel poedersuiker stroop spek kaas en aardbeien want ik kan niet kiezen en ik baal van piepkleine rommeltjes in t huis ..er lijkt geen einde aan te komen.
  maandag 4 maart 2013 @ 17:00:15 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123622687
Ik weet wel een leuk huis?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123622903
Ik ook. :P
pi_123622904
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik word echt helemaal iebelig, ik wil opeens een telefoonabbo, of een huis kopen..of emigreren..pannenkoeken met banaan appel poedersuiker stroop spek kaas en aardbeien want ik kan niet kiezen en ik baal van piepkleine rommeltjes in t huis ..er lijkt geen einde aan te komen.
Ga de was doen! Daar word je helemaal zen van :P
Sarcasme. Herken het.
pi_123623220
quote:
Kom bij mij langs! Kun je je helemaal uitleven. Zorgen wij voor de pannenkoeken. :P
pi_123623264
Beetje off-topic maar zijn er mensen hier die Babyboom hebben gevolgd? Alex en Marianne zijn zwanger :) (die oude kerel met die veel jongere blonde vrouw).
  maandag 4 maart 2013 @ 17:25:20 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_123623654
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef L0t.. het volgende:
Beetje off-topic maar zijn er mensen hier die Babyboom hebben gevolgd? Alex en Marianne zijn zwanger :) (die oude kerel met die veel jongere blonde vrouw).
OUD / Babyboom #5 goeiegezondestabielefinancieletoekomst voor de baby
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123623693
quote:
Ah kijk, zal het daar ook eens posten! :)
  maandag 4 maart 2013 @ 17:27:33 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123623746
quote:
Heeeeeel herkenbaar :Y :')
pi_123624100
Hier is opruim en poetsdrang in volle ornaat aanwezig!
Alles wil ik schoon en opgeruimd hebben, van garage tot zolder, van voortuin tot achtertuin. Nu al!
Aaarrggghhhh (vandaag de kasten uitgeruimd, morgen weer verder).
  maandag 4 maart 2013 @ 17:39:18 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123624161
Ohja, opruim- en poetsdrang heb ik ook wel, maar dan dat iemand anders het doet zeg maar :+
pi_123624250
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, opruim- en poetsdrang heb ik ook wel, maar dan dat iemand anders het doet zeg maar :+

Wij hebben vandaag de tuin gedaan, dwz vriend heeft de tuin gedaan en ik heb aanwijzingen gegeven vanaf mijn stoeltje in de zon :P
pi_123624262
Dát heb ik ook LB!
  maandag 4 maart 2013 @ 17:43:15 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123624291
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:42 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wij hebben vandaag de tuin gedaan, dwz vriend heeft de tuin gedaan en ik heb aanwijzingen gegeven vanaf mijn stoeltje in de zon :P
Goed voor elkaar!! ^O^

Ik wil ook een tuin.....
pi_123624345
Ohh en ik droom echt van een werkster :@. Maar mijn schoonouders komen straks elke dinsdag oppassen en mijn schoonmoeder is nogal van de schoonmaak dussss :+
  maandag 4 maart 2013 @ 17:48:06 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123624435
Kijk, da's best een goed vooruitzicht L0t!

Ik zou het ook graag willen, maar eens kijken of dat een keer te realiseren is. Met 2 banen, een kind en een kat vind ik het best verdedigbaar :+
pi_123624540
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
Kijk, da's best een goed vooruitzicht L0t!

Ik zou het ook graag willen, maar eens kijken of dat een keer te realiseren is. Met 2 banen, een kind en een kat vind ik het best verdedigbaar :+
Duidelijk, jij verdient een schoonmaakster!
  maandag 4 maart 2013 @ 17:53:12 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123624600
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:51 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Duidelijk, jij verdient een schoonmaakster!
*O*
pi_123625001
Hee, ik heb ook twee banen, en vier katten! En straks ook nog een kind!
Maar ik vind wel dat ik er met dit madurodamhuis eigenlijk geen recht op heb.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:03:23 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123625004
De score van vanmiddag trouwens: 3 gaatjes en een dolenthousiaste tandarts want die was afgelopen jaar zelf ook moeder geworden :D

Volgende week dus terugkomen voor 2x vullen, en het derde gaatje zat in mn laatste verstandskies, dus die gaat er later uit...

Valt me eigenlijk nog mee, ik heb een dramatisch gebit dus had erger verwacht. :')
pi_123625071
Volgende update!

Alles is goed! CTG en de echo waren positief! Alleen 1,5 uur wachten op de uitslag is wat minder goed voor je gemoedstoestand. De gynaecoloog was een beetje druk :(

Oja en een schoonmaakster kan ik iedereen aanraden. We hebben er nu een jaar of 5 een en het geeft mijn vrouw en mij zoveel rust. Echt samen weekend zonder ons druk te hoeven maken om het huishouden. Mijn vrouw werkt gemiddeld 45/50 uur per week en ik ook rond de 45.
pi_123625081
quote:

[..]

Kan ik me voorstellen. Hopelijk heb je het verlossende telefoontje al gehad :*
E.
pi_123625097
Pfff... nou gelukkig is het oké nelisb! (dat rijmt, hihi)
LB het klinkt best ingewikkeld, maar hé, als jij blij bent ;)
pi_123625099
Oh, net te laat ;) gelukkig maar!
E.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:06:17 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123625109
Oh wat fijn nelis!

Snap wel dat je inmiddels flink zenuwachtig kan worden!
  maandag 4 maart 2013 @ 18:09:14 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123625220
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef Suikertante het volgende:
LB het klinkt best ingewikkeld, maar hé, als jij blij bent ;)
Ik heb eigenlijk geen tand in mijn mond waar nog geen gaatje in heeft gezeten, dus ik had veel erger verwacht na alle verhalen over tandproblemen tijdens zwangerschap!
  maandag 4 maart 2013 @ 18:15:05 #286
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_123625457
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef nelisb het volgende:
Volgende update!

Alles is goed! CTG en de echo waren positief! Alleen 1,5 uur wachten op de uitslag is wat minder goed voor je gemoedstoestand. De gynaecoloog was een beetje druk :(

Oja en een schoonmaakster kan ik iedereen aanraden. We hebben er nu een jaar of 5 een en het geeft mijn vrouw en mij zoveel rust. Echt samen weekend zonder ons druk te hoeven maken om het huishouden. Mijn vrouw werkt gemiddeld 45/50 uur per week en ik ook rond de 45.
Blij dat alles goed is :)

Die uren draaien wij hier ook wel, maar het moet allemaal wel betaalbaar blijven.
En ja, ik begrijp wel dat je er wat voor terug krijgt ... rust en meer tijd samen maar elke euro kun je maar 1 keer uitgeven.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123625973
Ik ben heel goed opgeschoten vandaag. En na mijn klaagzang over de drukkerij kreeg ik een mail over de ene deel van de geboortekaartjes :') Zodra de ontwerpster O+ klaar is met het andere deel kan ik een proefdruk op vragen van het andere deel O+
Er zit schot in *O*
pi_123626431
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Blij dat alles goed is :)

Die uren draaien wij hier ook wel, maar het moet allemaal wel betaalbaar blijven.
En ja, ik begrijp wel dat je er wat voor terug krijgt ... rust en meer tijd samen maar elke euro kun je maar 1 keer uitgeven.
Eens over de schoonmaaksters. Het blijft natuurlijk afhankelijk van je inkomen.

M'n schoonmoeder gaat 1 dag in de week oppassen bij ons thuis en maakt graag schoon. Misschien dat zij een deel overneemt en m'n vrouw en ik ook op onze vrije dag. We hebben tenslotte meer tijd om het te doen. Eea is natuurlijk wel afhankelijk hoe onze baby is.
pi_123626623
Ik en hij hebben beide een baan, hij overdag, ik 's avonds en overdag heb ik straks gewoon 3 kinderen (nouja, een baby en dreumes thuis en een kleuter op school)

ik wil ook een schoonmaakster
pi_123626909
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen tand in mijn mond waar nog geen gaatje in heeft gezeten, dus ik had veel erger verwacht na alle verhalen over tandproblemen tijdens zwangerschap!
Ohja, dat ken ik!
Maar de afgelopen vijf jaar heb ik ineens niks meer... (afkloppen), misschien omdat ze allemaal al een keer aandacht hebben gehad :')

Tally ik ben nu al benieuwd, krijgen we tzt iets te zien in het topic?
pi_123627269
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ohja, dat ken ik!
Maar de afgelopen vijf jaar heb ik ineens niks meer... (afkloppen), misschien omdat ze allemaal al een keer aandacht hebben gehad :')

Tally ik ben nu al benieuwd, krijgen we tzt iets te zien in het topic?
Ja hoor. Kan zelfs al van tevoren zonder de naam te verraden :P
Als de drukker op tijd is met de proefdruk tenminste :P
pi_123627327
Ik ben nu al huisvrouw sinds mijn ontslag vorige week :')
Dat zal voorlopig niet anders zijn. Volgende week gaat officieel mijn verlof in :)
  maandag 4 maart 2013 @ 19:17:55 #293
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123627832
Gelukkig NelisB.! Die van Babyboom heb ik gevolgd toen. Leuk dat ze nu zwanger zijn.
Komen uit mijn ex-woonplaats :D
pi_123628117
Ik wil ook huisvrouw zijn, voorn een paar maandjes :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 19:26:23 #295
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123628211
Ik ook, liefst wel met behoud van loon. <droom, droom>
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123629170
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:05 schreef Ticootje het volgende:
Mignonne moet echt een die gehechte kipfilet posten!
Oh! ik had deze gemist, hulde voor de sniffer-tool want nu kan ik mn foto erin gooien O+ :+

Onder een spoiler, hoewel er weinig schokkends te zien is :D
klikken is vrijwillig en doorscrollen ook :+

before x2 :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
after x2 :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna natuurlijk de wok in!
:)
  maandag 4 maart 2013 @ 19:47:59 #297
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123629420
Nomnomnom! :Y)
  maandag 4 maart 2013 @ 19:48:55 #298
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123629490
Gehechte kipfilet, 't is eens wat anders ;) ... :Y)
pi_123631238
Hallo allemaal! :W

Wij zijn gisteravond thuisgekomen. Het gaat goed. De temp van zowel mij als de kleine blijven goed. Bv gaat moeizaam maar ik heb n hele fijne kraamhulp die me goed helpt.
Wat een werk is zo’n kleintje! Heb amper tijd om even wat voor mezelf te doen. Maar het is zoooo geweldig Hij is zo mooi! O+ O+ O+
Allemaal een geweldige zwangerschap gewenst, geniet ervan! :*
Ik kom nog wel officieel afscheid nemen met een foto, maar heb echt even tijd nodig om in een ritme te komen.

Bedankt voor alle berichtjes en felicitaties. En Gulara meid, nog even geduld! :*
pi_123633300
*O* Een jommetje voor Hilzillah!!!

*O* Fijn dat alles goed is Nelisb! Hebben ze nog iets kunnen vinden waardoor je vrouw de baby wat minder voelt? Of is dat gewoon een kwestie van minder ruimte voor jullie kleintje?

*O* 31 weken voor Mandy! Wat ga je snel!

*O* Fieder, dat klinkt fijn O+ Lekker genieten en de foto zien we hier vanzelf wel verschijnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')