abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123606495
Zwangerschap & geboorte

27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull

13 september: Kleurdoos
26 september: Spewey
27 september: Ymme

03 oktober: -Bubseltje-
04 oktober: Blokje.
16 oktober: Frezan

07 november: Bla_Bla_Bla
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door L0t.. op 04-03-2013 11:34:51 ]
pi_123606510
Nog dingen die aangepast moeten worden?
pi_123606515
Gulara, die bio-oil ga ik er gewoon inhouden hoor na de zwangerschap! Wat een heerlijk spul, ook voor droge benen enzo!
En ik heb nu een levendig beeld van je look met al die opengekrabde bulten ;)
pi_123606561
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef L0t.. het volgende:
Zoya83 is uit de kast! Dat mag vast aangepast. :)
pi_123606567
In ene sta ik op een gedeelde 10de plek O-)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_123606573
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef Tally het volgende:
Ha, daar is de datum O+
pi_123606574
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Zoya83 is uit de kast! Dat mag vast aangepast. :)
Uhmmm Bubseltje toch?
pi_123606582
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef Tally het volgende:
*O* gezellig!
pi_123606584
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:09 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Uhmmm Bubseltje toch?
Uhm. Ja? Ik hoopte dat iemand anders dat nog zou weten. :')
  maandag 4 maart 2013 @ 09:10:11 #10
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123606604
Bubseltje idd en de datum mag naar 3 oktober
pi_123606613
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ha, daar is de datum O+
Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloog :(
pi_123606618
-Bubseltje-
Wel met de feeststreepjes eromheen he *O*
pi_123606623
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubseltje idd en de datum mag naar 3 oktober
Check!
pi_123606626
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloog :(
39+1 is toch best een mooie termijn! :)
pi_123606674
Mooie datum tally! En het lijkt al supersnel :D

Ik heb vannacht zo fijn gedroomd O+ kruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer :') ze was zo mooi en lief :@
Sarcasme. Herken het.
pi_123606684
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef L-E het volgende:

[..]

39+1 is toch best een mooie termijn! :)
Zeker! Maar als ik mocht kiezen liever de 12de. Puur omdat het een vrijdag is en dat de vorige keer heerlijk was :P
pi_123606702
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:

Ik heb vannacht zo fijn gedroomd O+ kruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer :') ze was zo mooi en lief :@
6 weken!!! :o Dus vandaag ga ik echt zoveel mogelijk in orde maken :P
Van de week de box halen bij mn ouders. De wieg bij mijn schoonouders.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:16:20 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123606712
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Check!
Tnx *O* *O*
pi_123606729
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef Tally het volgende:

[..]

6 weken!!! :o Dus vandaag ga ik echt zoveel mogelijk in orde maken :P
Van de week de box halen bij mn ouders. De wieg bij mijn schoonouders.
Ja dat wordt intussen wel tijd ja :P
Sarcasme. Herken het.
pi_123606751
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:

Dat klinkt wel heel O+ Ik wil ook zulke zoete dromen O+

Ik droomde dat mijn vader net dood was, en niemand daar enige aandacht aan besteedde. Een roepende in de woestijn, was ik. In werkelijkheid is hij al 24 jaar geleden overleden, maar ik werd helemaal naar wakker. Ook omdat Angelina Jolie op dezelfde dag als mijn vader was overleden, tijdens de geboorte van haar 15de kind ofzo, en het stond op de voorpagina! En mijn vader niet! :( :')
pi_123606758
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat wordt intussen wel tijd ja :P
Ja toch wel he :')
Alleen het geboortekaartje schiet niet op :( Kut drukker :(
pi_123606806
Ik krijg de kriebels van hoe snel jullie al gaan bevallen. Dat geeft me het gevoel dat ik ook al snel moet. Dat is niet zo!
pi_123606814
Nou LE dit is voor mij ook een unicum. De droom ervoor ging over een zombieleger dat de camping waarop ik stond aanviel. Gelukkig blijk ik mezelf goed te kunnen verweren tegen zombies :Y) Maar dromen over je ouders lijkt me kut, vooral nu :*

Tal, kaartjes schieten hier ook niet op, stomme vriend :(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:22:15 #24
381212 Gulara
From the future
pi_123606837
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef Suikertante het volgende:
Gulara, die bio-oil ga ik er gewoon inhouden hoor na de zwangerschap! Wat een heerlijk spul, ook voor droge benen enzo!
En ik heb nu een levendig beeld van je look met al die opengekrabde bulten ;)
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen? :Y)

Ja die opengekrabde muggenbulten zijn yummie! :P

Maar morgen toch maar een flesje halen. Als ik weer op m'n buik kan liggen kan ik inderdaad ook weer gemasseerd worden. *O*
pi_123606840
Dat zombieleger is tot daar aan toe Spirit, maar jij op de camping? :{w
pi_123606849
We moeten nog een box en babyfoon kopen. Over 2 weken worden de kinderwagen, maxi cosi en het wiegje voor op onze slaapkamer bezorgd en dan zijn we klaar. De tijd kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan.
pi_123606870
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:

[..]

Je ben onweerstaanbaar :9~
:D Ik krijg juist droge benen van dat zoute zweet? Maar als het warm is vind ik die olie ook niet lekker nee, goed punt ;)
pi_123606871
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ja die opengekrabde muggenbulten zijn yummie! :P

Maar morgen toch maar een flesje halen. Als ik weer op m'n buik kan liggen kan ik inderdaad ook weer gemasseerd worden. *O*
Buikliggen O+

Er zijn veel dingen die ik weer wil kunnen, maar die staat op nr 1!!

LE :') (ik ben gek op camperen :@ )
Sarcasme. Herken het.
pi_123606873
Pfff mag ik me aansluiten bij de slechte nacht? Normaal echt geen punt als het komt door wakker worden/plassen/maagzuur, maar nu kwam het door buikkramp :X
Of het mijn darmen zijn of gerommel durf ik helaas niet te zeggen dus ik vind het niet zo'n fijn idee. Het is ook nog niet over en bij iedere stap heb ik een harde buik. Soms ook misselijk.

Ik ga het maar in de gaten houden en bij verergering toch bellen. Ik wordt hier nerveus van.....
pi_123606884
Van mij mag de tijd even stop. En na vandaag (ben echt van plan veel te doen) weer op fastforward. Ik wil mijn baby *O*
pi_123606885
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:24 schreef danic het volgende:
Pfff mag ik me aansluiten bij de slechte nacht? Normaal echt geen punt als het komt door wakker worden/plassen/maagzuur, maar nu kwam het door buikkramp :X
Of het mijn darmen zijn of gerommel durf ik helaas niet te zeggen dus ik vind het niet zo'n fijn idee. Het is ook nog niet over en bij iedere stap heb ik een harde buik. Soms ook misselijk.

Ik ga het maar in de gaten houden en bij verergering toch bellen. Ik wordt hier nerveus van.....
Voorwerk? Zit er enige regelmaat in?
pi_123606909
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:24 schreef danic het volgende:

Zit er enige regelmaat in?
pi_123606916
Ik was een buikslaper voor de eerste zwangerschap maar daarna lag het niet meer lekker en kon ik niet meer op mijn buik slapen ;(
pi_123606919
Oh, spuitelf :+
pi_123606936
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:23 schreef L0t.. het volgende:
We moeten nog een box en babyfoon kopen. Over 2 weken worden de kinderwagen, maxi cosi en het wiegje voor op onze slaapkamer bezorgd en dan zijn we klaar. De tijd kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan.
Dat laatste heb ik niet zo. Ik kijk heel erg uit naar onze baby en ons nieuwe gezinsleven (en geen pijn meer, dat ook) maar ik vind een zwangerschap toch wel heel bijzonder. Ik weet dat ik het ga missen als ik eenmaal bevallen ben, dus ik probeer wel deze periode te koesteren. Het is mogelijk de laatste keer hier. :) Dus van mij mag de tijd rustig verder kabbelen, zo zoetjes aan naar het moment waarop ik er he-le-maal klaar mee ben, en dan komt er een baby, jeej. O+
pi_123606937
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef Tally het volgende:
Ik was een buikslaper voor de eerste zwangerschap maar daarna lag het niet meer lekker en kon ik niet meer op mijn buik slapen ;(
Ssssttt ;(

Al ben ik al blij met welke houding dan ook die weer comfortabel voelt.
pi_123607012
Nee geen regelmaat. Bij eva was dat wel gelijk dus dat stelt me iets gerust. Aan de andere kant weet ik dat dat niks hoeft te zeggen.

Ik wordt er nerveus van, want er staat nog niks klaar en ik wilde de babywasjes vandaag gaan doen...doe ik ook, maar voel er nu zo'n druk bij. Dat ik moet opschieten.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:30:55 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123607016
Goeiemorgen dames!

Mijn eerste echte verlofdag *O* voor jou ook he danic! Niet direct gaan bevallen hoor! :o Zijn de krampen al wat weggezakt?

Mij sloeg de schrik wel een beetje om het hart toen ik bedacht dat kindjes ook bij 37 weken kunnen komen. Dat is volgende week al! :o En ik vind mn meisje nog zo gezellig in mn buik O+ en ik geniet nog zo van het zwangerzijn O+
Ja, het wordt wel zwaarder, maar ik heb nu ook immers verlof om het heel rustig aan te gaan doen. Dus ik hoop eigenlijk gewoon op een braaf kindje dat bij 40 weken komt oO<
pi_123607019
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik niet zo. Ik kijk heel erg uit naar onze baby en ons nieuwe gezinsleven (en geen pijn meer, dat ook) maar ik vind een zwangerschap toch wel heel bijzonder. Ik weet dat ik het ga missen als ik eenmaal bevallen ben, dus ik probeer wel deze periode te koesteren. Het is mogelijk de laatste keer hier. :) Dus van mij mag de tijd rustig verder kabbelen, zo zoetjes aan naar het moment waarop ik er he-le-maal klaar mee ben, en dan komt er een baby, jeej. O+
Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik het zwanger zijn ga missen eigenijk. Ik ben heel blij dat ik zwanger mag zijn hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat het me toch best tegen gevallen is. Vooral vanaf week 25, daarvoor was het prima. Ik kijk gewoon enorm uit naar m'n baby, van mij mag ze over een week of 4 wel geboren worden, zeker aangezien ze steeds een weekje voorloopt op de groei.
pi_123607071
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef danic het volgende:
Nee geen regelmaat. Bij eva was dat wel gelijk dus dat stelt me iets gerust. Aan de andere kant weet ik dat dat niks hoeft te zeggen.

Ik wordt er nerveus van, want er staat nog niks klaar en ik wilde de babywasjes vandaag gaan doen...doe ik ook, maar voel er nu zo'n druk bij. Dat ik moet opschieten.
Maar als je buik zo onrustig is, moet je dan wel heel druk aan het wassen slaan nu? Ik moet juist achterover leunen en niets doen tijdens de krampen, dan zakt het weer af.
pi_123607152
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen dames!

Mijn eerste echte verlofdag *O* voor jou ook he danic! Niet direct gaan bevallen hoor! :o Zijn de krampen al wat weggezakt?

Mij sloeg de schrik wel een beetje om het hart toen ik bedacht dat kindjes ook bij 37 weken kunnen komen. Dat is volgende week al! :o En ik vind mn meisje nog zo gezellig in mn buik O+ en ik geniet nog zo van het zwangerzijn O+
Ja, het wordt wel zwaarder, maar ik heb nu ook immers verlof om het heel rustig aan te gaan doen. Dus ik hoop eigenlijk gewoon op een braaf kindje dat bij 40 weken komt oO<
Heerlijk he, ook van genieten hoor. Ik ben met 6 weken gestopt en moest nu gelijk aan miin collega denken. Die ging een paar jaar terug ook 6 weken van tevoren met verlof. Werkte op vrijdag voor het laatst en beviel 2 dagen later.

Krampen zijn niet over en ik moet tijdens de kramp wel even bewust op mijn ademhaling letten. Maar ik merk ook nog niet echt die golfbeweging die een wee heeft. Nou ja, rustig aan vandaag en anders bel ik hoor.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:37:45 #42
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123607155
Ik had een prima zwangerschap de vorige keer, maar heb het ook niet gemist. Ik vond het wel apart om een baby bewegend op mijn buik te hebben en niet meer er in en het gevoel van altijd met zijn tweeen vond ik wel heerlijk aan zwanger zijn. Maar ja, toen ze eruit was, was ze nog zelden bij me vandaan... ;)

Nu vind ik het vooral leuk dat we een tweede kindje erbij krijgen, maar ben niet echt bezig met het zwanger zijn. 's Avonds in bed voel ik wel sinds een week iedere avond even hoe hij beweegt en probeer ik hem te laten bewegen. Heb ook nog geen haast met spullen kopen en dingen op orde maken. Ik sta er wel bij stil dat dit mijn laatste zwangerschap is, dat ik er toch wel echt van moet genieten en niet meer mee ga maken. O+

@Danic, rustig aan, ik zou eerst even lekker met een kopje thee gaan zitten en dan vooral in slakkengang even wasjes draaien. Het niet doen zorgt ook voor onrust, dus dat lijkt me dan ook niet echt een optie. ;)
pi_123607188
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar als je buik zo onrustig is, moet je dan wel heel druk aan het wassen slaan nu? Ik moet juist achterover leunen en niets doen tijdens de krampen, dan zakt het weer af.
Snap ik, maar als het wel doorzet, kan ik dan mijn mini iets aantrekken wat zo uit de winkel komt, zonder gewassen te zijn?
pi_123607226
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef danic het volgende:

[..]

Snap ik, maar als het wel doorzet, kan ik dan mijn mini iets aantrekken wat zo uit de winkel komt, zonder gewassen te zijn?
Als het wel doorzet, past je mini dan de kleertjes die je nu gaat wassen? :)
pi_123607287
Daar dacht ik ook al aan, maar ja wat dan?
  maandag 4 maart 2013 @ 09:46:53 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123607349
Ik zou dan eerst alleen de hoognodige kleertjes wassen danic :Y

Pffff ik ga een lijstje maken van dingen die ik allemaal nog uit wil zoeken :o Welk wasmiddel, welke verzorgingsproducten (ik wil dierproefvrije spullen), welk eerste pakje... en nog veel meer!
pi_123607410
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:43 schreef danic het volgende:
Daar dacht ik ook al aan, maar ja wat dan?
Geen idee eigenlijk. Daar heb je niets aan he?

Gooi een wasje in de wasmachine met je favoriete kleertjes, en ga dan chillen in bed of op de bank. Het kan heel goed voorwerk zijn, dat hoop ik voor je. :)
pi_123607422
Jaaaa dat ga ik ook doen deze week LB! Ik vind dat leuk werk. Ik hou van lijstjes O+
pi_123607482
Ik doe alleen het hoognodige. Als vriend zo wakker is uit zijn nachtdienst breng ik hem ff op de hoogte en kan hij helpen.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:55:19 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123607541
Goedemorgen!

Gister heerlijk gecocoond na de drukke maar gezellige verjaardag :z.

Nog geen nieuwe babbies zie ik?

Danic, wel in de gaten houden hoor!

En ik word nu echt dik :'). Vorige week had ik een jeukbuik en die heeft nu echt een groeispurt gemaakt. Collega's viel het ook op. En mn eerste 'aangepaste' werkweek is begonnen. Zat vanochtend netjes op tijd achter de pc thuis en zit nu op kantoor. Rond een uur of 14 ga ik weer huiswaarts en dan daar nog even wat laatste dingen doen. Prima zo denk ik :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 maart 2013 @ 10:03:11 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123607709
Top XM ^O^

En fotoooo *O*
pi_123607761
Inderdaad, fotooooo!!! *O*
pi_123607830
Klinkt goed XM!
pi_123607890
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef L0t.. het volgende:
Je mag mij in de OP zetten met een voorlopige datum van 7 november :)

Niet helemaal bijgelezen, druk weekend gehad en nu moet ik eigenlijk werken :)
sorry! ;)
pi_123607909
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou dan eerst alleen de hoognodige kleertjes wassen danic :Y

Pffff ik ga een lijstje maken van dingen die ik allemaal nog uit wil zoeken :o Welk wasmiddel, welke verzorgingsproducten (ik wil dierproefvrije spullen), welk eerste pakje... en nog veel meer!
Weleda is dierproefvrij en vega, ik vind alleen de bodycreme wel heel sterk ruiken voor die kleintjes.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:13:52 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123607949
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:12 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Weleda is dierproefvrij en vega, ik vind alleen de bodycreme wel heel sterk ruiken voor die kleintjes.
Ja, dat zag ik inderdaad ook. Had al wel verwacht dat Zwitsal en Natusan niet in aanmerking zouden komen, maar ik denk dat ik dan weer naar de Nederlandse huismerken grijp :Y etos, hema.... ook meestal fijn spul!
pi_123607985
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

*O*
pi_123607998
Klinkt goed XM! En ik sluit aan bij de rest: Foto's! *O*

En het is EINDELIJK bijna woensdag! 1e echo..
pi_123608010
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, dat zag ik inderdaad ook. Had al wel verwacht dat Zwitsal en Natusan niet in aanmerking zouden komen, maar ik denk dat ik dan weer naar de Nederlandse huismerken grijp :Y etos, hema.... ook meestal fijn spul!
Stuk goedkoper ook. ;)
pi_123608013
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Niet helemaal bijgelezen, druk weekend gehad en nu moet ik eigenlijk werken :)
sorry! ;)
1e november kindje in de OP *O*
  maandag 4 maart 2013 @ 10:16:31 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608019
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:16 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Stuk goedkoper ook. ;)
Precies oO<
  maandag 4 maart 2013 @ 10:16:57 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608030
Ja OMG, november al :o

Welkom Bla! (als ik dat nog niet had gezegd :? weet t niet meer :') )
  maandag 4 maart 2013 @ 10:17:22 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123608038
Welk wasmiddel gebruiken jullie voor babykleertjes? Neutral oid?

Oh, helemaal vergeten te vertellen dat mn kraampakket er is! Best een leuke, naast de angstaanjagende kraamverbanden en zeilen die ik mooi als grondbescherming kan gebruiken als ik nog eens iets moet schilderen :'). Zat heel arsenaal aan babyverzorgszooi bij, en een opvouwbare wasmand, een bordje met lepeltje enzo. Alles met een aapje.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123608066
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:15 schreef Blokje. het volgende:
Klinkt goed XM! En ik sluit aan bij de rest: Foto's! *O*

En het is EINDELIJK bijna woensdag! 1e echo..
Spannend, wij vonden de dagen echt mega langzaam gaan tot de eerste echo :)

Ik ben trouwens ontzettend veel met de zwangerschap bezig, veel te veel in mijn gedachten! Volgens mijn vriendin ben ik meer zwanger dan zij is :D

Maar vind het zo spannend en leuk allemaal.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 4 maart 2013 @ 10:20:09 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608102
Haha, leuk toch sharp! ^O^

En blokje, nog ff 2 daagjes aftellen dus! Spannend inderdaad O+
pi_123608111
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:18 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ik ben trouwens ontzettend veel met de zwangerschap bezig, veel te veel in mijn gedachten! Volgens mijn vriendin ben ik meer zwanger dan zij is :D

O+

Supertof als de man in het verhaal ook zo enthousiast is. O+
  maandag 4 maart 2013 @ 10:20:53 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123608123
Spannend Blokje! Ik kan me het aftellen ook nog levendig herinneren, mijn hemel wat ging dat eerste trimester tráág :X.
pi_123608136
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, leuk toch sharp! ^O^

En blokje, nog ff 2 daagjes aftellen dus! Spannend inderdaad O+
Ja O+ Heb een stuiterende vriend ook, dus dat helpt niet. Zit hier hyperdepieper op m'n werk :+

En jij hebt gewoon verlof! :o Wel al ideeën voor het 1e pakje?
  maandag 4 maart 2013 @ 10:23:07 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608188
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:21 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Ja O+ Heb een stuiterende vriend ook, dus dat helpt niet. Zit hier hyperdepieper op m'n werk :+

En jij hebt gewoon verlof! :o Wel al ideeën voor het 1e pakje?
Niet echt, ik vind het heel moeilijk :o
pi_123608360
quote:

[..]

Dat ben je al maanden gast :P Maar dat is echt 10x beter dan er helemaal niet mee bezig zijn!! Juist leuk, zo'n betrokken vent ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_123608382
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Geeft niks, je moet toch 3 pakjes (ofzo) meenemen en de eerste zit (heb ik van horen zeggen) in no time onder de troep :+ Gewoon alles wat je leuk vindt in die tas proppen :P
Sarcasme. Herken het.
pi_123608472
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Teveel keuze of te weinig? :P

En idd XM..het gaat enorm traag.. Maarja, als alles goed is gaan we het woensdag gewoon openbaar maken, misschien dat het dan sneller gaat :+
pi_123608550
quote:

[..]

Hi Sharp, hier nog zo'n man. Vooral ook blijven doen, het is zoooo leuk. Wij zijn nu 6 maanden zwanger, maar ik vind alles geweldig. Geniet er enorm van, zoals het schoppen en de buik van mijn vrouw zo nu en dan zien te bewegen *;

Zaterdag en zondag de hele babykamer in elkaar gezet, meeste kleertjes hebben we al, kinderwagen en weet ik wat nog meer staat er ook allemaal al haha. Zelfs het kaartje en de naam zijn al definitief *O* Mooi op tijd zodat mijn vrouw met name in rust naar de 2de week van juni kan toeleven.

Ik kan echt niet wachten op onze eerste baby!
  maandag 4 maart 2013 @ 10:38:19 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608551
Ik heb erg veel om uit te kiezen, maar nog niet echt volledige setjes.

Heb heel leuke rompertjes, maar geen jurkjes voor eroverheen, en ik heb wel een slaappakje uit 1 stuk, maar weet niet of daar dan ook nog weer een romper met lange mouwen onder moet of niet :')

Zal inderdaad maar gewoon veel meenemen oO<
  maandag 4 maart 2013 @ 10:39:59 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608591
Klinkt goed nelisb! Hier trek ik op de bank 's avonds regelmatig mijn buik bloot zodat mn vriend ook gezellig met zn dochter kan spelen O+ zo leuk als hij ergens aait en er dan een flinke kick komt, of dat mn buik daar helemaal gaat golven :D
pi_123608698
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt goed nelisb! Hier trek ik op de bank 's avonds regelmatig mijn buik bloot zodat mn vriend ook gezellig met zn dochter kan spelen O+ zo leuk als hij ergens aait en er dan een flinke kick komt, of dat mn buik daar helemaal gaat golven :D
Jaaah daar genieten we samen echt van, zooo leuk.

Alles is leuk tot nu toe! Scheelt ook dat mijn vrouw zich goed voelt denk ik.

Zij onlangs allemaal kleertjes online gekocht, ik paar dagen daarna ook lekker geshopt voor de kleine man, heerlijk.

Vrijdag zijn we samen bij de sample sale van Noppies geweest. Redelijke chaos, maar zoveel kleding gescoord. Maat 56 en 62 en ook al maat 80.

Broeken van normaal 30-35 euro, allemaal voor 5 euro. Totaal 33 kledingstukken gekocht 8)7
  maandag 4 maart 2013 @ 10:44:21 #77
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123608706
Ik ben groot Weleda fan, hier al vanaf het begin gebruikt en altijd een mooie gave huid en zooo zacht.

Wij hebben standaard in huis, billenbalsem, gezichtjescreme, bodylotion en haar-en body shampoo voor in het badje. Het is wel prijzig, maar ik merk dat je er dan ook zuinig mee omgaat en dus minder gebruikt, bijv in het badje. Bodylotion doen we maar een keer per week, vaker is niet nodig. Gezichtjescreme ook maar af en toe op de wangen.

Ik vind het vooral fijn dater niet zo'n sterke geur aan zit. Al doe ik voor het plezier vd opa en oma's ook wel eens Zwitsal haarlotion in dr haren als we op bezoek gaan. *)
pi_123608709
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wat klinkt dat lief O+
  maandag 4 maart 2013 @ 10:48:26 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123608820
Das wel nadeel als je de placenta aan de buikzijde hebt liggen. Dat golven is een stuk minder en ook op aanraking valt de respons erg tegen. Er zit echt wat in de weg, waardoor het contact maken met je kind een stuk lastiger is. Heb wat in te halen straks :D.
pi_123608873
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das wel nadeel als je de placenta aan de buikzijde hebt liggen. Dat golven is een stuk minder en ook op aanraking valt de respons erg tegen. Er zit echt wat in de weg, waardoor het contact maken met je kind een stuk lastiger is. Heb wat in te halen straks :D.
Ja klopt. Ik voelde de baby veel later dan mijn vrouw en nog steeds wel minder dan haar. Gelukkig schopt ie steeds harder nu :P Wat ik erg leuk vindt is als je de buik echt op en neer ziet gaan.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:51:44 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123608898
Ohja, dat ga ik woensdag nog vragen; waar mijn placenta nu ligt. Heb echt nog nooit beweging links onder mn ribben gevoeld, dus ben benieuwd of daar dan de placenta ligt :Y
pi_123608988
Ik prijs mezelf wel gelukkig met een achterliggende placenta inderdaad!
Maar over buik voelen enzo gesproken, lukt bij jullie de wc-rolletjestruc? Ik zag het eerst op een kalender en daarna begon de VK er ook over, dat je vriend met een wc rolletje op je buik kan proberen het hartje te horen. Dan moet hij hem met zijn oor tegen je buik houden want handen geven teveel bijgeluid, en dan zou het kunnen. Ons is het nog niet gelukt, iemand tips?
  maandag 4 maart 2013 @ 10:55:43 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123609023
Mijn vriend heeft een keer zn oor tegen mn buik gedrukt daar waar het ruggetje lag, maar zei dat ie alleen een heel concert aan borrels en pruttels hoorde :')
pi_123609041
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef Suikertante het volgende:
Maar over buik voelen enzo gesproken, lukt bij jullie de wc-rolletjestruc? Ik zag het eerst op een kalender en daarna begon de VK er ook over, dat je vriend met een wc rolletje op je buik kan proberen het hartje te horen. Dan moet hij hem met zijn oor tegen je buik houden want handen geven teveel bijgeluid, en dan zou het kunnen. Ons is het nog niet gelukt, iemand tips?
Misschien werkt het nog beter met een glas oid?
pi_123609074
quote:
Mijn vriend hoort het hartje met wc rol niet, wel zonder! Gewoon oor op mn buik. Het was even zoeken en wennen want mijn hartslag hoort ie op de voorgrond, maar daarachter hoorde hij (zei hij) een zachter, sneller hartje kloppen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_123609097
Oja dat is ook een idee! Maar dan is de onderkant dicht. Maar iets anders dan karton is wel een optie. Ik vind het niet superbelangrijk hoor maar het zou toch leuk zijn?
Zonder ga ik zo meteen proberen! :o
pi_123609127
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
Oja dat is ook een idee! Maar dan is de onderkant dicht. Maar iets anders dan karton is wel een optie. Ik vind het niet superbelangrijk hoor maar het zou toch leuk zijn?
Zonder ga ik zo meteen proberen! :o
Beetje dezelfde plek zoeken als waar je vk het hartje met de doppler vindt; onder de navel iig.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:05:07 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123609324
quote:
Dat werkt hier dus ook niet, door die placenta -O-.
pi_123609342
nog maar 2 daagjes Blokje, kan me voorstellen dat je er hyper van bent :Y

En leuk de mannen die ook zo met de zwangerschao bezig zijn O+
pi_123609369
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Beetje dezelfde plek zoeken als waar je vk het hartje met de doppler vindt; onder de navel iig.
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ver je bent en wat de ligging is..
Bij mij was het altijd op hele rare plekken en absoluut niet onder de navel :D
pi_123609504
Leuk dat er mannen zijn die ook mee zwanger zijn. Ik zal vriendlief er eens op wijzen dat het zo ook kan :')

Ik las ook dat voor sommige het verlof begonnen is. Lijkt me heel spannend om de laatste weekjes thuis af te wachten. Gelukkig schijnt de zon!!

Ik mag zomestrakjes voor de geslachtsbepalende echo. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig :D
pi_123609519
Met de doppler zit ie nog onder de navel! Denk ook niet dat hij nog gaat verplaatsen, hij ligt eigenlijk met zijn hoofd de hele tijd op dezelfde plek, en dan draait hij soms van links naar rechts. Dus in een lijn van links naar rechts zouden we het wel moeten kunnen localiseren!
  maandag 4 maart 2013 @ 11:11:12 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123609524
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat werkt hier dus ook niet, door die placenta -O-.
Op den duur zul je ondanks die voorliggende placenta toch ook wel steeds meer gaan voelen? Kindje groeit steeds groter (en sterker!), en de placenta neemt dan neem ik aan niet de hele buikwand in beslag.
pi_123609535
Oooooh Hil!! Wat spannend *O* en mogen wij het dan ook weten..? :@
  maandag 4 maart 2013 @ 11:20:31 #95
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123609853
Spannend Hilzillah *O*
pi_123609923
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef Hilzillah het volgende:
Leuk dat er mannen zijn die ook mee zwanger zijn. Ik zal vriendlief er eens op wijzen dat het zo ook kan :')

Ik las ook dat voor sommige het verlof begonnen is. Lijkt me heel spannend om de laatste weekjes thuis af te wachten. Gelukkig schijnt de zon!!

Ik mag zomestrakjes voor de geslachtsbepalende echo. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig :D
Veel plezier en laat even weten wat het wordt :P *O* als je dat wil delen natuurlijk!

Mijn zwager was denk ik zoals jou vriend is. Na de geboorte 100% gedraaid en als je hem nu ziet en hoort over zijn kinderen, fantastisch!
  maandag 4 maart 2013 @ 11:24:03 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123609981
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Op den duur zul je ondanks die voorliggende placenta toch ook wel steeds meer gaan voelen? Kindje groeit steeds groter (en sterker!), en de placenta neemt dan neem ik aan niet de hele buikwand in beslag.
Ik voel ook wel meer! Maar echt harde trappen of stompen is het nog niet. Een beetje *poink* en *boink* maar geen keiharde kicks ofzo. Ook de beweging die je van buiten ziet, zijn heel subtiel.
pi_123609991
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nog maar 2 daagjes Blokje, kan me voorstellen dat je er hyper van bent :Y

En leuk de mannen die ook zo met de zwangerschao bezig zijn O+
Weet jij al wanneer je voor een echo mag trouwens? :) Of wacht je nog even?

Spannend hill! *O*
  maandag 4 maart 2013 @ 11:26:11 #99
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123610063
Ik hoop dat we van de week nog gebeld worden voor een oefen echo O+
En dat de printer het dan wel doet :+
  maandag 4 maart 2013 @ 11:33:38 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123610324
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik voel ook wel meer! Maar echt harde trappen of stompen is het nog niet. Een beetje *poink* en *boink* maar geen keiharde kicks ofzo. Ook de beweging die je van buiten ziet, zijn heel subtiel.
Je kan ook gewoon een lief kindje hebben ;) ik krijg ook nooit harde trappen!

Zo af en toe spartelt ze wat, maar ik geloof dat ik nog maar 2x au heb gezegd. Wel strekt ze af en toe haar benen en dat rekt mn zij dan wat uit, dus dan duw ik ze terug :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')