Uhmmm Bubseltje toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoya83 is uit de kast! Dat mag vast aangepast.
Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloogquote:
Check!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubseltje idd en de datum mag naar 3 oktober
39+1 is toch best een mooie termijn!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloog
Zeker! Maar als ik mocht kiezen liever de 12de. Puur omdat het een vrijdag is en dat de vorige keer heerlijk wasquote:
6 weken!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Mooie datum tally! En het lijkt al supersnel
Ik heb vannacht zo fijn gedroomdkruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer
ze was zo mooi en lief
Ja dat wordt intussen wel tijd jaquote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
6 weken!!!Dus vandaag ga ik echt zoveel mogelijk in orde maken
Van de week de box halen bij mn ouders. De wieg bij mijn schoonouders.
Dat klinkt wel heelquote:Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Mooie datum tally! En het lijkt al supersnel
Ik heb vannacht zo fijn gedroomdkruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer
ze was zo mooi en lief
Ja toch wel hequote:
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef Suikertante het volgende:
Gulara, die bio-oil ga ik er gewoon inhouden hoor na de zwangerschap! Wat een heerlijk spul, ook voor droge benen enzo!
En ik heb nu een levendig beeld van je look met al die opengekrabde bulten
Je ben onweerstaanbaarquote:Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen?![]()
Buikliggenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen?![]()
Ja die opengekrabde muggenbulten zijn yummie!![]()
Maar morgen toch maar een flesje halen. Als ik weer op m'n buik kan liggen kan ik inderdaad ook weer gemasseerd worden.
Voorwerk? Zit er enige regelmaat in?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:24 schreef danic het volgende:
Pfff mag ik me aansluiten bij de slechte nacht? Normaal echt geen punt als het komt door wakker worden/plassen/maagzuur, maar nu kwam het door buikkramp![]()
Of het mijn darmen zijn of gerommel durf ik helaas niet te zeggen dus ik vind het niet zo'n fijn idee. Het is ook nog niet over en bij iedere stap heb ik een harde buik. Soms ook misselijk.
Ik ga het maar in de gaten houden en bij verergering toch bellen. Ik wordt hier nerveus van.....
Zit er enige regelmaat in?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:24 schreef danic het volgende:
Pfff mag ik me aansluiten bij de slechte nacht? Normaal echt geen punt als het komt door wakker worden/plassen/maagzuur, maar nu kwam het door buikkramp![]()
Of het mijn darmen zijn of gerommel durf ik helaas niet te zeggen dus ik vind het niet zo'n fijn idee. Het is ook nog niet over en bij iedere stap heb ik een harde buik. Soms ook misselijk.
Ik ga het maar in de gaten houden en bij verergering toch bellen. Ik wordt hier nerveus van.....
Dat laatste heb ik niet zo. Ik kijk heel erg uit naar onze baby en ons nieuwe gezinsleven (en geen pijn meer, dat ook) maar ik vind een zwangerschap toch wel heel bijzonder. Ik weet dat ik het ga missen als ik eenmaal bevallen ben, dus ik probeer wel deze periode te koesteren. Het is mogelijk de laatste keer hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:23 schreef L0t.. het volgende:
We moeten nog een box en babyfoon kopen. Over 2 weken worden de kinderwagen, maxi cosi en het wiegje voor op onze slaapkamer bezorgd en dan zijn we klaar. De tijd kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan.
Sssstttquote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef Tally het volgende:
Ik was een buikslaper voor de eerste zwangerschap maar daarna lag het niet meer lekker en kon ik niet meer op mijn buik slapen
Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik het zwanger zijn ga missen eigenijk. Ik ben heel blij dat ik zwanger mag zijn hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat het me toch best tegen gevallen is. Vooral vanaf week 25, daarvoor was het prima. Ik kijk gewoon enorm uit naar m'n baby, van mij mag ze over een week of 4 wel geboren worden, zeker aangezien ze steeds een weekje voorloopt op de groei.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet zo. Ik kijk heel erg uit naar onze baby en ons nieuwe gezinsleven (en geen pijn meer, dat ook) maar ik vind een zwangerschap toch wel heel bijzonder. Ik weet dat ik het ga missen als ik eenmaal bevallen ben, dus ik probeer wel deze periode te koesteren. Het is mogelijk de laatste keer hier.Dus van mij mag de tijd rustig verder kabbelen, zo zoetjes aan naar het moment waarop ik er he-le-maal klaar mee ben, en dan komt er een baby, jeej.
Maar als je buik zo onrustig is, moet je dan wel heel druk aan het wassen slaan nu? Ik moet juist achterover leunen en niets doen tijdens de krampen, dan zakt het weer af.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef danic het volgende:
Nee geen regelmaat. Bij eva was dat wel gelijk dus dat stelt me iets gerust. Aan de andere kant weet ik dat dat niks hoeft te zeggen.
Ik wordt er nerveus van, want er staat nog niks klaar en ik wilde de babywasjes vandaag gaan doen...doe ik ook, maar voel er nu zo'n druk bij. Dat ik moet opschieten.
Heerlijk he, ook van genieten hoor. Ik ben met 6 weken gestopt en moest nu gelijk aan miin collega denken. Die ging een paar jaar terug ook 6 weken van tevoren met verlof. Werkte op vrijdag voor het laatst en beviel 2 dagen later.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen dames!
Mijn eerste echte verlofdagvoor jou ook he danic! Niet direct gaan bevallen hoor!
Zijn de krampen al wat weggezakt?
Mij sloeg de schrik wel een beetje om het hart toen ik bedacht dat kindjes ook bij 37 weken kunnen komen. Dat is volgende week al!En ik vind mn meisje nog zo gezellig in mn buik
en ik geniet nog zo van het zwangerzijn
![]()
Ja, het wordt wel zwaarder, maar ik heb nu ook immers verlof om het heel rustig aan te gaan doen. Dus ik hoop eigenlijk gewoon op een braaf kindje dat bij 40 weken komt
Snap ik, maar als het wel doorzet, kan ik dan mijn mini iets aantrekken wat zo uit de winkel komt, zonder gewassen te zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als je buik zo onrustig is, moet je dan wel heel druk aan het wassen slaan nu? Ik moet juist achterover leunen en niets doen tijdens de krampen, dan zakt het weer af.
Als het wel doorzet, past je mini dan de kleertjes die je nu gaat wassen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef danic het volgende:
[..]
Snap ik, maar als het wel doorzet, kan ik dan mijn mini iets aantrekken wat zo uit de winkel komt, zonder gewassen te zijn?
Geen idee eigenlijk. Daar heb je niets aan he?quote:
Je mag mij in de OP zetten met een voorlopige datum van 7 novemberquote:
Weleda is dierproefvrij en vega, ik vind alleen de bodycreme wel heel sterk ruiken voor die kleintjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou dan eerst alleen de hoognodige kleertjes wassen danic![]()
Pffff ik ga een lijstje maken van dingen die ik allemaal nog uit wil zoekenWelk wasmiddel, welke verzorgingsproducten (ik wil dierproefvrije spullen), welk eerste pakje... en nog veel meer!
Ja, dat zag ik inderdaad ook. Had al wel verwacht dat Zwitsal en Natusan niet in aanmerking zouden komen, maar ik denk dat ik dan weer naar de Nederlandse huismerken grijpquote:Op maandag 4 maart 2013 10:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weleda is dierproefvrij en vega, ik vind alleen de bodycreme wel heel sterk ruiken voor die kleintjes.
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Je mag mij in de OP zetten met een voorlopige datum van 7 november
Stuk goedkoper ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik inderdaad ook. Had al wel verwacht dat Zwitsal en Natusan niet in aanmerking zouden komen, maar ik denk dat ik dan weer naar de Nederlandse huismerken grijpetos, hema.... ook meestal fijn spul!
1e november kindje in de OPquote:Op maandag 4 maart 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Je mag mij in de OP zetten met een voorlopige datum van 7 november
Niet helemaal bijgelezen, druk weekend gehad en nu moet ik eigenlijk werken
sorry!
Spannend, wij vonden de dagen echt mega langzaam gaan tot de eerste echoquote:Op maandag 4 maart 2013 10:15 schreef Blokje. het volgende:
Klinkt goed XM! En ik sluit aan bij de rest: Foto's!
En het is EINDELIJK bijna woensdag! 1e echo..
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Spannend, wij vonden de dagen echt mega langzaam gaan tot de eerste echo
Ik ben trouwens ontzettend veel met de zwangerschap bezig, veel te veel in mijn gedachten! Volgens mijn vriendin ben ik meer zwanger dan zij is
Maar vind het zo spannend en leuk allemaal.
Jaquote:Op maandag 4 maart 2013 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, leuk toch sharp!
En blokje, nog ff 2 daagjes aftellen dus! Spannend inderdaad
Niet echt, ik vind het heel moeilijkquote:Op maandag 4 maart 2013 10:21 schreef Blokje. het volgende:
[..]
JaHeb een stuiterende vriend ook, dus dat helpt niet. Zit hier hyperdepieper op m'n werk
En jij hebt gewoon verlof!Wel al ideeën voor het 1e pakje?
Dat ben je al maanden gastquote:Op maandag 4 maart 2013 10:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ontzettend veel met de zwangerschap bezig, veel te veel in mijn gedachten! Volgens mijn vriendin ben ik meer zwanger dan zij is
Geeft niks, je moet toch 3 pakjes (ofzo) meenemen en de eerste zit (heb ik van horen zeggen) in no time onder de troepquote:Op maandag 4 maart 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het heel moeilijk
Teveel keuze of te weinig?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het heel moeilijk
Hi Sharp, hier nog zo'n man. Vooral ook blijven doen, het is zoooo leuk. Wij zijn nu 6 maanden zwanger, maar ik vind alles geweldig. Geniet er enorm van, zoals het schoppen en de buik van mijn vrouw zo nu en dan zien te bewegenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jaaah daar genieten we samen echt van, zooo leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt goed nelisb! Hier trek ik op de bank 's avonds regelmatig mijn buik bloot zodat mn vriend ook gezellig met zn dochter kan spelenzo leuk als hij ergens aait en er dan een flinke kick komt, of dat mn buik daar helemaal gaat golven
Wat klinkt dat liefquote:Op maandag 4 maart 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt goed nelisb! Hier trek ik op de bank 's avonds regelmatig mijn buik bloot zodat mn vriend ook gezellig met zn dochter kan spelenzo leuk als hij ergens aait en er dan een flinke kick komt, of dat mn buik daar helemaal gaat golven
Ja klopt. Ik voelde de baby veel later dan mijn vrouw en nog steeds wel minder dan haar. Gelukkig schopt ie steeds harder nuquote:Op maandag 4 maart 2013 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das wel nadeel als je de placenta aan de buikzijde hebt liggen. Dat golven is een stuk minder en ook op aanraking valt de respons erg tegen. Er zit echt wat in de weg, waardoor het contact maken met je kind een stuk lastiger is. Heb wat in te halen straks.
Misschien werkt het nog beter met een glas oid?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik prijs mezelf wel gelukkig met een achterliggende placenta inderdaad!
Maar over buik voelen enzo gesproken, lukt bij jullie de wc-rolletjestruc? Ik zag het eerst op een kalender en daarna begon de VK er ook over, dat je vriend met een wc rolletje op je buik kan proberen het hartje te horen. Dan moet hij hem met zijn oor tegen je buik houden want handen geven teveel bijgeluid, en dan zou het kunnen. Ons is het nog niet gelukt, iemand tips?
Mijn vriend hoort het hartje met wc rol niet, wel zonder! Gewoon oor op mn buik. Het was even zoeken en wennen want mijn hartslag hoort ie op de voorgrond, maar daarachter hoorde hij (zei hij) een zachter, sneller hartje kloppenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef Suikertante het volgende:
Maar over buik voelen enzo gesproken, lukt bij jullie de wc-rolletjestruc? Ik zag het eerst op een kalender en daarna begon de VK er ook over, dat je vriend met een wc rolletje op je buik kan proberen het hartje te horen. Dan moet hij hem met zijn oor tegen je buik houden want handen geven teveel bijgeluid, en dan zou het kunnen. Ons is het nog niet gelukt, iemand tips?
Beetje dezelfde plek zoeken als waar je vk het hartje met de doppler vindt; onder de navel iig.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
Oja dat is ook een idee! Maar dan is de onderkant dicht. Maar iets anders dan karton is wel een optie. Ik vind het niet superbelangrijk hoor maar het zou toch leuk zijn?
Zonder ga ik zo meteen proberen!
Dat werkt hier dus ook niet, door die placentaquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef Suikertante het volgende:
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ver je bent en wat de ligging is..quote:Op maandag 4 maart 2013 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Beetje dezelfde plek zoeken als waar je vk het hartje met de doppler vindt; onder de navel iig.
Op den duur zul je ondanks die voorliggende placenta toch ook wel steeds meer gaan voelen? Kindje groeit steeds groter (en sterker!), en de placenta neemt dan neem ik aan niet de hele buikwand in beslag.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat werkt hier dus ook niet, door die placenta.
Veel plezier en laat even weten wat het wordtquote:Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef Hilzillah het volgende:
Leuk dat er mannen zijn die ook mee zwanger zijn. Ik zal vriendlief er eens op wijzen dat het zo ook kan
Ik las ook dat voor sommige het verlof begonnen is. Lijkt me heel spannend om de laatste weekjes thuis af te wachten. Gelukkig schijnt de zon!!
Ik mag zomestrakjes voor de geslachtsbepalende echo. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig
Ik voel ook wel meer! Maar echt harde trappen of stompen is het nog niet. Een beetje *poink* en *boink* maar geen keiharde kicks ofzo. Ook de beweging die je van buiten ziet, zijn heel subtiel.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op den duur zul je ondanks die voorliggende placenta toch ook wel steeds meer gaan voelen? Kindje groeit steeds groter (en sterker!), en de placenta neemt dan neem ik aan niet de hele buikwand in beslag.
Weet jij al wanneer je voor een echo mag trouwens?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nog maar 2 daagjes Blokje, kan me voorstellen dat je er hyper van bent
En leuk de mannen die ook zo met de zwangerschao bezig zijn
Je kan ook gewoon een lief kindje hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel ook wel meer! Maar echt harde trappen of stompen is het nog niet. Een beetje *poink* en *boink* maar geen keiharde kicks ofzo. Ook de beweging die je van buiten ziet, zijn heel subtiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |