Uhmmm Bubseltje toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoya83 is uit de kast! Dat mag vast aangepast.
Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloogquote:
Check!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubseltje idd en de datum mag naar 3 oktober
39+1 is toch best een mooie termijn!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloog
Zeker! Maar als ik mocht kiezen liever de 12de. Puur omdat het een vrijdag is en dat de vorige keer heerlijk wasquote:
6 weken!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Mooie datum tally! En het lijkt al supersnel
Ik heb vannacht zo fijn gedroomdkruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer
ze was zo mooi en lief
Ja dat wordt intussen wel tijd jaquote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
6 weken!!!Dus vandaag ga ik echt zoveel mogelijk in orde maken
Van de week de box halen bij mn ouders. De wieg bij mijn schoonouders.
Dat klinkt wel heelquote:Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Mooie datum tally! En het lijkt al supersnel
Ik heb vannacht zo fijn gedroomdkruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer
ze was zo mooi en lief
Ja toch wel hequote:
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef Suikertante het volgende:
Gulara, die bio-oil ga ik er gewoon inhouden hoor na de zwangerschap! Wat een heerlijk spul, ook voor droge benen enzo!
En ik heb nu een levendig beeld van je look met al die opengekrabde bulten
Je ben onweerstaanbaarquote:Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen?![]()
Buikliggenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen?![]()
Ja die opengekrabde muggenbulten zijn yummie!![]()
Maar morgen toch maar een flesje halen. Als ik weer op m'n buik kan liggen kan ik inderdaad ook weer gemasseerd worden.
Voorwerk? Zit er enige regelmaat in?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:24 schreef danic het volgende:
Pfff mag ik me aansluiten bij de slechte nacht? Normaal echt geen punt als het komt door wakker worden/plassen/maagzuur, maar nu kwam het door buikkramp![]()
Of het mijn darmen zijn of gerommel durf ik helaas niet te zeggen dus ik vind het niet zo'n fijn idee. Het is ook nog niet over en bij iedere stap heb ik een harde buik. Soms ook misselijk.
Ik ga het maar in de gaten houden en bij verergering toch bellen. Ik wordt hier nerveus van.....
Zit er enige regelmaat in?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:24 schreef danic het volgende:
Pfff mag ik me aansluiten bij de slechte nacht? Normaal echt geen punt als het komt door wakker worden/plassen/maagzuur, maar nu kwam het door buikkramp![]()
Of het mijn darmen zijn of gerommel durf ik helaas niet te zeggen dus ik vind het niet zo'n fijn idee. Het is ook nog niet over en bij iedere stap heb ik een harde buik. Soms ook misselijk.
Ik ga het maar in de gaten houden en bij verergering toch bellen. Ik wordt hier nerveus van.....
Dat laatste heb ik niet zo. Ik kijk heel erg uit naar onze baby en ons nieuwe gezinsleven (en geen pijn meer, dat ook) maar ik vind een zwangerschap toch wel heel bijzonder. Ik weet dat ik het ga missen als ik eenmaal bevallen ben, dus ik probeer wel deze periode te koesteren. Het is mogelijk de laatste keer hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:23 schreef L0t.. het volgende:
We moeten nog een box en babyfoon kopen. Over 2 weken worden de kinderwagen, maxi cosi en het wiegje voor op onze slaapkamer bezorgd en dan zijn we klaar. De tijd kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan.
Sssstttquote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef Tally het volgende:
Ik was een buikslaper voor de eerste zwangerschap maar daarna lag het niet meer lekker en kon ik niet meer op mijn buik slapen
Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik het zwanger zijn ga missen eigenijk. Ik ben heel blij dat ik zwanger mag zijn hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat het me toch best tegen gevallen is. Vooral vanaf week 25, daarvoor was het prima. Ik kijk gewoon enorm uit naar m'n baby, van mij mag ze over een week of 4 wel geboren worden, zeker aangezien ze steeds een weekje voorloopt op de groei.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet zo. Ik kijk heel erg uit naar onze baby en ons nieuwe gezinsleven (en geen pijn meer, dat ook) maar ik vind een zwangerschap toch wel heel bijzonder. Ik weet dat ik het ga missen als ik eenmaal bevallen ben, dus ik probeer wel deze periode te koesteren. Het is mogelijk de laatste keer hier.Dus van mij mag de tijd rustig verder kabbelen, zo zoetjes aan naar het moment waarop ik er he-le-maal klaar mee ben, en dan komt er een baby, jeej.
Maar als je buik zo onrustig is, moet je dan wel heel druk aan het wassen slaan nu? Ik moet juist achterover leunen en niets doen tijdens de krampen, dan zakt het weer af.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef danic het volgende:
Nee geen regelmaat. Bij eva was dat wel gelijk dus dat stelt me iets gerust. Aan de andere kant weet ik dat dat niks hoeft te zeggen.
Ik wordt er nerveus van, want er staat nog niks klaar en ik wilde de babywasjes vandaag gaan doen...doe ik ook, maar voel er nu zo'n druk bij. Dat ik moet opschieten.
Heerlijk he, ook van genieten hoor. Ik ben met 6 weken gestopt en moest nu gelijk aan miin collega denken. Die ging een paar jaar terug ook 6 weken van tevoren met verlof. Werkte op vrijdag voor het laatst en beviel 2 dagen later.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen dames!
Mijn eerste echte verlofdagvoor jou ook he danic! Niet direct gaan bevallen hoor!
Zijn de krampen al wat weggezakt?
Mij sloeg de schrik wel een beetje om het hart toen ik bedacht dat kindjes ook bij 37 weken kunnen komen. Dat is volgende week al!En ik vind mn meisje nog zo gezellig in mn buik
en ik geniet nog zo van het zwangerzijn
![]()
Ja, het wordt wel zwaarder, maar ik heb nu ook immers verlof om het heel rustig aan te gaan doen. Dus ik hoop eigenlijk gewoon op een braaf kindje dat bij 40 weken komt
Snap ik, maar als het wel doorzet, kan ik dan mijn mini iets aantrekken wat zo uit de winkel komt, zonder gewassen te zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als je buik zo onrustig is, moet je dan wel heel druk aan het wassen slaan nu? Ik moet juist achterover leunen en niets doen tijdens de krampen, dan zakt het weer af.
Als het wel doorzet, past je mini dan de kleertjes die je nu gaat wassen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef danic het volgende:
[..]
Snap ik, maar als het wel doorzet, kan ik dan mijn mini iets aantrekken wat zo uit de winkel komt, zonder gewassen te zijn?
Geen idee eigenlijk. Daar heb je niets aan he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |