abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123768316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mogelijk... je moet gewoon gedetailleerd en overzichtelijk uiteengezet je verhaal doen. Mocht de verkopende partij niet instemmen met een oplossing dan beslist PayPal a.d.h.v. alle beschikbare informatie over een oplossing. Kan me voorstellen dat ze dan mogelijk ook verzendkosten meerekenen, zover dat daadwerkelijk door de policy gedekt is. Moet je bij PayPal wezen...
Ok heel erg bedankt. Ik weet dat Banggood wel betrouwbaar is met zijn producten leveren maar het heeft al een tijdje geduurd om me gsm terug te sturen en telkens moet ik paar dagen wachten voor een reply. 10 maart is de deadline voor de paypal geschil dus ik hoop dat ze het binnen 2 dagen alles hebben geregeld.

Wel onlangs goede IEM gevonden maar de compatibility is nogal verschillend omdat er een microfoon is met meerdere knoppen. Aan te raden als je al een TRRS adapter hebt anders moet je maar een gokje wagen :)

pi_123774308
Voor het eerst spullen gekocht bij Chinese webshops.
4 Items bij BIC en 1 bij TinyDeal.
TinyDeal moet nog binnenkomen, bestelling was op 23-2 geplaatst.

Van BIC is alles al binnen.
Dinsdag 3 pakketjes en vandaag het laatste pakket.
Is snel gedaan, de spullen zijn besteld op respectievelijk 13, 17 23 en 25 februari.

Bij BIC heb ik 1 mini laser gekocht en deze werkt niet oke -O-
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-4472.html

Heb gelijk vanmiddag een berichtje naar BIC verzonden met een omschrijving van het mankement.
De laser werkt alleen in auto mode en niet in de Music Activate mode.
En dat is wel erg jammer.

Ben nu in afwachting van hoe BIC hier mee omgaat.
Is het reëel te verwachten dat ze mij een nieuw exemplaar sturen ?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 00:31:36 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_123775517
Die mag je niet eens aanschaffen, vriend...

Zie OP (OpeningsPost) > SPOILER: 'Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?'

Verder is BIC erg prompt qua afhandeling/verzenden en customer service bovengemiddeld goed.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123776986
Dank voor je info, wist niet dat ze illegaal waren.

Toch vreemd dat ik als consument dergelijke (en zwaardere) lasers ook probleemloos bij Nederlandse bedrijven (oa Conrad, Pixmania.nl, Okaphone en veel meer, kijk bijv op http://www.shopwiki.nl/l/Mini-Laser-Star-Light-Projector) kan kopen terwijl dit blijkbaar niet mag.

Vandaar dat ik er ook niet bij stil had gestaan dat ze blijkbaar niet verhandeld mogen worden.
Zelfs Neckermann.nl heeft ze te koop, zelfs een zwaardere uitvoering als die van mij.
Zijn al die bedrijven dan in overtreding ?
pi_123777727
Van banggood een tracking nummer gekregen van flytexpress, daar heb ik dus geen ruk aan. Nog maar even gevraagd om een resend.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123778268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 02:23 schreef ppi het volgende:
Dank voor je info, wist niet dat ze illegaal waren.

Toch vreemd dat ik als consument dergelijke (en zwaardere) lasers ook probleemloos bij Nederlandse bedrijven (oa Conrad, Pixmania.nl, Okaphone en veel meer, kijk bijv op http://www.shopwiki.nl/l/Mini-Laser-Star-Light-Projector) kan kopen terwijl dit blijkbaar niet mag.

Vandaar dat ik er ook niet bij stil had gestaan dat ze blijkbaar niet verhandeld mogen worden.
Zelfs Neckermann.nl heeft ze te koop, zelfs een zwaardere uitvoering als die van mij.
Zijn al die bedrijven dan in overtreding ?
Deze zijn gewoon legaal in nederland.
Hier kan je ook mooie/dure lasers kopen: Bax Shop
Doordat er spiegels in zitten en er nooit 1 straal uitkomt mag dit. ;)
De straal blijft dus altijd bewegen.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_123781002
Ik geloof ook dat ze legaal zijn in Nederland.
In de OP wordt gesproken over laserpointers en Lasergadgets met 1 directe straal.
Das wat anders volgens mij als deze mini lasers.
pi_123781891
Ik heb 20-02 een G3 bij banggood besteld, tracking nummer gekregen en bleek dus dat hij met DHL verzonden was, nou alles prima. Gister kwam ik thuis lag er een briefje op de deurmat van PostNL dat ik een pakketje de volgende dag kan ophalen bij het postkantoor, nu keek ik gister ook nog een keer naar de track and trace van de G3 en bleek dat die gister ook waren geweest en er stond dus online, ontvanger was niet present, ontvanger kan pakketje volgende dag afhalen ofzo, kan het dus zijn dat een DHL pakketje via PostNL in Nederland wordt bezorgd?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:53:23 #159
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_123782147
Hallo!

Ik heb nog verscheidene pakketjes in bestelling,en vandaag kreeg ik ook een pakketje binnen :D .
Hier zit alleen iets in wat ik niet heb besteld.

Nu mijn probleem, ik weet niet van welke webshop dit afkomstig is en of ik me zorgen moet maken dat mijn bestelling nog wel binnen komt.

Iemand die weet van wie dit pakketje afkomstig zou kunnen zijn?

Edit: ik zie nu dat dit afkomstig kan zijn van manafront?

Hier heb ik naar mijn weten niks besteld _O-
pi_123783339
Is manafont inderdaad.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:49:08 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123784115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:45 schreef jjbakker het volgende:
Ik heb 20-02 een G3 bij banggood besteld, tracking nummer gekregen en bleek dus dat hij met DHL verzonden was, nou alles prima. Gister kwam ik thuis lag er een briefje op de deurmat van PostNL dat ik een pakketje de volgende dag kan ophalen bij het postkantoor, nu keek ik gister ook nog een keer naar de track and trace van de G3 en bleek dat die gister ook waren geweest en er stond dus online, ontvanger was niet present, ontvanger kan pakketje volgende dag afhalen ofzo, kan het dus zijn dat een DHL pakketje via PostNL in Nederland wordt bezorgd?
De telefoons worden bij Banggood via DHL global mail / Deutsche post verzondne dus ja dat is normaal ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:53 schreef M4rc0 het volgende:
Hallo!

Ik heb nog verscheidene pakketjes in bestelling,en vandaag kreeg ik ook een pakketje binnen :D .
Hier zit alleen iets in wat ik niet heb besteld.

Nu mijn probleem, ik weet niet van welke webshop dit afkomstig is en of ik me zorgen moet maken dat mijn bestelling nog wel binnen komt.

Iemand die weet van wie dit pakketje afkomstig zou kunnen zijn?

[ afbeelding ]

Edit: ik zie nu dat dit afkomstig kan zijn van manafront?

Hier heb ik naar mijn weten niks besteld _O-
Ook niet op Ebay oid iets besteld? Vaak hebben webshops daar ook een shop ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:52:53 #162
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_123784264
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De telefoons worden bij Banggood via DHL global mail / Deutsche post verzondne dus ja dat is normaal ;)

[..]

Ook niet op Ebay oid iets besteld? Vaak hebben webshops daar ook een shop ;)
Heb vanaf 1 maart wel 4 dingen besteld op ebay. Lijkt me sterk dat dit hier iets mee te maken heeft.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:05:33 #163
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_123784741
Voorlopig geen China shoppen meer voor mij... :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_123785011
Haha, gefeliciteerd! Misschien gewoon trouwen in China? Problem solved!

SPOILER
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:50:49 #165
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_123786329
Revpolen, gefeliciteerd! En ook nog een vette manier! Haha :D

Veel geluk! ^)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:09:52 #166
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_123787060
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef revpolen het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Geen romantische vuurwerk bom? :P

Gefeliciteerd, lijkt me leuk als we allemaal cadeau's dropshippen naar Rev *O*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:14:04 #167
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123787221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ledpigs gooien ipv rozenblaadjes of rijst!
pi_123787304
Als ik bij paypal straks die claim open tegen banggood, krijg ik daar dan zelf nooit gezeik mee wanneer ze mij in het ongelijk stellen bijvoorbeeld? In dit geval is de zaak vrij simpel, pakket is opgestuurd volgens hun, ik heb niks ontvangen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123788579
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:12 schreef FreaZ het volgende:
Haha, gefeliciteerd! Misschien gewoon trouwen in China? Problem solved!

SPOILER
Dat was geen derde spoiler, maar je eerste.

SPOILER
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:13:04 #170
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_123789820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Fok kennende heb ik dan levens voorraad tanga eggs.. :D

En vuurwerkshow zal er vast wel komen.. :P
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 maart 2013 @ 14:18:59 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123790079
Hmm. Kabeltje van mijn AWEI-oordoppies (in het dopje) is eraf.
Proberen te solderen of een nieuwe kopen? :+
pi_123790494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ebay.com/itm/400402601794 , Item location: Hong Kong, Hong Kong
Bestel ik 26-2... wordt het als verstuurd gemarkeerd op 27-2...
Komt het vandaag binnen, lijkt het verstuurd vanuit Duitsland, met Deutsche Post, geen enkele aanwijzing dat het in China op de bus gedaan is. De fuq. :P Wordt dan denk ik ook als EU-waar behandeld en niet als non-EU.

Laatst trouwens iets uit China met Hong Kong Post gekregen in 8 dagen. Alles lijkt wel up-to-speed sinds het Chinese nieuwjaar.
Had ik voor nieuwjaar met pakketjes van Banggood, besteld op Banggood, geleverd vanuit Duitsland.
Vreemd soms :D.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:28:35 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_123790505
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef revpolen het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Zoals de Chinezen zouden zeggen... Oh wacht, geen idee wat die zouden zeggen, maar gefeliciteerd man! :D

SPOILER
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123791504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zoals de Chinezen zouden zeggen... Oh wacht, geen idee wat die zouden zeggen, maar gefeliciteerd man! :D

[ afbeelding ]
SPOILER
Ik dacht al "Waarom heeft die spoiler nou een achtergrond bij het preview scherm?" :')
pi_123796259
Zijn er nog coupons voor banggood?
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')