Ok heel erg bedankt. Ik weet dat Banggood wel betrouwbaar is met zijn producten leveren maar het heeft al een tijdje geduurd om me gsm terug te sturen en telkens moet ik paar dagen wachten voor een reply. 10 maart is de deadline voor de paypal geschil dus ik hoop dat ze het binnen 2 dagen alles hebben geregeld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mogelijk... je moet gewoon gedetailleerd en overzichtelijk uiteengezet je verhaal doen. Mocht de verkopende partij niet instemmen met een oplossing dan beslist PayPal a.d.h.v. alle beschikbare informatie over een oplossing. Kan me voorstellen dat ze dan mogelijk ook verzendkosten meerekenen, zover dat daadwerkelijk door de policy gedekt is. Moet je bij PayPal wezen...
Deze zijn gewoon legaal in nederland.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:23 schreef ppi het volgende:
Dank voor je info, wist niet dat ze illegaal waren.
Toch vreemd dat ik als consument dergelijke (en zwaardere) lasers ook probleemloos bij Nederlandse bedrijven (oa Conrad, Pixmania.nl, Okaphone en veel meer, kijk bijv op http://www.shopwiki.nl/l/Mini-Laser-Star-Light-Projector) kan kopen terwijl dit blijkbaar niet mag.
Vandaar dat ik er ook niet bij stil had gestaan dat ze blijkbaar niet verhandeld mogen worden.
Zelfs Neckermann.nl heeft ze te koop, zelfs een zwaardere uitvoering als die van mij.
Zijn al die bedrijven dan in overtreding ?
De telefoons worden bij Banggood via DHL global mail / Deutsche post verzondne dus ja dat is normaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:45 schreef jjbakker het volgende:
Ik heb 20-02 een G3 bij banggood besteld, tracking nummer gekregen en bleek dus dat hij met DHL verzonden was, nou alles prima. Gister kwam ik thuis lag er een briefje op de deurmat van PostNL dat ik een pakketje de volgende dag kan ophalen bij het postkantoor, nu keek ik gister ook nog een keer naar de track and trace van de G3 en bleek dat die gister ook waren geweest en er stond dus online, ontvanger was niet present, ontvanger kan pakketje volgende dag afhalen ofzo, kan het dus zijn dat een DHL pakketje via PostNL in Nederland wordt bezorgd?
Ook niet op Ebay oid iets besteld? Vaak hebben webshops daar ook een shopquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:53 schreef M4rc0 het volgende:
Hallo!
Ik heb nog verscheidene pakketjes in bestelling,en vandaag kreeg ik ook een pakketje binnen.
Hier zit alleen iets in wat ik niet heb besteld.
Nu mijn probleem, ik weet niet van welke webshop dit afkomstig is en of ik me zorgen moet maken dat mijn bestelling nog wel binnen komt.
Iemand die weet van wie dit pakketje afkomstig zou kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Edit: ik zie nu dat dit afkomstig kan zijn van manafront?
Hier heb ik naar mijn weten niks besteld![]()
Heb vanaf 1 maart wel 4 dingen besteld op ebay. Lijkt me sterk dat dit hier iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De telefoons worden bij Banggood via DHL global mail / Deutsche post verzondne dus ja dat is normaal
[..]
Ook niet op Ebay oid iets besteld? Vaak hebben webshops daar ook een shop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Haha, gefeliciteerd! Misschien gewoon trouwen in China? Problem solved!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Revpolen, gefeliciteerd! En ook nog een vette manier! Haha
Veel geluk!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef revpolen het volgende:
Voorlopig geen China shoppen meer voor mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen romantische vuurwerk bom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd, lijkt me leuk als we allemaal cadeau's dropshippen naar Rev![]()
![]()
Ledpigs gooien ipv rozenblaadjes of rijst!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Geen romantische vuurwerk bom?![]()
Gefeliciteerd, lijkt me leuk als we allemaal cadeau's dropshippen naar Rev![]()
Als ik bij paypal straks die claim open tegen banggood, krijg ik daar dan zelf nooit gezeik mee wanneer ze mij in het ongelijk stellen bijvoorbeeld? In dit geval is de zaak vrij simpel, pakket is opgestuurd volgens hun, ik heb niks ontvangen.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:12 schreef FreaZ het volgende:
Haha, gefeliciteerd! Misschien gewoon trouwen in China? Problem solved!Dat was geen derde spoiler, maar je eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok kennende heb ik dan levens voorraad tanga eggs..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Geen romantische vuurwerk bom?![]()
Gefeliciteerd, lijkt me leuk als we allemaal cadeau's dropshippen naar Rev
En vuurwerkshow zal er vast wel komen..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Hmm. Kabeltje van mijn AWEI-oordoppies (in het dopje) is eraf.
Proberen te solderen of een nieuwe kopen?![]()
![]()
Had ik voor nieuwjaar met pakketjes van Banggood, besteld op Banggood, geleverd vanuit Duitsland.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ebay.com/itm/400402601794 , Item location: Hong Kong, Hong Kong
Bestel ik 26-2... wordt het als verstuurd gemarkeerd op 27-2...
Komt het vandaag binnen, lijkt het verstuurd vanuit Duitsland, met Deutsche Post, geen enkele aanwijzing dat het in China op de bus gedaan is. De fuq.Wordt dan denk ik ook als EU-waar behandeld en niet als non-EU.
Laatst trouwens iets uit China met Hong Kong Post gekregen in 8 dagen. Alles lijkt wel up-to-speed sinds het Chinese nieuwjaar.
Vreemd soms.
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef revpolen het volgende:
Voorlopig geen China shoppen meer voor mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals de Chinezen zouden zeggen... Oh wacht, geen idee wat die zouden zeggen, maar gefeliciteerd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zoals de Chinezen zouden zeggen... Oh wacht, geen idee wat die zouden zeggen, maar gefeliciteerd man!
[ afbeelding ]Ik dacht al "Waarom heeft die spoiler nou een achtergrond bij het preview scherm?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: