The power of deduction, bro...quote:
21$ op DHGate.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
The power of deduction, bro...
http://dropcenter.com.br/(...)721994116_012013.jpg
-> http://dropcenter.com.br , een Braziliaanse site blijkbaar
-> http://dropcenter.com.br/loja/oximetros Dedo RPO-8A R$79,90 ~ 40 USD ~ 30 EUR.
Wat je ermee moet... geen idee...
Ik doe een medische opleiding. Dus voor mij handig om te gebruiken bij het oefenen voor tentamens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:52 schreef dud0r het volgende:
Beschrijving Pulse oxymeter
Waarom je dat thuis zou willen hebben geen idee.
Hoelang duurde het bij jou voor het binnen was?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:29 schreef monkeybrain het volgende:
Banggood is echt Ebay aan het overnemen. Bestel je een aantal dingetjes bij verschillende verkopers.... komen ze allemaal met banggood tape binnen
Banggood is meestal snel, 2/3 weken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoelang duurde het bij jou voor het binnen was?
Geen slechte shop, maar Sunsky is voor groothandel. Het is onderdeel van eForChina, alles wat je bij Sunsky krijgt krijg je ook op eforchina.com. Alleen op Sunsky moet je nog verzendkosten betalen, houd wel rekening met de waar-de-loze support van beide shops, en neem gewoon Hong Kong post (NIET SURFACE!) Want je kunt wel een duurdere nemen, uit eindelijk ben je toch niet sneller, tenzij je DHL ofzo pakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:27 schreef Agnieszka het volgende:
Even een vraagje: waarom staat sunsky niet in dat lijstje van webshops? Zijn ze slecht of heeft het geen reden? Wil daar iets gaan bestellen.
Staat hier nog gewoon in de op? Er zijn een aantal shops naar de spoiler verplaatst voor het overzicht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:27 schreef Agnieszka het volgende:
Even een vraagje: waarom staat sunsky niet in dat lijstje van webshops? Zijn ze slecht of heeft het geen reden? Wil daar iets gaan bestellen.
Die met BIC logo? Ik dacht dat dat een rugkrabber was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Staat hier nog gewoon in de op? Er zijn een aantal shops naar de spoiler verplaatst voor het overzicht.
[ afbeelding ]
Vandaag weer een pakketje van BIC binnen27e betsteld vandaag binnen
KVM switch (nu alleen nog wachten op de kabels), MHL geval, en een mooie gratis pen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Banggood is meestal snel, 2/3 weken.
Moet je ff kijken naar de 'kleine' lettertjes en voorwaarden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef pazara het volgende:
ik heb een vraag over neteller. ik had 20 euro op me account en ik boekte het over naar mijn bank, maar ik kreeg maar 13 euro.hoe kan dat?
ik heb alquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moet je ff kijken naar de 'kleine' lettertjes en voorwaarden.
Zal vast te maken hebben met wat op de volgende pagina staat onder Money Out > Withdrawsls:
http://www.neteller.com/fees/
Volgens mij moet je een X aantal euro fee betalen aan neteller. Althans staat me iets van bij omdat ik dat vorig jaar ook wilde doen en daarom niet gedaan heb.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef pazara het volgende:
ik heb een vraag over neteller. ik had 20 euro op me account en ik boekte het over naar mijn bank, maar ik kreeg maar 13 euro.hoe kan dat?
Ik ook al 8 dagen met HK postquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef shiznuts het volgende:
Laatst trouwens iets uit China met Hong Kong Post gekregen in 8 dagen. Alles lijkt wel up-to-speed sinds het Chinese nieuwjaar.
quote:Alexander Kotanidis 3 dagen geleden
sally she is sexy .. can i buy her?
quote:Wang Kui 1 dag geleden
sally is not a product, she is a real people
quote:tinydeal 1 dag geleden
do you want to buy it?
Bobje toch.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:59 schreef bobbernaut het volgende:
Bijna alle namen aan het eind zijn Amerikaans_!
Oh en dit:
[..]
[..]
[..]
Hey wat, dat wist ik niet D;quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bobje toch.![]()
Veel Chinezen nemen een 2e, Westerse naam aan, zodat Westerlingen geen moeite hebben met het uitspreken van hun naam. Doen trouwens veel Hindoes en mensen uit India naar mijn weten ook. Waarom? Tsjah..
Mogelijk... je moet gewoon gedetailleerd en overzichtelijk uiteengezet je verhaal doen. Mocht de verkopende partij niet instemmen met een oplossing dan beslist PayPal a.d.h.v. alle beschikbare informatie over een oplossing. Kan me voorstellen dat ze dan mogelijk ook verzendkosten meerekenen, zover dat daadwerkelijk door de policy gedekt is. Moet je bij PayPal wezen...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef Majinster het volgende:
Als je een geschil opent bij paypal is het dan mogelijk om meer dan het oorspronkelijke bedrag terug te krijgen? Ik krijg namelijk nog verzendkosten tegoed van Banggood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |