abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2013 @ 16:37:22 #91
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123664757
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, ik zie dat er met de nieuwe OP wat shops zijn verdwenen uit de OP. :P

Is er een reden dat WSdeal uit de OP verdwenen is? Lijkt mij een gewone shop toch? (welke shipping berekent weliswaar)
Edit: Hmm, lijkt toch ook meer op een middle man zoals een mistertao, alleen dan wat netter verpakt allemaal?
Hoezo uit de OP verdwenen? WSDeal is nog altijd een onderdeel daarvan. We wilden alleen de OP niet overspoelen met allerlei shops, dus ik heb wat ik achtte dat min of meer de populairdere en bruikbare stores waren een 'tile' gegeven en de rest leeft voort in de 'Meer webshops...'-spoiler. We kunnen niet voor alle 45 stores die daar ook nog genoemd worden tiles gaan maken, dan verliest de OP overzicht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 maart 2013 @ 16:44:47 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123665068
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, ik zie dat er met de nieuwe OP wat shops zijn verdwenen uit de OP. :P

Is er een reden dat WSdeal uit de OP verdwenen is? Lijkt mij een gewone shop toch? (welke shipping berekent weliswaar)
Edit: Hmm, lijkt toch ook meer op een middle man zoals een mistertao, alleen dan wat netter verpakt allemaal?
WSdeal is volgens mij de Volumerate van Focalprice ;) (VR = DX)

quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb geen flauw idee.
[ afbeelding ]
Let wel, de Pro-80 komt in zo'n alu-koffertje en weegt dus nogal wat (houd rekening met hoge shippingcosts).
Tofjens :D Eest mijn MDR-1R maar eens een poosje gebruiken (als die binnen komt) voordat ik een andere aanschaf :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 5 maart 2013 @ 16:46:16 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123665111
FP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123668880
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heeft hij die chick nu nog niet in een envelop laten stoppen... Dacht dat hij die ondertussen toch wel naast zijn bed had zitten.

[..]

Hé, ik dacht dat ik wel 1 BC heb :P (toch weer 35 dollar shoppen :D!)
$40 inmiddels.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:57:35 #95
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_123672699
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hoezo uit de OP verdwenen? WSDeal is nog altijd een onderdeel daarvan. We wilden alleen de OP niet overspoelen met allerlei shops, dus ik heb wat ik achtte dat min of meer de populairdere en bruikbare stores waren een 'tile' gegeven en de rest leeft voort in de 'Meer webshops...'-spoiler. We kunnen niet voor alle 45 stores die daar ook nog genoemd worden tiles gaan maken, dan verliest de OP overzicht.
Fuu, hij staat er wel in. :') Nah, overheen gelezen, dacht dat ie helemaal foetsie was uit de OP. Misschien met reden (slechte ervaringen, whatever) dus ik dacht ik vraag het ff na. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:00:14 #96
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_123672841
Nanotubes, vibreren los in de JVC en boren zichzelf in de hersenpan door het oorkanaal :Y)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:18:02 #97
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_123673840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:00 schreef monkeybrain het volgende:
Nanotubes, vibreren los in de JVC en boren zichzelf in de hersenpan door het oorkanaal :Y)
Ja ach, al die vibraties scheelt weer aanschaf van een vibrerend masturbatie-ei. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:45:03 #98
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123675332
quote:
Dear buyer :

Some days ago,we resend the blue case to you ,because you told us it was defective .

But the postman told us yesterday there are many items detained by customs now ,and the replacement of yours is also included .We have to give you refund .We are really sorry for this case .

We hope you can understand .Please check your account .

We feel very sorry for this situation.Could you please accept our sincrely apologzie.
If any reason you are not satisfy with our service.Could you please tell us before you giving negative or neutral or 1,2,3,4 DSR?
Douane die een telefoonhoesje tegenhoudt? Ze hebben hem zeker niet meer op voorraad? _O-
pi_123685301
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb geen flauw idee.
[ afbeelding ]
Let wel, de Pro-80 komt in zo'n alu-koffertje en weegt dus nogal wat (houd rekening met hoge shippingcosts).
Ik zag het al ja. Beetje onzin ook eigenlijk, kistje zie ik het nut ook echt niet van. Maar op hoe veel kwam jij in totaal nu uit dan?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:16:40 #100
209721 Downstar
Moeimaker
pi_123685414
Zoals beloofd, een review van de CAR DVR/ Dashboard camera Gs1000b afkomstig van focalprice!

En heb de video sample op het einde lekker lang gelaten voor monkeybrain! O-)

Veel kijkplezier *O*

Kijk de video even op youtube zelf ipv hier in fok(door rechts onderin op het logo te drukken!) , anders werken de opmerkingen en doorverwijzingen niet in de video!

*GVD waarom pakt fok hem standaard als youtube thumnail om hem op deze pagina te showen, zelfs als je niet direct naar de youtube link leid, maar naar bijv een tinyurl link :{w
Daarnaast moeten ze eens gaan fixen dat de opmerkingsbalkjes van youtube ook gewoon hier getoond kunnen worden!

[ Bericht 14% gewijzigd door Downstar op 05-03-2013 23:39:50 ]
pi_123686532
"Focalprijs" _O-

Goeie review :D Mis alleen een nacht filmpje O~)
Verder echt netjes hoe je het beeld hebt weten te fixen. Stukken beter dan voorheen.

[ Bericht 60% gewijzigd door FreaZ op 05-03-2013 23:43:53 ]
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:43:22 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123686955
Bedankt voor de review :D
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:53:16 #103
209721 Downstar
Moeimaker
pi_123687495
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef FreaZ het volgende:
"Focalprijs" _O-

Goeie review :D Mis alleen een nacht filmpje O~)
Verder echt netjes hoe je het beeld hebt weten te fixen. Stukken beter dan voorheen.
hahah ja mijn Engelse uitspraak zal soms wat vernederlands/boers aanhoren, excuus O-)..

Ja de focus was ver te zoeken, en de case was echt lastig los te krijgen, heeft me wat nagels gekost zegt.. en was even bang dat hij uit 1 solide stuk plastic bestond, waardoor hij helemaal niet open kon.. Heb hem gefixt omdat deze dashboard cam eigenlijk voor mijn oom heb besteld en ik hem zodoende ook moest teleurstellen met het slechte resultaat :P

Nachtfunctie niet kunnen testen omdat ik hem savonds al bij hem in de auto had gebouwd en verder geen filmpjes meer heb geschoten :P

Verder heb ik het menu van de camera ook weinig in beeld gebracht, maar daar is eigenlijk weinig ook in te stellen, niet meer dan;

- Tijd
- Datum
- Record cyle ( of hij in 3, 5 of 10 minuten een nieuw filmpje moest maken, of nooit)
- Exposure ( om dus overbelichting of onderbelichting tegen te gaan)
- Resolutie ( Full HD, QHD ofzo, HD, VGA en QVGA)
-Taal
- Of je tijdstamp in beeld wil hebben.

en dat was het wel zo'n beetje.

Verder heb ik in de reviewvideogekozen om een HD sample te nemen, gezien ik zelf het verschil tussen de 1080 filmpjes en de 720 filmpjes eigenlijk niet echt op kon merken.. en het scheelt toch wel weer in de opslag.

Op een 8 GB kaartje kan op HD +- een uurtje worden gefilmd ( als het kaartje dan vol is, zal hij de eerst geschoten filmpjes verwijderen om ruimte te maken)

indien er meer vragen zijn van anderen dan hoor ik het wel!
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:28:11 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_123692219
Volgende Chinese aankoop van Downstar... setje nieuwe automatten :D Zuignap! _O-

Kun je met de originele opname nummerborden en straatborden lezen als je op pauze drukt? Ik vond het niet heel erg scherp allemaal, zelfs na de lens aanpassing. Het is verder wel een mooi systeem.
pi_123693273
Jezus banggood is fantastisch, een pakketje zonder tracking die na meer dan 4 weken nog niet binnen is, zie hier:
quote:
Dear Rene,

We have checked it in the local post office.
They said that your order was on the way to your country.
It needs more time to you.
Could you please wait more days?

Have a nice day.
quote:
Hi,

How can you check it when you have no tracking? I will wait then for a couple of days.

Rene
quote:
Dear Rene,

We have the tracking number in our system.

Thank you for your kind understanding and waiting.

Hope you receive earlier.
quote:
Hi,

Can you send me the tracking number because with the tracking number i can call my post office and
they can check if it's already in Europe.

Regards,
Rene
Even zien met welke smoes ze nu komen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123694007
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:19 schreef FreaZ het volgende:

[..]

:')

Toch wat meer bijblijven dave!
Dat liedje ook aan het eind bij die foto's van het personeel.
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:38:33 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123694750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef rene90 het volgende:
Jezus banggood is fantastisch, een pakketje zonder tracking die na meer dan 4 weken nog niet binnen is, zie hier:

[..]

[..]

[..]

[..]

haha, dag 37 vragen om een refund en dag 44 een case openen. Als je aangeeft dat je alsnog betaald wanneer het aankomt gaat het vaak iets makkelijker.
pi_123694764
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

haha, dag 37 vragen om een refund en dag 44 een case openen. Als je aangeeft dat je alsnog betaald wanneer het aankomt gaat het vaak iets makkelijker.
Bij paypal bedoel je?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123694809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:28 schreef monkeybrain het volgende:
Volgende Chinese aankoop van Downstar... setje nieuwe automatten :D Zuignap! _O-

Kun je met de originele opname nummerborden en straatborden lezen als je op pauze drukt? Ik vond het niet heel erg scherp allemaal, zelfs na de lens aanpassing. Het is verder wel een mooi systeem.
Hahah niet mijn auto he! laat dat even duidelijk zijn :P

Hmm ik kan toch gewoon de nummerborden lezen in de video als je hem afspeelt op HD als hij begint bij het scherp gestelde gedeelte, verder niet echt heel dicht bij andere autos gereden..
Daarnaast is de videokwaliteit wel wat slechter geworden na de upload op youtube, Op de originele beelden kan ik van de meeste auto's die voor mij rijden wel gewoon de nummerborden opnoemen..

Daarnaast vind ik t weinig toevoeging hebben om een nummerbord van een auto die meer dan 5 meter voor je rijd te kunnen lezen :P, als die gene je van voren ramt, of jij iemand van achter
dan komt dat nummerbord toch wel heeeeeel dicht bij :P

Ramt iemand je van de zij- of achterkant dan zie je het kenteken niet eens :P
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:42:21 #110
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_123694841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hahah niet mijn auto he! laat dat even duidelijk zijn :P

Hmm ik kan toch gewoon de nummerborden lezen in de video als je hem afspeelt op HD als hij begint bij het scherp gestelde gedeelte, verder niet echt heel dicht bij andere autos gereden..
Daarnaast is de videokwaliteit wel wat slechter geworden na de upload op youtube, Op de originele beelden kan ik van de meeste auto's die voor mij rijden wel gewoon de nummerborden opnoemen..

Daarnaast vind ik t weinig toevoeging hebben om een nummerbord van een auto die meer dan 5 meter voor je rijd te kunnen lezen :P, als die gene je van voren ramt, of hij iemand van achter
dan komt dat nummerbord toch wel heeeeeel dicht bij :P

Ramt iemand je van de zij- of achterkant dan zie je het kenteken niet eens :P
Bedankt for de informatieve en leuke reveiw (y)
En ik heb heerlijk genoten van je engels hoor :) Just keep on going sterk!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:53:22 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123695103
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bij paypal bedoel je?
ja,ik doe dag 37 nog een laatste poging via een mail/bericht en maak op dag 44 een case bij paypal. Vaak helpt het bericht op dag 37 wel om een refund te krijgen omdat ik aangeef wat de verdere stappen zijn.
pi_123695245
quote:
16s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bedankt for de informatieve en leuke reveiw (y)
En ik heb heerlijk genoten van je engels hoor :) Just keep on going sterk!
haha net alsof ik zoveel Engelse termen heb genoemd :P

Deurpakk'n, broeznnn!

http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_deurpakk_n.html
  woensdag 6 maart 2013 @ 11:05:37 #113
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_123695468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

haha net alsof ik zoveel Engelse termen heb genoemd :P

Deurpakk'n, broeznnn!

http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_deurpakk_n.html

Hehe, nee hoor.. gewoon prima review ;) Beetje fucken!
Heeft iemand nog MD80's die hij gebruikt? Heb er hier twee liggen.. maar gebruik ze eigenlijk niet meer :{
Was grappige rage, maar ... beetje nutteloos nu :9
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_123696346
quote:
16s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hehe, nee hoor.. gewoon prima review ;) Beetje fucken!
Heeft iemand nog MD80's die hij gebruikt? Heb er hier twee liggen.. maar gebruik ze eigenlijk niet meer :{
Was grappige rage, maar ... beetje nutteloos nu :9
wat is de resolutie van die dingen eigenlijk?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 6 maart 2013 @ 11:38:04 #115
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_123696389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:36 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Volgens mij blijven steken op de 2MP die toen de high-end modellen hadden.
  woensdag 6 maart 2013 @ 12:04:54 #116
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123697253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:36 schreef Marco001 het volgende:

[..]

720x480 geloof ik. Noemen ze dan vals 720P HD. :P

De 808 keychains in 720P zijn veel fijner, vooral de #16 bijvoorbeeld. :Y
Alleen wel een beetje gare behuizing eigenlijk. Zoiets moet je eigenlijk wat praktischer hebben en dan met wat verschillende mounts erbij: de MD808. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123697485
Zoek ook nog een leuk cameraatje voor onboard op mijn Puch :P
Wat beveel je aan shiz? :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 6 maart 2013 @ 12:31:26 #118
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123697996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef Miniem het volgende:
Zoek ook nog een leuk cameraatje voor onboard op mijn Puch :P
Wat beveel je aan shiz? :+
Get the 808 #16 braw: http://www.chucklohr.com/808/C16/index.html // http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1556994 De nieuwe #16 heeft een betere lens-support en platte buik: http://www.rcgroups.com/f(...)946295&postcount=564 en dan zoiets erbij ofzo: http://www.ebay.nl/itm/321072734297

Als je iets wilde hotwireren aan je elektro-bedrading: no clue. :P
pi_123698184
Niks aan mijn bedrading :P gwn een los apparaat :Y zal ff kijken :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_123704649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dan moet je maar nooit bestellen bij EFC! Daar sturen ze steeds hetzelfde antwoord:

Hello,

Sorry busy season, check your local post office.

Regards Rita

}:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')