SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
dat was ikquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat vroeg iemand mij laatst ookal. Groen.
John Deere groenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je moet wat meer met je gezicht doen, dat is best plain zo op de foto's.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JDquote:
Ik doelde op mezelf, niet op KT. Ik weet niet wat hij verwacht van een relatie, ik denk wel dat een ervaren vrouw sneller wil dan een niet ervaren vrouwquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef PeuRac het volgende:
Ach, ik wil wel eens weten wat hij echt heeft klaar gespeeld, gezien hoe hij een avond beschrijft waar ik bij was (en heel wat anders heb gezien), haal ik van alles was hij zegt, 80% af. Dan kom je bij de waarheid uit
In twente vraagt men of men brommers gaat kiekenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik eens jouw groene tractor bekijken?
In mijn ervaring, hoe ouder de vrouw, des te makkelijker/sneller willen ze in bed. Groeit exponentieel boven de 35quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde op mezelf, niet op KT. Ik weet niet wat hij verwacht van een relatie, ik denk wel dat een ervaren vrouw sneller wil dan een niet ervaren vrouw.
Niet alleen in Twentequote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In twente vraagt men of men brommers gaat kieken
Ja hoor, dat mag. Moet ik 'm even van zolder vissen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik eens jouw groene tractor bekijken?
Dat filmpje van de Zwarte Cross van jaren geledenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, die indruk heb ik ergens ook welquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn ervaring, hoe ouder de vrouw, des te makkelijker/sneller willen ze in bed. Groeit exponentieel boven de 35
Wat is daar zo gek aan?!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heeft ie een vislucht dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag. Moet ik 'm even van zolder vissen.
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat filmpje van de Zwarte Cross van jaren geleden
trouwens, in de Achterhoek ook, werkte serieus![]()
Zeker niet, kan het iedereen aanraden om een tijdje te proberen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die indruk heb ik ergens ook wel. Niks mis mee ansich.
En als je bij de ouders komt de vraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???
Ik had een kans alleen toen zat ik in een andere relatiequote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker niet, kan het iedereen aanraden om een tijdje te proberen.
Gezocht; boerin met traktor.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je bij de ouders komt de vraag.
Hoeveel bunder hebben ze bij jullie thuis
? Wat? Waarom hebben we het over mij?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde op mezelf, niet op KT. Ik weet niet wat hij verwacht van een relatie, ik denk wel dat een ervaren vrouw sneller wil dan een niet ervaren vrouw.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???
Nee, dat niet. Maar zit waarschijnlijk wel helemaal onder het stof.quote:
zondequote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had een kans alleen toen zat ik in een andere relatie.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezocht; boerin met traktor.
Kinderen een bezwaar.
Breda, of all places. Daar wonen die 2quote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zondeik ken in Utrecht en Breda een paar bars waar ze bij bosjes rondlopen.
Daar moet een stofborstel doorheenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar zit waarschijnlijk wel helemaal onder het stof.
Ja. Maar brommers kiek'n in Twente is heel normaal! Ik ging wel eens mee brommers kiek'nquote:
Liquid, alementatie barquote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Breda, of all places. Daar wonen die 2. Ze zijn nog steeds single overigens.
Gohquote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar brommers kiek'n in Twente is heel normaal! Ik ging wel eens mee brommers kiek'n
Mannen die een snelle brommer hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar brommers kiek'n in Twente is heel normaal! Ik ging wel eens mee brommers kiek'n
Ik ben niet bekend in Breda. De 1 is zeker wel leuk, de ander heb ik mijn twijfels over. Ik vind het ergens wel vreemd dat ze na 3 jaar nog steeds verstokt single zijn. Ze zijn allebei vrij sociaal, ondernemen activiteiten etcquote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liquid, alementatie barmaar wel leuke vrouwen meestal
Trustenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik mijn bed maar eens in. Welterusten
Ik heb niet gestudeerd schat....quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als student mag je overal binnentrashen ... LEER t!
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mannen die een snelle brommer hebben
Kymco? KTM jonge, of Phantom F12 met waterkoeling!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet mijn ubertoffe Kymco DJ Y50 zien?
Nou daar word ik pas geil vanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet mijn ubertoffe Kymco DJ Y50 zien?
Over het algemeen hadden ze geen brommer. Dat is het hele idee erachterquote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mannen die een snelle brommer hebben
Eckte bazen hebben gewoon langzame brommers die heel lang op 1 tank benzine meegaanquote:
Kom jij mee achterbanken kiek'n?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over het algemeen hadden ze geen brommer. Dat is het hele idee erachter
Soms is het een keuze, soms is er iets mis waar je pas later achter komt. Maar eeuh, je mag ze wel doorsturenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend in Breda. De 1 is zeker wel leuk, de ander heb ik mijn twijfels over. Ik vind het ergens wel vreemd dat ze na 3 jaar nog steeds verstokt single zijn. Ze zijn allebei vrij sociaal, ondernemen activiteiten etc.
Maar ik had een snelle remus uitlaat eronder liggen, 70cc erop.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Trusten
en niet mij stiekem weer uitnodigen voor coasterspel
Surequote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom jij mee achterbanken kiek'n?
Ik vond destijds die dragsters wel tof.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kymco? KTM jonge, of Phantom F12 met waterkoeling!
Bij die 2 heb ik wel het idee dat ze best een relatie zouden willen maar dat de eisen dusdanig hoog zijn dat niemand daar meer aan voldoetquote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms is het een keuze, soms is er iets mis waar je pas later achter komt. Maar eeuh, je mag ze wel doorsturen
Eckte bazen hebben een bloedlul en komen binnen een minuut klaar. Evolutionair praktisch.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben gewoon langzame brommers die heel lang op 1 tank benzine meegaan![]()
Jij bent af en toe wel in de randstad te vinden toch?quote:
Zelf nooit een gehad, maar hielp een vriend van me vaak, ding liep niet hard, maar trok wel tyfus snel op.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond destijds die dragsters wel tof.
*proest* gastquote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een bloedlul en komen binnen een minuut klaar. Evolutionair praktisch.
Zo hangt het niet in de weg en kun je meerdere vrouwen bezwangeren in kortere tijd.
Dude, waar heb jij t ineens over?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een bloedlul en komen binnen een minuut klaar. Evolutionair praktisch.
Zo hangt het niet in de weg en kun je meerdere vrouwen bezwangeren in kortere tijd.
Als Amersfoort onder randstad valt wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent af en toe wel in de randstad te vinden toch?
ohja, die heb je ook nog, die vergeten even dat er een houdsbaarheidsdatum zit op eisen kunnen stellenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij die 2 heb ik wel het idee dat ze best een relatie zouden willen maar dat de eisen dusdanig hoog zijn dat niemand daar meer aan voldoet.
Eisenpakketwijven noem ik die dikwijls.
Dan moet je vanaf daar nog een stukje verder naar het westen en zuidenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als Amersfoort onder randstad valt wel ja
Dat of zelf een pakket hebben waar menig man denkt; woooow.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, die heb je ook nog, die vergeten even dat er een houdsbaarheidsdatum zit op eisen kunnen stellen
En de aeroxjes enzo waren ook wel leuk spul.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelf nooit een gehad, maar hielp een vriend van me vaak, ding liep niet hard, maar trok wel tyfus snel op.
5000B.C. belde of je terug wilde komen. In deze tijd willen vrouwen dat je ze meerdere keren laat klaarkomen tijdens 2 tot 4u duren sex beuren.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom jij maar met je achterbank naar Amersfoortquote:Op zondag 3 maart 2013 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je vanaf daar nog een stukje verder naar het westen en zuiden![]()
Heb je foto's?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat of zelf een pakket hebben waar menig man denkt; woooow.
HEBBEN ZE NIET![]()
. Het zijn gewoon normale vrouwen, niks extra's te bieden behalve dan wel gezelligheid.
En voor en naspel, alles erop en eraanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5000B.C. belde of je terug wilde komen. In deze tijd willen vrouwen dat je ze meerdere keren laat klaarkomen tijdens 2 tot 4u duren sex beuren.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom jij maar met je achterbank naar Amersfoort![]()
Ik vond t wel geinig, maar vond t veel toffer dat ik vrijwel direct na mijn 18e een eigen auto had, toen die lui nog een paar jaar op scooters moesten rijdenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de aeroxjes enzo waren ook wel leuk spul.
En vond de honda NSR wel heel tof, maar beetje buiten mijn budget.
Mooie tijden
Ik had mijn auto al klaarstaan voor ik 18 was.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel geinig, maar vond t veel toffer dat ik vrijwel direct na mijn 18e een eigen auto had, toen die lui nog een paar jaar op scooters moesten rijden
Laat maar wetenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na 21 maart heb ik zat tijd![]()
Precies, dat ze niet meer kunnen lopen (en als t ff meezit, jij ook niet meer).quote:
Hm, ik kan ze wel een keer aan je laten zien. Ik vind ze niet bijster knap moet ik eerlijk zeggenquote:
Mn moeder is nog wel eens boos op mij, door mij is mn vader weer aan het sleutelen geslagen en ging die oldtimers verzamelenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had mijn auto al klaarstaan voor ik 18 was.
Een vader als automonteur heeft zo zijn voordelen he
Beetje jammer is dat altijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik kan ze wel een keer aan je laten zien. Ik vind ze niet bijster knap moet ik eerlijk zeggen. Ze zijn wel tof en ik kan er goed mee lullen alleen toen ik laatst voorstelde om te gaan bieren werd er niet op gereageerd
.
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik had een snelle remus uitlaat eronder liggen, 70cc erop.
Luchthoorn erin gebouwd en radio.
Nu begin je toch wel te soppen?
Dat je dit vraagt.. beetje jammer.quote:
Ik heb mijn auto's altijd verlaagd gehad enzo,quote:Op zondag 3 maart 2013 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn moeder is nog wel eens boos op mij, door mij is mn vader weer aan het sleutelen geslagen en ging die oldtimers verzamelen
Dan ben je vaak juist niet meer interessantquote:Op zondag 3 maart 2013 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wisten zeker niet dat ik weer beschikbaar was.
Owjawel, dat wist L wel.
Ja, voordat ik ineens als een creep overkomquote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je dit vraagt.. beetje jammer.
Ja, serieus dus
Kwam je dat niet al dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, voordat ik ineens als een creep overkom![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Wij hadden een werkplaats aan huis, dus dat scheelde en het enige wat ik aan mijn auto deed was em serieus sneller maken, voor circuit. Ik gaf geen flikker om het uiterlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto's altijd verlaagd gehad enzo,
Ik had net mijn coupe klaar voor full speed destijds waar ik met de club naartoe zou gaan, maar nog geen tijd gehad om er dus iets aan te doen, hij moest klaargemaakt worden voor de rdw keuring.
Komt mijn vader op donderdagavond thuis, ja ik heb alvast een verlagingsset en een andere uitlaat besteld voor je, zetten we die morgenavond er ff op, heb je in ieder geval iets.
Moeder over de zeik dat ie dus weer niet thuis zou zijn.
Ze willen de onbereikbare mannen hequote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef PeuRac het volgende:
Dan ben je vaak juist niet meer interessantik heb wel eens nadat ik uit een relatie was nog een aantal maanden gedaan alsof ik een relatie had. Toen was het veel makkelijker. kut wijven en dan janken dat mannen vreemd gaan
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Neem ik wel een cadeautje mee voor TGNDNah, ik hou niet van die afgezaagde dingen. Doe maar iets origineels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik ging juist meer voor het uiterlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hadden een werkplaats aan huis, dus dat scheelde en het enige wat ik aan mijn auto deed was em serieus sneller maken, voor circuit. Ik gaf geen flikker om het uiterlijk.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik hou niet van die afgezaagde dingen. Doe maar iets origineels.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Neem ik wel een cadeautje mee voor TGNDVergeet je eenvingerige handschoenen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dus in jouw ervaring zijn vrouwen makkelijker voor vreemdgaande mannen?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben je vaak juist niet meer interessantik heb wel eens nadat ik uit een relatie was nog een aantal maanden gedaan alsof ik een relatie had. Toen was het veel makkelijker. kut wijven en dan janken dat mannen vreemd gaan
Niet alleen in mijn ervaring, daar zijn vele onderzoeken naar gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus in jouw ervaring zijn vrouwen makkelijker voor vreemdgaande mannen?
Nee, in zijn ervaring vallen vrouwen sneller voor onbereikbare mannen. Dat heeft ook met uitstraling te maken oaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Maar dat stond er niet op die manier.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, in zijn ervaring vallen vrouwen sneller voor onbereikbare mannen. Dat heeft ook met uitstraling te maken oa
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, hij zei dat hij dat vaak gebruikt omdat dat aantrekkelijk is.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat stond er niet op die manier.
Hij zei nadrukkelijk dat hij zei dat hij in een relatie zat terwijl hij die niet had.
Mensen willen vaak dingen die eigenlijk niet mogen he.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond het makkelijk, auto zwaarder maken met plastic en audio, of de auto beter laten rijden en sneller zijn.quote:
Nee..... voor onbeschikbare mannen ... goed lezen!!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig is dat hequote:Op zondag 3 maart 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Mensen willen vaak dingen die eigenlijk niet mogen he.
En het is echt zo, zodra je bezet bent moet je ze bijna van je af slaan.
Zelfs degene waar je achter aan gezeten hebt en die niks wilde toen je vrijgezel was.
Dus dat je zegt dat je in een relatie zit?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
Nee, hij zei dat hij dat vaak gebruikt omdat dat aantrekkelijk is.
Het is iets gecompliceerder, maar heb geen zin om die jongen wat wijzer te maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, in zijn ervaring vallen vrouwen sneller voor onbereikbare mannen. Dat heeft ook met uitstraling te maken oa
Ik heb er nooit mee geracet.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond het makkelijk, auto zwaarder maken met plastic en audio, of de auto beter laten rijden en sneller zijn.
Dat ik met een auto van ruim 10jr oud veel duurdere auto's bij kon houden en in bochten zelfs voorbij kon gaan, vond ik heerlijk. Op het circuit was ik veel sneller dan auto's met meer vermogen, puur door de juiste ophanging, banden en vooral remmen.
Dan valt het ook ineens op hoeveel oogcontact je maakt met vrouwenquote:
Ik zit wel in de juiste richting toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef PeuRac het volgende:
Het is iets gecompliceerder, maar heb geen zin om die jongen wat wijzer te maken.
Thrust me, gaat voor jou niet werken, geen vrouw gelooft dat jij een relatie hebtquote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus dat je zegt dat je in een relatie zit?
Voor mij ook niet, ik ben serieus een slechte leugenaarquote:Op zondag 3 maart 2013 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thrust me, gaat voor jou niet werken, geen vrouw gelooft dat jij een relatie hebt
Gast.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thrust me, gaat voor jou niet werken, geen vrouw gelooft dat jij een relatie hebt
Zie DMquote:Op zondag 3 maart 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan valt het ook ineens op hoeveel oogcontact je maakt met vrouwen.
[..]
Ik zit wel in de juiste richting toch?
Hoe kan ik achterbaks zijn als ik het recht in je gezicht zegquote:
En echt handig is het ook niet he, je gaat toch een reputatie van vreemdganger krijgen ook al ben je dat niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ik ben serieus een slechte leugenaar.
Je moet er ook niet over liegen, maar niet vertellen dat je single bent werkt al.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ik ben serieus een slechte leugenaar.
Mwoah, dat ligt eraan hoe je het aanpakt en ook waar je heen gaatquote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En echt handig is het ook niet he, je gaat toch een reputatie van vreemdganger krijgen ook al ben je dat niet.
Toen ik je in het echt gezien heb, jammer dat je pas nu zo doet.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kan ik achterbaks zijn als ik het recht in je gezicht zeg
Ik weet niet, met mijn geluk backfired dat meteen recht in mijn gezichtquote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, dat ligt eraan hoe je het aanpakt en ook waar je heen gaat.
Hm, nu ik erover denk. Ik ben wel eens met mijn zusje wezen stappen en dan denken mensen altijd dat we een setje zijn, dan heb ik juist helemaal geen aanspraak of contact van andere vrouwenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet er ook niet over liegen, maar niet vertellen dat je single bent werkt al.
Handjes boven de dekens hequote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Slaap lekker iedereen
Sweet dreamsquote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trustenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is je zusje zo eng dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, nu ik erover denk. Ik ben wel eens met mijn zusje wezen stappen en dan denken mensen altijd dat we een setje zijn, dan heb ik juist helemaal geen aanspraak of contact van andere vrouwen.
Toen vond ik je vooral een sulletje, ik kwam er pas later achter dat je graag grote verhalen ophangt, dus toen kon ik het niet tegen je zeggen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toen ik je in het echt gezien heb, jammer dat je pas nu zo doet.
Mijn zusje is alles behalve eng, ze is denk ik wel wat intimiderend omdat ze ook zelf weinig aanspraak heeft van mannen en ze is allesbehalve lelijkquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zusje is alles behalve eng, ze is denk ik wel wat intimiderend omdat ze ook zelf weinig aanspraak heeft van mannen en ze is allesbehalve lelijk. Je hebt haar op facebook vast wel eens gezien denk ik
.
Een beetje laten wachten is goed voor derquote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit denken nadat je haar net op hebt zitten winden.
Dat is omdat je dan focused op het uitgaan met je zus neem ik even aan. Wanneer je samen met haar een leuk groepje benaderd en zij vertelt wat leuke dingen over je, bam, ben je binnen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, nu ik erover denk. Ik ben wel eens met mijn zusje wezen stappen en dan denken mensen altijd dat we een setje zijn, dan heb ik juist helemaal geen aanspraak of contact van andere vrouwen.
slaap lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonde dat Evie dat gezegd heeft dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen vond ik je vooral een sulletje, ik kwam er pas later achter dat je graag grote verhalen ophangt, dus toen kon ik het niet tegen je zeggen.
Ohja en ik MOEST aardig tegen je doen, ik had je heel graag toen al willen afzeiken, maar het was me vriendelijk doch dringen verzocht om dat niet te doen.
Zit wat in. Ze beweert altijd dat ze mensen vrij snel aanspreekt alleen in de praktijk valt dat juist reuze mee. Ik ook niet overigens, groepen aanspreken vind ik moeilijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is omdat je dan focused op het uitgaan met je zus neem ik even aan. Wanneer je samen met haar een leuk groepje benaderd en zij vertelt wat leuke dingen over je, bam, ben je binnen.
Hij was gaan voetballen bij de voetbal.quote:
Ook dat is vrij simpel te leren, mocht je weer vrijgezel geraken, dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit wat in. Ze beweert altijd dat ze mensen vrij snel aanspreekt alleen in de praktijk valt dat juist reuze mee. Ik ook niet overigens, groepen aanspreken vind ik moeilijk.
Haha, beetje flauw van de LAPD weerquote:Op zondag 3 maart 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was gaan voetballen bij de voetbal.
Beetje jammer wel dat het een afgesloten terrein is.
Bureau Halt en/of boete van 90 euro.
Dat is ook vele malen moeilijkerquote:Op zondag 3 maart 2013 23:42 schreef muhahaha het volgende:
Ow, 1 op 1 aanspreken trouwens ook, dat doe ik echt heeeel weinig en ik kan het gesprek ook niet echt gaande houden.
Ik doe morgen mijn wekelijkse stalk rondje weerquote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar facebook al niet goed voor is. Zie je al mijn likes ook allemaal?
Ow, single of niet, je kunt het altijd leren imo. Mijn doel is gewoon gezelligheidquote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook dat is vrij simpel te leren, mocht je weer vrijgezel geraken, dan hoor ik het wel.
Ach, KT moet af en toe op z'n plek gezet worden.quote:
Soms biedt een gelegenheid zich er voor aan en dan moet je adequaat genoeg zijn om erop in te hakenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:42 schreef muhahaha het volgende:
Ow, 1 op 1 aanspreken trouwens ook, dat doe ik echt heeeel weinig en ik kan het gesprek ook niet echt gaande houden.
Mijn laatste was bij de pin automaat met 2 dames met carnaval, was wel grappig maar niet lang kunnen spreken.quote:
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe morgen mijn wekelijkse stalk rondje weer
Dat is ook het belangrijkste, lol hebben, dat is 99,9% van mijn doel.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, single of niet, je kunt het altijd leren imo. Mijn doel is gewoon gezelligheid.
Waarom heb ik jou niet op FBquote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar facebook al niet goed voor is. Zie je al mijn likes ook allemaal?
Zie punt 2, het gesprek gaande houdenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms biedt een gelegenheid zich er voor aan en dan moet je adequaat genoeg zijn om erop in te haken
Mooie situatie is dat altijd ja, of bij de snackbar, bij de bar zelf, garderobe, super plekken om een gesprek aan te knopen zonder dat het raar is.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn laatste was bij de pin automaat met 2 dames met carnaval, was wel grappig maar niet lang kunnen spreken.
[..]
Doe ik ook altijd.
Dat jaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef PeuRac het volgende:
Dat is ook het belangrijkste, lol hebben, dat is 99,9% van mijn doel.
Euh geen ideequote:Waarom heb ik jou niet op FB
Het belangrijkste, is haar laten praten, dan loopt het gesprek vanzelf, dus vragen stellen. Welke vragen leg ik nog wel eens uit.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie punt 2, het gesprek gaande houden.
Ik zie het als raakvlakken zoeken, als je er 1 hebt gevonden dan gaat het ineens veeeeel gemakkelijker.
Supermarkt heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Mooie situatie is dat altijd ja, of bij de snackbar, bij de bar zelf, garderobe, super plekken om een gesprek aan te knopen zonder dat het raar is.
Dat is de beste manier van openen, of een mening vragen is ook perfect.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Supermarkt heb ik nog nooit gedaan.Meestal maak ik een grapje die relevant is en dan kijken hoe ze reageren. Ik hou wel van humor, dat vind ik belangrijk
.
Oja, hele goede. Niet de 'wat studeer je' of 'wat voor werk heb je'.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:46 schreef PeuRac het volgende:
Het belangrijkste, is haar laten praten, dan loopt het gesprek vanzelf, dus vragen stellen. Welke vragen leg ik nog wel eens uit.
Nogal overdreven imo.quote:
Die is al oud manquote:Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit Spin City te kijken.
Heather Locklear![]()
LOL, soms sta ik ruim een uur met ze te praten en dan weet ik dat nog niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, hele goede. Niet de 'wat studeer je' of 'wat voor werk heb je'.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit Spin City te kijken.
Heather Locklear![]()
Maar is dat iets nieuws ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal overdreven imo.
Schrok me rot toen mn foon ging.
Ik vind het altijd zo tenenkrommend als een vrouw aan me vraagt wat ik doe en wat voor een auto ik hebquote:Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, soms sta ik ruim een uur met ze te praten en dan weet ik dat nog niet.
Ja of op het dak van de basisschool geklommen en rotzooienquote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar is dat iets nieuws ofzo?
vroeger als kind megavaak bij voetbalclubs wezen voetballen terwijl ze 'dicht' waren en nooit last van gehad![]()
Ik houd dat altijd lekker vaag, vinden ze alleen maar spannendquote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo tenenkrommend als een vrouw aan me vraagt wat ik doe en wat voor een auto ik heb. Dan weet ik meteen wat voor een type ik in de kuip heb.
Wat voor auto heb je?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo tenenkrommend als een vrouw aan me vraagt wat ik doe en wat voor een auto ik heb. Dan weet ik meteen wat voor een type ik in de kuip heb.
nee, die heeft een groene trekkerquote:
George was ook groen. Ik mis georgequote:
arme jijquote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George was ook groen. Ik mis george
Nu heb ik Hannelore, mn fiets incl mandje en fietstas.quote:
geilquote:Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik Hannelore, mn fiets incl mandje en fietspaden.
Hannelore is supersexy hoor.quote:
Rond dit tijdstip hoef je helemaal geen broek meer aan te hebben hequote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja nou... ik heb mijn lol broek niet aan
Nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rond dit tijdstip hoef je helemaal geen broek meer aan te hebben he
baas in eigen broek is zo jaren 60quote:
nou vooruit, jij mag de baas zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik doe toch
niemand is de baas ... en ik al helemaal niet.... naja thuis wel natuurlijk
truste engeltjequote:Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YEAH
En nu ga ik echt slapen
Trusten!!!
Ik kan het nog niet gelovenquote:Op maandag 4 maart 2013 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen zon en 13 graden!
Terrasje pakken!
arme jijquote:
zeker met bier?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:53 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen; dit is even een wat andere start van de week als gepland....
Ow, dat is wel kut dan inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 08:55 schreef fietsie het volgende:
Neh met een ziek kind en een oppas die pas om 12:30 komt
Heuh 1e dag laat beginnen?quote:
Kwart voor 5.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je werken vandaag?
Mooie tijdquote:
Geen ideequote:Op maandag 4 maart 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1e werkdag?
krijg je zo'n sticker![]()
[ afbeelding ]
Zou ik de nieuwelingen bij mijn bedrijf wel laten doenquote:
Hehe, boeiendquote:Op maandag 4 maart 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou ik de nieuwelingen bij mijn bedrijf wel laten doen
Wij geven ze altijd een blanco pas met "Nieuwe werknemer" eropquote:Op maandag 4 maart 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou ik de nieuwelingen bij mijn bedrijf wel laten doen
Ja, en dan moeten zo voor straf voor iedereen de hele dag koffie halen enzoquote:
Zie ik dan wel weer. Kom volgens mij niet met zoveel mensen in aanraking. Afdeling bestaat uit 10 man geloof ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, en dan moeten zo voor straf voor iedereen de hele dag koffie halen enzo![]()
en na de 1e werkdag met heel de crew gaan zuipen
9 man om mee de werkdag af te sluiten in de kroeg, lekker compactquote:Op maandag 4 maart 2013 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie ik dan wel weer. Kom volgens mij niet met zoveel mensen in aanraking. Afdeling bestaat uit 10 man geloof ik.
Wie niet... wacht je wel op iets leuks ?quote:
jawel. Ik ga lekker van mijn vrije dag genieten.quote:
Luilakquote:Op maandag 4 maart 2013 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jawel. Ik ga lekker van mijn vrije dag genieten.
+1quote:Op maandag 4 maart 2013 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe maar.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koffie.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:21 schreef fietsie het volgende:
Zal ik maar een grote pot koffie voor iedereen zetten??
Tot 12:00 doe ik er een moord voor, na die tijd groene thee en chocomelquote:
Ja, liefst Irish Koffiequote:Op maandag 4 maart 2013 09:21 schreef fietsie het volgende:
Kan je ook infuusjes leggen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:21 schreef fietsie het volgende:
Is het zo erg? Ik kan ook een ristretto maken....quote:
quote:
Koffiehater.quote:
Doe mij maar chocolademelk en cup a soup.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tot 12:00 doe ik er een moord voor, na die tijd groene thee en chocomel
Hebben ze bij jouw werk goede cup a soup, of alleen die standaard smaakjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe mij maar chocolademelk en cup a soup.
Dat vind ik toch minder lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik kan ook een ristretto maken....
Oowkee dan een groooote bak koffiequote:
Ik kan alleen maar senseo zettenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik kan ook een ristretto maken....
Ik ook, maar heb een latte select, kan de sterkte aanpassen en kiezen voor latte macchiato of cappuccino. Gebeurt zelden trouwens want ik drink liever gewoon mijn koffie zwartquote:Op maandag 4 maart 2013 09:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar senseo zetten
Zwarte koffie blijft het lekkerstquote:Op maandag 4 maart 2013 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb een latte select, kan de sterkte aanpassen en kiezen voor latte macchiato of cappuccino. Gebeurt zelden trouwens want ik drink liever gewoon mijn koffie zwart
Ik geef je groot gelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zwarte koffie blijft het lekkerstMaar bij de senseo blijft het een slappe bak
Ditquote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk.
Ik vind het gewoon makkelijk. Ik ben de enige die het drinkt. En met een gewone pot zet ik altijd te veel
Dan kan ik het weg flikkeren en dat vind ik zonde
Hier dus ook; de grote KZA staat in de kelderkast voor verjaardagen enzo, de snelfiltermaling moet ik dan ook altijd speciaal halen voor dat soort dagenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het drinkt. En met een gewone pot zet ik altijd te veel
Dan kan ik het weg flikkeren en dat vind ik zonde
Mja goede koffie is gewoon prijzig.. lekker dat wel... maar goed daar stel je dan wel prioriteiten inquote:Op maandag 4 maart 2013 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit
en nespresso is te duurvoor mij dan
Alles is prijzig in deze wereldquote:Op maandag 4 maart 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja goede koffie is gewoon prijzig.. lekker dat wel... maar goed daar stel je dan wel prioriteiten in
Goed gaan verdienenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alles is prijzig in deze wereld![]()
Nah, vervolgens 20 jaar achter de geraniums als je mazzel hebtquote:Op maandag 4 maart 2013 09:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil gewoon al op mijn 50e met pensioen kunnen
Beetje golfen en reizen enzoquote:Op maandag 4 maart 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, vervolgens 20 jaar achter de geraniums als je mazzel hebt.
Dat hoeft heul niet... de papa en mama van een vriendinnetje zijn echt heul actiefquote:Op maandag 4 maart 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, vervolgens 20 jaar achter de geraniums als je mazzel hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |