SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
dat was ikquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat vroeg iemand mij laatst ookal. Groen.
John Deere groenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je moet wat meer met je gezicht doen, dat is best plain zo op de foto's.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JDquote:
Ik doelde op mezelf, niet op KT. Ik weet niet wat hij verwacht van een relatie, ik denk wel dat een ervaren vrouw sneller wil dan een niet ervaren vrouwquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef PeuRac het volgende:
Ach, ik wil wel eens weten wat hij echt heeft klaar gespeeld, gezien hoe hij een avond beschrijft waar ik bij was (en heel wat anders heb gezien), haal ik van alles was hij zegt, 80% af. Dan kom je bij de waarheid uit
In twente vraagt men of men brommers gaat kiekenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik eens jouw groene tractor bekijken?
In mijn ervaring, hoe ouder de vrouw, des te makkelijker/sneller willen ze in bed. Groeit exponentieel boven de 35quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde op mezelf, niet op KT. Ik weet niet wat hij verwacht van een relatie, ik denk wel dat een ervaren vrouw sneller wil dan een niet ervaren vrouw.
Niet alleen in Twentequote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In twente vraagt men of men brommers gaat kieken
Ja hoor, dat mag. Moet ik 'm even van zolder vissen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik eens jouw groene tractor bekijken?
Dat filmpje van de Zwarte Cross van jaren geledenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, die indruk heb ik ergens ook welquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn ervaring, hoe ouder de vrouw, des te makkelijker/sneller willen ze in bed. Groeit exponentieel boven de 35
Wat is daar zo gek aan?!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heeft ie een vislucht dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag. Moet ik 'm even van zolder vissen.
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat filmpje van de Zwarte Cross van jaren geleden
trouwens, in de Achterhoek ook, werkte serieus![]()
Zeker niet, kan het iedereen aanraden om een tijdje te proberen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die indruk heb ik ergens ook wel. Niks mis mee ansich.
En als je bij de ouders komt de vraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???
Ik had een kans alleen toen zat ik in een andere relatiequote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker niet, kan het iedereen aanraden om een tijdje te proberen.
Gezocht; boerin met traktor.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je bij de ouders komt de vraag.
Hoeveel bunder hebben ze bij jullie thuis
? Wat? Waarom hebben we het over mij?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde op mezelf, niet op KT. Ik weet niet wat hij verwacht van een relatie, ik denk wel dat een ervaren vrouw sneller wil dan een niet ervaren vrouw.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???
Nee, dat niet. Maar zit waarschijnlijk wel helemaal onder het stof.quote:
zondequote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had een kans alleen toen zat ik in een andere relatie.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezocht; boerin met traktor.
Kinderen een bezwaar.
Breda, of all places. Daar wonen die 2quote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zondeik ken in Utrecht en Breda een paar bars waar ze bij bosjes rondlopen.
Daar moet een stofborstel doorheenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar zit waarschijnlijk wel helemaal onder het stof.
Ja. Maar brommers kiek'n in Twente is heel normaal! Ik ging wel eens mee brommers kiek'nquote:
Liquid, alementatie barquote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Breda, of all places. Daar wonen die 2. Ze zijn nog steeds single overigens.
Gohquote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar brommers kiek'n in Twente is heel normaal! Ik ging wel eens mee brommers kiek'n
Mannen die een snelle brommer hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar brommers kiek'n in Twente is heel normaal! Ik ging wel eens mee brommers kiek'n
Ik ben niet bekend in Breda. De 1 is zeker wel leuk, de ander heb ik mijn twijfels over. Ik vind het ergens wel vreemd dat ze na 3 jaar nog steeds verstokt single zijn. Ze zijn allebei vrij sociaal, ondernemen activiteiten etcquote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liquid, alementatie barmaar wel leuke vrouwen meestal
Trustenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik mijn bed maar eens in. Welterusten
Ik heb niet gestudeerd schat....quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als student mag je overal binnentrashen ... LEER t!
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mannen die een snelle brommer hebben
Kymco? KTM jonge, of Phantom F12 met waterkoeling!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet mijn ubertoffe Kymco DJ Y50 zien?
Nou daar word ik pas geil vanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet mijn ubertoffe Kymco DJ Y50 zien?
Over het algemeen hadden ze geen brommer. Dat is het hele idee erachterquote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mannen die een snelle brommer hebben
Eckte bazen hebben gewoon langzame brommers die heel lang op 1 tank benzine meegaanquote:
Kom jij mee achterbanken kiek'n?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over het algemeen hadden ze geen brommer. Dat is het hele idee erachter
Soms is het een keuze, soms is er iets mis waar je pas later achter komt. Maar eeuh, je mag ze wel doorsturenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend in Breda. De 1 is zeker wel leuk, de ander heb ik mijn twijfels over. Ik vind het ergens wel vreemd dat ze na 3 jaar nog steeds verstokt single zijn. Ze zijn allebei vrij sociaal, ondernemen activiteiten etc.
Maar ik had een snelle remus uitlaat eronder liggen, 70cc erop.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Trusten
en niet mij stiekem weer uitnodigen voor coasterspel
Surequote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom jij mee achterbanken kiek'n?
Ik vond destijds die dragsters wel tof.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kymco? KTM jonge, of Phantom F12 met waterkoeling!
Bij die 2 heb ik wel het idee dat ze best een relatie zouden willen maar dat de eisen dusdanig hoog zijn dat niemand daar meer aan voldoetquote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms is het een keuze, soms is er iets mis waar je pas later achter komt. Maar eeuh, je mag ze wel doorsturen
Eckte bazen hebben een bloedlul en komen binnen een minuut klaar. Evolutionair praktisch.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben gewoon langzame brommers die heel lang op 1 tank benzine meegaan![]()
Jij bent af en toe wel in de randstad te vinden toch?quote:
Zelf nooit een gehad, maar hielp een vriend van me vaak, ding liep niet hard, maar trok wel tyfus snel op.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond destijds die dragsters wel tof.
*proest* gastquote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een bloedlul en komen binnen een minuut klaar. Evolutionair praktisch.
Zo hangt het niet in de weg en kun je meerdere vrouwen bezwangeren in kortere tijd.
Dude, waar heb jij t ineens over?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een bloedlul en komen binnen een minuut klaar. Evolutionair praktisch.
Zo hangt het niet in de weg en kun je meerdere vrouwen bezwangeren in kortere tijd.
Als Amersfoort onder randstad valt wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent af en toe wel in de randstad te vinden toch?
ohja, die heb je ook nog, die vergeten even dat er een houdsbaarheidsdatum zit op eisen kunnen stellenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij die 2 heb ik wel het idee dat ze best een relatie zouden willen maar dat de eisen dusdanig hoog zijn dat niemand daar meer aan voldoet.
Eisenpakketwijven noem ik die dikwijls.
Dan moet je vanaf daar nog een stukje verder naar het westen en zuidenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als Amersfoort onder randstad valt wel ja
Dat of zelf een pakket hebben waar menig man denkt; woooow.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, die heb je ook nog, die vergeten even dat er een houdsbaarheidsdatum zit op eisen kunnen stellen
En de aeroxjes enzo waren ook wel leuk spul.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelf nooit een gehad, maar hielp een vriend van me vaak, ding liep niet hard, maar trok wel tyfus snel op.
5000B.C. belde of je terug wilde komen. In deze tijd willen vrouwen dat je ze meerdere keren laat klaarkomen tijdens 2 tot 4u duren sex beuren.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom jij maar met je achterbank naar Amersfoortquote:Op zondag 3 maart 2013 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je vanaf daar nog een stukje verder naar het westen en zuiden![]()
Heb je foto's?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat of zelf een pakket hebben waar menig man denkt; woooow.
HEBBEN ZE NIET![]()
. Het zijn gewoon normale vrouwen, niks extra's te bieden behalve dan wel gezelligheid.
En voor en naspel, alles erop en eraanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5000B.C. belde of je terug wilde komen. In deze tijd willen vrouwen dat je ze meerdere keren laat klaarkomen tijdens 2 tot 4u duren sex beuren.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom jij maar met je achterbank naar Amersfoort![]()
Ik vond t wel geinig, maar vond t veel toffer dat ik vrijwel direct na mijn 18e een eigen auto had, toen die lui nog een paar jaar op scooters moesten rijdenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de aeroxjes enzo waren ook wel leuk spul.
En vond de honda NSR wel heel tof, maar beetje buiten mijn budget.
Mooie tijden
Ik had mijn auto al klaarstaan voor ik 18 was.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel geinig, maar vond t veel toffer dat ik vrijwel direct na mijn 18e een eigen auto had, toen die lui nog een paar jaar op scooters moesten rijden
Laat maar wetenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na 21 maart heb ik zat tijd![]()
Precies, dat ze niet meer kunnen lopen (en als t ff meezit, jij ook niet meer).quote:
Hm, ik kan ze wel een keer aan je laten zien. Ik vind ze niet bijster knap moet ik eerlijk zeggenquote:
Mn moeder is nog wel eens boos op mij, door mij is mn vader weer aan het sleutelen geslagen en ging die oldtimers verzamelenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had mijn auto al klaarstaan voor ik 18 was.
Een vader als automonteur heeft zo zijn voordelen he
Beetje jammer is dat altijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik kan ze wel een keer aan je laten zien. Ik vind ze niet bijster knap moet ik eerlijk zeggen. Ze zijn wel tof en ik kan er goed mee lullen alleen toen ik laatst voorstelde om te gaan bieren werd er niet op gereageerd
.
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik had een snelle remus uitlaat eronder liggen, 70cc erop.
Luchthoorn erin gebouwd en radio.
Nu begin je toch wel te soppen?
Dat je dit vraagt.. beetje jammer.quote:
Ik heb mijn auto's altijd verlaagd gehad enzo,quote:Op zondag 3 maart 2013 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn moeder is nog wel eens boos op mij, door mij is mn vader weer aan het sleutelen geslagen en ging die oldtimers verzamelen
Dan ben je vaak juist niet meer interessantquote:Op zondag 3 maart 2013 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wisten zeker niet dat ik weer beschikbaar was.
Owjawel, dat wist L wel.
Ja, voordat ik ineens als een creep overkomquote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je dit vraagt.. beetje jammer.
Ja, serieus dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |