wat is dit voor lotr shit?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
You Scored as Peregrin Took (Pippin)
Peregrin Took (Pippin)
90%
Aragorn
83%
Boromir
83%
Galadriel
80%
Samwise Gamgee
80%
Eowyn of Rohan
77%
Legolas
73%
Meriadoc Brandybuck (Merry)
73%
Frodo Baggins
70%
Saruman the White
67%
Gimli
67%
Arwen of Rivendell
63%
Gandalf the Grey
50%
Gollum
50%
Nee sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook vaders die doen alsof ze Jim zijn van according to jim?
quote:
quote:
Nopequote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook vaders die doen alsof ze Jim zijn van according to jim?
quote:
Ja mn hart kan dat niet handelenquote:
Klopt hij voor mij?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja mn hart kan dat niet handelen
bazenvideoquote:
lekker nummer ookquote:
quote:
Dit. Heb ze op de Zwarte Cross gezien, wat een heldenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik luisterde dat nummer 2 jaar geleden zoo vaak
Eerder vandaag was ik beaus dus toen wilde ik niet eten. Net heeft spouwer nog wok voor me gehaald mehequote:
Kon bon chicken met nasi en mini loempia'squote:
ik ken t door mn broertje een jaar geleden ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik luisterde dat nummer 2 jaar geleden zoo vaak
Klinkt niet verkeerd thoughquote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerder vandaag was ik beaus dus toen wilde ik niet eten. Net heeft spouwer nog wok voor me gehaald mehe
[..]
Kon bon chicken met nasi en mini loempia's![]()
Bij die ene in de stad?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerder vandaag was ik beaus dus toen wilde ik niet eten. Net heeft spouwer nog wok voor me gehaald mehe
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaWaar jij de helft van de groenters niet van opat
Ja, moest je dat nou weer hardop zeggenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaWaar jij de helft van de groenters niet van opat
Sorry dientjequote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, moest je dat nou weer hardop zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry dientjeVoor sorry is het te laat enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je het me ooit vergeven? Dikke knuffel van cosmoquote:
Ninja edit..quote:Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je het me ooit vergeten? Dikke knuffel van cosmo
SPOILER: alleen voor coole mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILER: alleen voor coole mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
is dat jou tattoo?SPOILER: alleen voor coole mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ETEquote:Op zondag 3 maart 2013 22:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ete ete ete ete ete ete ete ete ete
[ afbeelding ]
SPOILER: alleen voor coole mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er zit iets tussen je tenen enzo en het nagellak van je middelste teen is eraf
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er zit iets tussen je tenen enzo en het nagellak van je middelste teen is eraf
Ik ook maar had geen zin om de deur nog uit te gaan dus heb net cookie crisp gegeten.quote:
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo chill als de ochtend zon in hawaii dan?
Waarom nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik heb vanaf kerst tot mei vakantie geen vakantie![]()
![]()
Wattan? 2 weken vrijquote:
Ik heb wel veel vrij ja. Met kerst 2 weken, in april 2 weken en in de zomer 6 weken. Maar als ik werk maak ik lange dagen en heb ik weinig tijd voor mezelf eigen. Een sociaal leven doordeweeks is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wattan? 2 weken vrij
Ik heb dit jaar 2013 nog maar 1 vrij weekend gehad
En me laatste vakantie was in augustus
iets minder fokken misschien ?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel veel vrij ja. Met kerst 2 weken, in april 2 weken en in de zomer 6 weken. Maar als ik werk maak ik lange dagen en heb ik weinig tijd voor mezelf eigen. Een sociaal leven doordeweeks is bijna onmogelijk.
ik heb de oven aangezetquote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook maar had geen zin om de deur nog uit te gaan dus heb net cookie crisp gegeten.
Sociaal leven is ook niet echt rustgevendquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel veel vrij ja. Met kerst 2 weken, in april 2 weken en in de zomer 6 weken. Maar als ik werk maak ik lange dagen en heb ik weinig tijd voor mezelf eigen. Een sociaal leven doordeweeks is bijna onmogelijk.
Dat doe ik vaak wat tussendoor in 's avonds is dat misschien 2 uurtjes. Maar ik ben meestal niet voor 8 uur thuisquote:
oke okequote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak wat tussendoor in 's avonds is dat misschien 2 uurtjes. Maar ik ben meestal niet voor 8 uur thuis
Nee maar het zou best leuk zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sociaal leven is ook niet echt rustgevend
Ach, ik ben vandaag gewoon lui en heb niets wat ik wil om in de oven te gooienquote:
Goed punt. Daar ken ik er niet veel vanquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Zolang er maar bier isquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik ben vandaag gewoon lui en heb niets wat ik wil om in de oven te gooien
http://www.omroepbrabant.(...)+groot+probleem.aspxquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Weten jullie een nieuwsbericht of een filmpje wat te maken heeft met discriminatie, culturen en allochtonen?
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)2013/2013-008-pb.htmquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Weten jullie een nieuwsbericht of een filmpje wat te maken heeft met discriminatie, culturen en allochtonen?
Google maar eens op geert wildersquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
niet echt wat ik zoekquote:
moet wat recentelijk zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Google maar eens op geert wilders
het kan veel ergerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
Bleh moet ik straks weer gaan slapen met het idee dat ik morgen naar school moet, en moet leren.
Zo is het levenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
Bleh moet ik straks weer gaan slapen met het idee dat ik morgen naar school moet, en moet leren.
quote:
Lijkt meer op een hotdogquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zij heeft 3 kilo kippenvleugels opgegeten
We zeuren allemaal wel eensquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik mag niet zeuren ik heb een geweldige dag achter de rug
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
Het is pas awkward als een meisje je vraagt om met d'r te poepen, jij haar uitscheldt voor gestoord smerig kutwijf, om vervolgens te bedenken dat ze vlaams is.
hoiquote:
Ja hoor, met jou?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef bjanaan het volgende:
Wat een warm welkom hier alles goed met jullie folks?
Doordrinkenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef bjanaan het volgende:
Ja moe en brak vanmiddag wedstrijd gespeeld en heb al sinds vrijdagnacht een droge strot van het bier drinken!
krabs?quote:
quote:
Het wachtwoord was opeens veranderd (?)quote:
Haha, wij weten toch wel wie je bentquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het wachtwoord was opeens veranderd (?)
Maar dit account vind ik leuker denk ik
Ik ook want ik ken je niet als die anderquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het wachtwoord was opeens veranderd (?)
Maar dit account vind ik leuker denk ik
Wie ben ik?quote:
neequote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wie ben ik?
Laat maar, ik snap het al
Je bedoelt dat ik als met dat andere account post, jullie nog steeds weten dat ik het ben
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wie ben ik?
Laat maar, ik snap het al
Je bedoelt dat ik als met dat andere account post, jullie nog steeds weten dat ik het ben
quote:
IT COULD HAPPEN TO ANYONE OF USquote:
Ik ken het liedjequote:Op zondag 3 maart 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IT COULD HAPPEN TO ANYONE OF US
ANYONE YOU THINK OF
ANYONE CAN FALL
ANYONE CAN HURT SOMEONE THEY LOVE, HEARTS WILL BREAK, CAUSE I MADE A STUPID MISTAKE!
Hoezo? Zo'n grote hit was het toch niet?quote:
Neuhquote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Zo'n grote hit was het toch niet?
Jaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
Wel raar om niet te weten hoe het is om een broertje te hebben maar wel een zusje
ik weet het van geen van beidenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
Wel raar om niet te weten hoe het is om een broertje te hebben maar wel een zusje
Oh je mag mijn zusje wel hebben hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het van geen van beiden
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het van geen van beiden
En mijn broertjequote:Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh je mag mijn zusje wel hebben hoor
+1quote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
soberso snowing
(let op: vrolijke emo)
Ik zou mijn broertje echt niet kwijt willen hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb ook nog een broertje in de aanbieding!
och wat lief ik pak effe een zakdoekquote:Op zondag 3 maart 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou mijn broertje echt niet kwijt willen hoor.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb ook nog een broertje in de aanbieding!
no thanksquote:Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh je mag mijn zusje wel hebben hoor
waarom fap je op het idee dat hij zijn broertje niet kwijt wil?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
och wat lief ik pak effe een zakdoek
ik ben bang voor geestenquote:
vind ik megageilquote:Op zondag 3 maart 2013 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom fap je op het idee dat hij zijn broertje niet kwijt wil?
Ja hoorquote:
Jij hoeft zeker niet zoveel te doen morgenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hooriedereen is al weg want school
maar was heel gezellig
quote:
quote:
hai allemaalquote:
sexysof!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
hai allemaalfijn weekend gehad en zin in een nieuwe week?
![]()
Nee en neequote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja vandaag keileuke dag gehad yeahquote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
13.15-17quote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hoeft zeker niet zoveel te doen morgen
Mooi!
Dat is nog geen eens 4 uur, niet zeuren jijquote:
Jazeker, nee verheug me weer op weekendquote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Dat stelt inderdaad niets voorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is nog geen eens 4 uur, niet zeuren jij
yippiee, over een weekje nog maarquote:Op maandag 4 maart 2013 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jazeker, nee verheug me weer op weekend
ruigerockquote:
hoezo nietquote:
Mooi zoquote:
Ik zeur ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is nog geen eens 4 uur, niet zeuren jij
Mag je morgen meteen weer bij die vorige stageplek beginnen?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jazeker, nee verheug me weer op weekend
Wat doet het precies?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.geekbuying.com(...)---Black-313213.html
Zal ik dit kopen of niet?
Moeilijk
Niets gedaan (eigen schuld, ik weet het) en ik heb gewoon geen zin meer om hier te zijnquote:
ja dat is wel chillquote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag je morgen meteen weer bij die vorige stageplek beginnen?
En die vijf dagen gaan vast wel snel
quote:
Kom hier heen danquote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets gedaan (eigen schuld, ik weet het) en ik heb gewoon geen zin meer om hier te zijn
Oh nicequote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is wel chill
Ja ik hoop het
leuk hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
verjaardag vriendins vriendin en met mn vriendin de dag doorgebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |