wat is dit voor lotr shit?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
You Scored as Peregrin Took (Pippin)
Peregrin Took (Pippin)
90%
Aragorn
83%
Boromir
83%
Galadriel
80%
Samwise Gamgee
80%
Eowyn of Rohan
77%
Legolas
73%
Meriadoc Brandybuck (Merry)
73%
Frodo Baggins
70%
Saruman the White
67%
Gimli
67%
Arwen of Rivendell
63%
Gandalf the Grey
50%
Gollum
50%
Nee sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook vaders die doen alsof ze Jim zijn van according to jim?
quote:
quote:
Nopequote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook vaders die doen alsof ze Jim zijn van according to jim?
quote:
Ja mn hart kan dat niet handelenquote:
Klopt hij voor mij?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja mn hart kan dat niet handelen
bazenvideoquote:
lekker nummer ookquote:
quote:
Dit. Heb ze op de Zwarte Cross gezien, wat een heldenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik luisterde dat nummer 2 jaar geleden zoo vaak
Eerder vandaag was ik beaus dus toen wilde ik niet eten. Net heeft spouwer nog wok voor me gehaald mehequote:
Kon bon chicken met nasi en mini loempia'squote:
ik ken t door mn broertje een jaar geleden ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik luisterde dat nummer 2 jaar geleden zoo vaak
Klinkt niet verkeerd thoughquote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerder vandaag was ik beaus dus toen wilde ik niet eten. Net heeft spouwer nog wok voor me gehaald mehe
[..]
Kon bon chicken met nasi en mini loempia's![]()
Bij die ene in de stad?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerder vandaag was ik beaus dus toen wilde ik niet eten. Net heeft spouwer nog wok voor me gehaald mehe
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaWaar jij de helft van de groenters niet van opat
Ja, moest je dat nou weer hardop zeggenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaWaar jij de helft van de groenters niet van opat
Sorry dientjequote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, moest je dat nou weer hardop zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry dientjeVoor sorry is het te laat enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |