Ik ook maar had geen zin om de deur nog uit te gaan dus heb net cookie crisp gegeten.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILER: alleen voor coole mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo chill als de ochtend zon in hawaii dan?
Waarom nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik heb vanaf kerst tot mei vakantie geen vakantie![]()
![]()
Wattan? 2 weken vrijquote:
Ik heb wel veel vrij ja. Met kerst 2 weken, in april 2 weken en in de zomer 6 weken. Maar als ik werk maak ik lange dagen en heb ik weinig tijd voor mezelf eigen. Een sociaal leven doordeweeks is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wattan? 2 weken vrij
Ik heb dit jaar 2013 nog maar 1 vrij weekend gehad
En me laatste vakantie was in augustus
iets minder fokken misschien ?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel veel vrij ja. Met kerst 2 weken, in april 2 weken en in de zomer 6 weken. Maar als ik werk maak ik lange dagen en heb ik weinig tijd voor mezelf eigen. Een sociaal leven doordeweeks is bijna onmogelijk.
ik heb de oven aangezetquote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook maar had geen zin om de deur nog uit te gaan dus heb net cookie crisp gegeten.
Sociaal leven is ook niet echt rustgevendquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel veel vrij ja. Met kerst 2 weken, in april 2 weken en in de zomer 6 weken. Maar als ik werk maak ik lange dagen en heb ik weinig tijd voor mezelf eigen. Een sociaal leven doordeweeks is bijna onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |