oke okequote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak wat tussendoor in 's avonds is dat misschien 2 uurtjes. Maar ik ben meestal niet voor 8 uur thuis
Nee maar het zou best leuk zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sociaal leven is ook niet echt rustgevend
Ach, ik ben vandaag gewoon lui en heb niets wat ik wil om in de oven te gooienquote:
Goed punt. Daar ken ik er niet veel vanquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Zolang er maar bier isquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik ben vandaag gewoon lui en heb niets wat ik wil om in de oven te gooien
http://www.omroepbrabant.(...)+groot+probleem.aspxquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Weten jullie een nieuwsbericht of een filmpje wat te maken heeft met discriminatie, culturen en allochtonen?
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)2013/2013-008-pb.htmquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Weten jullie een nieuwsbericht of een filmpje wat te maken heeft met discriminatie, culturen en allochtonen?
Google maar eens op geert wildersquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
niet echt wat ik zoekquote:
moet wat recentelijk zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Google maar eens op geert wilders
het kan veel ergerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
Bleh moet ik straks weer gaan slapen met het idee dat ik morgen naar school moet, en moet leren.
Zo is het levenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
Bleh moet ik straks weer gaan slapen met het idee dat ik morgen naar school moet, en moet leren.
quote:
Lijkt meer op een hotdogquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zij heeft 3 kilo kippenvleugels opgegeten
We zeuren allemaal wel eensquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik mag niet zeuren ik heb een geweldige dag achter de rug
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
Het is pas awkward als een meisje je vraagt om met d'r te poepen, jij haar uitscheldt voor gestoord smerig kutwijf, om vervolgens te bedenken dat ze vlaams is.
hoiquote:
Ja hoor, met jou?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef bjanaan het volgende:
Wat een warm welkom hier alles goed met jullie folks?
Doordrinkenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef bjanaan het volgende:
Ja moe en brak vanmiddag wedstrijd gespeeld en heb al sinds vrijdagnacht een droge strot van het bier drinken!
krabs?quote:
quote:
Het wachtwoord was opeens veranderd (?)quote:
Haha, wij weten toch wel wie je bentquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het wachtwoord was opeens veranderd (?)
Maar dit account vind ik leuker denk ik
Ik ook want ik ken je niet als die anderquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het wachtwoord was opeens veranderd (?)
Maar dit account vind ik leuker denk ik
Wie ben ik?quote:
neequote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wie ben ik?
Laat maar, ik snap het al
Je bedoelt dat ik als met dat andere account post, jullie nog steeds weten dat ik het ben
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wie ben ik?
Laat maar, ik snap het al
Je bedoelt dat ik als met dat andere account post, jullie nog steeds weten dat ik het ben
quote:
IT COULD HAPPEN TO ANYONE OF USquote:
Ik ken het liedjequote:Op zondag 3 maart 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IT COULD HAPPEN TO ANYONE OF US
ANYONE YOU THINK OF
ANYONE CAN FALL
ANYONE CAN HURT SOMEONE THEY LOVE, HEARTS WILL BREAK, CAUSE I MADE A STUPID MISTAKE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |