ja .. hier staan ze met automatische geweren te bewakenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:55 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik ben nog nooit één rollerbank tegengekomen, de politie heeft hier wel andere dingen te doen denk ik.
Nee, alles zit 100 procent zeker goed. Maar het probleem is nog gewoon hetzelfde als toen ik hem hier kreeg. Na al die vele dingen die ik al heb gedaan en gecontroleerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:05 schreef Life2.0 het volgende:
je had je carb uit elkaar gehaald, iets vergeten?
Op de terugweg viel hij steeds uit maar ook weer met warme motor aan te krijgen, dat is toch geen kenmerk van een afstellingsprobleem?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:10 schreef -niemand- het volgende:
Dan moet het wel een afstellingsprobleem zijn.
Succes dan maar.
Waar baseer je dat precies op?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat ook nog kan is dat je bobine kapot aan het gaan is.
Lees jij de berichten wel? In twee berichten boven die van jou geef ik aan hem gestart te hebben en ondertussen de luchttoevoer afgesteld te hebben waardoor hij niet zoveel toeren meer maakte.quote:
Nee, het is gewoon bullshit. Twee linker handen is onzin, ik heb op dit moment vrijwel alles gecontroleerd, zie de hele lijst maar eerder in het topic. Jij komt verder ook niet meer met dingen die gecontroleerd kunnen worden, blijkbaar weet jij dan ook geen oplossing? Ik waardeer je hulp maar je gedrag komt vreselijk arrogant over.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
Nee ik ga jouw berichten gewoon nooit meer lezen en geef je geen advies meer, laat er maar iemand naar kijken zonder twee linker handen
Kom anders eens met een duidelijk bericht wat het volgens jou kan zijn en onderbouw het zodat ik het na kan kijken.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
Nee ik ga jouw berichten gewoon nooit meer lezen en geef je geen advies meer, laat er maar iemand naar kijken zonder twee linker handen
Ben ik met je eens hoor, de afstelling lijkt mij ook niet helemaal goed te staan. De set-up is tevens ook niet origineel dus de jongen heeft zeker zelf lopen beunen hieraan. Ervan uitgaande dat de jongen wel een goede sproeimaat erop heeft gezet, is het slechts een kwestie van afstellen met de twee schroeven? De luchtschroef lijkt mij nu goed te staan in ieder geval, hij loopt een stuk zachter stationair. Staat nu een kwart van dicht af.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef -niemand- het volgende:
Ik ga nog een keer reageren op je vraag.
Je geeft al aan dat hij al beter loopt na wat draaien aan de luchtschroef.
Aangezien dat resultaat opleverde moet het dus wel aan de afstelling liggen.
Waarschijnlijk heefd de vorige eigenaar flink liggen beunen aan de afstelling.
Ik zeg nogmaals dat hij afgesteld moet worden. Als je dit niet wil geloven zoek je het zelf maar uit.
Gaat wel een hoop opgefokte brom- en snorfietsen schelen maar wel diep triest als ze het door gaan voeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
Apk voor bromfietsen komt weer boven drijven...
haalt wel t schroot van de weg maar dan ook een KENTEKEN + Verzekeringsplicht voor elektrische fietsen enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Gaat wel een hoop opgefokte brom- en snorfietsen schelen maar wel diep triest als ze het door gaan voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |