nja zn TOP haalttie welquote:Op maandag 18 maart 2013 18:36 schreef -niemand- het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat het door de bougies komt, kan wel. maar ik gok eerder op een verkeerde afstelling door de andere uitlaat.
Dan is het tijd voor een nieuwe cylinderquote:Op maandag 18 maart 2013 18:48 schreef leeell het volgende:
Ja todat je hem structureel te arm laat lopen en je je cilinder aan gort laat lopen![]()
![]()
zit er geen elektr start op?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:08 schreef Blester het volgende:
Zojuist ook twee pakkingen zelf gemaakt van redelijk dik papier/karton. Eentje tussen het membraan en het blok en een tussen membraan en spuitstuk. Echter start hij nog steeds helemaal niet meer.
Ik weet het echt niet meer hoor, ik heb gewoon alles nagekeken en starten doet hij nog steeds niet. Straks ging hij heel even aan maar omdat ik de gasveer nog niet goed had zitten gaf hij meteen vol gas waardoor hij uitviel. hoe kan het dan dat hij héél soms start en nu kan ik een halfuur op de kick staan trappen en doet hij nog steeds niets?
Nee, elek start zit er wel op maar doet het niet. Geeft een klikje ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zit er geen elektr start op?( en tja als je accu leeg is neem je of gewoon een dikke auto accu
of een voeding van bv een PC om 12V te leveren voor je startmotor.. is heel wat makkelijker dan de hele tijd op de kick stampen
)
spuit es startvloeistof ofzo in de luchtinlaat?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, elek start zit er wel op maar doet het niet. Geeft een klikje ofzo.
Maar dat doet er verder ook niet toe, met kick zou hij gewoon moeten starten, zeker na +- 10 minuten krachtig kicken. Volgens mij heb ik alles nagekeken behalve het motorblok zelf... Maar hij komt gewoon heel dicht bij het starten maar hij start niet door. Ik weet het in ieder geval echt niet meer
eerste 2 dingen die je controleert.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, elek start zit er wel op maar doet het niet. Geeft een klikje ofzo.
Maar dat doet er verder ook niet toe, met kick zou hij gewoon moeten starten, zeker na +- 10 minuten krachtig kicken. Volgens mij heb ik alles nagekeken behalve het motorblok zelf... Maar hij komt gewoon heel dicht bij het starten maar hij start niet door. Ik weet het in ieder geval echt niet meer
Die heb ik dus weer niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
spuit es startvloeistof ofzo in de luchtinlaat?
Bougie heeft gewoon een vonk, de dop is verder prima, bobine heeft de vorige eigenaar een week voor ik hem kocht vervangen. Bougie is wel vochtig soms.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
eerste 2 dingen die je controleert.
1. is de bougie nat
2. heeft de bougie vonk.
als de bougie nat is krijg je in ieder geval benzine in de cilinder, als die niet nat is moet je het probleem in je carburateur gaan zoeken.
als je geen vonk hebt andere bougie/bougiedop/kabel/bobine proberen.
succes
mja dan zou je de ultieme begrenzer moeten ontwikkelenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef Life2.0 het volgende:
Jammer, anders had ik de circuitfiets misschien eens een rondje door de polder getrokken maar als ik hem dan meteen weer ik kan leveren
blijft leuk dat kleine spul
2 weken terug met het mooie weer meteen weer raakquote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef Life2.0 het volgende:
doen ze eigenlijk nog brommercontroles tegenwoordig?
ben ze nog niet weer tegen gekomenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:08 schreef -niemand- het volgende:
[..]
2 weken terug met het mooie weer meteen weer raak![]()
vieze struikrovers.
nu loopt ie zeker te hard?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ben ze nog niet weer tegen gekomennou mag t weer nu t ding niet lawaai maakt voor 30
ja dat werkt altijd ja, vertel ik vrienden ook altijd, als je ze staande houden gewoon zeggen okay bedankt ja, prima, fijna dag nog en dan rijdenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:51 schreef leeell het volgende:
Ik heb er lak aan
3 rollerbanken voorbij gereden op mn oldtimer
Stak mn hand even op en stak mn duim omhoog en de agent deed dat ook en reed gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |