Rollerbank ben je kentekenbewijs kwijt volgens mij, moet je hem zachter lopen en laten keuren bij RDW. Bij staandehouding langs de weg krijg je alleen een boete voor snelheidsoverschijding.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef spekbek het volgende:
[..]
okeoke, en stel hij loopt 80 en ik kom een rollenbank tegen, wat ben ik dan kwijt?
Zoals? Waar dient dat gele slangetje eigenlijk voor wat ik zie het nergens terug en snap het doel er ook niet van.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:40 schreef leeell het volgende:
vervang dat gele slangetje eens voor iets wat wel doorloopt
een nieuw stukje benzineslang.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:42 schreef Blester het volgende:
[..]
Zoals? Waar dient dat gele slangetje eigenlijk voor wat ik zie het nergens terug en snap het doel er ook niet van.
Nouja, het is zo'n klein stukje van elkaar af dat doorstroom eigenlijk onmogelijk is, al zou ik er een nieuwe kabel voor maken.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef leeell het volgende:
[..]
een nieuw stukje benzineslang.
ik ben niet bekend met PHVA carbs dus ik weet t niet, vacuum wellicht
Ok. Maar valse lucht is dus misschien een mogelijkheid door de ontbrekende pakking onder het membraan? Of zijn mijn bevindingen geen verschijnselen van valse lucht?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:49 schreef leeell het volgende:
ja met vacuum-carb wel dacht ik, kicken maakt tevens niks uit voor de benzinestroom tot de carb
zonder pakking monteren is vragen om moeilijkheden en nee dan loopt hij ook nietquote:Op zondag 17 maart 2013 18:51 schreef Blester het volgende:
[..]
Ok. Maar valse lucht is dus misschien een mogelijkheid door de ontbrekende pakking onder het membraan? Of zijn mijn bevindingen geen verschijnselen van valse lucht?
Hmmm, zou dat verklaren dat hij na heel lang kicken heel even aanging en meteen weer uitviel?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:52 schreef leeell het volgende:
[..]
zonder pakking monteren is vragen om moeilijkheden en nee dan loopt hij ook niet
Ja, ik start bij deze altijd met gas in ja. Zou ik het kunnen testen door met geen gas te starten?quote:
Mijn Zip SP reed ook 80, ik werd aangehouden toen ik circa 64 reed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef spekbek het volgende:
[..]
okeoke, en stel hij loopt 80 en ik kom een rollenbank tegen, wat ben ik dan kwijt?
Niet in Nederland, hier moet je 18 zijn en dan kan je het A1 rijbewijs pas behalen. (125cc)quote:Op maandag 18 maart 2013 15:30 schreef Life2.0 het volgende:
en vanaf je 17 mag je gewoon 125cc rijden
Geen idee of daar überhaupt een pakking tussen hoort. De simpele carburateurtjes voor Vespa brommers waar ik ervaring mee heb, hebben in ieder geval geen pakkingen. Mocht je geen pakking kunnen vinden dan zou je eventueel nog kunnen proberen om er zelf een te maken. Maar ik betwijfel of je hiermee je oorspronkelijke probleem oplost. Ik denk dat dat ergens anders ligt, want zoveel valse lucht zuigt 'ie nou ook weer niet aan zonder pakking, als het goed vast zit. Het is niet alsof er hele hoge druk op staat.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef Blester het volgende:
Gasveertje bleek ook niet meer zo lekker te gaan, gashendel bleef steeds op voluit staan waardoor hij meteen afsloeg toen hij straks weer een kaar startte, deze in ieder geval ingesmeerd en nu voel je ook weer tegendruk bij de gashendel.
Straks na heel lang kicken startte hij opeens wel, maar omdat het gas nog niet helemaal lekker liep maakte hij volle toeren en viel weer uit. Daarna startte hij weer niet.
In de buurt 3 winkels afgegaan voor een minarelli horizontaal membraan pakking maar nee hoorKan dit echt een oorzaak zijn voor het startprobleem? Want het lijkt me gewoon heel sterk. Ik heb het spuitstuk vandaag nog een keer extra flink aangedraaid.
Wat me wel opviel, het kan toeval zijn verder, maar toen ik het spuitstuk nog een keer extra flink aangedraaid heb startte hij opeens 1x wel. Viel weer uit en startte daarna niet meer. Ga wel na dat ik daarvoor al héél vaak heb gekickt dus of het toeval is...
meer dat ik nu weer lekker kan rond scheuren zonder dat ik bang hoef te zijn voor Oom ( of tante ) Agentquote:
lijkt me sterk dat het door de bougies komt, kan wel. maar ik gok eerder op een verkeerde afstelling door de andere uitlaat.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
meer dat ik nu weer lekker kan rond scheuren zonder dat ik bang hoef te zijn voor Oom ( of tante ) Agent
en dit was de goedkoopste die ik kon vinden voor onder die kut scoot van me![]()
Owja meteen even een vraag
naast een nieuwe knalpot heb ik ook de vonkjes vervangen..
alleen nu trekt t ding niet zo hard meer op?
en komt dit nou door de andere uitlaat of omdat mn vervangende bougie een BP5 is ipv een BP6 die er in hoort?
ik heb nog nergens iets bijgestelt.. want dan moet de hele zwik toch weer uit elkaar voor een grondige reinigingen ik het verneuk omdat t aan de bougie ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |