Marinerenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:51 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb hier hamlappen, hoe maak ik die het lekkerst? ik wil ze gewoon braden, verder geen poespas, maar heb liever geen taaie lap vlees
Dat wil ik ook altijd, maar Isegrim roept dan dat ze daar geen zin in heeft, en vervolgens ligt alles jaren in de vriezer.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah zo, nee, ik reduceer ze en vries het in in ijsklontzakjes, en maak daar dan sauzen mee. Maak eigenlijk vrijwel dagelijk saus of jus met de diepvriesfonds.
Tja, ik heb geen discussies in de keuken.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat wil ik ook altijd, maar Isegrim roept dan dat ze daar geen zin in heeft, en vervolgens ligt alles jaren in de vriezer.
Tips?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen discussies in de keuken.
Ik heb altijd het laatste woord....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik doe gewoon wat me gezegd wordt, het recept voor een lang en gelukkig huwelijk.quote:
Zo denkt mijn vriend er ook overquote:Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat me gezegd wordt, het recept voor een lang en gelukkig huwelijk.
Nog 2 weken en we zijn 15 jaar samen
Niet met afwasmiddel afwassen en hem goed inbranden.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef simmu het volgende:
ja, vraagje
ik heb een gietijzeren wadjang aangeschaft, deze ingebrand en nu kan ik dus fijn wokken. lukt prima, bij start wokken koekt het een tikkie aan nog, maar na 2 x al een stuk minder. nu de vraag: wordt dat beetje aanbakken nog minder? ik heb nu nl geen pan meer om mijn aardappeltjes in te bakken, dus het zou wel fijn zijn wanneer ik dat ook in de fijne gietijzeren wadjang kan doen
Ik bak mijn aardappels in mijn gietijzeren koekenpannen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:29 schreef simmu het volgende:
eerst inbranden, erna alleen heet water en borstel --> tsjek!
maar het wordt dus wel dusdanig goed dat ik er aardappeltjes in kan bakken?
Geen idee, was er niet bij.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:40 schreef simmu het volgende:
hmz. ik had het al eens geprobeerd in zo'n zwarte gietijzeren braadpan, maar dat wilde niet. wat gaat er dan verkeerd? vuur te laag? te hoog? wel voorkoken, niet voorkoken?
bah. ik wil aardappeltjes uit mijn wadjang
Dat kan, zuren kunnen dat doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn pas ingebrande pan is na iedere curry die ik daar in maak iets minder ingebrand. Ligt dat aan een van de ingredienten? Gember of ui ofzo? Hij spiegelt onderhand weer
nee. altijd langzaam ontdooien. toch, piet?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef habitue het volgende:
Piet ik heb net diepvries zalm gekocht. Wil het zo gaan maken, kan ik het ook in de magnetron laten ontdooien?
Nicequote:Op maandag 11 maart 2013 17:49 schreef Isegrim het volgende:
Dat werkt snel, doe ik ook altijd.Als je vis in de magnetron ontdooit, gaart het denk ik, dat is zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |