Oké Loekquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef tammepiet het volgende:
feyenoord en Ajax saampjes twisten rond de schaal. Geil.
Deze post.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet. Alleen is het jammer dat de schoten van hem er niet in vliegen. Dat is deels pech.
Ik heb wel het idee dat veel mensen automatisch anti-Immers zijn, ook al speelt hij al weken prima. Als hij op de rand van de 16 op doel schiet en hij schiet op de paal is het weer gezucht en geklaag, maar als Clasie de bal hoog over schiet is het jammer en de volgende keer beter.
De OP mag inderdaad weleens ge-update worden. De uitslagen lopen 10 wedstrijden achter.quote:
Lijkt me toch fijn om zo'n speler in je team te hebben. Hij klaagt nooit en hoor verhalen dat hij elke training alles geeft.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Cara het volgende:
ik moest wel lachen bij die snoeiharde pegel net naast van immers, die heeft echt gewoon de kwaliteit om alles net naast of net over te peunen, alsof ie het expres doet
Dat wel. Hij stopt nooit met rennen. Alleen is hij dan door de adrenaline compleet motorisch gestoord voor 't doel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijkt me toch fijn om zo'n speler in je team te hebben. Hij klaagt nooit en hoor verhalen dat hij elke training alles geeft.
Wanneer dan? Heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet.
Wat doet hij de hele wedstrijd dan? Het is niet zo dat hij altijd balverlies lijdt of dat de aanval bij hem altijd afgebroken wordt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wanneer dan? Heb ze nog niet gezien.
Immers komt zwaar te kort voor Feyenoord. Hij speelt niet slecht ofzo, maar hij voegt ook totaal niets toe.
Voegt niets toe. Vilhena zou het op zijn positie veel beter doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat doet hij de hele wedstrijd dan? Het is niet zo dat hij altijd balverlies lijdt of dat de aanval bij hem altijd afgebroken wordt.
Dit dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet. Alleen is het jammer dat de schoten van hem er niet in vliegen. Dat is deels pech.
Ik heb wel het idee dat veel mensen automatisch anti-Immers zijn, ook al speelt hij al weken prima. Als hij op de rand van de 16 op doel schiet en hij schiet op de paal is het weer gezucht en geklaag, maar als Clasie de bal hoog over schiet is het jammer en de volgende keer beter.
Blame Happel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De OP mag inderdaad weleens ge-update worden. De uitslagen lopen 10 wedstrijden achter.
Je zou 'm haast van matchfixing gaan verdenkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Cara het volgende:
ik moest wel lachen bij die snoeiharde pegel net naast van immers, die heeft echt gewoon de kwaliteit om alles net naast of net over te peunen, alsof ie het expres doet
Ik ga met jou mee in de Immers discussie. Hij voegt jackshit toe.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Voegt niets toe. Vilhena zou het op zijn positie veel beter doen.
Dat die niets toevoegt is nonsens. Dat die meer moet scoren natuurlijk is dat waar en ook dat hij in de combinatie soms te kort komt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga met jou mee in de Immers discussie. Hij voegt jackshit toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |