PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
wacht tot 7 maart dan komen er nieuwe bonussen bij unibet. Ik was net te vroegquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet ook maar eens beginnen met gokken, ken eigenlijk maar 2 sites... Unibet en Bwin. Zijn er mensen hier met een voorkeur?
Gokkenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet ook maar eens beginnen met gokken, ken eigenlijk maar 2 sites... Unibet en Bwin. Zijn er mensen hier met een voorkeur?
Kom via mij op een van de 2, krijgen we beide een bonusquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Kopie paspoort/ID opsturen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoe controleert Unibet of je 18 bent of niet?
Wat voor bonus?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wacht tot 7 maart dan komen er nieuwe bonussen bij unibet. Ik was net te vroeg
Toen ik aan het bieden was op IF Balo een tijdje terug had ik er ook heel veel. Teringleijersquote:Op zondag 3 maart 2013 15:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Tsjongejonge, de ene na de andere bidbumper bij Robben![]()
Dat kan niet want Van Rhijn is een RB.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Cara het volgende:
is IF vermeer de beste eredivisie keeper? ik zoek ook nog iemand rechts van Viergever, links van v. Rhijn
Dat kan toch prima wat hij zegt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan niet want Van Rhijn is een RB.
Tyton denk ik. Kalas als CBquote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Cara het volgende:
is IF vermeer de beste eredivisie keeper? ik zoek ook nog iemand rechts van Viergever, links van v. Rhijn
Oh las verkeerd. Dacht dat hij het nog steeds over een keeper had.quote:
tnx. bijna klaar. een beetje voordelige SIF mertens voor naast SIF bony en dan heb ik IF de Jong, IF Strootman, IF Janssen erachter. Jammer dat er geen verdedigende IF's zijnquote:
Dat is gewoon een prima verdedigend middenveld hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 15:18 schreef Cara het volgende:
[..]
tnx. bijna klaar. een beetje voordelige SIF mertens voor naast SIF bony en dan heb ik IF de Jong, IF Strootman, IF Janssen erachter. Jammer dat er geen verdedigende IF's zijn
Ik heb een zelfde team gehad verwacht er maar niet te veel van zeker in seasons niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:18 schreef Cara het volgende:
[..]
tnx. bijna klaar. een beetje voordelige SIF mertens voor naast SIF bony en dan heb ik IF de Jong, IF Strootman, IF Janssen erachter. Jammer dat er geen verdedigende IF's zijn
ik kan ze wel aanquote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een zelfde team gehad verwacht er maar niet te veel van zeker in seasons niet.
mooi. vooralsnog tevredenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat is gewoon een prima verdedigend middenveld hoor
If Boetius jaquote:
Ik speelde met mijn silver team en elk schot ging er bij jou in.quote:
ik weet precies wat ik doequote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik speelde met mijn silver team en elk schot ging er bij jou in.
Ik ben geen RvP fanboy, hij is gewoon beter dan Suarezquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dacht dat je wel beter was dan een RvP fanboy Djeetje.
hahah jij bent garpugquote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben geen RvP fanboy, hij is gewoon beter dan Suarez
quote:
heb je grafische ondersteuning voor deze bewering?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben geen RvP fanboy, hij is gewoon beter dan Suarez
Ja het speelt ook lekkerder.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet precies wat ik doe
tevens zei je net dat je silvers nog wel lekkerder speelden dan je Golds...
Ben al met 1 iemand, ken jij nog iemandquote:
Ja die Feyenoorder die op Pelle fapt..quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben al met 1 iemand, ken jij nog iemand?
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die Feyenoorder die op Pelle fapt..
die heb je voor Suarez ook niet, want Suarez heeft nu meer gescoord dan Van Persie, maar of hij nou ook nog meer toevoegt aan het voetbal... nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je grafische ondersteuning voor deze bewering?
Oke nicequote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We krijgen btw misschien morgen gratis season passen want we kennen iemand die bij activion werkt
Als ik er genoeg krijg welquote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke niceIk hoor bij die 'we' natuurlijk he maat?
maar Liverpool is door Suarez nou ook niet bepaald bezig aan een topseizoen, ze doen het in vergelijking met vorige seizoenen niet heel verkeerd, maar nog wel Liverpool-onwaardig.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
City speelde vorig jaar wel veel beter dan dit jaar
Suarez doet het in een veel minder goed team.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die heb je voor Suarez ook niet, want Suarez heeft nu meer gescoord dan Van Persie, maar of hij nou ook nog meer toevoegt aan het voetbal... nee.
United werd vorig jaar 2e op doelsaldo en met Van Persie gaan ze nu met 15 punten(voorlopig) verschil aan de leiding. Dat zegt wel iets, lijkt me...
Suarez voegt veel meer voetbal toe aan Liverpool dan RvP aan United anders.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die heb je voor Suarez ook niet, want Suarez heeft nu meer gescoord dan Van Persie, maar of hij nou ook nog meer toevoegt aan het voetbal... nee.
United werd vorig jaar 2e op doelsaldo en met Van Persie gaan ze nu met 15 punten(voorlopig) verschil aan de leiding. Dat zegt wel iets, lijkt me...
en Van Persie is niet bij alle goals betrokken?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Suarez doet het in een veel minder goed team.
Zelfs Arsenal is beter als Liverpool op dit moment.
Suarez is bijna bij al de goals betrokken van Liverpool dus die voegt wel wat toe hoor.
ik beweer ook niet dat Suarez beter is. Maar als jij zo'n brutale bewering durft te maken, moet je die ook kunnen ondersteunen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niemand kan dat hier onderbouwen, want Messi scoort ook enorm veel goals, maar hij doet meer dan dat, dat hebben een aantal andere voetballers ook en dat is eigenlijk niet in statistieken uit te drukken...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik beweer ook niet dat Suarez beter is. Maar als jij zo'n brutale bewering durft te maken, moet je die ook kunnen ondersteunen.
Bank is al volquote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez zou zo mee kunnen bij Real anders
Gezellig naast Modric zitten.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bank is al volGenoeg plek op de tribunes
Bank is vol...quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die Feyenoorder die op Pelle fapt..
of op zijn schootquote:
Ik ook chiefquote:
Je zou het bijvoorbeeld kunnen onderbouwen met statistieken en grafieken van wanneer de goals worden gescoord, tegen welke clubs, hoeveelheid assists, plekken op het veld en hoe vaak ie daar staat en hoeveel kilometers ie per wedstrijd aflegt.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niemand kan dat hier onderbouwen, want Messi scoort ook enorm veel goals, maar hij doet meer dan dat, dat hebben een aantal andere voetballers ook en dat is eigenlijk niet in statistieken uit te drukken...
ja las het net.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Robben weer geblesseerd hoor.."uit voorzorg aan de kant omdat hij last heeft van een spier"
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
pace is trouwens zo overrated he, niet te gelovenMartins en Emenike die alle ballen van Kompany en Luiz jatten, overal er langsrennen etc
maar ja bronze he, dus fucking makkelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met dat nieuwe team met Cooper met 40 overall heb ik meteen het bronze toernooi gewonnenIn de rust wissel ik Cooper en nog een paar altijd voor een paar Engelse bronzes. Ik kan gewoon Osborne/Pearce op CB hebben maar dan moet ik Mildenhall gebruiken die de vorige keer een enorme blunder maakte. Ik stond bij rust 0-2 achter met 1 schot, na rust 3-2 met 19 schoten
Nee, ik heb mijn goede vorm weer teruggevondenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ja bronze he, dus fucking makkelijk
Nope is dopequote:
Zo slecht ben je dus helemaal niet.quote:
Allemaal offline bronzen cups.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo slecht ben je dus helemaal niet.Wel bizar dat het je dan niet lukt om te scoren met TOTY Falcao.
Wat speel jij veelquote:
Was een grapje tegen hem verloor ik 6-1 in de silver cup finale.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo slecht ben je dus helemaal niet.Wel bizar dat het je dan niet lukt om te scoren met TOTY Falcao.
ohquote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was een grapje tegen hem verloor ik 6-1 in de silver cup finale.
dit is mijn record: [ afbeelding ]
Speel je veel cups of ook divisie?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was een grapje tegen hem verloor ik 6-1 in de silver cup finale.
dit is mijn record: [ afbeelding ]
Nog steeds een prima record hoor. Ik doe je het niet na, maar ik ben dan ook gewoon slecht:quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hihihihi.
Mijn record is slecht vanwege divisies.
holy shitballs ik heb een betere ratio dan kentquote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nog steeds een prima record hoor. Ik doe je het niet na, maar ik ben dan ook gewoon slecht:
[ afbeelding ]
Mijn main- en tradeaccount. op tradeaccount alleen divisies gedaan.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy shitballs ik heb een betere ratio dan kent![]()
Mijn golds hebben mijn hele record verpest.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy shitballs ik heb een betere ratio dan kent![]()
hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn golds hebben mijn hele record verpest.
Ik heb nog steeds alleen maar met golds gespeeld deze fifaquote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn golds hebben mijn hele record verpest.
Voor een gemiddelde divisie heb je 7 wedstrijden nodig voor de titel. 115 wins en 21 cups, volgens mij klopt daar iets niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mijn main- en tradeaccount. op tradeaccount alleen divisies gedaan.
Ben er wel van overtuigd dat m'n record beter zou zijn als ik meer zou spelen, nu kom ik nooit meer in een goede flow of iets omdat ik veels te weinig speel
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaterwijl ik bijna alleen maar met golds speel
Ik zeg ook op tradeaccount divisies gedaan, op main account stuk vaker de goldcupquote:Op zondag 3 maart 2013 15:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde divisie heb je 7 wedstrijden nodig voor de titel. 115 wins en 21 cups, volgens mij klopt daar iets niet.
ik ook maar twee keer hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 15:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
NetjesWat is jouw record? Even wat spelen, zodat ik weer beter ben. Ik heb trouwens maar 2x keer offline gespeeld, dat heb jij wel gedaan toch? Die 2x waren voor die managertasks.
Gratis pakje, gewoon 3-0 voorstaan en dan je controller wegleggen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zeg ook op tradeaccount divisies gedaan, op main account stuk vaker de goldcup
En nog 0 potjes offline gedaan, fuck managertasks
Ah verkeerd gelezen. Zelf heb ik 1 offline potje gedaan, omdat je dan een gratis pakje kreeg.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zeg ook op tradeaccount divisies gedaan, op main account stuk vaker de goldcup
En nog 0 potjes offline gedaan, fuck managertasks
Ik probeer de retards niet mee te tellen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef vandermar het volgende:
Boven gemiddeld is dat je meer wedstrijden wint dan verliest.
ah toch netjesquote:Op zondag 3 maart 2013 16:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah verkeerd gelezen. Zelf heb ik 1 offline potje gedaan, omdat je dan een gratis pakje kreeg.
Speel met mijn 1e team altijd divisie 1 en met mijn andere teams vaak cups, altijd met golds.
[ afbeelding ]
Toen ik begon was mijn win ratio echt ziek, zat ik op 70-10 ofzo. Toen had ik echter een hele periode waarop ik helemaal niets meer voor elkaar kreeg. Nu zit ik met mijn ratio volgens mij wel bovengemiddeld, maar het is echt zoveel slechter dan voorgaande jaren.
Ik heb vooral hele slechte periodes als ik net terug kom van vakantie. Dan heb ik echt 20 potjes nodig voordat ik weer op mijn oude niveau zit.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah toch netjesZal er ook wel mee te maken hebben dat je niet zoveel speelt
Bij mij is het niet omdat ik niet lang heb gespeeld. Je merkt heel snel of je spelers lekker spelen of niet. Als ik mijn 1e potje verlies dan stop ik er mee en ga ik lekker een ander spel/gamemode spelen. Maar ik speel sowieso nooit meer dan 4/5 potjes fut. Anders dan vorig jaar waar ik gerust een hele avond zat te futten.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb vooral hele slechte periodes als ik net terug kom van vakantie. Dan heb ik echt 20 potjes nodig voordat ik weer op mijn oude niveau zit.
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Interessant, wat hij zegt zeg ik al sinds het einde van FUT11
Niet echt veel verschil dit, en 5 packs is ook niet echt een geweldig groot aantal.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Interessant, wat hij zegt zeg ik al sinds het einde van FUT11
Echt niet ?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij wel want je reageert erop
Zeer origineel ook, ik heb dat plaatje nog nooit gezien
Niemand koopt 5k packs maar je verdient er meer coins mee terug. Winst maken met gold packs is natuurlijk wel bijna onmogelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt veel verschil dit, en 5 packs is ook niet echt een geweldig groot aantal.
Bij zo'n klein aantal packs is het inderdaad logisch dat return on investment iets hoger is bij de 5k packs. Je maakt met de 7,5k packs een grotere kans op een grote klapper, daarom halen mensen die packs.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt veel verschil dit, en 5 packs is ook niet echt een geweldig groot aantal.
En hoe vaak is 1 van de 3 rares uit een 7.5k pack goed? En waarom denk je dat we met bronze en silver packs ook liever de packs met 1 rare kopen?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij zo'n klein aantal packs is het inderdaad logisch dat return on investment iets hoger is bij de 5k packs. Je maakt met de 7,5k packs een grotere kans op een grote klapper, daarom halen mensen die packs.
Ik heb betere spelers uit een 7,5k pack gehadquote:Op zondag 3 maart 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe vaak is 1 van de 3 rares uit een 7.5k pack goed? En waarom denk je dat we met bronze en silver packs ook liever de packs met 1 rare kopen?
Holtby-Gotze omdraaien, Weidenfeller IF in doel, Piszczek op rechtsback!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:31 schreef Jonnsie het volgende:
Goedemiddag mensen!
Ook weer van de partij!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team?
Tips en tops zijn welkom!
[ afbeelding ]
Helemaal niet vaak, maar de kans is wel aanwezig en daarom kopen mensen vaker die.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe vaak is 1 van de 3 rares uit een 7.5k pack goed? En waarom denk je dat we met bronze en silver packs ook liever de packs met 1 rare kopen?
Jij bent een apart geval want jij hebt teveel geluk.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb betere spelers uit een 7,5k pack gehadHetzelfde geld met 3,750 pack
Hopelijk een vroege goalquote:Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
ARSENAL TEAM: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Ramsey, Arteta, Wilshere, Cazorla, Walcott, Giroud #THFCvAFC
Nog 25 minuten
Wie de verdedigende CM ?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
ARSENAL TEAM: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Ramsey, Arteta, Wilshere, Cazorla, Walcott, Giroud #THFCvAFC
Nog 25 minuten
Dat is voor homo's.quote:
Welke goede spellen kunnen we verwachten?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:31 schreef BDIL het volgende:
Het aantal goede spellen dat tot de zomer uitkomt is maar beperkt
Tomb raider , rest is zaadquote:Op zondag 3 maart 2013 16:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Welke goede spellen kunnen we verwachten?
Heb je de Clueless Gamer gezien van Tomb Raider?quote:
Weidenfeller inplaats van UP Adler? Dacht dat iedereen zo'n fan van Adler was!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:33 schreef Philos het volgende:
[..]
Holtby-Gotze omdraaien, Weidenfeller IF in doel, Piszczek op rechtsback!
Ik zou er trouwens een 4-3-2-1 van maken, dan ga je mee voordeel hebben van de omgekeerde voeten van Robben en Schurrle
Weidenfeller is echt slecht.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weidenfeller inplaats van UP Adler? Dacht dat iedereen zo'n fan van Adler was!
Tomb Raider was mijn eerste spel op de PS1quote:Op zondag 3 maart 2013 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je de Clueless Gamer gezien van Tomb Raider?
Ziet er wel leuk uit. Speel eigenlijk nooit dat soort spellen.
Komt wel een nieuwe Sim City deze week. Dan komen toch weer die nostalgie naar boven...
Dan kost ie nog 1000 euro ookquote:Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
mooi man zo'n gekleurde vuilniszak. Stone Iceland he zoals de ekte hoolie ze wil hebben
Ja? ik gokte op 600quote:
Dus Adler aanhouden?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weidenfeller is echt slecht.
Niet doen dus.
Dat is de enige die ik gespeeld heb, maar ik zat vast in level 4 ofzoquote:
Probeer ze maar gewoon allemaal zelf, iedereen heeft een andere mening.quote:
Heb hem gebruikt, match of 10. Elke match een blunder ongeveer, toen maar voor het duurder alternatief gekozen. Als je de coins hebt kan je natuurlijk voor Neuer gaan, maar Weidenfeller houdt alles tegen. Heeft wel GK punches trait.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weidenfeller inplaats van UP Adler? Dacht dat iedereen zo'n fan van Adler was!
Ga eerst Adler eens uitproberen, mocht het niet bevallen kan ik altijd nog voor Neuer kiezen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probeer ze maar gewoon allemaal zelf, iedereen heeft een andere mening.
Het lijkt me wel dat Neuer de beste is in de Bundesliga.
met zo'n verborgen gebied in die villa..training ground enzoquote:Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Op de PSXal bij het eerste level geen idee wat je moet doen
vraag dat maar aan EJAquote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef Cara het volgende:
de tering wat is Feyenoord underrated in UT. waar zijn die upgrades?
underrated?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef Cara het volgende:
de tering wat is Feyenoord underrated in UT. waar zijn die upgrades?
En AZ niet hé, ouwe kaas.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
underrated?ze presteren gewoon iets beter dan normaal
UP Van Rhijn is echt goed.quote:
Ik heb al door hoe EA werkt. Spelers die in het echt slecht zijn krijgen een UPquote:
De club die jij support natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AZ niet nee. Weet niet wat dat er mee te maken heeft, maar goed. Tevens kaastosti's
Merkwaardig dat Mathijssen geen UP heeft danquote:Op zondag 3 maart 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb al door hoe EA werkt. Spelers die in het echt slecht zijn krijgen een UP
Nu de finale spelen?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Merkwaardig dat Mathijssen geen UP heeft dan
Alweer van club veranderd?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik support AZ niet, hoe verzin je het.
EJA?quote:
ja, leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
underrated?ze presteren gewoon iets beter dan normaal
Liever andersomquote:Op zondag 3 maart 2013 17:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eerst FIFA daarna leren! (Ik moet ook nog leren namelijk)
Electronic jew artsquote:
dacht ik het niet, de smeerlappen.quote:
Ja dat bedacht ik me ook al toen ik net die CM-kaart erop pleurdequote:
Denk binnen nu en twee weken.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef detennismaster het volgende:
Wanneer is de site af Pascal/Reemi?
Nee hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je toch zo actief bent op FOK! kun je best een finale van 20 minuten spelen.
quote:
Ja, kabeltje van xbox erin, kabeltje naar je pc en je tv.quote:
Volgens mij kabeltje naar dat ding vanaf je Xbox/PS3 en dan vanaf dat apparaat weer eentje naar je PC. Lijkt mequote:
Ik wilde 2 mededelingen in één post maar de enters pakt hij niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oke? Ik kijk niet hoor, dus zal best
Let's do this!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef Reemi het volgende:
Als ajacied binnen een minuut reageert, spelen we de finale nu.
Anders ga ik leren.
Feli! Je zag echt twee verschillende stylen fifa haha. Jij meer met het trucken en mooie doelpunten proberen te maken van afstand, en ik tikkend opzoek naar een gaatje.quote:
Wilshere is ook wel een baas, heb hem in een team. Nu hoeven ze alleen nog maar te scoren.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wilde 2 mededelingen in één post maar de enters pakt hij niet.
Ik ben ook voor Reemi en Wilshere speelt baas dus.
Ik heb een PS3..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, kabeltje van xbox erin, kabeltje naar je pc en je tv.
Ja precies jammer dat ik op de lat schoot en dat je keeper er af en toe nog net bij kon anders had ik wel mooi longshots goals.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:35 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Feli! Je zag echt twee verschillende stylen fifa haha. Jij meer met het trucken en mooie doelpunten proberen te maken van afstand, en ik tikkend opzoek naar een gaatje.
zelfde ideequote:
Als je 1 pond had ingezet op de uitslag van vorig jaar kreeg je 253 pond terug als het gebeurde.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
Jawel, eerste bet is binnen
Nu spurs nog winnen
Dan kan het niet..quote:
Ik heb niet zoveel geld. Ja, ik heb het geld wel alleen is het mij te gortigquote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
temptinggggg, misschien maar meedoenWat voor jou ook vdm>?
Succesquote:Op zondag 3 maart 2013 17:40 schreef Reemi het volgende:
De eerste finalewedstrijd gaat van start. Succes ajacied7!
lang duren valt opzich wel mee, als h et echt lang gaat duren is het het sowieso wel waardquote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geld. Ja, ik heb het geld wel alleen is het mij te gortigik heb de SM ook nog maar 1x gespeeld en ging ik er tegen een donk uit
Daarbij duurt het mij ook te langhoewel de prijs mooi is.
nee dat gaat echt niet zoquote:Op zondag 3 maart 2013 17:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dit verder af te maken, wil em maken in opwachting voor de SIF Suarez volgende week, of valt het niet af te maken op deze manier ?,
Niemand dus die het af kan makenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dit verder af te maken, wil em maken in opwachting voor de SIF Suarez volgende week, of valt het niet af te maken op deze manier ?,
Ik ben rond 9 uur weer in Haarlem. Dan mag het clubben beginnen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heeel misschien, ligt eraan of ik morgenochtend of vanavond al naar tilburg ga.
Why not?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik kom clubben
Waarschijnlijk met tegen goals uit voorzetten.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft 170k gewonnen.
Of hij heeft verloren.
hoeveel was het geworden ?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Lukaku en Benteke winnen werkelijk al hun duels. Dede en Hovland zijn echt kansloos
Vraag de knjb evenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Sinds wanneer bestaat een finale uit twee wedstrijden dan?
Gerechtigheid. Moet je maar geen dede gebruiken.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Lukaku en Benteke winnen werkelijk al hun duels. Dede en Hovland zijn echt kansloos
Ik had in de rust ingezet op goal Arsenalquote:Op zondag 3 maart 2013 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
Hoeren. Ik dacht dat ik ze beiden al binnen had.
Als het nu 2-5 word baal ik echt dat ik geen euro op die uitslag heb gezetquote:Op zondag 3 maart 2013 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
Hoeren. Ik dacht dat ik ze beiden al binnen had.
Je liegtquote:Op zondag 3 maart 2013 18:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had in de rust ingezet op goal Arsenal
Ah oke, maar ik ga ff douchen want ik stink nogal. Houdoequote:Op zondag 3 maart 2013 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar een euro xD dus niks interessants. Heb ook nog goal spurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |