PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
wacht tot 7 maart dan komen er nieuwe bonussen bij unibet. Ik was net te vroegquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet ook maar eens beginnen met gokken, ken eigenlijk maar 2 sites... Unibet en Bwin. Zijn er mensen hier met een voorkeur?
Gokkenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet ook maar eens beginnen met gokken, ken eigenlijk maar 2 sites... Unibet en Bwin. Zijn er mensen hier met een voorkeur?
Kom via mij op een van de 2, krijgen we beide een bonusquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Kopie paspoort/ID opsturen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoe controleert Unibet of je 18 bent of niet?
Wat voor bonus?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wacht tot 7 maart dan komen er nieuwe bonussen bij unibet. Ik was net te vroeg
Toen ik aan het bieden was op IF Balo een tijdje terug had ik er ook heel veel. Teringleijersquote:Op zondag 3 maart 2013 15:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Tsjongejonge, de ene na de andere bidbumper bij Robben![]()
Dat kan niet want Van Rhijn is een RB.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Cara het volgende:
is IF vermeer de beste eredivisie keeper? ik zoek ook nog iemand rechts van Viergever, links van v. Rhijn
Dat kan toch prima wat hij zegt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan niet want Van Rhijn is een RB.
Tyton denk ik. Kalas als CBquote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Cara het volgende:
is IF vermeer de beste eredivisie keeper? ik zoek ook nog iemand rechts van Viergever, links van v. Rhijn
Oh las verkeerd. Dacht dat hij het nog steeds over een keeper had.quote:
tnx. bijna klaar. een beetje voordelige SIF mertens voor naast SIF bony en dan heb ik IF de Jong, IF Strootman, IF Janssen erachter. Jammer dat er geen verdedigende IF's zijnquote:
Dat is gewoon een prima verdedigend middenveld hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 15:18 schreef Cara het volgende:
[..]
tnx. bijna klaar. een beetje voordelige SIF mertens voor naast SIF bony en dan heb ik IF de Jong, IF Strootman, IF Janssen erachter. Jammer dat er geen verdedigende IF's zijn
Ik heb een zelfde team gehad verwacht er maar niet te veel van zeker in seasons niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:18 schreef Cara het volgende:
[..]
tnx. bijna klaar. een beetje voordelige SIF mertens voor naast SIF bony en dan heb ik IF de Jong, IF Strootman, IF Janssen erachter. Jammer dat er geen verdedigende IF's zijn
ik kan ze wel aanquote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een zelfde team gehad verwacht er maar niet te veel van zeker in seasons niet.
mooi. vooralsnog tevredenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat is gewoon een prima verdedigend middenveld hoor
If Boetius jaquote:
Ik speelde met mijn silver team en elk schot ging er bij jou in.quote:
ik weet precies wat ik doequote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik speelde met mijn silver team en elk schot ging er bij jou in.
Ik ben geen RvP fanboy, hij is gewoon beter dan Suarezquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dacht dat je wel beter was dan een RvP fanboy Djeetje.
hahah jij bent garpugquote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben geen RvP fanboy, hij is gewoon beter dan Suarez
quote:
heb je grafische ondersteuning voor deze bewering?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben geen RvP fanboy, hij is gewoon beter dan Suarez
Ja het speelt ook lekkerder.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet precies wat ik doe
tevens zei je net dat je silvers nog wel lekkerder speelden dan je Golds...
Ben al met 1 iemand, ken jij nog iemandquote:
Ja die Feyenoorder die op Pelle fapt..quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben al met 1 iemand, ken jij nog iemand?
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die Feyenoorder die op Pelle fapt..
die heb je voor Suarez ook niet, want Suarez heeft nu meer gescoord dan Van Persie, maar of hij nou ook nog meer toevoegt aan het voetbal... nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je grafische ondersteuning voor deze bewering?
Oke nicequote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We krijgen btw misschien morgen gratis season passen want we kennen iemand die bij activion werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |