SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik krijg altijd jeuk aan m'n ballen van die vent.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vind het een kutbrowser vanwege de interface. Enige reden. Technisch is het een goed ding, ik kan er gewoon niet meer overweg.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
niets mis met Chrome. FF gebruik ik alleen nog voor firebug, is echt een matige browser geworden. IE is tien keer niets.![]()
Leuk hé. Wat ga je er mee doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k![]()
Dan is het geen SOA.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk aan m'n ballen van die vent.![]()
Nee, maar laten we wel ontopic blijven.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mooi
Weet je wat je al een beetje wil gaan doen?![]()
Kom op nek.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Jouw korfbalchicks zijn wel ontopic, want daar is het makkelijk scorenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar laten we wel ontopic blijven.![]()
![]()
ik gebruik firefox 3.6 nog wel eens af en toe. Om een of andere reden kan je daar dingen mee, die andere browsers blokkeren.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
niets mis met Chrome. FF gebruik ik alleen nog voor firebug, is echt een matige browser geworden. IE is tien keer niets.![]()
Die dingen worden wss geblokkeerd vanwege veiligheidquote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gebruik firefox 3.6 nog wel eens af en toe. Om een of andere reden kan je daar dingen mee, die andere browsers blokkeren.![]()
![]()
a422 niet kennenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k![]()
![]()
waarvan driekwart OP.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wordt de NEC omgedraaid straks.![]()
quote:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
vast wel. maar ik kon mijn router niet meer in. Ik had het ingesteld dat je alleen via https en bekabeld de instellingen kan veranderd, bleek dat al die nieuwe browsers geen verbinding konden maken. Eerst een ongeverifieerd certificaat fout, als je dan toch door wilde gaan, waren er verbindingsproblemen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die dingen worden wss geblokkeerd vanwege veiligheid
FF3.6 kon het wel. Firesheep draait ook alleen op 3.6 bijv.
Verder heb je gelijk, Firefox 3.6 heeft alles wat fout is aan die browser.![]()
Mijn lul heeft al aandacht gehad vandaagquote:Op zondag 3 maart 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me even tot God richten voor een winst van NEC.![]()
Goed gezien Mulder
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
FF biedt dmv plugins nog steeds de beste opties om webapplicaties te testen / debuggen, maar voor andere doeleinden zijn ze wel achter gaan lopen. Met name performance.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gebruik firefox 3.6 nog wel eens af en toe. Om een of andere reden kan je daar dingen mee, die andere browsers blokkeren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo jammer dat het terugleggen vaudt gingquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 13:08:27 ]![]()
Gewoon lekker zo laten en dan in de tachtigste minuut de 1-1.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Pellè!To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Mijn lul doet alleen wat ik zegquote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
God, waarom nou. Ik heb netjes gebeden.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef RvLaak het volgende:
Welke idioot heeft zijn xylofoon aangesloten op de stationspeakers?!! dacht ik ook al ja
know'm sayin?
word? word.![]()
Misschien voortaan Strootgod aanheffen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
God, waarom nou. Ik heb netjes gebeden.![]()
Idd, de 0-2 had niet veel langer op zich moeten laten wachten. Anders had NEC wss wel gescoordquote:![]()
Troost je, dat dacht een groot deel van de Feyenoord aanhang ookquote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Pelle, had echt gehoopt dat het de miskoop van de eeuw zou worden. Maar helaas![]()
![]()
Die eer gaat waarschijnlijk naar Sulejmani.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Pelle, had echt gehoopt dat het de miskoop van de eeuw zou worden. Maar helaas"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Niet El Hamlap?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:15 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Die eer gaat waarschijnlijk naar Sulejmani.![]()
Maar hij HOOPTE tquote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Troost je, dat dacht een groot deel van de Feyenoord aanhang ookTo discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Anyway, ff verhuizen naar beneden... Vrouwlief gaat hier boven schoonmaken, dus lawaai maken...Bis gleich
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterechte tussenstand. 1-1 was meer verdiend.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Te laat.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
In de 2e helft maar ff een doelpunt van NEC, blijft het nog een beetje spannond![]()
LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEKquote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterechte tussenstand. 1-1 was meer verdiend.![]()
Qua bedrag aan afschrijving is Sulejmani wel de grootste miskoop tot nu toe,shit happens, totaal gezien doet Ajax het ook wat dat betreft het bestequote:![]()
5 milj. tegenover 17.quote:"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
Die was nog niet half zo duur en kon nog weer verkocht worden. Qua prestaties deed ie het nog beter ook.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat waren hachelijke momenten die uit geluk tot stand kwamen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 1-1 hing eerder in de lucht dan de 0-2.
Bal op de paal, goede kans falkenburg.2000 light years from home![]()
Wel schattig, Maher is even groot als de twaalfjarige jochies die met hem op de foto willen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar feyenoord was de gehele eerste helft heer en meester. Feyenoord had drie keer zoveel van zulke momenten.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 1-1 hing eerder in de lucht dan de 0-2.
Bal op de paal, goede kans falkenburg.![]()
OK, cool... Zolang die eer Feyenoord maar niet toe gaat komen, vind ik alles bestquote:Op zondag 3 maart 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua bedrag aan afschrijving is Sulejmani wel de grootste miskoop tot nu toe,shit happens, totaal gezien doet Ajax het ook wat dat betreft het beste![]()
![]()
Ik was destijds wel blij met de komst van sulejmani, leek een goede aankoop.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua bedrag aan afschrijving is Sulejmani wel de grootste miskoop tot nu toe,shit happens, totaal gezien doet Ajax het ook wat dat betreft het besteVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeker ook al was het toen ook al heel veel voor een binnenlandse transferquote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was destijds wel blij met de komst van sulejmani, leek een goede aankoop.![]()
Beetje omgekeerd evenredig met Pelle en Guidettiquote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was destijds wel blij met de komst van sulejmani, leek een goede aankoop.![]()
![]()
PSV is qua wanbeleid op transfergebied voorlopig niet in te halenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, cool... Zolang die eer Feyenoord maar niet toe gaat komen, vind ik alles best![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is qua wanbeleid op transfergebied voorlopig niet in te halen, hopelijk is dat de aankondiging van een faillissement
![]()
![]()
Ze hebben inderdaad het stokje overgenomen van Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is qua wanbeleid op transfergebied voorlopig niet in te halenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Psv deed dat altijd al wel. Het is eerder twente dat het stokje heeft overgenomen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad het stokje overgenomen van Ajax en Feyenoord.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
haha idd xDquote:Op zondag 3 maart 2013 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..], hopelijk is dat de aankondiging van een faillissement
![]()
Dit dusquote:Op zondag 3 maart 2013 13:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Psv deed dat altijd al wel. Het is eerder twente dat het stokje heeft overgenomen.![]()
Feyenoord doet dat nu wel slim bij corners. Pelle die de vrije man is en gewoon de hele tijd alles weg kopt![]()
Was juist altijd de kracht van PSV. Jonge spelers kopen, ze een paar seizoenen goed laten spelen en doorverkopen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Psv deed dat altijd al wel. Het is eerder twente dat het stokje heeft overgenomen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Uiteindelijk viel dat dus tegen qua opbrengstenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was juist altijd de kracht van PSV. Jonge spelers kopen, ze een paar seizoenen goed laten spelen en doorverkopen.![]()
Vind ik ook, volgens mij was het wel bewust.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
In de tijd van romario en ronaldo wellicht.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was juist altijd de kracht van PSV. Jonge spelers kopen, ze een paar seizoenen goed laten spelen en doorverkopen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
tsk tsk tsk immers...Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Dit was een klein kansje, hij heeft grotere gemist.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat heeft Pellè zelf bedachtquote:Op zondag 3 maart 2013 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord doet dat nu wel slim bij corners. Pelle die de vrije man is en gewoon de hele tijd alles weg kopt
Dit is zo een middag waarbij niets lukt voor NEC en alles lukt bij Feyenoord. Dus makkelijke goede overwinning voor de ploeg uit Rotterdam, volkomen verdiend, kan het niet anders zeggen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Jawel, Koeman is in gesprek gegaan met Pelle met de vraag, iij bent Italiaan, hoe zou jij de verdediging organiseren?quote:
True story
Niet alles lukt bij Feyenoord, het had eigenlijk al 0-3 of 0-4 moeten staan.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef Shreyas het volgende:
Dit is zo een middag waarbij niets lukt voor NEC en alles lukt bij Feyenoord. Dus makkelijke goede overwinning voor de ploeg uit Rotterdam, volkomen verdiend, kan het niet anders zeggen."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
Hou jij je maar met je clubje uit Amsterdam bezigquote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef Shreyas het volgende:
Dit is zo een middag waarbij niets lukt voor NEC en alles lukt bij Feyenoord. Dus makkelijke goede overwinning voor de ploeg uit Rotterdam, volkomen verdiend, kan het niet anders zeggen.
Die speelt nu niet, in tegenstelling tot sommige Feyenoorders weet ik toevallig wel wanneer mijn club speeltquote:Op zondag 3 maart 2013 13:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hou jij je maar met je clubje uit Amsterdam bezig
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oja, jullie houden jullie alleen gedurende een halve wedstrijd met je eigen team bezig he? Laat staan op een niet-wedstrijddagquote:Op zondag 3 maart 2013 13:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die speelt nu niet, in tegenstelling tot sommige Feyenoorders weet ik toevallig wel wanneer mijn club speeltTo discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Dat verschilt per dag moet ik zeggen en ook hoe druk ik het heb. Maar momenteel kijk ik NEC-Feyenoord, best aardig wedstrijdje moet ik zeggen, al is de spanning er al vroeg af.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Oja, jullie houden jullie alleen gedurende een halve wedstrijd met je eigen team bezig he? Laat staan op een niet-wedstrijddagOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
truequote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag moet ik zeggen en ook hoe druk ik het heb. Maar momenteel kijk ik NEC-Feyenoord, best aardig wedstrijdje moet ik zeggen, al is de spanning er al vroeg af.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Is de beste van het teamquote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet waarom Clasie nog steeds de corners trapt bij Feyenoord![]()
![]()
Ik snap de hele hype omtrent Clasie sowieso niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet waarom Clasie nog steeds de corners trapt bij FeyenoordVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze inkoppen zal voor hem ook moeilijk wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet waarom Clasie nog steeds de corners trapt bij Feyenoord![]()
Kabouter Wesley lukte het ook...quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze inkoppen zal voor hem ook moeilijk worden![]()
Maar voetbal snap je wel? Clasie is namelijk vrij goed in dat spelletje, heeft een zuivere pass, staat altijd op de juiste plek, wint meer dan 80% van zijn duels...quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap de hele hype omtrent Clasie sowieso niet.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ach leuk spelertje in de eredivisie, maar ik zie er geen europese top in.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar voetbal snap je wel? Clasie is namelijk vrij goed in dat spelletje, heeft een zuivere pass, staat altikd op de juiste plek, wint meer dan 80% van zijn duels. ...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Scheelt 1cm.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel groter, minder klein is beter gezegd2000 light years from home![]()
quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Europese top niet nee. Dat zegt hier toch ook niemand?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach leuk spelertje in de eredivisie, maar ik zie er geen europese top in.![]()
Feyenoord heeft aan 1 helft dan ook genoegquote:Op zondag 3 maart 2013 14:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord heeft een halve snipperdag genomen.![]()
![]()
Jup.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje geflatteerde tussenstand maar dat terzijde.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje geflatteerde tussenstand maar dat terzijde., had idd 0-5 moeten zijn
![]()
In de volgende wedstrijd mogen ze 100x scorenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:03 schreef tompsv18 het volgende:
NEC verdient wel een keer een doelpuntje zeg
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Makkelie heeft een seizoenskaart bij Feyenoord.
Boeiuh.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:05 schreef RvLaak het volgende:
Lekker onsportieve kutclub is dat NEC eigenlijk... Bal niet teruggeven![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Falkenburg gaat Mathijsen opwachten in de catacomben.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Niet zo huilen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Makkelie heeft een seizoenskaart bij Feyenoord.![]()
Doen alsof je afwezig bent zodat het lijkt alsof je in het stadion bent heb je niet echt lang volgehouden.quote:![]()
Hij wordt toch vaak gezien als kandidaat voor het nl elftal. Dat vind ik persoonlijk niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Europese top niet nee. Dat zegt hier toch ook niemand?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is eerder bij PSV, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax syndroom... Altijd de arbitrage de schuld geven![]()
Jullie hebben ze niet tegen dit seizoen, zeker thuis nietquote:Op zondag 3 maart 2013 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax syndroom... Altijd de arbitrage de schuld geven![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA JPBCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Wat een goal!!"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
Mooi
Zolang ajax op een CL plaats staat ben ik voor Feyenoord en Vitesse
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Over de tweede helft wel maar zeker niet over de gehele wedstrijd, of ben je pas om kwart voor twee ingeschakeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede helft was een 1-2 meer verdiend dan een 0-3.![]()
Herhaling van vorig seizoen zou leuk zijn jaquote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef Zorro het volgende:
Mooi
Zolang Ajax op een CL plaats staat ben ik voor Feyenoord en Vitesse![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Herhaling van vorig seizoen zou leuk zijn jaen dan weer al die lampjes janken
![]()
![]()
Welke AZ moet verliezen om zeker te zijn van europees voetbal.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke AZ moet winnen om boven de nacompetitie grens te blijven![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke AZ moet winnen om boven de nacompetitie grens te blijven![]()
![]()
Als ajax geen kampioen kan worden gun ik het feyenoord wel. Alles beter dan die koopclubs.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Europees voetbal of degradatie?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke AZ moet verliezen om zeker te zijn van europees voetbal.![]()
Geldt voor PSV ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komen daarvoor nog 5 wedstrijden hoor.![]()
Geldt alleen als PSV daadwerkelijk nog kans maakt op de 2e plekquote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn ze niet zeker.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker 2 verliespartijenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd SCH, RKC, Roda, Willem II en thuis tegen Ajax.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 14:16:26 ]![]()
PSV gaat nog wel punten verliezen, kampioensstress, zag je gisteren duidelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd SCH, RKC, Roda, Willem II en thuis tegen Ajax.![]()
Staat inderdaad veel spanning op daarquote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat nog wel punten verliezen, kampioensstress, zag je gisteren duidelijk.![]()
We zullen zien.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat nog wel punten verliezen, kampioensstress, zag je gisteren duidelijk.
Paar jaar geleden speelde PSV alleen maar kut maar werden we wel kampioen.![]()
Sowieso denkt iedereen dat PSV een voordeel heeft met doelsaldo. Je kan wel zoveel scoren als je wilt, maar heel vaak is gebleken dat dat niets uitmaakt.![]()
Ik heb het over de tweede plaats dan he, PSV wordt toch wel kampioenquote:![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ajax 2009/2010quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso denkt iedereen dat PSV een voordeel heeft met doelsaldo. Je kan wel zoveel scoren als je wilt, maar heel vaak is gebleken dat dat niets uitmaakt.
Oh.![]()
Nah, geloof ik echt nietquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het over de tweede plaats dan he, PSV wordt toch wel kampioen![]()
![]()
![]()
Ze wisten dat Geo op de tribune zat, daarom waren ze wat zenuwachtig.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat nog wel punten verliezen, kampioensstress, zag je gisteren duidelijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie ze uit bij Roda en Heerenveen niet zo makkelijk winnen, ook al presteren die niet best.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat nog wel punten verliezen, kampioensstress, zag je gisteren duidelijk.Oh.![]()
Er is gewoon geen touw aan vast te knopen. Ik hoop dat Ajax geen kampioen wordt en Feyenoord ook niet.![]()
Deal.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef RvLaak het volgende:
AZ gelijk, Roda en ADO verliezen graag... Beste resultaat voor PECBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
En Clasie? 6 jaar?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij de Vrij denk ik altijd dat die 13 jaar is.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat groningen een verschrikkelijke club is.![]()
![]()
Argumenten? Of staat dat woord nog niet in je vocabulaireBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ooh okequote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat groningen een verschrikkelijke club is.
Oh.![]()
Zo klinkt hij wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij de Vrij denk ik altijd dat die 13 jaar is., maar goed... Hij speelt goed
![]()
![]()
Klinkt valt nog wel mee, meer zijn gezicht.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo klinkt hij wel ja, maar goed... Hij speelt goed
![]()
Wat voel je je verschrikkelijk zuur zeg. Ik heb er gewoon niets mee. Vooral Maaskant is een vreselijke trainer.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef Kerol het volgende:
[..]![]()
![]()
Argumenten? Of staat dat woord nog niet in je vocabulaire![]()
Beetje plagen jeweettogh maat?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
Davy wat liep je net nou bijdehand te doen boeler.![]()
Mag je vinden, Maaskant bevalt me ook nog niet tot nu toe hoor. De trainer lijkt me alleen niet echt een goed argument.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voel je je verschrikkelijk zuur zeg. Ik heb er gewoon niets mee. Vooral Maaskant is een vreselijke trainer.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
wiequote:Op zondag 3 maart 2013 14:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Aachen spitsje is ook niet veel soeps![]()
Welke wedstrijd wordt hier gevolgd?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik kan me herinneren dat Jong PSV, daar de beker finale speelde.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Blijft een geweldige sfeer uitademen dat Mandemakers Stadion.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
RKC Waalwijk - AZ neem ik aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wedstrijd wordt hier gevolgd?![]()
Dat is privé.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wedstrijd wordt hier gevolgd?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik ga voor AZquote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wedstrijd wordt hier gevolgd?![]()
Toch wel met een klappertje in je hand?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig nietquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
En dan nu het obligate: 'indrukwekkende minuut stilte'![]()
Je zat er dichtbij.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
En dan nu het obligate: 'indrukwekkende minuut stilte'Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
AZ gaat winnen denk ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Stond hier ook al aan.quote:
Gezellig boys.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik kijk naar verkeerde wedstrijd zie ik.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zapte er even heen, was ook RKC - AZ aan het kijken.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij kijk ik de verkeerde wedstrijd![]()
Echte Feyenoord supporter dus.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Boetius, Vilhena, Locadia en Depay. Allemaal gekleurde toekomstige toppers voor Oranje?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Boetius, Vilhena, Locadia en Depay. Allemaal gekleurde toekomstige toppers voor Oranje?quote:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Nope, want feyenoorders en psversquote:Op zondag 3 maart 2013 14:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Boetius, Vilhena, Locadia en Depay. Allemaal gekleurde toekomstige toppers voor Oranje?![]()
![]()
Maaskant![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Pff wat saai en het duurt nog 2 uur voor de enige belangrijke wedstrijd van vandaag begint
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |