SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik krijg altijd jeuk aan m'n ballen van die vent.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vind het een kutbrowser vanwege de interface. Enige reden. Technisch is het een goed ding, ik kan er gewoon niet meer overweg.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
niets mis met Chrome. FF gebruik ik alleen nog voor firebug, is echt een matige browser geworden. IE is tien keer niets.![]()
Leuk hé. Wat ga je er mee doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k![]()
Dan is het geen SOA.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk aan m'n ballen van die vent.![]()
Nee, maar laten we wel ontopic blijven.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mooi
Weet je wat je al een beetje wil gaan doen?![]()
Kom op nek.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Jouw korfbalchicks zijn wel ontopic, want daar is het makkelijk scorenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar laten we wel ontopic blijven.![]()
![]()
ik gebruik firefox 3.6 nog wel eens af en toe. Om een of andere reden kan je daar dingen mee, die andere browsers blokkeren.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
niets mis met Chrome. FF gebruik ik alleen nog voor firebug, is echt een matige browser geworden. IE is tien keer niets.![]()
Die dingen worden wss geblokkeerd vanwege veiligheidquote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gebruik firefox 3.6 nog wel eens af en toe. Om een of andere reden kan je daar dingen mee, die andere browsers blokkeren.![]()
![]()
a422 niet kennenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k![]()
![]()
waarvan driekwart OP.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wordt de NEC omgedraaid straks.![]()
quote:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
vast wel. maar ik kon mijn router niet meer in. Ik had het ingesteld dat je alleen via https en bekabeld de instellingen kan veranderd, bleek dat al die nieuwe browsers geen verbinding konden maken. Eerst een ongeverifieerd certificaat fout, als je dan toch door wilde gaan, waren er verbindingsproblemen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die dingen worden wss geblokkeerd vanwege veiligheid
FF3.6 kon het wel. Firesheep draait ook alleen op 3.6 bijv.
Verder heb je gelijk, Firefox 3.6 heeft alles wat fout is aan die browser.![]()
Mijn lul heeft al aandacht gehad vandaagquote:Op zondag 3 maart 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me even tot God richten voor een winst van NEC.![]()
Goed gezien Mulder
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
FF biedt dmv plugins nog steeds de beste opties om webapplicaties te testen / debuggen, maar voor andere doeleinden zijn ze wel achter gaan lopen. Met name performance.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gebruik firefox 3.6 nog wel eens af en toe. Om een of andere reden kan je daar dingen mee, die andere browsers blokkeren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo jammer dat het terugleggen vaudt gingquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 13:08:27 ]![]()
Gewoon lekker zo laten en dan in de tachtigste minuut de 1-1.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Pellè!To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Mijn lul doet alleen wat ik zegquote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
God, waarom nou. Ik heb netjes gebeden.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef RvLaak het volgende:
Welke idioot heeft zijn xylofoon aangesloten op de stationspeakers?!! dacht ik ook al ja
know'm sayin?
word? word.![]()
Misschien voortaan Strootgod aanheffen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
God, waarom nou. Ik heb netjes gebeden.![]()
Idd, de 0-2 had niet veel langer op zich moeten laten wachten. Anders had NEC wss wel gescoordquote:![]()
Troost je, dat dacht een groot deel van de Feyenoord aanhang ookquote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Pelle, had echt gehoopt dat het de miskoop van de eeuw zou worden. Maar helaas![]()
![]()
Die eer gaat waarschijnlijk naar Sulejmani.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Pelle, had echt gehoopt dat het de miskoop van de eeuw zou worden. Maar helaas"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Niet El Hamlap?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:15 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Die eer gaat waarschijnlijk naar Sulejmani.![]()
Maar hij HOOPTE tquote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Troost je, dat dacht een groot deel van de Feyenoord aanhang ookTo discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Anyway, ff verhuizen naar beneden... Vrouwlief gaat hier boven schoonmaken, dus lawaai maken...Bis gleich
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterechte tussenstand. 1-1 was meer verdiend.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Te laat.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
In de 2e helft maar ff een doelpunt van NEC, blijft het nog een beetje spannond![]()
LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEKquote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterechte tussenstand. 1-1 was meer verdiend.![]()
Qua bedrag aan afschrijving is Sulejmani wel de grootste miskoop tot nu toe,shit happens, totaal gezien doet Ajax het ook wat dat betreft het bestequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |