abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123563828
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_123563840
Over zieke mini's en zieke mama's :(

Twinkle :* beterschap wat naar een zieke mini

Gister 20:30 bij de HAP gewacht tot 21:30 :X
Ontsteking bij de borstkas, en niet vooraan vandaar dat ik niet echt een harde plek had gevoeld -O- antibiotica gekregen ( die bij bv mag )
pi_123563870
Beterschap Zoe, hopelijk voel je je snel beter met de AB

Ik heb keelpijn. Hopelijk zet het niet door en gaat de griep onze deur voorbij.

Vandaag voor het eerst een uurtje of vier vijf zonder mijn baby. Hopelijk pakt ze de fles want dat hebben we niet geoefend. Nou ja ik ben niet ver weg dus ben zo weer thuis als het niet lukt. Ik ga kleertjes kopen voor mijn baby op een tweedehands kinderkledingbeurs :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123563937
Zoë beterschap. Hopelijk slaat de AB snel aan

Estrys. Niet ziek worden hoor. Veel plezier op de tweedehandsbeurs

Hoe zijn de nachten gegaan?
pi_123564002
Hier prima! Op de gebruikelijke speenmomentjes na... Uitgeslapen tot half 9!

Beterschap Zoë, klinkt pijnlijk :*

Mijn baby vindt cracottes lekker :Y)
pi_123564014
Billie is daar ook idioot van. Als 'ie het blik ziet wordt 'ie al helemaal blij.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_123564097
Onze nacht was alweer stukken beter. Nog wel een uurtje wakker geweest na de voeding. Veel last van zuur denk ik. Maar daarna wel geslapen tot half 8.
pi_123564098
Wahaha kuuk zie het al voor me.

Zoe dat klinkt heel naar. Veel beterdchapeid! Is je vriend veel van huis de komende dagen of kan je op hem steunen?

Estrys veel plezier! Hmmm goeie voor mij. Maar die beurs zal vast niet vlak bij mijn woonplaats zijn.

Zoals verwacht weer een bagger nacht.. misschien nog wel heftiger dan gisteren. Toch mijn uurtjes slaap kunnen pakken dus dat zit wel goed. Had me er op ingesteld en geaccepteerd. Maar ik hoop echt dat het na vandaag wat beter gaat want manlief is morgen gewoon weer aan het werk. En ze hoest als een oma van90 die haar hele leven lang 100 sigaretten per dag weg paft. Nou ja we zien wel. Komt goed :)

Sowieso moeten we morgen terug naar de ha als ze de ventolin dan nog nodig zou hebben.

Hoe lang heeftBram het nodig gehad tico?

En bij jou bodpa?
pi_123564102
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:23 schreef Estrys het volgende:
Onze nacht was alweer stukken beter. Nog wel een uurtje wakker geweest na de voeding. Veel last van zuur denk ik. Maar daarna wel geslapen tot half 8.
Kijk dat klinkt al een stuk beter. Go mini go!
pi_123564188
Isis :*
Hopelijk komen ze er snel achter wat D heeft. Sterkte!

De max dosis ventolin is zover ik begreep 8x per dag voor Jelle, maar misschien is het voor de kleintjes minder
pi_123564233
Beterschap Zoë, het klinkt erg pijnlijk!

Oeh, Estrys, is dat die beurs waar je toen ook veel leuks voor Seb hebt weggehaald?

Twinkle: S. krijgt het sinds half december, met een ontstekingsremmer erbij. Elke keer als we afbouwen gaat het mis, en komt het volgende virus weer langs. Dokter noemt S. hyperreactief, hij reageert op alles momenteel. Van een warm naar koud, het broodrooster, pannenkoeken bakken: het levert een benauwd hoesterig jongetje op. Ik weet niet zo goed hoe het verder moet eigenlijk. S. wordt trouwens doodmoe van de benauwdheid, hij slaapt veel meer en drinkt veel minder.

Mrien: geef je hem dan 8x per dag 2 puffen? Misschien is vaker minder puffen beter dan 4x per dag meer.
  zondag 3 maart 2013 @ 09:46:30 #12
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123564293
Twinkle: Bram werd eerst 5 dagen geneveld. Elke 3 uur 10 minuten. Daarna ventolin. Toen zaten we op elke 4 uur. Toen we thuis kwamen hebben we dat afgebouwd. Ik denk dat we 2 of 3 weken met ventolin zijn bezig geweest.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 3 maart 2013 @ 09:47:01 #13
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123564298
En inderdaad , 2 pufjes per keer.
pi_123564383
Hij krijgt elke keer 2 pufjes ventolin bodpa, maximaal dus 8x 2 pufjes en dan de flixotide er nog naast.
Als hij een aantal dagen die max gehad heeft moet ik bellen voor overleg, laatste 2 keer volgde toen opname
  zondag 3 maart 2013 @ 10:08:55 #15
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123564501
Mogguh!

Cristel is jarig vandaag :) *O* *O* *O*

zondag 3 maart 2013 @ 10:09:35 #16
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123564507
Wij wisten niet eens hoe Bram moest klinken als hij niet benauwd was. :') Dus hij was nog wel verkouden en we hoorden slijm in z'n keel, en dachten toen dat hij nog benauwd was. Maar de cb arts zei dat z'n longen schoon klonken. Dus hebben we verder afgebouwd.
pi_123564639
Cristel, grote meid! O+ Gefeliciteerd PE!!

Faye is vandaag 37+6, net zo lang uit de buik als erin O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_123564779
Leuk Marjolijntje! :)
Hoe gaat het met jullie?

PE gefeliciteerd met je dreumes .. doe je nog een keer fotospam?

Bodpa ja ik zie hier ook dat het haar ontzettend veel energie kost. Veel slapen idd. Maar wel alert en lachen als ze wakker is. Jeutje dan zijn jullie al een tijd bezig zeg! Hopelijk gaat het snel beter nu er beter weer aan komt.
pi_123564814
Lief dat je het vraagt Twinkle, op de nachten na gaat het best goed. Mevrouw komt nog nergens en rolt alleen in haar slaap terug van haar buik naar rug, verder een heel vrolijk (behalve vandaag) en actieve dame :) Ze weet wat ze wilt.
pi_123565457
Gefeliciteerd PE!! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_123565898
Van harte gefeliciteerd PE *O*

Beterschap Zoë, hoop dat de kuur snel aanslaat :*

[ Bericht 37% gewijzigd door Xanteh op 03-03-2013 11:44:36 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 11:58:10 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123566351
Isis :*

Kz; ja idd lastig.. gelukkig werkt man nog therapeutisch nu dus daar moet wel een mouw aan te passen zijn. En we hebben gelukkig genoeg hulp in de omgeving :)

Zoë wat naar, beterschap! :*

PE gefeliciteerd!!! *O* wat een leuke outfit heeft ze aan O+

Wow, wij hebben hier echt een bizar relaxte nacht gehad.. gisteravond bij vrienden geweest, supergezellig, maar we gingen pas na 12en weg. Ik was echt kapot :') Vervolgens werd ik pas 7.00 wakker :o speentje teruggedaan bij mevrouw, maar ik verwachtte wel snel een fles te moeten geven. Word ik vervolgens wakker om half 9!! :o :o mn man vertelde nog 2x een speentje teruggedaan te hebben voor mij, maar jeetje! En om half 9 lag ze gewoon gezellig te kletsen in bed O+ :D (fles om 18.00 dag ervoor!)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_123568169
Gefeliciteerd Christel!!
  zondag 3 maart 2013 @ 13:38:54 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123570062
Christel gefeliciteerd! *O*
PE, gefeliciteerd met je dreumes!

Marjolijntje, even lang uit als in de buik *O*
pi_123570096
PE: Gefeliciteerd !!! Super ! dacht gisteren de hele dag aan jullie :@ Laatste babydag :{
Op naar het dreumestopic. Wat een mijlpaal *O* *O* *O*

Zoe: Hoe is het nu ? Beterschap meid.

Twink: sterkte met je meisje :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123571442
PE gefeliciteerd met je dochter

*O* voor de goede nachten.

:* voor de mindere nachten
pi_123571461
Gefeliciteerd PE!! *O* Ze wordt groot! Zijn jullie nu helemaal helm-af? Fijne dag!

Marjolijntje, bijzonder!

Zoë, beterschap! Goed dat je nu toch ab hebt, hopelijk knap je snel op. :*

Ik had vannacht ook een verstopping in mijn borst :( Gelukkig kreeg ik hem weg met kolven, de mini wilde niet meer drinken, hij zat net volgetankt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123573338
Even een vraag, heb nog niet bijgelezen.
F kiijkt vaak scheel met een oogje. Hebben nog meer babys dat? Moet ik daaar iets mee?
pi_123573461
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:40 schreef bodpa09 het volgende:
Beterschap Zoë, het klinkt erg pijnlijk!

Oeh, Estrys, is dat die beurs waar je toen ook veel leuks voor Seb hebt weggehaald?

Ja, heb nu weer heel veel voor Jolie. 27 stuks voor 30 euro. Veel merkspul ook weer nu.

Het ging goed! Ik had er 120 cc voeding uit de vriezer en vanmorgen nog 60 gekolfd. Madame klokt het dus achter elkaar weg in de fles. Daarna wel vier uur geslapen :D

He een jarig jobje! Gefeliciteerd !
pi_123574010
PE gefeliciteerd met je dochter!
:* voor alle zieke baby's en mama's

Hier een erg druk (werk)weekend..
Zei ik van de week nog dat we eigenlijk nooit snachts een voeding hoeven doen.. Pff vannacht om 4 uur :Z
pi_123576265
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja, heb nu weer heel veel voor Jolie. 27 stuks voor 30 euro. Veel merkspul ook weer nu.

Het ging goed! Ik had er 120 cc voeding uit de vriezer en vanmorgen nog 60 gekolfd. Madame klokt het dus achter elkaar weg in de fles. Daarna wel vier uur geslapen :D

He een jarig jobje! Gefeliciteerd !
Kijk dat is nog eens zaken doen! :)

En wat fijn dat ze zo goed gedronken en geslapen heeft :)
pi_123577221
Mn meisje kruipt ! ACHTERUIT *O* :D *O*
pi_123578253
Aggos klinkt niet fijn, zieke kindjes. :-(

PE Gefeliciteerd! :D Wat vliegt een jaar om he.

En mijlpaaltje voor kleinzusje. ^^ Leuk dat ze gaat kruipen! (al gaat ze nu in dr achteruit :P)

Qua nachten mag ik echt niet klagen. Gister bijvoorbeeld.. om 22;00 sliep ze en iedereen werd pas rond 8;30 wakker. :o :D Nu verzoek ik geheid de goden en komt ze ons vannacht wakker maken .. :P
pi_123579227
Kz *O* wat goed!!

PE *O* gefeliciteerd!! :s) *O*

Estrys wat fijn!

:* voor de mindere nachten

Kwisted
Heb er iets over gelezen, dat het vanzelf bijtrekt bij een x aantal maanden, maar hoe het precies zit weet ik niet. Het cb weet het vast wel

Hier gaat het iets beter, med lijkt aan te slaan. Borst doet al minder pijn
(en ik ben morgen jarig, vriend is met S aan het knutselen geweest O+ als cadeautje voor morgen, maar toen ik vroeg waar haar (lief)jurkje was.. Daar zat dus een vlek op :X maar hoe kun je 'boos' zijn op je vent die lekker aan t knutselen was met je kleine meid? *; )
pi_123579418
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 3 maart 2013 @ 18:16:56 #36
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123582037
Wat cool KZ! Wat een grote meid dan ineens!

Zoë, fijn dat het iets beter gaat met je en lief dat je vriend met S is gaan knutselen :D.

PE, van harte *O*

Estrys en Ohnee, klinkt goed!

Mijn meisje is echt nog niet zichzelf, ze heeft vanochtend anderhalf en vanmiddag tweeënhalf uur geslapen :o. Ze viel tijdens het verschonen gewoon in slaap, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt! Ben benieuwd naar vannacht...
pi_123582207
Soesa ik duim voor jou en voor mij en voor alle andere mamas met nachtbrakers voor een goede nacht. En veel beterschap! Zonet heeft ze een extra voeding gehad en ik hield mijn hart al vast voor het gebulder.. aangezien manlief ook ziek op bed ligt en ik het nu een beetje alleen moet doen. Maar het ging best goed! Niet te vroeg juichen natuurlijk.

Z gave vooruitgang .. ik wil ook! :)

Ohnee heerlijk hoor! Keep up the good work! :)
  zondag 3 maart 2013 @ 18:34:43 #38
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123582752
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
Omg wat gaaf!!! :D *O*
pi_123582951
actie spam *; *;

niet quoten please :*

[ Bericht 26% gewijzigd door kleinzusje op 03-03-2013 18:47:03 ]
pi_123583256
Phaidra: Gaat het al beter met de kleine ?

Zoe: Fijn, goed dat je gegaan bent gister !

Estrys: mooie buit !

Thx ladys: zeker een mijlpaal ! Binnen een maand wordt het hier gevaarlijk, vrees ik. :D

Soesa: ze heeft het goed te pakken.

Ja mn meid wordt groot !
Lief *;

Kwisted: zou idd even informeren bij HA of CB.

PE: Hoe was het vandaag ? *O* *O* *O*
  zondag 3 maart 2013 @ 18:57:49 #41
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123583693
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Kwisted het volgende:
Even een vraag, heb nog niet bijgelezen.
F kiijkt vaak scheel met een oogje. Hebben nog meer babys dat? Moet ik daaar iets mee?
Ik googlede even en vond dit (totaal niet mijn CB :D):

http://www.cjghardenberg.(...)tuigen/scheel-kijken

Zou het volgende x op het CB wel even aanhalen als ik jou was :Y

KZ beeb gemist :(

[ Bericht 5% gewijzigd door Tante_Soesa op 03-03-2013 19:08:24 ]
pi_123583842
weg
niet quoten :*
  zondag 3 maart 2013 @ 19:02:22 #43
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123583871
Gezien O+ Mooooie ogen!
pi_123583886
^O^ :*
pi_123584762
PE Gefeliciteerd met je dreumes

:* voor de slechte nachten

*O* voor de goede nachten.

Beterschap voor Zoe

En ik las een heel naar bericht bij Isis, beterschap voor je kleintje

En een mooie mijlpaal voor Marjolijntje.

Kleinzusje wat goed zeg van je meisje!!

Kwisted ik weet niet hoe oud je baby is, maar voor zo ver ik weet kijken alle baby's scheel. Mijn oudste deed het in ieder geval en mijn kleine man nu ook. Bij de oudste is het goed gekomen, maar geen idee meer wanneer dat weg trok.

Tante Soesa, hopelijk blijft ze vannacht ook lekker slapen. Ze heeft het blijkbaar nog nodig.
pi_123585007
KZ, behalve dat we middenin de 37-wekensprong zitten met bijbehorend gejammer en frustratie, gaat het wel weer met de mini! Hoesten lijkt eindelijk wat minder te worden ook. Tnx for asking O+

Kwisted, even vragen idd. Het kan bijtrekken, maar weet niet op welke termijn. Ik ben zelf op m'n 2e geopereerd aan een lui oog, dus misschien nog tot die tijd?

Even een vraagje: mijn mini slaapt steeds vaker nog maar 1x op een dag en dan ca. 2-2,5 uur. Is dat niet bizar snel met zijn bijna 9 maanden?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123585274
Het kan hoor Phaidra. Ik weet dat mijn oudste ook snel zijn slaapjes afbouwde. Erg eigenlijk dat ik niet meer weet wanneer hij bepaalde dingen precies deed. Maar ruim voor zijn eerste verjaardag zat hij op 1 slaapje per dag en vanaf 18 maanden sliep hij helemaal niet meer overdag.
pi_123585525
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:33 schreef As1981 het volgende:
Het kan hoor Phaidra. Ik weet dat mijn oudste ook snel zijn slaapjes afbouwde. Erg eigenlijk dat ik niet meer weet wanneer hij bepaalde dingen precies deed. Maar ruim voor zijn eerste verjaardag zat hij op 1 slaapje per dag en vanaf 18 maanden sliep hij helemaal niet meer overdag.
Goed om te lezen :). Áls hij nog een tweede keer slaapt, hebben we veel moeite om hem in slaap te krijgen en vaak is hij alsnog na een half uurtje weer wakker. Het is alleen vervelend dat het eerste slaapje nog vrij vroeg op de dag is (rond 10.30 en 11 uur op bed), dus dan is de middag zo lang. Dat redt hij eigenlijk net niet lekker.

Ik kan me voorstellen dat je vergeet hoe het ook weer ging :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123586163
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef Phaidra het volgende:
KZ, behalve dat we middenin de 37-wekensprong zitten met bijbehorend gejammer en frustratie
Fijn is ie he? Hij is hier ook knetterhard binnen komen donderen -O-

KZ, ik heb tot nu toe echt al jouw foto's gemist :(
pi_123586847
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Goed om te lezen :). Áls hij nog een tweede keer slaapt, hebben we veel moeite om hem in slaap te krijgen en vaak is hij alsnog na een half uurtje weer wakker. Het is alleen vervelend dat het eerste slaapje nog vrij vroeg op de dag is (rond 10.30 en 11 uur op bed), dus dan is de middag zo lang. Dat redt hij eigenlijk net niet lekker.

Ik kan me voorstellen dat je vergeet hoe het ook weer ging :D
Zeer herkenbaar. Hoop voor jou dat hij de laatste er niet zo snel afhaalt. Hier gaf ik vaak rond 5 uur wat groente zoals tomaatjes of komkommer te eten omdat hij om 6 uur vaak te moe was om te eten. Meneer word dan of hyper of ontzettend onhandelbaar.
Nu nog steeds gaat hij laat naar bed die ene keer dat hij wel in slaap valt overdag. Het voordee; van weinig slapen overdag vond ik dat je vrijer bent in weg gaan en dat hij 's avonds super makkelijk slaapt.
pi_123587439
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:51 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Fijn is ie he? Hij is hier ook knetterhard binnen komen donderen -O-

KZ, ik heb tot nu toe echt al jouw foto's gemist :(
Ja :( hij is een echte dramaqueen momenteel :') Kan tot 6 weken duren las ik al :o Noes!!!

As, het is nooit een goede slaper geweest, dus ik vrees dat het slapen overdag snel afgelopen is... I. wordt ook hyper tijdens het eten idd! Zit hij enthousiast te wippen in z'n kinderstoel :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123587443
Als ze hier overdag weinig slaapt, slaapt ze juist snachts minder goed. :{
Nu ligt ze *O* Na appel/ bonen, verhaaltje en bad +massage *; *O*
Sorry Marjoleintje :*
pi_123587501
Tis nu al een man Phaidra :D :+
pi_123587517
Ik heb de foto's van Kleinzusje helaas net gemist

Riley heeft koorts. Niet heel hoog, maar ze is wel een hele tijd zielig geweest. Echt ontroostbaar. Gelukkig drinkt ze wel gewoon. Nu ligt ze te slapen. Als ze straks wakker wordt ga ik weer haar temperatuur opmeten.
pi_123587676
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Als ze hier overdag weinig slaapt, slaapt ze juist snachts minder goed. :{
Nu ligt ze *O* Na appel/ bonen, verhaaltje en bad +massage *; *O*
Sorry Marjoleintje :*
2 uur in 1x is wat mij betreft wel beter dan 3x 30 min. Dat was zijn slaapritme overdag rond de 5/6 maanden.

Omen ;( Sneu! Beterschap.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123587915
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja :( hij is een echte dramaqueen momenteel :') Kan tot 6 weken duren las ik al :o Noes!!!

As, het is nooit een goede slaper geweest, dus ik vrees dat het slapen overdag snel afgelopen is... I. wordt ook hyper tijdens het eten idd! Zit hij enthousiast te wippen in z'n kinderstoel :')
Helaas heel herkenbaar. Dan vrees ik het ergste. Wat mij hielp was me er bij neer leggen. Ik merkte dat ik in het begin best gefrustreerd raakte omdat ik dacht/vond dat hij moest slapen en daar werden we beide niet vrolijk van. Toen ik me er bij neer legde ging het een stuk beter. Op de momenten dat ij het eigenlijk niet trok liet ik hem bv tv kijken met een fles. Die 10 min rust zorgde er voor dat hij er tot aan bedtijd tegen aan kon.

Wat fijn dat ze nu ligt kz. Massage en badje waren bij de oudste ook een succes. Kyan kam het nog niet echt waarderen.

Hopelijk gaat de koorts snel weg omen. zo sneu als ze er last van hebben.
pi_123587919
Ah... daar kan het gesputter dus ook nog vandaan komen: de 8,5 maand sprong! Fijne combi: oorontsteking+ benauwd + 3 tanden op knappen+ die sprong wellicht: een mens wordt van minder sacherijnig.

Gaaf dat je weer zo veel leuks hebt gevonden Estrys! En dat je dame een natuurtalent is met de fles.

Beterschap voor Riley en alle andere zieke kindjes en mamma's. :*
  zondag 3 maart 2013 @ 20:26:05 #58
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123587923
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

2 uur in 1x is wat mij betreft wel beter dan 3x 30 min. Dat was zijn slaapritme overdag rond de 5/6 maanden.
Herkenbaar :Y ik was/ben ook blij dat ze nu 2 iets langere slaapjes doet. Oke, wat ze dit weekend heeft gedaan was helemaal lekker (ook voor ons :@) maar ik ga er van uit dat het een uitzondering was. Ze is net wel al 3x wakker geworden maar heeft sinds 6 uur ook al in totaal 360 cc gedronken! Ze is aan het inhalen van vandaag overdag denk ik... Hopelijk morgen weer een beetje beter.

Riley ook koorts? Achgos :*
pi_123588345
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef As1981 het volgende:

[..]

Helaas heel herkenbaar. Dan vrees ik het ergste. Wat mij hielp was me er bij neer leggen. Ik merkte dat ik in het begin best gefrustreerd raakte omdat ik dacht/vond dat hij moest slapen en daar werden we beide niet vrolijk van. Toen ik me er bij neer legde ging het een stuk beter. Op de momenten dat ij het eigenlijk niet trok liet ik hem bv tv kijken met een fles. Die 10 min rust zorgde er voor dat hij er tot aan bedtijd tegen aan kon.
Die frustratie ken ik idd. En dan supervrolijk zijn als je hem weer mee naar beneden neemt. Zo van 'ha, heb ik lekker toch mijn zin'. ;) Accepteren is beter merk ik, maar met elk nieuw ritme steekt de frustratie toch de kop weer op. Vooral als de nacht ook al niet lang was :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123588684
Ik vergiste me daar ook steeds in tot ik inderdaad weer besefte dat het een ander ritme was. Dan paste ik mijn ritme aan en ging het wel weer oke. Tot meneer het weer omgooide :D
pi_123589199
quote:

[..]

6 weken? ;( ik ben er nu al helemaal klaar mee :o
pi_123589600
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef As1981 het volgende:
Ik vergiste me daar ook steeds in tot ik inderdaad weer besefte dat het een ander ritme was. Dan paste ik mijn ritme aan en ging het wel weer oke. Tot meneer het weer omgooide :D
Ik kan er beter mee omgaan als ik na een tijdje merk dat hij het eigenlijk prima doet op zo weinig slaap. 9 van de 10 keer gewoon vrolijk, met uitzondering van het laatste uurtje voor het eten. Dan zal het wel goed zijn...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123589635
Hoe relaxeder ik ben hoe makkelijker het gaat! Maar hier doen we het helemaal samen. Als ik even geen geduld meer heb neemt hij het over. Of andersom. Als ze niet wil slapen,prima. Neem ik er uit bed. Leg dr op me. Na paar minuten wordt ze moe en dan weer proberen. Meestal lukt het. Of heb ik een super makkelijk kindje? :@ :@ :@
pi_123589674
quote:

[..]

Argh, die dramaqueen heb ik hier ook in huis. Een stervende zwaan is er niks bij. Hij hangt nog steeds in z'n 19 weken sprong, helaas. Van lachen naar huilen tien keer binnen een minuut, slaapjes van max 30 minuten en krijsen als een speenvarken dat vermoord wordt als ik het onzalige idee heb opgevat hem in bed te leggen bijvoorbeeld, de buren zullen wel denken... :X :X :X Hoewel het mannetje er zichzelf het meest mee heeft begint mijn geduld na drie weken wel een beetje op te raken, eerlijk gezegd. Ik kijk erg uit naar volgende week, dan begin ik weer met werken en wordt de zorg voor hem een beetje verdeeld.

Knuffel voor Isis, wat naar van D. Hopelijk vinden ze snel wat er met hem is en krijgen jullie naast nu even rust ook een vrolijk jochie binnenkort.
pi_123589736
En die foto van KZ heb ik alweer gemist. :( De verwachtingen zijn inmiddels hooggespannen!
pi_123589935
Kz dat klinkt prima toch. Hier doen we het eigenlijk ook samen, maar ik werk minder dan mijn man dus heb ik toch meer met de kinderen te maken. Maar als we beide thuis zijn, voedde we ook beide op.
En dat nog een keer proberen klinkt wel fijn. Dat werkt bij mijn oudste echt niet. Maar ik heb hoop want tot nu toe is Kyan echt een heel ander kind.
pi_123590915
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe relaxeder ik ben hoe makkelijker het gaat! Maar hier doen we het helemaal samen. Als ik even geen geduld meer heb neemt hij het over. Of andersom. Als ze niet wil slapen,prima. Neem ik er uit bed. Leg dr op me. Na paar minuten wordt ze moe en dan weer proberen. Meestal lukt het. Of heb ik een super makkelijk kindje? :@ :@ :@
Fijn dat dat werkt! Wij wisselen ook wel af, maar ik voed ook altijd voor het slapen (dan hoop ik ook dat ik hem slapend weg kan leggen) dus dan komt de eerste poging automatisch voor mijn rekening :P. Maar vaak genoeg helpt mijn meneer ook, vindt hij helemaal niet erg :).

Ik merk dat I. gewoon heel makkelijk afgeleid is, hij komt dan niet op het idee om zijn ogen dicht te doen. Als ik hem even help door mijn hand over zijn ogen te houden, valt hij vaak wel snel in slaap. Het ziet er alleen zo stom uit alsof ik hem probeer te stikken ofzo en ik zou het fijn vinden als hij zelf in slaap kon vallen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123591171
Omen beterschap met je meisje!

Hier doen we het ook echt samen.. heel fijn :)

En idd je erbij neer leggen als het ritme verandert lijkt hier ook het beste te helpen.
pi_123591291
Phaidra, dat met die hand over de ogen, dat doet mijn man ook vaak. Helpt hier ook goed.
pi_123593752
Phaidra: Dat zijn allemaal van die regeltjes.............. wakker wegleggen enzo. Elk kind is anders maar elk kind wil, naar mijn mening, veiligheid. Dus als dat "strelen op de oogjes " helpt. Prima toch ?
Man hier kan haar als ik onrustig ben overnemen en in bed doen. Meestal doe ik het. Ben nog steeds blij en verbaasd dat het bij hem dan lukt. Soms is juist het "even iemand anders:" Hij dus, al genoeg.

Vanavond legde ik haar in bed, dacht dat alles ok was, maar nee. Geen gedoe, gewoon meteen er uit en op aankleedkussen in de douche gelegd. Was opgehangen, beetje gezongen. Nog 5 minuutjes op me genomen in de kamer en weer in bed.

Gelukt *O*

Maar ben ook vreselijk :@ vind het wel heerlijk als ze op me ligt :@ erg he. En dat blijkt juist te werken. hahaha. Lijkt wel alsof ze graag dan alleen wil zijn. :D
pi_123596202
Iedereen in slaap ?
pi_123597138
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Mineola het volgende:
Phaidra, dat met die hand over de ogen, dat doet mijn man ook vaak. Helpt hier ook goed.
bij ons is het een doekje over zijn gezicht. Kan ie zich even afsluiten en is dan zo vertrokken.

Laatst had ik hem moe maar wakker in bed gekegd. Kijk ik op de babyfoon, had hij zelf zijn knuffel op zijn gezicht gelegd.
Slim kind O+
pi_123597311
Hier lijkt. het vooralsnog. goed te gaan! 19.00 In eigen bedje gelegd nadat ze wel haar longen uit haar lijf had geproest. Ik dacht daar gaan we weer.
Om 20.15 even huilend wakker .. maar niet van het bulderen. En net hoest ze een paar. keer flink maar slaapt gewoon door.

Maar garantie tot de deur :+

Wij gaan nu ook slapen. Hoop dat ze het vannacht net zo goed doet als vanavond.. dan zit dat wel snor :)

Succes met de nacht allemaal! :)
pi_123597352
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef Mangostine het volgende:

[..]

bij ons is het een doekje over zijn gezicht. Kan ie zich even afsluiten en is dan zo vertrokken.

Laatst had ik hem moe maar wakker in bed gekegd. Kijk ik op de babyfoon, had hij zelf zijn knuffel op zijn gezicht gelegd.
Slim kind O+
Wahahaha slimme harrie :+
pi_123597777
Hoop dat jullie allemaal rustig slapen twinkle :*
pi_123600485
Lig te piekeren en heb advies nodig.

Mn meis is pas in de zomer jarig, maar toch.
Mn ouders hebben elkaar al 100 jaar niet gezien. Heel veel gezeik in de familie.
Ik ben, kort gezegd, de enige die met allen contact heeft.

Nu wil ik mijn meisje een mooie verjaardag geven. Haat al die familie shit. Wil het liefste dat er 1 dag is waarop iedereen komt. Heb zelf als kind altijd alles moeten verdelen omdat niemand met elkaar door een deur kon.

Dus ?

Wat doen ?

Iedereen op dezelfde dag uitnodigen ?

ook wil ik vrienden vragen op haar eerste verjaardag. Ook vrienden zonder kinderen. Ik werd zelf vaak niet gevraagd omdat ik geen kinderen had. Heb dat als pijnlijk ervaren. Wil dat dus nu anders gaan doen.

Het is nog ver weg, maar ben wel erg benieuwd naar jullie mening en het gaat zo snel. :o :*
pi_123600802
Tja, wat is wijs. Aan de ene kant zou ik zeggen, gewoon iedereen uitnodigen en dan lossen ze het zelf maar op. Maar wellicht is er dan een grote kans dat er veel mensen afhaken? Dat kun jij wel inschatten denk ik.
Ligt heel de familie met elkaar overhoop of alleen je ouders?
In het laatste geval zou je kunnen zeggen de één 's ochtends en de ander 's middags.
En vrienden....gewoon allemaal uitnodigen zou ik zeggen. Afhankelijk van het aantal mensrn zou je het over 2 dagen kunnen smeren, bv familie zaterdag/vrienden zondag. Of mengen indien moeilijke familie. ..
pi_123602449
/ontlurkt

Kleinzusje: mn beste vriend had hetzelfde probleem, ouders die totaal niet met elkaar door 1 deur kunnen, hij heeft ze allebei uitgenodigd, eerlijk gezegd dat de ander er zou zijn, en ook gezegd dat hij een leuke dag wilde voor zijn meisje, en dat als 1 van beide van plan was dat te verpesten dat ze dan beter weg konden blijven.
Uiteindelijk waren ze er allebei en hebben ze zich omwille van hun kleindochter gedragen...
S. 2014
J. 2016
pi_123602811
Danic: ondanks mn ratio: wil ik gewoon het liefste niets scheiden.. Het is mijn meisje en dat haar familie er zo'n zooi van heeft gemaakt is hun probleem. Wil het dus alleen oplossen voor mezelf , uit angst dat de dag verpest wordt.
Heel de familie ligt overhoop :(

Gewoonmezelf: DAT wil ik dus ! :* Maar kan niet geloven dat het goed komt en ben er bang voor.

Dank voor het meedenken.
pi_123605325
Heel verhaal getypt.. Weg.

Kz, je weet het zelf t beste. Ik zou t spreiden over de dag. Toen mijn schoonouders tegelijk kwamen op mijn verjaardag gedroegen ze zich wel, maar t was ongemakkelijk en de sfeer was raar..

Ik neem n chillpill. Ik doe nog steeds teveel. Zag net in de spiegel dat ik kale plekken op mijn hoofd heb. Het moet nu dus echt afgelopen zijn met dat gestress. Ik kap met ja zeggen tegen alle visite, dwangmatig poetsen, mijn sociale leven bij willen houden. T is echt klaar nu. Heb mijn reality check nu wel gehad..
pi_123605358
Wow Kwisted das wel een heelheftige lichamelijke reactie zeg! Pasgoed op jezelf meid :*
Denk idd dat dit een roeping van je lijf is dat het zo niet langer kan

KZ hier ook ouders en familie die met elkaar overhoop liggen. Altijd vragen wannwer de een kwam want dan kwam de ander wat later. verjaardag uitgespreid over meerdere dagen en dat was ik op een gegeven moment zo zat! Heb toen tegen alle partijen gezegd: dan en dan vier ik mijn verjaardag.. die en die zijn dan ook uitgenodigd. Als je het fatsoen niet hebt om je te gedragen blijf je maar thuis. En dat werkte. Onderling hebben ze nog wel gezeik.. maar niet over mijn rug. Maar goed ... lf je dat in jouw situatie kan doen weet ik niet. Jij kent die mensen natuurlijk het beste.

Een prima nacht hier! :)
Ze is in haar eigen bedje gebleven zonder bulderend wakker te worden. Pas om zes uur weer. Nog wel benauwd tojdens en na de fles. Maar er is gelukkig wat verbetering! :)
pi_123605436
Hier drama vannacht. Om 2 uur wakker door hoesten, gevoed, prima. 3 uur weer wakker. Vriend eruit voor speentje, maar dikke paniek. Klaarwakker, huilen, op de arm wel rustig maar niet in bed te krijgen (ook niet bij ons). Pfff uiteindelijk rond 4.30/5 uur weer in slaap gevallen, maar 6 uur wekker :O

KZ, ik heb geen tips, maar wil je wel sterkte wensen. Doe wat jij wilt :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123605605
Wij vieren de verjaardagen in 2 dagen, er is niet echt gezeik, maar het het zijn gewoon veel mensen.
Dus op deze manier een stuk rustiger voor de kinderen en 2x taart!
Doen waar jij je goed bij voelt, maar voor de kinderen maakt het niet echt uit hoor wie er op welke dag komen, vooral een eerste verjaardag niet.

Kwisted :*
Mex wilde rond 9 maanden altijd dat ik zijn hand op zijn keel legde en best stevig, zag er uit alsof ik hem wurgde, vond het maar niks. Nu wil hij het gelukkig niet meer.
En bij hem moest ik ook vaak zijn oogjes dichtdoen of strelen. Dat probeer ik nu bij Nena toch zo min mogelijk te doen, want voor je het weet ben je een half uur die ogen aan het strelen.

Hoe is het nu Omentielvo?
  maandag 4 maart 2013 @ 08:24:53 #84
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123605982
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 07:03 schreef Phaidra het volgende:
Hier drama vannacht. Om 2 uur wakker door hoesten, gevoed, prima. 3 uur weer wakker. Vriend eruit voor speentje, maar dikke paniek. Klaarwakker, huilen, op de arm wel rustig maar niet in bed te krijgen (ook niet bij ons). Pfff uiteindelijk rond 4.30/5 uur weer in slaap gevallen, maar 6 uur wekker :O

KZ, ik heb geen tips, maar wil je wel sterkte wensen. Doe wat jij wilt :*.
Hier een soortgelijke nacht :O. Ik werd om half 3 wakker, helemaal blij dat ze nog sliep sinds 22 uur. Een uur later begon het feest... Hoesten en daardoor steeds maar even slapen (wel in haar eigen bed en zonder huilen maarja, slapen ging bij niemand echt). Tot half 5 ging het zo door, toen wel huilen en maar bij ons in bed genomen. Toen hebben we amper meer geslapen tot de wekker ging om 6:15. En Elin dwars door de wekken en alle opsta geluiden heen bleef slapen :'). Nu is ze op het KDV.

Wat zouden jullie doen, de koorts is weg maar ze blijft hoesten en gaat ook steeds minder drinken. Vanochtend met heel veel pijn en moeite 90 cc erin gekregen. Gister tot 19:00 had ze ook maar iets van 300 cc gedronken. Is dit iets om de huisarts over te bellen?

Lastig KZ! Hier heb ik besloten de eerste verjaardag niet te druk te maken. Als de opa's/oma's en zussen met aanhang er zijn zitten we al op 17 personen, vind ik al druk zat! Doe waar jij je goed bij voelt :*
pi_123606139
Tante Soesa je kan tijdens het telefonisch spreekuur even de huisarts bellen?

Hier is de nacht goed gegaan. Riley sliep tot 2 uur. Toen heb ik haar maar wakker gemaakt voor eten (ik was half 1 wakker en kon niet meer slapen) Na het eten heeft ze tot 7 uur geslapen en is de koorts gezakt gelukkig.

KZ ik heb helaas geen tips voor je. Wel lastig zo'n situatie. :*
pi_123606183
KZ, voel JIJ je wel op je gemak als je ouders, en evt andere familie leden, bij elkaar in 1 ruimte zijn? Want als je daar zelf stress over krijgt is dat ook zonde op zo'n dag.
Hier komen ze op de verjaardagen van mijn kinderen wel tegelijk. Splitsen doe ik niet meer aan, dan blijf je bezig.
Met een meidenkwartet
pi_123607110
Goedemorgen!

Kz, hier een soortgelijke situatie. Mijn vader en moeder kunnen echt niet door een deur. Ik heb drie jaar lang geen verjaardag gevierd maar was daar op een gegeven moment ook klaar mee. Samen met mijn zus een afspraak gemaakt, op mijn verjaardag houdt zij ze uit elkaar (allebei een kant van de kamer) en bezig (geeft ze aandacht) en op haar verjaardag doe ik dat.
Verder weten ook mijn vriendinnen ervan af dus die beginnen snel gesprekken met ze als ze gezichten zien betrekken.
De eerste verkaardagen zo waren ongemakkelijk, maar t wordt steeds beter! Er is hoop! ( maarja je wilt natuurlijk dat t in de zomer al goed gaat en niet ongemakkelijk is :( )

Tante soesa, bellen kan nooit geen kwaad toch!

Balen van de dramanachten, fijn van de goede nachten.

Hier heeft meneer geslapen van 2200 tot 0200'toen heeft hij een voeding gekregen en een schone luier, daarna sliep hij tot 0415, ik heb hem toen om 0530 maar weer een voeding gegeven. En nu slaapt hij nog steeds. Als hij nou eens langer midden in de nacht ging slapen, dat zou fijn zijn!

Trouwens vraagje: hebben alle pasgeboren baby's zo'n enorme hekel aan verschonen en aankleden? Dit mannetje schreeuwt echt de buurt bij elkaar en is niet rustig te krijgen! Ik zag vannacht bij de buren gewoon t licht aangaan toen hij zo overstuur was, schaam! ( hopelijk was t toeval ;) )
pi_123607229
Dhjenna haat truotjes aantrekken. Is dan echt een speenvarken. Maar door het gebras de laatste dagen moesten we wel.

Soesa als je mini zo weinig drinkt vind ik dat wel een goede reden om te bellen. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:42:43 #89
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123607259
Hoe is het eigenlijk met becky?
pi_123607385
Soesa, ik zou gewoon even bellen :Y. Mijn ervaring is echter dat er weinig gedaan wordt als er geen uitdrogingsverschijnselen zijn...

Toen I. kleiner was, had hij nooit problemen met aankleden. Pas sinds kort is het drama, maar dan geef ik zijn tandenborstel en dan gaat hij daarmee spelen en is het over (tot ik erbij moet om zijn arm in de mouw te doen :')).

Ik ben ook benieuwd naar Becky! En Isis, hoe gaat het nu met D?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123609974
Die van mij is ook geen fan van omkleden. In het begin was het ook keihard huilen. Nu is het afwisselend.

Vandaag nacontrole gehad bij de gynaecoloog. Alles zag er goed uit. Hij zag wel op de echo dat ik PCOS heb. Heb ik een folder voor gekregen.

Ik vroeg me ook al af hoe het met Becky gaat.

En nog even een foto van Riley. Ze is klaar voor de lente

[ Bericht 33% gewijzigd door Omentielvo op 04-03-2013 11:41:43 ]
pi_123612200
Haha masterlijk Omen.

Ja hoop ook dat alles goed gaat met becky en gezinnetje!
  maandag 4 maart 2013 @ 12:27:02 #93
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123612307
Dames! Ik kom afscheid nemen hier...

Gisteren was gezellig. Cristel vond ook alles leuk, behalve haar verjaardagstaart....Daar wou ze niks van weten.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123613853
Daag Christel .. tot over driekwart jaar in het dreumestopic!

Gave fotos PE... maar meeeen wat gaat het hard.
pi_123616415
Gefeliciteerd PE! Leuke fotospam!

KZ, vervelend zulke situaties. Hopelijk kun je tot een goede oplossing komen.

Ik moest naar het CB vanochtend. En op mijn CB zijn ze heel tof. Bij Amy woonden we nog ergens anders en daar vond ik het CB vreselijk, hoe ze je behandelen. Dus dit is echt een verademing. Maar vanochtend was er ineens: De Invalster ;( Ze begon al gelijk met kritiek geven op de borstvoeding. Ik legde Viktor te vaak aan. Hij zou er aan wennen en dan had ik geen leven meer. Daarna bekeek ze die plooien in zijn nek en die waren een beetje rood. (Viktor spuugt heel veel en dat is gewoon niet droog te houden, ben steeds aan het vegen enzo) maar toen ik dat zei keek ze me een beetje meewarig aan en reageerde er ook niet op. En ik moest van haar Viktor op zijn buik plat in de box leggen. Toen ik zei dat hij dan gaan spugen en erin bijft liggen met zijn hoofd moest het toch ookal moest hij dan huilen, want hij moest zijn nek oefenen. Van de kinderfysio heb ik juist oefeningen meegekregen waarbij hij niet plat op zijn buik in de box hoeft te liggen maar wel zijn nek traint. En daar hadden we het net over gehad :X En ze was ook helemaal niet lief voor hem. Hij krijste de hele boel bij elkaar toen ze al die onderzoekjes deed en toen had hij de prikjes nog niet eens gehad. Die stond ze toen klaar te maken en Viktor maar krijsen en ik durfde hem niet even te troosten met de borst :( :@ want ik was bang dat ze dan weer ging zeuren. Eindelijk die prikjes erin. En Viktor nog harder krijsen. Toen kon ik echt wel een potje met hem meehuilen. Wat een trut zeg en ik was al moe en labiel door de strijd die ik geleverd had om bij het CB te komen. In het halve uur voor ik weg kon moest ik 3 keer Viktor verkleden want hij spuugde steeds en de peuter trok steeds haar schoenen uit. Dus toen was het klaar en kon ik weer naar de aankleeddinges en toen heb ik hem eerst maar eens lekker aangelegd om te troosten.

En nu liggen ze beide op bed en heb ik 6 chocoladekoekjes op uit frustratie :+ Volgende keer mag ik gelukkig weer bij de verpleegkundige. Die fietst tenminste met zijn beentjes als ze geprikt heeft :6

Maar prima gegroeid. 6010 gram en 61 cm :) en ik moet naar de huisarts voor die bult op zijn hoofd. Dan willen ze een echo maken van zijn hoofdje ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig ben ik heel assertief als mensen er niet bij zijn :|W

Twinkle hoe gaat het met je meisje?

Leuke foto Omen! Zo schetig O+

Mijne ook geen fan van omkleden hoor Loj!

Soesa, als ik iets niet helemaal vertrouw dan bel ik de huisarts voor overleg/advies. Hoor je vanzelf of je langs moet komen of dat je het nog aan kan kijken en je krijgt dan waarschijnlijk wel tips. Lastig hoor!
pi_123616952
Even snel, erg druk hier:

Dank dank voor alle reacties. Ga later alles op mn gemak terug lezen ! Super fijn dat jullie meedenken. :* :* :*

PE: Fantastische spam *; Wat geweldig !

Rest: tot later :W :*
pi_123617727
Wat vervelend zeg Sola.. Oze arts was ook zo bij Sofie. Nu was ze donderdag poeslief. We hadden bij de intake van het cb over haar geklaagd. Misschien heeft ze het zich aangetrokken.. Ik hoop het!

We zijn net een weekendje weg geweest, Luuk heeft het vrijdag nog even moeilijk gehad met de prikken en de drukke dag. Hij kon alleen nog maar huilen toen we in het huisje waren. Hij was heel moe, maar had honger, maar was te moe om te drinken. Hij is uiteindelijk na kort drinken in slaap gevallen. Toen daarna was het wel weer ok.
En hij HAAT water. Water staat voor hem gelijk aan kindermishandeling. Hij was zaterdag mee in bad geweest, een dikke pruillip en dikke tranen. Zondag naar het zwembad. Sofie vond het vroeger altijd heerlijk, dus toch maar proberen met Luuk. Zijn tenen raken het water en hij begon te gillen. Te gillen als een speenvarken wat naar de slacht gebracht werd. Ook in een zwemband was het niks. Ik ben er dus na 5 minuten maar weer uit gegaan met hem. N is nog langer gebleven met Sofie.

Het is gewoon alsof hij er altijd al zo geweest is. Zo bizar, ons mannetje... O+ Ik word met de dag meer en meer verliefd op hem!

[ Bericht 6% gewijzigd door kaatjejannie op 04-03-2013 15:05:29 ]
*poef* nu is het weg
  maandag 4 maart 2013 @ 15:05:35 #98
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123618245
Sola, dikke :* voor jou. Van wat ik gezien heb ben je een fantastische moeder! Laat je niet gek maken door De Invalster en volg je gevoel. Echt.
Die echo is dan wel weer spannend hoor!
Ik dacht trouwens dat V. zwaarder zou zijn. De mijne wordt donderdag weer gewogen, ben benieuwd!

KJ wat is Luuk toch leuk! Mooie ogen! O+ Jammer dat hij niet van zwemmen houdt; het is juist zo leuk!
Hoe hard heb je je zitten schamen met je speenvarkentje? :D
A grand adventure has begun.
pi_123618438
Heel hard :@ . Hij leek wel een meisje.. Zo hard gilde Sofie ook altijd als iets dr niet zinde..
*poef* nu is het weg
pi_123619178
PE wat een leuke fotospam.

Sola wat heb je toch een rare mensen. Gelukkig dat je assertief bent.

KJ wat een scène moet dat geweest zijn met je gillende speenvarken. En wat een schatje is hij O+
pi_123619357
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef Solagratia het volgende:

SPOILER
Sola, Erg vervelend inderdaad ik ken het mij geven ze ook vaak commentaar over het feit dat ik pas 19 ben en al een kindje heb en dat dat toch wel heel zwaar moet zijn. Ik zorg ook altijd dat Lisa extra schoon is als we naar het cb gaan ofzo omdat ik gewoon geen zin heb ik gezeur over spuugvlekjes in haar shirtje of opgedroogde melkplekjes op haar wangen van het spugen. Super frustrerend. Je bent vast een goede moeder en ik zeg altijd maar tegen mensen die over me oordelen dat als ze echt zo erg twijfelen ze maar iemand langs moeten sturen dat ze het dan zeker weten.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 4 maart 2013 @ 15:58:47 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123620210
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Heel hard :@ . Hij leek wel een meisje.. Zo hard gilde Sofie ook altijd als iets dr niet zinde..
:D
Bram kan ook huilen als een meisje!
Wij gaan in april een weekend weg. Ik ben benieuwd hoe Bram het vind.

Oh en stom cb!! Ze hebben geen plek om Bram te enten. Hij is deze week 2 maanden, de eerst volgende plek is 28 maart. Maar ik kijk net in m'n agenda, en dan moet ik in de middag naar de gyn. Niet handig als kind net geënt is. Maar ik laat m maar staan, anders zijn we in april pas aan de beurt.
  maandag 4 maart 2013 @ 16:01:00 #103
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123620293
Oh en verder trek ik me gewoon niets aan van wat cb artsen vinden en zeggen. En als het echt te grof is dan dien ik gewoon een klacht in. Net zo makkelijk. Gewoon zachtjes doen met m'n kinderen. We zijn geen nummertje.
pi_123620987
Ik ook niet meer. Bij Sofie deed ik dat wel. Nu wil ik alleen heen voor de inentingen en straks de belangrijke afspraken (ogentest) Het is me veel te veel gedoe om dr heen te gaan met 2 kinderen. Als ik metingen wil dan ga ik wel naar het weeg uurtje
*poef* nu is het weg
  maandag 4 maart 2013 @ 16:38:50 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123621883
Sola jeetje, wat naar van die verpleegkundige, bah :( ;( Daar wordt je idd toch verdrietig van?? Pfff. Wat een muts zeg. Vervelend dat je je daar zo rot over voelde en 'm niet eens durfde aan te leggen :* lekker chocola eten helpt een beetje iig :') XD

Geweldige foto Omen van Riley! :D

Jammer, ook de foto's van KZ gemist.

PE wat een mooie spam O+

Hier weer een heerlijk nachtje gehad, het wordt een beetje standaard denk ik, klokje rond slapen! O+ geweldig. Ook zijn we maar begonnen met de 6+ maanden spenen, want ze zoog de andere vacuum :')

Ohja, en ze zet zich ineens met dr voeten af als ze op de grond ligt :o vandaag (bij mij) voor het eerst. Dus ik zo tegen mn vent: deed ze dat al langer? Hij zo; ja hoor. Pffff. :{w en mij niet eens vertellen! XD Magoed, damn, wat gaat het hard en wat wordt ze groot O+

En net even een zomerjasje, 2 rompers en slabbetjes gekocht bij de C&A.. wat een leuke kleertjes hebben ze daar, en zo heerlijk betaalbaar!! ^^ :D
pi_123622019
Het is bij een eerste toch echt heel anders de rol van het cb. Bij de nummers twee en drie (enz) kom je er nog voor hoognodige als ik het zo lees. Dat van als tienermoeder gezien worden herken ik niet. Maar ik ben met mijn 32 dan ook al hoogbejaard :P
pi_123626101
Hier ook zo'n fijne CB arts....
Als je de curves van mevrouw bekijkt zie je dr met dr gewicht eerst omhoog schieten om vanaf een bepaald punt minder hard te gaan... Vanaf dat punt trekt dr lengte ook wat bij.... Ik had dus zelf zoiets van nou die energie stopt ze nu in het groeien in de lengte en wat minder in het aankomen ( even simpel gezegd).... Neee...... meteen toen de CB arts zag dat dr gewichtslijn minder snel omhoog schoot moest ik bij gaan voeden met KV en dat mijn meisje best wel eens last kon hebben van " stille honger" en er moest wel langer tussen de voedingen hoor, want om de 2 uur borstvoeding dat was niet normaal meer op die leeftijd!!!! :o :(
Ik heb wat gestameld dat ik het idee had dat ze wat harder de lengte in ging en dat dat ook energie kost en zulks, maar neeeeeeee ik moest tussendoor komen wegen en als de situatie dan nog zo was echt met kv bij gaan voeden!!!

De verpleegkundige die ik de keer daarop trof vond juist dat mevrouw het super deed ( en ik ook :P )

Kwam ik laatst weer bij die arts en vertelde dat mevrouw 's nachts nog regelmatig kwam om te drinken..... Ow, en dan geef je een flesje?
Nee.... bv....Ow.... nou nog steeds? Ze is bijna 6 maanden?!
Uhm.... ja.... :?

Nou.... misschien moest ik dr dan maar laten huilen 's nachts!
En ook zeker al een heel menu van bijvoedingen geven, want aan bv alleen had ze echt niet genoeg!!!
S morgens MOET er pap, dan fruit en tussen de middag brood en 's avonds warm.... 8)7
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_123629004
Want dat heeft allemaal veeeeeel meer voedingswaarde dan zoete, vette mamamelk!
Daarom eten mensen die af willen vallen ook fudge en chocolademelk ipv groente en fruit :Y
Vreemde redenaties daar op jullie CB :P

Hier een fijn CB trouwens :) Geen klagen over :)

Whoa Enf, die van jou gaat ineens hard :o

Estrys, das wel heel bejaard inderdaad ;) Ik herken het wel van de oudste, maar nu niet meer.

Ik wilde trouwens best dat mijn hummel niet meer om de 3 uur kwam 's nachts. Zo na een maand of 4 is 3 nachtvoedingen toch wel afzien. Vooral in combinatie met elke ochtend om 7:00 uiterlijk op (en de neiging van ukje om om 6:00 te willen drinken, dus dan kan ik net niet meer slapen) en geen enkele mogelijkheid tot middagslaapjes. Oempf.

Maar verder is het een heerlijk kereltje O+ nu even niet zo lekker (snot, spugen) maar lachen, lekker gillen, beentjes eronder en staan, en lekker spelen met de babygym.
En hij vindt in de Mc in de bakfiets ontzettend tof en das handig, want grote broer moet wel elke dag naar school.
pi_123629242
Gaaf hoor al die ontwikkelingen van jullie minies!

Hmmm Djenna lijkt een voorkeur voor lomp en wild te hebben.. hoe te wilder hoe te liever .. en schaterlachen jonge! Om vier uur werd ze wakker en ben ik naar mijn moeder gelopen, waar ook mijn zusje was. Werd ze daar helemaal vermaakt natuurlijk. Om zeven uur lekker in eigen bedje gelegd.. helemaal op. En nu ligt ze lekker te slapen. Ik houd zoveel van mijn meisje.. elke dag een beetje meer :)

Vamp heftig hoor zon veroordelend persoon. Zeker als je zelf wat onzeker bent en het je eerste kindje betreft.
pi_123630278
Poeh, die cb verhalen maken me wel bang hoor.. Ik moet over twee weken weer! Ook z'n eerste prikjes dan... (Hij is wel veel vaker al geprikt om bloed af te nemen, maar dat is toch anders).
Als hij dan ook zo huilt bij t omkleden, zou ik t dan ook verkeerd doen :s

Bij mijn schoonzus hadden ze bij t cb gezegd dat ze een aantekening gingen maken in t dossier omdat haar kind twee grote blauwe plekken had... (Begon net te lopen en was de dag ervoor gevallen) want ze wilden het kind de volgende keer wel zonder blauwe plekken zien! Ik heb m'n schoonzus nog nooit zo boos gezien!

Mijn kanjer heeft opeens sinds vandaag de wereld om zich heen ontdekt!! Ik ben verliefd :)
pi_123630919
Bij Seb haalde de assistente van het cb de arts erbij ivm een hele grote blauwe plek onder op zijn rug. De arts had het snel gezien: een mongolenvlek. Wat normaal is bij getinte kinderen. Bij Jolie geef ik nu dus meteen tekst en uitleg voordat ze een aantekening maken.
Ik begrijp het wel hoor, better safe than sorry. Maar hoe lullig je je af en toe kan voelen daar
pi_123631017
Zo, ik ben weer Zennnnn :+ Stom ook dat ik het me zo aantrek. Toen Viktor zo hard moest huilen door de prikjes en Amy zag dat en die trok ook een heel zielig gezicht en aaide toen heel lief over zijn hoofdje. O+

Keshet, volgens mij oogt hij boller door zijn onderkin :P En het ligt er ook aan wat voor kleren hij aan heeft. Hij had 'grote jongens' kleren aan en dan lijkt hij ook gelijk groter :D De echo is wel weer even spannend ja. Vooral omdat wat betreft zijn hoofd het steeds weer tegenvalt. Maar goed, ik ga er eerst maar van uit dat er niets aan de hand is en hij gewoon een rare bult heeft.
Ik ben ook benieuwd naar de stats van jouw kleine!

Estrys, ik dacht ook dat het me niet meer zou overkomen bij een tweede. Maar ik zie er jong uit en ik had gympies en spijkerbroek aan dus misschien dacht ze wel dat ik 16 was en 2 kinderen had :+ Volgende keer als de invalster er is dan trek ik een mantelpakje aan :{w

Oh Vamp, ja dat aankomen. Daar deden ze bij Amy ook zo dramatisch over dat ik enorm in de stress schoot. Fijn dat je dametje het gewoon goed doet :Y

Free, dat klinkt wel heftig hoor zo weinig slaap. Wel fijn dat je kleine kereltje het goed doet :) Viktor gaat straks ook mee in de maxicosi in de bakfiets als J. hen moet ophalen bij de gastouder als ik werk. Hopelijk vindt hij het ook leuk :P

Loj, Je hoeft niet bang te zijn hoor. Het is gewoon leuk om even te wegen en te meten. En bij het omkleden aan het begin huilen wel meer baby's. Viktor wel in elk geval. Wel een vervelend verhaal van je schoonzus :o
  maandag 4 maart 2013 @ 20:13:38 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123631152
Een aantekening voor een blauwe plek? Serieus? Nou je kind zou maar net de dag ervoor onder de douche zijn uitgegleden.
pi_123631328
Ik denk dat onze wvk minstens vijf jaar jonger is dan ik. Kan ook zijn dat ze zo fris oogt omdat haar kindje al met drie weken doorsliep :P
  maandag 4 maart 2013 @ 20:18:03 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123631454
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat onze wvk minstens vijf jaar jonger is dan ik. Kan ook zijn dat ze zo fris oogt omdat haar kindje al met drie weken doorsliep :P
:')
Dat zou kunnen ja :D
  maandag 4 maart 2013 @ 20:22:04 #116
258612 nytar
boys boys boys
pi_123631731
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Estrys het volgende:
_O-
pi_123631892
Hallo allemaal! Vrijdag ben ik bevallen van mijn eerste kindje, een jongetje, Lucas. O+
Wat een werk zo'n kleintje! Heb voorlopig denk ik geen tijd om echt mee te posten, maar over een tijdje kom ik graag met jullie meekletsen :)
pi_123632038
Hahaha estrys!

Hier vind ik ze bij t cb wel aardig. En pro borstvoeding. En niet zwart wit maar ruimdenkend. Heel fijn.

F heeft al 2 nachten doorgeslapen!! Joepie!! Dat doet me goed zeg. Hopelijk houdt ze t vol.

En het is me aardig
gelukt om mijn gemak te houden vandaag. Al kon ik t met t mooie weer niet laten om de tuin te doen, terwijl ik eigenlijk moe was en beter even had kunnen gaan zitten.

Oh en wat een leuke fotoos vsn Cristel heb ik voorbij zien komen!

En had becky al gereageerd?
pi_123632116
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Fieder het volgende:
Hallo allemaal! Vrijdag ben ik bevallen van mijn eerste kindje, een jongetje, Lucas. O+
Wat een werk zo'n kleintje! Heb voorlopig denk ik geen tijd om echt mee te posten, maar over een tijdje kom ik graag met jullie meekletsen :)
gefeliciteerd!! Zit je op n blauwe wolk? Je eerste kindje? Mooie naam ook!
pi_123632131
Welkom Fieder.
pi_123633504
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Fieder het volgende:
Ga jij eens even gauw genieten van je kleintje :p
Wij komen later wel weer... ze worden zo snel groot!

Hmm de tuin doen. Een leuke voor morgen als Djenna ligt te slapen denk ik. Het gaat goed met haar! Alleen nog een raspende ademhaling tijdens/na fles en op die momenten ook wat hoestbuien. En morgenmiddag lekker lang wandelen met dit mooie weer.
pi_123633924
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Kwisted het volgende:
gefeliciteerd!! Zit je op n blauwe wolk? Je eerste kindje? Mooie naam ook!
Jaaaa hij is zo moooooi en lief O+ Als ik wat meer een ritme heb kom ik even een fotootje spammen :P
  maandag 4 maart 2013 @ 21:00:12 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123634150
Free ja gaat hard ineens hoor hier..
Lastig joh die gebroken nachten :* klote dat je ook niet bij kan slapen -O-

Kwis wat fijn!! Ik duim mee! :D

Fieder welkom!!! :* geniet ervan en het is wennen idd, en balans vinden (elke keer weer..) :) let goed op jezelf en als je zin hebt kom je hier buurten! ;)
pi_123634394
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Estrys het volgende:
Bij Seb haalde de assistente van het cb de arts erbij ivm een hele grote blauwe plek onder op zijn rug. De arts had het snel gezien: een mongolenvlek. Wat normaal is bij getinte kinderen. Bij Jolie geef ik nu dus meteen tekst en uitleg voordat ze een aantekening maken.
Ik begrijp het wel hoor, better safe than sorry. Maar hoe lullig je je af en toe kan voelen daar
Sofie had met een week een blauw oog. En ik de onzekere ging extra wegen. Moesten we ook nog maar even naar de wijkverpleegkundige. Die ging ons ook helemaal ondervragen hoe dat oog kwam...
*poef* nu is het weg
pi_123635752
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Gaaf hoor al die ontwikkelingen van jullie minies!

Hmmm Djenna lijkt een voorkeur voor lomp en wild te hebben.. hoe te wilder hoe te liever .. en schaterlachen jonge! Om vier uur werd ze wakker en ben ik naar mijn moeder gelopen, waar ook mijn zusje was. Werd ze daar helemaal vermaakt natuurlijk. Om zeven uur lekker in eigen bedje gelegd.. helemaal op. En nu ligt ze lekker te slapen. Ik houd zoveel van mijn meisje.. elke dag een beetje meer :)

Vamp heftig hoor zon veroordelend persoon. Zeker als je zelf wat onzeker bent en het je eerste kindje betreft.
Bij nr 6 ook nog hoor! :P Weet nog hoe " boos" ik op mezelf was dat ik me er zo onzeker door liet voelen!
En heerlijk is dat he?! Dat houden van wat elke dag een beetje meer wordt! O+
pi_123635792
Fieder gefeliciteerd met je zoontje!! *O*
pi_123636699
Fieder daar ben je al, van harte! *O*
Eerst genieten joh! Maar wel gezellig als je komt meekletsen O+

Sola, kan me goed voorstellen dat je je even laat overbluffen op zo'n moment, maar je komt zeker niet net pas kijken he. :* Je bent gewoon geschoffeerd!
Spannend die echo.

Kwis, kon je het weer niet laten met je tuin? :+

Ons kindje heeft sinds zaterdag niet meer gepoept... Ik heb de opvang al gewaarschuwd en alvast sorry gezegd voor de a.s. shitload. :@

Ik was ook bij C&A geweest Enf! Pyjama's, polo's, fijne broekjes O+
pi_123636862
Ja inderdaad Freecel heel logisch allemaal! :P

En mevrouw weet het ook altijd zo uit te kienen dat ik net niet nog eeeeeeeven kan slapen 's morgens... :P
Zelf slaapt ze dan wel vaak nog even door en dat is dan wel weer handig met het ontbijt en klaar maken voor school van de jongens.. Dan pluk ik 'r uit bed net voordat we weg gaan en gaat ze in de mc in de fietskar.... Half uurtje later zijn we dan weer thuis en dan gaat ze of meteen, of een uurtje later weer naar bed en dan slaapt ze vaak door tot 11 12 uur! :D Daarna doet ze alleen nog wat kleine slaapjes en naarmate de dag verder vordert wil ze ook meer aandacht en lichamelijk contact...Dit gaf eerder rond etenstijd wel wat problemen, want ik durf dr niet goed in de doek te doen met koken, want ik krijg het voor mekaar om bijvoorbeeld de soep tot over mn rug te gieten van onhandigheid :P
Maar tegenwoordig vermaakt ze zich eigenlijk steeds beter! Als de kleine mannen 's avonds in bed liggen dan is het echt alle aandacht voor haar en die eist ze dan ook op.... Rond 22.00 gaat ze pas naar bed...
  maandag 4 maart 2013 @ 22:22:42 #129
265732 Keshet
pi_123639991
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef vamperotica het volgende:
beeld de soep tot over mn rug te gieten van onhandigheid
Maar tegenwoordig vermaakt ze zich eigenlijk steeds beter! Als de kleine mannen 's avonds in bed liggen dan is het echt alle aandacht voor haar en die eist ze dan ook op.... Rond 22.00 gaat ze pas naar bed..
:{w
Veel te vroeg joh! De mijne gaat pas rond middernacht, na zijn laatste voeding! (Edit: Laatste voor ik ga slapen dan he.)

Vandaag mijn eerste werkdag weer gehad! Ik vond het heerlijk maar ook moeilijk tegelijk. Hendrikje had zich weer geweldig gedragen. Alle leidsters zijn verliefd op 'm omdat hij zo graag knuffelt en zo lekker kletst. O+
Afgelopen zaterdag waren we even bij Solagratia en daar heeft 'ie alleen maar gehuild. Daar zit je dan met je verhalen hier dan het zo'n vrolijk mannetje is wat altijd blij is. :')

Hebben jullie nog meer CB tips? :D Met de oudste komen we er nooit; het is nog even wennen. Ik zal de plooien onder z'n onderkinnen in ieder geval een extra schrobbeurtje geven. _O-
pi_123640270
Ohw, dan kan ik 'r nog best even op laten blijven!!

Pfff.... weer een mijlpaal zo'n eerste werkdag!
Heerlijk gevoel he dat ook andere zo verliefd zijn op jouw kind!

Mevrouw is hier ook altijd erg vrolijk, met kerst waren we bij familie en daar heeft ze ook heel erg gekrijst... Ze begint er nu een beetje overheen te groeien lijkt, maar ze kon in het begin echt niet goed tegen drukte...
  maandag 4 maart 2013 @ 22:34:08 #131
265732 Keshet
pi_123640765
Rot is dat, als ze zo overprikkeld raken!

Hendrikje kan er goed tegen maar we hadden zaterdag gewoon even een onhandig tijdstip. Dat is zo fijn met schema's die elke dag wisselen he. :)

Even een algemene vraag: Laten jullie je kleine baby altijd in hun bed slapen? Of ergens anders? Hendrikje slaapt 's nachts in zijn wiegje op onze kamer of in zijn ledikantje op de kinderkamer. Overdag slaapt hij in de box, in de wandelwagen, in de draagdoek, of waar dan ook.
Ik vind dat op deze leeftijd nog zo cute, het ene moment is hij helemaal wild van zijn mobile en letterlijk 1 seconde later slaapt hij. :D
*poef* uit.
pi_123640886
Luuk slaapt overal, behalve in de box. Hij heeft dan te veel last van zijn over aanwezige zus. Als ik hem ergens neerleg en zijn zeepaard en knijn bij hem leg is het prima. Doek staat ook garant voor slapen.
Hij slaapt wel het beste in zijn bed, gewoon lekker rustig en alleen. Sofie kon ook nooit slapen in de box.

Luuk gaat nu sinds een week of 2 na de voeding van plm 20.00 uur zijn bed in. Hij slaapt dan zo goed. In de woonkamer hield hij zichzelf wakker. Ik haal hem dan rond 23 uur uit bed voor een droomvoeding.
*poef* nu is het weg
pi_123641391
Haha Keshet. Ik vond hem ook huilend een schatje hoor. Hij had zo'n lief zacht huiltje.
Wat betreft CB, neem een omslagdoek mee en een extra luier voor de zekerheid. En een uurtje van te voren in bad, goed schrobben en dan in driedelig kostuum meenemen :+
Fijn trouwens dat je werkdag heerlijk was en Hendrikje het goed heeft gedaan!

Viktor slaapt in de doek of in bed. In de box lukt niet meer. Dat *poef* uit was hier al heel snel voorbij. Op een gegeven moment begint hij in de box te mopperen en dan leg ik hem in de wieg om te slapen.
pi_123642033
Fieder welkom! Nu lekker thuis met je gezinnetje genieten, posten komt later wel :).

Over het CB, het kan ook heel anders gaan. We hebben hier 'n super leuke verpleegkundige en ook een best gezellige arts. Mensen die je serieus nemen, snappen dat je onzeker bent en gewoon lief zijn voor de kleine. Ook enorm goed meedenkend in waar je staat en helemaal niet oordelen als je iets doet wat anders gaat dan volgens het boekje moet.
  maandag 4 maart 2013 @ 23:21:24 #135
258612 nytar
boys boys boys
pi_123643517
Mijn uk slaapt overal. In zn ledikant het best, maar box, wandelwagen, doek, maxi cosi. Hij vindt het allemaal prima.

Ander vraagje; hij heeft al heel lang "verhoging". Een ttemperatuur tussen de 37.4 en 37.8º. Verder is hij niet hangerig, ziek of zielig. Moet ik daar nou iets mee?
pi_123643756
Hoe lang is lang Nytar? Verhoging kan wel een teken zijn dat er toch iets sluimert.

Mijn baby sliep eerst ook overal, maar nou is ie ineens groot en wil geentertained worden en dan blijft ie wakker. Dus als ie moe is, moet ik hem eigenlijk wel in bed knikkeren.
Best onhandig, want overdag wil ik hem ook op zijn buik of zij kunnen leggen en dat ga ik niet zonder toezicht doen. Maar hij slaapt dus niet meer in de box. -O-
pi_123644131
Luuk gaat morgen weer naar de,gastouder, en ik vind het niet eens moeilijk. Eigenlijk wel lekker. Even de kasten uit mesten en misschien de stad even in. Alleen een beetje jammer dat ik grieperig kijk te worden. Ik wil de laatste week verlof niet ziek zijn.
*poef* nu is het weg
pi_123648528
Om 4u een huiltje, even aangehoord. Net toen ik uit bed stapte hield t op. Nu net gevoed en ze slaapt weer verder in haar eigen bed. De nachten gaan echt goed!!

Heb wel t idee datde ontwikkeling vanaf een maand of 4 ineens zoo snel gaan. Ze rolt de hele tijd. Kan al even los zitten. Trekt haar knietjes onder haar kont.
Het slapen overdag in bed gaat nu ineens heel makkelijk.
En datschateren is geweldig!
Vandaag weer proberen rustig aan te doen.
pi_123648530
Oh en ik heb haar gisteren een broodkorstje gegeven om op te sabbelen. Heel komisch gezicht. Ze vond t lekker!
pi_123648544
Hoop dat ik vandaag even kan bijlezen. We zijn lekker een weekend weg geweest zonder internet. Wilde even bedanken voor de lieve reacties op mijn laatste post. Ga later op jullie reageren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123648611
Hier een rotnacht gehad... Mevrouw was heel onrustig en 1 van de broertjes was ook veel wakker want ziekig...
Ik verbaas me er steeds weer over hoe snel alles gaat! Opeens rolt ze de hele kamer door als ze de kans krijgt en inderdaad, dat schaterlachen O+

Klinkt heerlijk zo'n weekendje Tinu!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 07:26:27 #142
258612 nytar
boys boys boys
pi_123648705
Hij heeft al ruim een maand verhoging en is daarbij ook een beetje snotterig. Volgende week zit ik weer bij het cb voor de 2e prikjes.

Vorige keer had hij ook verhoging, maar dat vond ze geen probleem.... :@
pi_123648849
Slapen gaat geloof ik toch het beste in bed. Maar overdag slaapt ze vaak in de kinderwagen onderweg naar school of de box. Ze ging savonds altijd tegelijk met mij en tot die tijd lag ze vaak op mij of in de box. Maar gisteravond legde mijn man haar in bed en daar heeft ze de hele avond geslapen. Ik vond het maar saai zo zonder haar beneden.
pi_123648875
Welkom Fieder :) *O*

Mango, ik ben benieuwd naar de moeder der poo's dan :D

Ik moet nog goed bijlezen, lig flink achter. Maar ben me nu klaar aan het maken, Saartje gaat zo naar het kdv, en ik moet daarna naar het ziekenhuis. Dus even haasten nu :+
  dinsdag 5 maart 2013 @ 07:52:47 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123648895
Slapen in de wieg. Als ik alleen ben met Bram dat ook in de box.
pi_123648902
Maar even nog in een aparte post: mijn baby krijgt een tandje :o :D

Echt net geen 4 maanden oud (scheelt 1 dag :+ ). Vanochtend lag ze op mijn vinger te sabbelen, en toen prikte er iets :') :D Ze zeverde (kwijlde, geloof dat 'zeveren' Limburgs is?) inderdaad erg veel de laatste tijd... Haha.

M. had met 3 maanden zijn eerste tandje, en ik met 4 maanden. Maar dan nog, had niet verwacht dat Saartje zo vroeg zou zijn.
pi_123649560
Riley slaapt in haar reiswieg die boven op haar eigen kamertje staat. Beneden slaapt ze te onrustig.

Coco wat snel dat je dochter al haar eerste tandje krijgt. Hopelijk heeft ze er niet teveel last van.
pi_123649838
Zo dat is rap Coco. Hopelijk niet teveel last.

Ik vanmorgen dan. Eerst oudste geholpen bij aankleden (hij kan het zelf maar dat duuuuuurt) Trek het shirt over zijn hoofd en hij doet dan zelf zijn armen in de mouwen.
Daarna baby aankleden: ik trek het shirt over haar hoofd en sta te wachten tot ze haar armen in de mouwen doet 8)7

Nu babymassage O+
pi_123650016
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:06 schreef Estrys het volgende:
Zo dat is rap Coco. Hopelijk niet teveel last.

Ik vanmorgen dan. Eerst oudste geholpen bij aankleden (hij kan het zelf maar dat duuuuuurt) Trek het shirt over zijn hoofd en hij doet dan zelf zijn armen in de mouwen.
Daarna baby aankleden: ik trek het shirt over haar hoofd en sta te wachten tot ze haar armen in de mouwen doet 8)7

Nu babymassage O+
Ik heb iets soortgelijks vaak met luier verschonen. Tegen Isabel zeg ik: Hup, benen omhoog. Dat deed ik laatst ook bij Tobias :D Of z'n voeten loslaten na de luierwissel *pok*. :@ Oeps, die kan hij nog niet met beleid zelf neerleggen.

Hier slaapt Tobias overdag in de box, en 's nachts vanaf 19 u in de cosleeper. Isabel ging overdag met een 3 mnd ook naar boven, die werd overal wakker van.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:24:39 #150
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123650189
Hoi! Mijn kraamweek is voorbij dus kom ik me melden met Lauren!

Ze is echt een super baby! Ik geniet echt met volle teugen!
Ik kom vanzelf meer meeposten, we zijn nog een beetje zoekende naar ons ritme.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:26:03 #151
265732 Keshet
pi_123650222
Welkom Pessie met je mooierd!

Mijn baby lag vanochtend met zijn sokken aan in bad. :') Oeps.
pi_123650273
Oeh mooi meisje heb je daar Pessie! Welkom!

:D Keshet, E trekt ze altijd zelf uit?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:38:29 #153
265732 Keshet
pi_123650495
Ja! Als je terloops het woord 'bad' laat vallen staat ze 2 minuten later bloot in de kamer te huppen. Even omschakelen.
Net als Estrys dus, dat je denkt van 'Werk nou eens mee!'. Oh ja, kleine babies doen dat niet. :D

Komt ook doordat E. al kon staan toen ze net zo groot was als Hendrikje nu. :P
pi_123650572
Welkom Pessie. Ze is echt prachtig O+

Hier slaapt Kyan in de box overdag. Dan kan ik hem in de gaten houden want hij slaapt op zijn buik. Zodra wij naar boven gaan slaapt hij in de wieg naast me.
De oudste sliep gelijk op zijn eigen kamer maar vind dit wel heel fijn. Zeker zo lang hij geen last heeft van de herrie.

Vanacht ging super. Voeding om 22 15 uur daarna zijn we zelf naar bed gegaan. Daarna voeding om 2.15 uur. Toen zijn we wel twee uur bezig geweest maar hebben we verdeeld. En toen sliepen beide kinderen tot 7.45 uur. Wat een luxe *O*
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:53:55 #155
258612 nytar
boys boys boys
pi_123650866
Wat een mooiert pessie!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:53:55 #156
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123650867
As luxe he O+

Lauren slaapt beneden in de wieg, de box zetten we neer als ze meer wakker is. Boven slaapt ze in een andere wieg naast me. Heerlijk.
pi_123651065
Oh mooie baby Pessie :)

En Fieder hallo met je mini :)

Kaatjejannie, niet ziek worden maar lekker genieten van het mooie weer in de stad vandaag.

Coco wat snel een tandje.

Oh en dat schaterlachen O+ leuk hè.

En Kwisted fijn dat slapen beter gaat en rollen *O*

Ik heb ook een fijne cb, vind het ook leuk om te gaan, om te wegen en meten enzo, ben heul nieuwsgierig eigenlijk altijd. Bij mij ging de verpleegkundige ook met hem spelen tot ie lachte, ja hij lacht dus goeie ontwikkeling :D En dat ik nog steeds bv doe juicht ze alleen maar toe.

Slapen doet M. hier overdag als het lukt in bed. Maar als hij in de box in slaap valt laat ik hem liggen. En als hij in bed te hard moppert haal ik hem er uit en leg ik hem in de wandelwagen beneden. Met geluiden om zich heen slaapt ie vooral 's middags eigenlijk beter. Eigenlijk is 's middags sowieso een beetje moeilijk met slapen ineens. Moppert ie wat langer alsof hij het eigenlijk over wil slaan maar dat gaat nog niet ofzo. Zal wel weer een ritme verandering zijn.
pi_123653671
Pessie wat een schatje O+

Leuk om te lezen hoe verschillend alle kindjes slapen.

En ik moet ook erg lachen om de kleine foutjes die je maakt omdat het oudste kind wel meewerkt. Hihi
pi_123654056
Gefeliciteerd en welkom fieder!

Pessie gefeliciteerd! Wat een mooi meisje! O+ rammel

Coco
Wat snel een tandje!

[ Bericht 31% gewijzigd door Zoë23 op 06-03-2013 11:00:07 ]
pi_123656892
Ik laat Liné eigenlijk nooit in de box slapen. Maar kan ook eigenlijk niet met der grote broers die hier rond rennen. Zo heel soms valt ze wel in slaap als de jongens buiten zijn, dan laat ik der liggen totdat ze onrustig word. Dan gaat ze weer in bed.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:25:47 #161
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123657414
Fieder, welkom! Nogmaals gefeliciteerd met L. O+.

Pessie, wat een plaatje O+

Coco, S. al een tandje :o. Mijn meisje is nog steeds in afwachting van haar 1e :'). En ze kwijlt (zeveren klinkt idd als iets Limburgs ja, ik ken 't iig niet in die context) al ik denk zo'n 3 maanden :D.

Zoë, fijn dat je je beter voelt! Nog van harte met je b-day! Klinkt akelig, van S. haar tandje :X. Gelukkig trekt het vanzelf bij.

E.lin heeft weinig in de box geslapen. Ik heb haar al snel geprobeerd aan te wennen dat de box voor spelen is en het bed voor slapen. Helaas ging slapen in haar bedje in het begin écht heel slecht en sliep ze alleen op mij (O+). Nu slaapt ze gewoon in haar bed. Ook op het KDV slaapt ze ineens heel goed op de slaapkamertjes. Vind ik zo knap van d'r, in een vreemd kamertje, vreemde slaapzak, vreemd bedje toch gewoon anderhalf uur slapen ^O^.

Ze is weer wat beter geloof ik. Hoest nog wel maar minder en is vrolijker (en slaapt minder). Gister op het KDV had ze tijdens de lunch stukjes brood van andere kindjes afgepakt (bully in spe :+) en zelf ook flink wat zitten bunkeren. Ze is ook gek op Cracotte :D!
Vannacht ging ook beter, ze werd pas om kwart over 3 hoestend wakker na een flesje om 21:30 te hebben gehad en kon toen helaas moeilijk in slaap komen door het hoesten. Na een uurtje is ze wel in slaap gevallen tot 06:30. Een énorme verbetering tov eerdere nachten deze afgelopen 2 weken en dit geeft mij wel weer vertrouwen in doorslapen als ze van het hoesten af is.

Oh, wat ik zo énorm lief vind, als ze zichzelf in de spiegel ziet kijkt ze steeds heel verbaasd en zegt ze: 'Hè'!?
pi_123658195
Soesa, mijn mini werd ook om kwart over 3 hoestend wakker :D Maar vond het niet grappig dat hij tot 5 uur niet wilde / kon slapen. Voor de zoveelste keer op rij een slechte nacht door het hoesten ;(. Ben er wel klaar mee na 2,5 week.

Saar al een tandje!! Fijn hè dat gezever. Hier al zo ongeveer continu sinds de 4 maanden ofzo :').

Welkom Fieder! En pessie ook nog *O*

Zoë fijn dat je wat bent opgeknapt!

Slapen deed de mini eerst in de wandelwagen, of op mij (favoriet). In de box heel af en toe. Rond de 3 maanden gaan oefenen met het bedje, toen lukte slapen beneden niet goed meer.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123663821
Ik neem terug wat ik heb gezegd. Mijn baby slaapt NIET vandaag. ja tien minuten in de kinderwagen naar school. En dat twee keer per dag. En heel gezellig is ze ook niet. Zo ontevreden na de voeding.

En hoe vaak kan een kleuter 'mam?' Zeggen achter elkaar? :(
  dinsdag 5 maart 2013 @ 16:22:17 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123664089
Heel vaak estrys. Heel vaak.
pi_123668255
Fieder en Pessie welkom *O*
Mooie fotos weer. *;
Beterschap Soesa, Phaidra en Zoe :*
Coco: Al een tandje :D Hier ook nog niet Soesa ! :D

Hier lekker naar Artis geweest. Drukkkkkkkkkkkkkkkkkk _O-
pi_123668746
Isis: hoe gaat het ? :*
pi_123669997
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Heel vaak estrys. Heel vaak.
Amen
Te vaak

Gelukkig praat mijn 3 jarige nog niet :+ Heb hem nog nooit mama horen zeggen .
/elk nadeel heb zn voordeel

Oef, gaat snel hier!
Vandaag heerlijk dagje, wat kan een zieke baby (snotverkouden, spugen, koorts) ontzettend vrolijk zijn! O+
pi_123673534
Zo eindelijk bij.

Fieder en pessie welkom! Schattige baby heb je Pessie.

Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's: soesa, Phaidra en Zoe. Hopelijk gaat het gauw beter. En dikke :* voor de slechte nachten.

Estrys, wilde je kleuter iets en je deed het niet snel genoeg? Vandaar dat mama geroep? Hopelijk is je meid gauw in een betere bui en slaapt beter.

Coco, al een tandje!

Kz, hier ook familieruzie hoor. Ik heb gescheiden ouders en papa had een nieuwe vriendin, nu vrouw en mijn mams wou dan niet komen als zij kwam. En de voormalig beste vriendin van mijn ouders kan niet meer overweg met mijn vader. De band tussen hem en mij is ook niet zo best. Ik heb me bij de eerste verjaardag van mijn grote in bochten gewrongen, daarna niet meer. Ik nodig iedereen uit en ze zoeken het zelf maar lekker uit.
Wat leuk naar Artis. Weer was prachtig ervoor.

Free, dat lijkt me dan ook weer niet zo leuk.

Gisteren had ik pannenkoek gemaakt met bv en rijstemelk, meel & eiwit. Hij heeft gesmuld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tinuviel op 05-03-2013 22:11:13 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123674629
Wat een liefie Tinu O+

Mijn kleuter wilde vanalles en vooral dingen die niet konden natuurlijk

Babymassage was heel fijn. Het is gecombineerd met yoga voor mama. Heerlijk ontspannen waren we toen we naar huis gingen.
Zegt die docente: ' wat een knap kindje. Dat heeft ze zeker van haar papa.' Nah en bedankt :(
pi_123674861
Estrys wat een opmerking :') _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123675225
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Estrys het volgende:
Wat een liefie Tinu O+

Babymassage was heel fijn. Het is gecombineerd met yoga voor mama. Heerlijk ontspannen waren we toen we naar huis gingen.
Zegt die docente: ' wat een knap kindje. Dat heeft ze zeker van haar papa.' Nah en bedankt :(
Dankje. Boeh Estrys wat een opmerking. Dat die docente niet door had, dat je zoiets toch echt niet moet zeggen tegen een nieuwbakken mama.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:46:26 #172
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123675411
quote:

Wat :'). Zo zeiden kennissen tegen mijn toentertijd net bevallen collega: lief meisje hoor en ze lijkt op haar vader. Behalve dat dikkige, dat heeft ze van jou!

:')
pi_123675566
Omg die opmerkingen! :')

Hier zeiden ze, zo die lijkt wel veel op papa!
En dan zei ik, och, dat trekt wel weer bij. :+
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:50:25 #174
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123675625
Dat zeg ik ook altijd. Dat het wel kan bijtrekken.
pi_123675634
Ze bedoelde denk ik de getinte huid. Maar het kwam er een beetje verkeerd uit. Ik kon er wel om lachen hoor :D
pi_123675797
Ik verbaas me daar trouwens wel over, dat ik zo'n bleekscheet heb gekregen. Ik indo en mijn man een donker (doch NLs) type. En M lijkt wel een Ier met zijn rossig blonde haar en blauwgrijze ogen.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:53:21 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123675802
pi_123675898
Ja, zo'n uitstraling heeft mijne dus ongeveer Tico!
Die spencer! O+
pi_123675963
Lekker ding Bram O+
pi_123676183
SPOILER
pi_123676658
Neee mango! Je ziet echt wel dat hij een pinda is ;-)

Leuke kleertjes heeft Bram aan. Ik wil ook een jongetje als ik hem zie!

F.leur en ik hebben een goede dag rhad. Ze maakt al van die primitieve kruipbewegingen! En deed een poging om zich op te trekken. Wat gaat t snel! Ze veranderd hard nu!
pi_123676747
Ik zit even snel fotootjes te kijken maar ohhhhh wat een mooierds hier allemaal O+
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:08:18 #183
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123676760
Nee mango, das echt den bleekscheet.
pi_123676947
Waar in godesnaam zien jullie aan dat dat geen bleekscheet maar een pinda is!? Ik zie het echt niet.
Ik vind m er niet minder mooi om hoor. O+
pi_123677029
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef Mangostine het volgende:
Waar in godesnaam zien jullie aan dat dat geen bleekscheet maar een pinda is!? Ik zie het echt niet.
Zijn ogen denk ik
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:13:13 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123677062
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben met je. :D
pi_123677063
Oh en kwis, leuk hè, zo snel als ze gaan. M is ook superbeweeglijk, wil de hele tijd staan-zitten-staan-zitten etc. Trekt ie zich op met zijn handjes als hij bij mij op schoot ligt. Gymnastieken.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:13:47 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123677106
Maar misschien worden de haartjes wel donker.
pi_123677125
Ik zie leuke baby's!!! O+ O+ O+

En welkom, Fieder en Pessie! Nog gefeliciteerd met Lucas en Lauren! Geniet lekker van jullie gezinnetjes en kom inderdaad lekker meeschrijven als het uitkomt.
pi_123677128
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben met je. :D
die van mij is hetzelfde als die van jou hè?

Hmm. :? O-)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:16:15 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123677269
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:14 schreef Mangostine het volgende:

[..]

die van mij is hetzelfde als die van jou hè?

Hmm. :? O-)
Neuh, wij zijn allebei niet donker. Ja joene heeft donker haar, maar verder gewoon Nederlands.

Dat dikkige is dat beetje Duits wat erin zit.
pi_123677282
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:13 schreef Mangostine het volgende:
Oh en kwis, leuk hè, zo snel als ze gaan. M is ook superbeweeglijk, wil de hele tijd staan-zitten-staan-zitten etc. Trekt ie zich op met zijn handjes als hij bij mij op schoot ligt. Gymnastieken.
Hier ook zo'n beweeglijke!

Ik had vandaag mn eerste werkdag en de heren hebben zich samen prima vermaakt thuis. Kwam thuis en overal lag speelgoed en zooi, hahaha. Quality time O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 05-03-2013 21:23:21 ]
pi_123677315
Mango, De oogjes zie je het wel een beetje aan hoor :) ze lopen een betje in een puntje naar buiten. Maar hij is er zeker niet minder mooi om.

Bram wat een lekker beertje O+
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:19:41 #194
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123677502
Knappe jongens O+! En Bram lijkt toch ook wel op z'n moeder op deze foto vind ik!

Bij ons geen verrassing, bleekscheetje met lichtblond haar en blauwe ogen. Ze lijkt ontzettend op mij. Echt heel erg. Op sommige babyfoto's van mij moet je 2x kijken of ik het nou ben of E. En dan zie je het meestal aan de kleding :D.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:19:55 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123677523
Ok. Joene begint te gillen hoe het kan dat ik niet zie dat het een pinda is.
pi_123677566
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Ok. Joene begint te gillen hoe het kan dat ik niet zie dat het een pinda is.
dit vind ik verdacht.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:22:18 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123677668
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Mangostine het volgende:

[..]

dit vind ik verdacht.
Die ligt achter me. Joene lurkt.
pi_123677913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik hou scherp in de gaten wat je doet , zo ben ik 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:27:03 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123678015
Hier 2 lichtere meiden met donkere ogen. Geen idee waar ze dat lichte vandaan hebben....
Arme meisjes hebben ook (nog) amper wimpers en wat er zit is heel licht. En broerlief heeft jaloersmakende superlange donkere wimpers O+

Gister bloed laten prikken. Was wel sneu maar het zijn bikkels dus ze sliepen snel weer verder. Urine opvangen was ook nog gelukt dus we hoefden niet met plaszkjes in de weer. Do uitslag tijdens telefonisch consult. Weet niet waar ze naar kijken eigenlijk.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:27:09 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123678025
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:25 schreef Joene het volgende:

[..]

ik hou scherp in de gaten wat je doet , zo ben ik 8-)
Haal eens bier dan!
pi_123678029
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

jamaar hóe kan het dat hij zelf zo'n zelfde soort kind fabriceert, maar van mijne dan beweert dat dat een ander type is?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:28:20 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123678114
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef Mangostine het volgende:

[..]

jamaar hóe kan het dat hij zelf zo'n zelfde soort kind fabriceert, maar van mijne dan beweert dat dat een ander type is?
Hij vindt het overduidelijk. :D
pi_123678165
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij vindt het overduidelijk. :D
achteraf ja, das makkelijk :{w
pi_123678251
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef Mangostine het volgende:

[..]

de rondingen boven z'n ogen , en rondom om z'n mond .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_123678873
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef Kyara het volgende:
Hier 2 lichtere meiden met donkere ogen. Geen idee waar ze dat lichte vandaan hebben....
Arme meisjes hebben ook (nog) amper wimpers en wat er zit is heel licht. En broerlief heeft jaloersmakende superlange donkere wimpers O+

Gister bloed laten prikken. Was wel sneu maar het zijn bikkels dus ze sliepen snel weer verder. Urine opvangen was ook nog gelukt dus we hoefden niet met plaszkjes in de weer. Do uitslag tijdens telefonisch consult. Weet niet waar ze naar kijken eigenlijk.
Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo bloed- en urineafname? Of is dat standaard vanwege hun prematuur zijn?
Wimpers komen wel goed, die had mijn jochie ook niet bij zn geboorte en hij heeft nu met vier maanden ook mooie lange! Hij lijkt trouwens op mij en steeds meer ook. Ik hoop wel dat hij het haar van papa geërfd heeft. Hij had zo'n mooie bos en het is nu bijna allemaal weg. En ik was dus kaal tot ik anderhalf was of zo... :'(
pi_123680029
Bram O+

Ik vind de jouwe anders dan bram hoor mango. Je ziet idd wel indo trekjes. Bij bram niet.

Verder zag ik nog Lauren O+

Ik moet weer een mini baby O+

Verder heb ik niet echt bijgelezen. Veel te druk geweest. Lekker naar buiten enzo
Mn dame heeft lange wimpers O+ dr broer ook trouwens
Oh en geen idee op wie ze lijkt. Volgens mn zus op mij en een tante van mn vriend vond dr op mn vriend lijken. Ze lijkt wel steeds minder op dr broer.
Ook geen idee op wie hij lijkt. Meeste vinden op mn vriend.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:58:55 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123680248
Mineola mijn baby werd ook bijna helemaal kaal en had met een half jaar alweer een mega bos! Komt goed :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123680375
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef laziness het volgende:
Mineola mijn baby werd ook bijna helemaal kaal en had met een half jaar alweer een mega bos! Komt goed :Y
Hier begon t vanaf een half jaar hard te groeien bij Floris.
Dametje gaat minder hard geloof ik. Ik wacht t wel af.
Ik wil speldjes en staartjes in dr haar O+
pi_123680742
Wanneer hebben jullie de verkleiner van de maxi cosi eruit gehaald? Ik heb van de week het blok onderaan eruit gehaald, maar hij zit nog klem met zijn koppie.
*poef* nu is het weg
pi_123681329
Oh ik had er geen idee van, dus had het 2 weken geleden andersom gedaan? (hoofdunit eruit, zitblok erin)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:13:40 #211
244125 laziness
pi_123681366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Wanneer hebben jullie de verkleiner van de maxi cosi eruit gehaald? Ik heb van de week het blok onderaan eruit gehaald, maar hij zit nog klem met zijn koppie.
Toen het ook dat niet meer paste maar jouw flinkerd is wel heel vlot :o
Ik zou het alleen nog niet aan durven zo vroeg.
pi_123681555
Hij begint zo te protesteren.. Zo zielig. Ik moet hem er echt in proppen.

Hier zie je dat ie er niet helemaal tot achterin in zit. Ik duw niet door..
*poef* nu is het weg
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:17:08 #213
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_123681585
zie je dat vroeg ik me ook af van die verkleiner.
ik heb echt het idee dat ze niet lekker in dat ding zit terwijl het toch geen zwaargewicht baby is.
hier is het hoofd en zit gebeuren 1 geheel.
ik ga het gewoon eens zonder proberen en dan een handoekje rollen voor om het hoofdje
W
Z
E
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:17:30 #214
244125 laziness
pi_123681604
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Mangostine het volgende:
Oh ik had er geen idee van, dus had het 2 weken geleden andersom gedaan? (hoofdunit eruit, zitblok erin)
Je begint met een hoofd en zit verkleiner. Dan kan je het schuimrubber eruit halen zodat ze dieper zitten en de hoofdverkleiner langer past. Daarna het gehele ding er uit.
pi_123681667
Ik had het precies zo KJ, en heb dat hoofdworstje er toen gewoon uitgehaald. Maar toen was M dus 5 maanden.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:18:51 #216
244125 laziness
pi_123681678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:17 schreef rebel-angel het volgende:
zie je dat vroeg ik me ook af van die verkleiner.
ik heb echt het idee dat ze niet lekker in dat ding zit terwijl het toch geen zwaargewicht baby is.
hier is het hoofd en zit gebeuren 1 geheel.
ik ga het gewoon eens zonder proberen en dan een handoekje rollen voor om het hoofdje
MC? Zit er geen schuimrubber onderin die verkleiner wat er uit kan?
pi_123681693
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:17 schreef laziness het volgende:

[..]

Je begint met een hoofd en zit verkleiner. Dan kan je het schuimrubber eruit halen zodat ze dieper zitten en de hoofdverkleiner langer past. Daarna het gehele ding er uit.
oh zo :@
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:20:13 #218
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_123681761
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef laziness het volgende:

[..]

MC? Zit er geen schuimrubber onderin die verkleiner wat er uit kan?
jaaaa jullie gaan te snel, even snel gekeken en het kan eruit :)
W
Z
E
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:21:35 #219
244125 laziness
pi_123681856
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:19 schreef Mangostine het volgende:

[..]

oh zo :@
Ik kwam er destijds achter door een filmpje op youtube waar iemand het demonstreerde hoor :P
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:23:01 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123681949
Dat kan in delen??? Echt?

Ik heb m bij mij eruit. In de mc die bij joene in de auto staat zit hij er nog wel in. Maar ik heb een dikke fleecezak erin ook.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:24:48 #221
244125 laziness
pi_123682066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Ticootje het volgende:

Ik heb m bij mij eruit. In de mc die bij joene in de auto staat zit hij er nog wel in. Maar ik heb een dikke fleecezak erin ook.
Dat je bij die derde toch nog iets nieuws leert :D en misschien niet bij oudere stoeltjes? Geen idee eigenlijk. Bij de cabriofix kan het in ieder geval zo.

En bij KJ maakt die wallaboo ook wel verschil denk ik :Y
Maar protesteren is ook niks. Handdoekje oprollen KJ?
pi_123682071
Dan ga ik het morgen maar eens proberen. Ik heb de wallaboo zak er ook nog in, en die is ook nog best dik. Mocht ik het idee hebben dat hij het nog niet aan kan is het er zo weer in natuurlijk.
*poef* nu is het weg
pi_123682152
Mijn mc heeft zo een zitblok volgens mij niet. Wij hadden wel een verkleiner bij het hoofdeinde, die is er al een tijdje uit, maar ik durf even niet meer te zeggen hoe oud hij toen was.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123682227
Oh jeetje, ik heb er nooit een gehad. Heb een tweedehands kinderwagen met maxi cosi erbij gekocht. Verder nooit in verdiept eigenlijk. En ben er ook door niemand op gewezen..
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:29:18 #225
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123682369
Ik krijg Bram er in winterpak en fleecedeken niet meer in. Maar ik zal eens kijken nu het weer wat warmer wordt. Dan gaat de verkleiner nog wel terug denk ik.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:29:24 #226
244125 laziness
pi_123682380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:26 schreef Kwisted het volgende:
Oh jeetje, ik heb er nooit een gehad. Heb een tweedehands kinderwagen met maxi cosi erbij gekocht. Verder nooit in verdiept eigenlijk. En ben er ook door niemand op gewezen..
Het is niet het einde van de wereld maar die hoofdjes die helemaal opzij zakken bij die mini's vind ik altijd wat engig.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:29:41 #227
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_123682394
ik heb zo'n koeka zak voor in de maxi cosi heb ik van ellende zo'n dunne wallaboo wrapper gekocht
omdat het arme kind zo bedonderd zat, blijkt dus gewoon dat je dat blok eruit kan halen 8)7
W
Z
E
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:31:03 #228
244125 laziness
pi_123682479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef rebel-angel het volgende:
ik heb zo'n koeka zak voor in de maxi cosi heb ik van ellende zo'n dunne wallaboo wrapper gekocht
omdat het arme kind zo bedonderd zat, blijkt dus gewoon dat je dat blok eruit kan halen 8)7
Awww :D :*
pi_123682613
Luuk past ook al niet echt meer lekker met zijn pootjes in de voetenzak. Hij is zo anders qua verhoudingen dan Sofie. Ze lijken verder veel op elkaar, maar de verhoudingen totaal niet.
*poef* nu is het weg
pi_123683033
Tico wat lijkt Bram op je meiden! :o hij heeft precies dezelfde ogen O+
leuk!

En Mango, ik haal het er doorgaans ook niet direct per se uit hoor :N
Bij jouw jommetje (wat een ontzettend leuk exemplaar trouwens! O+ ) kan ik, als ik het wel me wel iets voorstellen bij zn ogen/oogvorm. Het doet me denken aan de ogen van mijn meiden.
Maar... die oogvorm hebben ze van mij :') dus nja :P
:)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:42:06 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123683258
Qua ogen lijkt Bram idd heel erg op leyla.
pi_123683597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:39 schreef mignonne het volgende:
Tico wat lijkt Bram op je meiden! :o hij heeft precies dezelfde ogen O+
leuk!

En Mango, ik haal het er doorgaans ook niet direct per se uit hoor :N
Bij jouw jommetje (wat een ontzettend leuk exemplaar trouwens! O+ ) kan ik, als ik het wel me wel iets voorstellen bij zn ogen/oogvorm. Het doet me denken aan de ogen van mijn meiden.
Maar... die oogvorm hebben ze van mij :') dus nja :P
De werkelijkheid wijkt denk ik gewoon teveel af van de Mowgli die ik bedacht had. :+ Nouja, ik leer hem wel een Maleis accent aan ofzo.
Ik vind dat je met name bij jouw grote het Indische wel terugziet. Zo eentje ga ik ook nog maken heb ik me voorgenomen. O+
pi_123683746
Pfieuw wel alles bijgelezen maar ik heb niet veel onthouden. Wat een prachtig weer vandaag qaar we maximaal van hebben genoten! Alleen is mijn man nu doodziek.. beetje jammer. Djenna haast beter gelukkig!

Wij hadden alleen een hoofdverkleiner in de mc en die is er sinds een maand uit ongeveer. Paste echt niet meer.

Mooie kindjes weer!

Mango ik haal er ook eenpinda uit :)

Ik heb weer even de avondvoeding geintroduceerd omdat ze de afgelopen week snachts cweer honger had. Even kijken of het effect heeft of dat het een faaaaaase is. En ziek zijn vrewt natuurlijk ook energie. Normaal kreeg ze om de vier uur maar dat lijkt ze nu echt niet te redden.

En madam kan zonder spreidbroek overtuigd rollebollen. Straks met wassen even der gang laten gaan. En ze slaat tegen dingen die boven haar hangen.

Morgen naar het centrum. Spreidbroekproof kleding kopen en dan misschien ook wel zon activity center. Jammer dat de koninginnemarkt nog zo ver weg is.. moet ik henm splinternieuw in de winkel gaan halen. Komt goed :)
pi_123685111
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef Mangostine het volgende:

[..]

De werkelijkheid wijkt denk ik gewoon teveel af van de Mowgli die ik bedacht had. :+ Nouja, ik leer hem wel een Maleis accent aan ofzo.
Ik vind dat je met name bij jouw grote het Indische wel terugziet. Zo eentje ga ik ook nog maken heb ik me voorgenomen. O+
Mowgli :D

Ja doen! O+ ze is zo lief, mn grote O+ mn kleine ook hoor, daar niet van :D

Ik moet zeggen dat ik bij mn kleine aanvankelijk helemaal niets indo's terugzag. Maar tegenwoordig nu ze wat groter is zie ik ondanks dat ze best blond is nu, bij bepaalde blikken wel dingen terug.

[ Bericht 18% gewijzigd door mignonne op 06-03-2013 08:38:58 ]
pi_123686100
Op die tweede foto lijkt je mini wel een ander kind zeg!
Ik vind dat die van jou ook echt zo'n Indo toet hebben. Ja wat dat dan is... Iets in de combi van wangen en mond, ofzo.
Mijne heeft wel een Aziatisch vollemaansgezicht. Chineesje. O+

Twink, hoe gaat het verder met de broek, is ze er al goed aan gewend?

Mijn baby gaat trouwens vrijdag voor het eerst een nachtje logeren in zijn eentje! Vind ik best spannend. Kijken of ik nog weet hoe dat moet, uitslapen. :P
pi_123686244
Jullie hebben gelijk, nu ik langer naar de foto van M kijk. Ik heb wel een pinda.
pi_123691376
NAcht 4 dat t goed gaat! In bed rond 19u, voeding rond 6 en echt wakker rond 8u. Wat fijn na al die gebroken huilnachten. En wat doet slaap me goed!

Mignonne, indo of niet. Je kinderen zijn praaaaaachtig! Echt plaatjes.

Hoe zijn jullie nachten gegaan? En wat zijn de plannen met t mooie weer?
pi_123691382
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef laziness het volgende:

[..]

Het is niet het einde van de wereld maar die hoofdjes die helemaal opzij zakken bij die mini's vind ik altijd wat engig.
gelukkig if F nooit echt klein geweest, woog bij de geboorte al 9pond. Heb haar hoofdje nooit opzij zien zqkken. Misschien ook wel door de maxi cosi zak waar ze altijd in ligt..
pi_123691546
wauw wat een mooie kindjes zie ik. Zeker veel weg van hun vader :+

SPOILER
pi_123691842
Haha Estrys, ik heb verschillende tantes die zo kijken :P
pi_123692014
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 07:52 schreef Mangostine het volgende:
Haha Estrys, ik heb verschillende tantes die zo kijken :P
_O- hahahaha :D

Estrys :D :')

[ Bericht 27% gewijzigd door mignonne op 06-03-2013 08:39:19 ]
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:24:10 #242
244125 laziness
pi_123692144
Die onderste is net Elin hoor Mignonne :o
pi_123692172
ja dat zeg ik, mn kind lijkt heus wel op me. :P
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:30:52 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123692273
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef Mineola het volgende:

[..]

Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo bloed- en urineafname? Of is dat standaard vanwege hun prematuur zijn?
Wimpers komen wel goed, die had mijn jochie ook niet bij zn geboorte en hij heeft nu met vier maanden ook mooie lange! Hij lijkt trouwens op mij en steeds meer ook. Ik hoop wel dat hij het haar van papa geërfd heeft. Hij had zo'n mooie bos en het is nu bijna allemaal weg. En ik was dus kaal tot ik anderhalf was of zo... :'(
Ja, onderdeel van follow up programma. We zijn nog niet van t zknhs af.

Hopelijk krijgen ze ook nog vollere wimpers dan.
pi_123692279
Hahaha Estrys ik moest lachen om jouw mooie hertje.

Ondanks de avondvoeding werd madam mooi om half vijf wakker. Niet van de honger, speentje volstond. En om vijf uur weer.. speentje was genoeg. En om half zes weer .. speentje. En om zeven uur weer maar toen vond ik het etenstijd. Zij blijkbaar iets minder want ze liet de halve fles staan. Dus ik denk gewoon dat het een fase is.

En nu zit ik te twijfelen of ik die late voeding wel of niet moet blijven geven. Ik moet haar ervoor wakker maken. Dan wordt ze boos omdat ze zo lekker lag te slapen. Ze dronk hem gisteren wel op. Maja dan heeft ze smorgens dus minder honger. En wakker worden snachts doet ze toch.. late voeding of niet.

Dubio..
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:34:22 #246
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123692328
Lekker laten slapen Twinkle :Y
pi_123692338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Ticootje het volgende:

+1 :D

Hier ook cabriofix, en ik heb dat hele ding er een paar weken geleden uit gehaald. En hij zat ook nog eens ONDER de wallaboo... Wist ik veel. Tijd voor YouTube dus.

En laziness, goed om te horen van dat haar. Ik wil hier graag zo'n bos als jouwe in het donker :) voorlopig is het echter een splitting image van mama als baby. Kaal dus.
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:35:10 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123692342
Mignonne, wat een schatjes en ze lijken idd zeker op je :o
pi_123692392
Wat een leuke foto's Mango en Tico.
En Mango ik zie het ook aan zijn ogen.

Kyara krijg je vandaag de uitslag?

Mignonne wat een plaatjes heb jij. O+

Kwisted wat fijn dat de nachten weer beter gaan.

Haha Estrys wat een geweldige blik heeft jouw kleintje
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:40:01 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_123692426
Oudste is meer papa , met wat trekjes van jou. Jongste is jou.. Die onderste foto vind ik echt dat ze veel op jou lijkt daar.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:24:56 #251
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123693100
Omen, nee morgen. Dan telefonisch consult en dan wordt dat ook even besproken. Maar volgens mij checken ze alleen het hb en nog iets in de urine (mineralen of zo). Niet echt schokkend of spannend. Maar ik heb inmiddels wel al een lijstje vragen voor degene die belt morgen. D. spuugt namelijk behoorlijk veel en we hebben de indruk dat ze ook niet zoveel aankomt als haar zus :{ . Zo maar even het cb bellen of ik misschien toch even tussendoor langs mag komen om te wegen zodat ik morgen ook haar gewicht kan doorgeven.
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:32:03 #252
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_123693251
O+ voor de pinda's en hertjes
en O+ voor bram dat is gewoon al een heel mannetje zeg

en twinkle ik zou haar ook gewoon laten slapen

hier voor de 2e keer op rij een geweldige nacht gehad *O*
ze heeft tot kwart voor 6 geslapen en daarna tot 9 uur, ik hou ervan.
alleen overdag is drama dan is het 20 minuten wakker worden huilen weer in slaap vallen en dan nog een minuut of 40.
en dan vanaf een uur of 4/5 is het huilen huilen en drama en niet willen slapen.

hopelijk gaat de zon hier ook nog schijnen, het is wat bewolkt hier en ik heb zin om in de zon te wandelen :)
W
Z
E
pi_123694117
Ja ga ik ook weer doen idd .. lijkt me toch het beste :)

Net vet verwend door een oudcollega . super tof. Vanmiddag shoppen met dit prachtige weer .. I love it!
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:16:20 #254
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123694270
Even niet bijgelezen, sorry.. heb even met dit mooie weer de griep te pakken, leuk joh }:| Gister met kind alleen, gelukkig kwam manlief om 14.00, ik was kapot. Na een dutje ging het beter. Ook vannacht goed geslapen, en gister belde mn leidinggevende op of ik misschien vandaag vrij wilde :D :') Ik zei al; geen probleem want ik voel me niet zo tof :P dus hopen dat ik morgen wel kan werken.. gelukkig is manlief vandaag ook thuis dus kan ik lekker rustig aan doen :)
Maar wat zwaar zeg, als je zelf ziek bent en je moet ook nog voor je mini zorgen... -O-
pi_123695102
Mango ja ze weet niet beter. Heeft er geen last van :)

Alleen ze is wat minder beweeglijk met het ding aan maar komt goed :)
pi_123695277
Enf beterschap!

Zag mooie kindjes voorbij komen O+

[ Bericht 66% gewijzigd door Zoë23 op 07-03-2013 10:06:35 ]
pi_123695972
Gelukkig Twinkle, dan lijkt het vooralsnog mee te vallen. Lekker spartelen tijdens het wassen!

Beterschap Enf! Is pittig hè, moeten zorgen terwijl je zelf zo zwak bent. :*

Zoë, misschien wil hij al snel niet anders meer. Met zo'n papadag krijgt ie toch veel meer van S mee. Fijn dat dat jou ook ontlast. En goed gevoel bij de gastouder?
pi_123699859
Estrys, jouw hertje.

Twinkle, zou ook proberen haar te laten slapen en kijken hoe haar ritme dan is.
Fijn, dat ze niet veel last heeft van die spreidbroek. Ik had er als kind eentje en vond het moeilijk, dat ik dus niet kon doen wat ik wilde.

Rebel voor de goede nacht *O*

Zoe, voor de gastouder *O* en dat A een papadag neemt. Kan hij er dan wel elke week 1 dag doen?

Mijn baby en mijn kleuter hadden gistermiddag dolle pret in het hekje op de babygroep. Ze gingen een mandje met speelgoed uitruimen en wild doen ofzo. Baby moest huilen toen peuter weg ging :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123700303
Mango
Voor A is het nu ook wel leuker denk ik, in het begin sliep ze veel en was ze veel bij mij ivm borstvoeding enzo, ik was meer degene die hem nodig had :+ nu kan hij wel lekker met S spelen en haar brood enzo geven, meer een actieve rol dus ik begrijp het wel

Gastouder is lekker nuchter, geen dame die veel kletst maar gewoon doet en ze is rustig. Vind dat wel fijn :)

Tinu
Ohhh wat sneu dat hij ging huilen :( wel echte broer-liefde O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Zoë23 op 07-03-2013 10:07:52 ]
pi_123705846
Ik ga de verkleiner er maar weer in doen. Hij bungelde nog wel met zijn koppie. Het zag er niet echt fijn uit. Ik kijk wel of ie ook hoger kan, want Luuk zat wel lekkerder in de cosi zo zonder verkleiner.
*poef* nu is het weg
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:33:23 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123708683
Ik ga de verkleiner ook terug doen als de fleecedeken eruit kan. Maar ik zag dat volgende week de winter terug is. Verdomme.

En ik voel me al beroerd. Niet raar met dit weer.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:34:03 #262
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123708707
Thanks allemaal.. ja is zeker pittig, zorgen voor zo'n kleintje als je zelf ziek bent!
Het gaat al wel weer wat beter, heb geen 'zin' om de hele dag in bed te liggen dus das wel een goed teken lijkt me :+ en heb zin in patatjes hihi :9 dus ga morgen gewoon proberen te werken, ik zie wel waar het schip strand :) hoogstens ga ik eerder naar huis..

Fijn dat je een leuke gastouder hebt getroffen zoë! :D

Ohja, onze meid zit ook goed in de kinderstoel van ikea met verkleiner :o :@ ze wordt zo snel groot!!

En volgens mij komen er toch echt tanden door, jengelen vandaag niet normaal! Ook dunnere poep, verhoging en kauwen op je vingers :X alleen voel ik nog nergens een puntje helaas, dus waar ie doorkomt is de grote vraag :+
pi_123712166
Zoe fijn dat jullie een goede match hebben qua gastouder.

Enf beterschap!

Ik ben schandalig los gegaan bij de h&m vanmiddag :+
pi_123713850
Zo, fysio is net geweest voor het malletje om de asymmetrie te meten. Hebben we voor het weekend de uitslag, maar ze verwachtte niks spannends.

We kregen wel complimenten voor ons makkelijke kindje. Bleef rustig zitten (ok, met enige afleiding) en gaf uiteraard geen kik. Was haar vorige keer al opgevallen zei ze, hoe goed ie in zijn vel zat.
Mijnes! O+
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:00:09 #265
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123715123
Mango O+ hihi leuk he, als mensen dat zeggen :D
pi_123715381
Fijn he .. als andere mensen dat over je kindje zeggen :)

Maar betekent dat dat M geen helm nodig heeft of is dat niet zeker?
pi_123715427
Kyara ik hoop dat je langs mag komen.

Enferma beterschap

Zoë fijn dat je een gastouder hebt en dat er nu een papadag is. *O*

Ik ben vandaag met Riley naar de dierentuin geweest. Was erg gezellig.

pi_123716653
Zoe, fijn als het zo opgelost kan worden en dat A meer tijd heeft met S en van haar kan genieten.

Enfermera, hopelijk is de tand gauw door.

Mango fijn.

Twinkle lekker geshopt.

Omen, heel gezellig, zij slaapt en jij kijkt dieren :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123719241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn he .. als andere mensen dat over je kindje zeggen :)

Maar betekent dat dat M geen helm nodig heeft of is dat niet zeker?
helm sws niet. Mogelijk wel een minimale afwijking, dus we hebben tips gekregen om zijn rechterkant te stimuleren. Eventueel volgt er een follow-up na een maand om te zien of het verbeterd is.
pi_123719320
Omen, zo te zien heeft ze haar ogen uitgekeken :D
pi_123724721
Ahh Omen lief hoor! :)

Djenna had trouwens haar neus vandaag potdicht zitten. Drinken ging erg lastig en dat frustreerde haar enorm. Een slok en dan was het weer lucht happen. Otrivin gebruikt maar weet verder ook niet hoe ik dat probleem in de toekomst een beetje kan tackelen. Ervaren moeders met snottekindjes nog een tip?

Zo verder heeft ze er geen last van.. slapen met speen ook niet.
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:48:09 #272
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_123725457
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh Omen lief hoor! :)

Djenna had trouwens haar neus vandaag potdicht zitten. Drinken ging erg lastig en dat frustreerde haar enorm. Een slok en dan was het weer lucht happen. Otrivin gebruikt maar weet verder ook niet hoe ik dat probleem in de toekomst een beetje kan tackelen. Ervaren moeders met snottekindjes nog een tip?

Zo verder heeft ze er geen last van.. slapen met speen ook niet.
Otrivin, gesneden ui langs het bed en bedje omhoog aan het hoofdeinde heeft hier redelijk goed gewerkt.
pi_123725798
Die dingen heb ik idd ook gedaan. misschien moet ik mijn vraag dan wat duidelijker stellen. wat kan ik er nog meer aan doen op het moment dat bovenstaand probleem zich voor doet?

Voorzorgsmaatregelen en de tip die jij geeft SE idd al in werking. Maar toch bedankt voor het meedenken! :)
pi_123727007
Uitsnotteren ;(
M heeft nu voor het eerst sinds 3 maanden geen akelige rochel meer. Was ook zo typisch, was ie een weekje niet op de opvang ivm vakantie, gelijk niet meer hoesten. De week daarna was het weer prijs.
pi_123734115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Die dingen heb ik idd ook gedaan. misschien moet ik mijn vraag dan wat duidelijker stellen. wat kan ik er nog meer aan doen op het moment dat bovenstaand probleem zich voor doet?

Voorzorgsmaatregelen en de tip die jij geeft SE idd al in werking. Maar toch bedankt voor het meedenken! :)
gebruik je de otrivin altijd vlak voor een voeding? Dat werkt bij mijn mini vaak wel. Als ze erg benauwd is, kan je op doktersrecept ook 'echte' babyneusdruppels krijgen, met een lage concentratie wat ook in neusspray voor volwassenen zit. Maar ik vond de monodose zoutoplossing net zo goed werken eigenlijk. Wel genoeg erin spuiten (half flesje leeg na 2 neusgaten).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123734371
Ik heb zo'n zoutoplossing voor Riley. Ze huilt alsof ze zwaar mishandeld wordt als ik dat in haar neusje spuit. :@

Hoe waren jullie nachten? Riley heeft goed geslapen. Maar ik had weer eens een nacht dat ik van 0.00 - 3.00 wakker was. Ik keek zo af een toe naar Riley (op de camera van de babyfoon) en wenste dat ik ook zo makkelijk kon slapen :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 08:41:38 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123734558
Irritant Omen... Slaapt je baby door, lig je zelf wakker :') leuke foto trouwens! O+

Twinkel, eventueel kun je ook het neusje uitzuigen om teveel aan snot weg te halen?

Hier ook een prutnacht maar dat had meer te maken met een zieke dreumes. De dames hebben heerlijk geslapen tussen hun voedingen door.

Zo met D naar het cb om te wegen. Is eigenlijk geen inloop maar mag wel even tussendoor komen wegen. Sowieso een heel fijn cb hier. Beetje van het niks moet, alles mag idee.
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:11:27 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123735140
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 08:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

gebruik je de otrivin altijd vlak voor een voeding? Dat werkt bij mijn mini vaak wel. Als ze erg benauwd is, kan je op doktersrecept ook 'echte' babyneusdruppels krijgen, met een lage concentratie wat ook in neusspray voor volwassenen zit. Maar ik vond de monodose zoutoplossing net zo goed werken eigenlijk. Wel genoeg erin spuiten (half flesje leeg na 2 neusgaten).
Gaat I. ook altijd zo uit zijn plaat als je dat doet? E. gilt alsof ze mishandeld wordt :') :@. Oh, net als Riley dus :D

Ze heeft 2 schrale plekjes op haar borst die zijn gaan ontsteken ;(. Nu antibiotica zalf gekregen maar het ziet er zo sneu uit en het jeukt ook enorm. Sowieso jeukt haar huidje weer heel erg, ze krabt zich helemaal open. Nu een nóg vettere crème gekregen en hopen dat het werkt. Het is geen eczeem maar gewoon een hele droge, schrale huid.

Vannacht heeft ze geslapen van half 10 tot 5 *O*. Toen hoestte ze zichzelf weer wakker en vond ze het wel mooi geweest geloof ik :'). Ze wilde niet meer slapen. Uiteindelijk viel ze rond kwart voor 6 in slaap, tot half 7.

Ze kan nu heel goed zitten, ineens is het kwartje gevallen :). Ze wil nu ook alleen nog maar zittend spelen en dan lijkt ze ineens zo groot... O+

Leuke foto van Riley, Omen! Lief O+ Lastig dat je zelf wakker lag, heb ik ook wel eens. Dan lig ik wakker en een soort van af te wachten tot E. wakker wordt. Die dan uiteindelijk óf doorslaapt of wakker wordt 5 minuten nadat ik in slaap ben gevallen :')

Klinkt als een fijn CB, Kyara! Hier eigenlijk hetzelfde :Y. Balen van de prutnacht...Beterschap voor M.
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:15:45 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123735222
Wat sneu soesa. En wat gaat het dan ineens snel hè.
Heb afgelopen weekend het 2e deel van M's babyboek gemaakt. 6 -12 maanden. Wat een mega stappen ook weer... En nu kan ik me niet voorstellen dat mijn mini's straks ook zo groot zijn.
pi_123736699
Omen
Wat een lieve foto zo met de olifant :) dierentuin is altijd leuk!
Frusterend Als baby wel slaapt en jij niet :* heb ik soms ook last van

Kyara
Beterschap voor M
Jou meisjes zijn O+

Tante soesa
Wat sneu :(
En *O* voor het zitten!

Hier komt tand nr 5 alweer door, standaard bij doorkomende tandjes is hier meer overgeven :? Is dat bij meer baby's zo?
Vaste voeding (Maakt niet uit wat) verdraagt ze niet, zit eerst lekker te eten en dan na een paar min kokhalzen en overgeven. Alleen bv valt wel goed
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:25:12 #281
265732 Keshet
pi_123737111
6565 gram en 62,5 cm. *)

Hij krijgt nu prikken en ik ben aan het werk. :'(
pi_123738067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Gaat I. ook altijd zo uit zijn plaat als je dat doet? E. gilt alsof ze mishandeld wordt :') :@. Oh, net als Riley dus :D

Ze heeft 2 schrale plekjes op haar borst die zijn gaan ontsteken ;(. Nu antibiotica zalf gekregen maar het ziet er zo sneu uit en het jeukt ook enorm. Sowieso jeukt haar huidje weer heel erg, ze krabt zich helemaal open. Nu een nóg vettere crème gekregen en hopen dat het werkt. Het is geen eczeem maar gewoon een hele droge, schrale huid.

Vannacht heeft ze geslapen van half 10 tot 5 *O*. Toen hoestte ze zichzelf weer wakker en vond ze het wel mooi geweest geloof ik :'). Ze wilde niet meer slapen. Uiteindelijk viel ze rond kwart voor 6 in slaap, tot half 7.

Ze kan nu heel goed zitten, ineens is het kwartje gevallen :). Ze wil nu ook alleen nog maar zittend spelen en dan lijkt ze ineens zo groot... O+

Leuke foto van Riley, Omen! Lief O+ Lastig dat je zelf wakker lag, heb ik ook wel eens. Dan lig ik wakker en een soort van af te wachten tot E. wakker wordt. Die dan uiteindelijk óf doorslaapt of wakker wordt 5 minuten nadat ik in slaap ben gevallen :')

Klinkt als een fijn CB, Kyara! Hier eigenlijk hetzelfde :Y. Balen van de prutnacht...Beterschap voor M.

JA, schreeuwen als een speenvarken :') hij begint tegenwoordig al als hij op het aankleedkussen gelegd wordt. Gelukkig hoeft het niet meer zo vaak.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123738090
Oei Soesa dat klinkt heftig. Hopelijk doet die nieuwe creme beter zijn werk! Jeuk is vaak vervelender als pijn zeggen ze altijd. Sneu voor je mini ;(

Ik heb idd zo'n snotzuigertje van de hema maar of ik doe iets niet goed, of het ding werkt niet :+ .. Waarschijnlijk dat eerste anders verkopen ze zulke dingen toch niet? :+

Sterkte met zieke M Kyara!

Djenna slaapt weer prima in haar eigen bedje, heb ik ook weer iets meer rust. Want als ik draaide was ze vaak gelijk weer wakker.
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:20:45 #284
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_123740817
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Oei Soesa dat klinkt heftig. Hopelijk doet die nieuwe creme beter zijn werk! Jeuk is vaak vervelender als pijn zeggen ze altijd. Sneu voor je mini ;(

Ik heb idd zo'n snotzuigertje van de hema maar of ik doe iets niet goed, of het ding werkt niet :+ .. Waarschijnlijk dat eerste anders verkopen ze zulke dingen toch niet? :+

Dat is mij ook echt nog nooit gelukt :D. Wat ik nu doe is heel voorzichtig met een wattenstaafje langs de binnenkant van zijn neusgat gaan (niet te diep) terwijl ik met mijn andere hand zijn hoofd stabiel houd. Meestal blijft er binnen no time zo'n enorme snotsliert aan plakken waardoor je plaatsvervangend opgelucht bent dat dat ding eruit is :Y)
pi_123745201
Gister ook jonge.. Kind kreeg geen lucht tijdens fles drinken en moest ineens niezen. Kwamen der echt keien van snotties mee.. Nee dan snap ik wel dat dat drinken niet zo wil :+

Hmm wattenstaafje is een goeie! :)
pi_123746073
Ik heb t neuspompje van de etos, werkt goed. Anders n wattenstaafje ja. F haat t als ik har neus poets haha
pi_123746599
Oh meiden, weet niet meer precies wie wat schreef. :@

Kwisted: Nachten zijn hier gebroken.

Wat fijn van het zitten Soesa ! Top ! Een fietsstoeltje al een optie dan ? Of echt pas van af 9 maanden ?

Enf: Beterschap. Heb het net ook ervaren. Lastig om zelf ziek te zijn en te moeten zorgen. :*

Omen: Dierentuin *O* Schattig ! Echt een buitenverblijf voor babys *O*

Tinu: Pannenkoek van bv: geniaal idee ! En dank voor je persoonlijke reactie op het verjaardagsdilemma.

Phaidra: Kereltje weer beter ?

Rest: c_/
pi_123746717
Zoe : Gastouder en papadag geregeld ^O^
Keshet: Mooie stats.

Verder nog: Neusspray, op wie lijkt mijn baby en maxicosi leed.
Is het trouwens verboden ( bekeuring?) zonder maxicosi ?

Hier past ze er nog prima in, zonder verkleiner met fleecezak. ^O^
pi_123747153
Woei goeie nachten *O* en dan wel zelf ook doorslapen he omen ;)

Rare verschillen tussen cb's, zeker die waar je helemaal niet tussendoor mag komen wegen 8)7 .

Maxicosi (hoofd)verkleiner hier net na de wintersport eruit gehaald. Hij zat er heel klem in en werd ook boos van het erin gepropt worden. Dat zit-deel had ik er al veel eerder uit na een tip hier met dank.

Oh en snot, mini heeft er wel een beetje last van, toen hij het heel erg had heb ik er bv ingedruppeld ( :') stond als tip op internet heus waar) en dat werkte eigenlijk wel aardig, hij haalde er zijn neus door op (met wat gemopper) en slikte daarna door. Neus schoon 8-) . Nee dan even zijn neus poetsen met een doekje...draaaama.
pi_123747289
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:46 schreef kleinzusje het volgende:

Je vraagt je toch niet af of autorijden zonder maxicosi verboden is hè?
pi_123747379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:46 schreef kleinzusje het volgende:

Kinderen moeten vervoerd worden in een passend zitje tot 1.35meter.
pi_123747435
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kinderen moeten vervoerd worden in een passend zitje tot 1.35meter.
De kinderen dan hè die 1.35 meter niet het zitje ;)
pi_123747888
KZ, lief dat je ernaar vraagt! Hoesten lijkt wat minder te worden, hij is niet meer zo in paniek 's nachts. Wel nog vaaaaaak wakker, maar als hij een hoestbui heeft komt hij er makkelijker zelf weer uit en is na een voeding weer zonder drama in bed te leggen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123749162
Phaidra klinkt alsof het dan weer een klein bwetje bergopwaarts gaat. Fijn hoor!
Nu nog lekker kunnen slapen.
pi_123759067
Prikjes zijn stom.
pi_123759248
Arme Bram....

Luuk doet t prima op de opvang. Drinkt zijn flesjes leeg, slaapt en kletst tegen zijn speelgoed daar. Hij is als hij terugkomt wel helemaal moe. Ik ga hem zo maar wekken voor een voeding. Ik heb hem er bijna 2.5 uur geleden ingelegd.
*poef* nu is het weg
pi_123760991
Arme Bram. :*

Phaidra fijn dat het wat beter lijkt te gaan

Vandaag naar het KDV gegaan om de wendagen van Riley af te spreken. Omdat ze vier dagen gaat (als ik straks over 5 weken weer moet werken) hebben we voor elke week een middag of ochtend afgesproken. Maandag is al de eerste middag wennen. Ben ik helemaal nog niet klaar voor :'(
pi_123761530
(Bij aan het lezen vanaf -de posts van- maandag)

Kwisted: jee, heftige lichamelijke reactie! Heb je deze week ook echt al wat rustiger aan gedaan? Hoop dat het je een beetje lukt, ik vind dat zelf heel lastig namelijk. :*

KZ: wat een lastige situatie! Ben je er inmiddels al een beetje uit wat je wilt straks met de verjaardag?

Loj: Saartje houdt nu nog niet van aankleden (hoofd-door-opening-heen en armen-door-mouwen-wurmen vindt ze echt niet tof :D Zodra dat gedaan is, is ze weer haar lieve, schattige, vrolijke zelf :') O+ ).

Sola: wat een gedoe met het cb, niet tof! Ik mag zelf volgende week weer. Tot nu toe waren het geen vervelende mensen daar, gelukkig. Heb geloof ik wel geluk met mijn cb.

Kaatje: Mooi mannetje heb je daar :Y O+ Jammer van het zwemmen inderdaad, maar misschien komt dat nog wel :)

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef Keshet het volgende:
Afgelopen zaterdag waren we even bij Solagratia en daar heeft 'ie alleen maar gehuild. Daar zit je dan met je verhalen hier dan het zo'n vrolijk mannetje is wat altijd blij is. :')
:D Herkenbaar wel :+

Fieder & Pessie: welkom!

quote:
Lijkt me ook echt leuk om te doen, zoiets. Maar wat een opmerking van die docente :D :D

Ticootje, wat een lekkere beer is Bram toch!
En Mango, die van jou is ook al zo'n lekkere bolwang O+

Twink, fijn dat je mini ook met spreidbroek gewoon lekker kan rollen :)

Enf, hoe gaat het met de griep? Veel beterschap in ieder geval!

Soesa, wat vervelend van die ontstoken plekjes. Lijkt de (nieuwe) zalf wel wat te helpen?

Ah, Tico -O- Prikjes zijn ook stom! Hoe gaat het nu met de kleine man?

Omen, wat gezellig, naar de dierentuin :) En wat spannend, al oefenen voor de opvang. Kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal klaar voor bent. Maar komt goed! :*

Kaatje, wat fijn dat het zo goed gaat op de opvang!
pi_123763405
wauw wat een post coco! Ik ben ook van x aantal dagen aan het bijlezen maar weet niet waar ik moet beginnen met reageren!
Maar hoe is het met jou?
pi_123764105
Bram heeft nu 2x 60 mg pcm gekregen. Vanmiddag 1 en net 1. Daar gaat het goed mee. Vanmiddag schrok hij om half 4 wakker, gillen. Ik kreeg m niet stil. Drinken en zodra hij z'n benen bewoog weer gillen. En ik moest nog naar den haag rijden. M'n mama heeft Bram naar huis gebracht, pcm gegeven zodat ik de kinderen kon halen dan dat Bram thuis kon blijven. Het was echt heel sneu.
pi_123764198
Omen dat zal idd effe heftig voor je zijn. Wat gaat het snel he?! Helemaal niet leuk :( .. hopelijk heeft Riley het super naar haar zin daar .. maar dat komt vast goed! :)

Vanavond heerlijk alleen naar de hondenclub geweest. Manlief nog altijd ziek.. kon die mooi bij Djenna blijven :+
Ik lekker verstand op nul.. heb eigenlijk geen seconde aan thuis gedacht :o.. ben nu wel kapot en de hond ook :+
Een jaar niet getraind (deed mijn man) en dat heb ik gemerkt. Qua conditie is het drie keer niks haha. Komt goed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')