Kijk dat klinkt al een stuk beter. Go mini go!quote:Op zondag 3 maart 2013 09:23 schreef Estrys het volgende:
Onze nacht was alweer stukken beter. Nog wel een uurtje wakker geweest na de voeding. Veel last van zuur denk ik. Maar daarna wel geslapen tot half 8.
Ja, heb nu weer heel veel voor Jolie. 27 stuks voor 30 euro. Veel merkspul ook weer nu.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:40 schreef bodpa09 het volgende:
Beterschap Zoë, het klinkt erg pijnlijk!
Oeh, Estrys, is dat die beurs waar je toen ook veel leuks voor Seb hebt weggehaald?
Kijk dat is nog eens zaken doen!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja, heb nu weer heel veel voor Jolie. 27 stuks voor 30 euro. Veel merkspul ook weer nu.
Het ging goed! Ik had er 120 cc voeding uit de vriezer en vanmorgen nog 60 gekolfd. Madame klokt het dus achter elkaar weg in de fles. Daarna wel vier uur geslapen![]()
He een jarig jobje! Gefeliciteerd !
Ik googlede even en vond dit (totaal niet mijn CBquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Kwisted het volgende:
Even een vraag, heb nog niet bijgelezen.
F kiijkt vaak scheel met een oogje. Hebben nog meer babys dat? Moet ik daaar iets mee?
Goed om te lezenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:33 schreef As1981 het volgende:
Het kan hoor Phaidra. Ik weet dat mijn oudste ook snel zijn slaapjes afbouwde. Erg eigenlijk dat ik niet meer weet wanneer hij bepaalde dingen precies deed. Maar ruim voor zijn eerste verjaardag zat hij op 1 slaapje per dag en vanaf 18 maanden sliep hij helemaal niet meer overdag.
Fijn is ie he? Hij is hier ook knetterhard binnen komen donderenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef Phaidra het volgende:
KZ, behalve dat we middenin de 37-wekensprong zitten met bijbehorend gejammer en frustratie
Zeer herkenbaar. Hoop voor jou dat hij de laatste er niet zo snel afhaalt. Hier gaf ik vaak rond 5 uur wat groente zoals tomaatjes of komkommer te eten omdat hij om 6 uur vaak te moe was om te eten. Meneer word dan of hyper of ontzettend onhandelbaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Áls hij nog een tweede keer slaapt, hebben we veel moeite om hem in slaap te krijgen en vaak is hij alsnog na een half uurtje weer wakker. Het is alleen vervelend dat het eerste slaapje nog vrij vroeg op de dag is (rond 10.30 en 11 uur op bed), dus dan is de middag zo lang. Dat redt hij eigenlijk net niet lekker.
Ik kan me voorstellen dat je vergeet hoe het ook weer ging
Jaquote:Op zondag 3 maart 2013 19:51 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Fijn is ie he? Hij is hier ook knetterhard binnen komen donderen![]()
KZ, ik heb tot nu toe echt al jouw foto's gemist
2 uur in 1x is wat mij betreft wel beter dan 3x 30 min. Dat was zijn slaapritme overdag rond de 5/6 maanden.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Als ze hier overdag weinig slaapt, slaapt ze juist snachts minder goed.![]()
Nu ligt zeNa appel/ bonen, verhaaltje en bad +massage
![]()
![]()
Sorry Marjoleintje
Helaas heel herkenbaar. Dan vrees ik het ergste. Wat mij hielp was me er bij neer leggen. Ik merkte dat ik in het begin best gefrustreerd raakte omdat ik dacht/vond dat hij moest slapen en daar werden we beide niet vrolijk van. Toen ik me er bij neer legde ging het een stuk beter. Op de momenten dat ij het eigenlijk niet trok liet ik hem bv tv kijken met een fles. Die 10 min rust zorgde er voor dat hij er tot aan bedtijd tegen aan kon.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jahij is een echte dramaqueen momenteel
Kan tot 6 weken duren las ik al
Noes!!!
As, het is nooit een goede slaper geweest, dus ik vrees dat het slapen overdag snel afgelopen is... I. wordt ook hyper tijdens het eten idd! Zit hij enthousiast te wippen in z'n kinderstoel
Herkenbaarquote:Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
2 uur in 1x is wat mij betreft wel beter dan 3x 30 min. Dat was zijn slaapritme overdag rond de 5/6 maanden.
Die frustratie ken ik idd. En dan supervrolijk zijn als je hem weer mee naar beneden neemt. Zo van 'ha, heb ik lekker toch mijn zin'.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef As1981 het volgende:
[..]
Helaas heel herkenbaar. Dan vrees ik het ergste. Wat mij hielp was me er bij neer leggen. Ik merkte dat ik in het begin best gefrustreerd raakte omdat ik dacht/vond dat hij moest slapen en daar werden we beide niet vrolijk van. Toen ik me er bij neer legde ging het een stuk beter. Op de momenten dat ij het eigenlijk niet trok liet ik hem bv tv kijken met een fles. Die 10 min rust zorgde er voor dat hij er tot aan bedtijd tegen aan kon.
6 weken?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Noes!!!
As, het is nooit een goede slaper geweest, dus ik vrees dat het slapen overdag snel afgelopen is... I. wordt ook hyper tijdens het eten idd! Zit hij enthousiast te wippen in z'n kinderstoel
Ik kan er beter mee omgaan als ik na een tijdje merk dat hij het eigenlijk prima doet op zo weinig slaap. 9 van de 10 keer gewoon vrolijk, met uitzondering van het laatste uurtje voor het eten. Dan zal het wel goed zijn...quote:Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef As1981 het volgende:
Ik vergiste me daar ook steeds in tot ik inderdaad weer besefte dat het een ander ritme was. Dan paste ik mijn ritme aan en ging het wel weer oke. Tot meneer het weer omgooide
Argh, die dramaqueen heb ik hier ook in huis. Een stervende zwaan is er niks bij. Hij hangt nog steeds in z'n 19 weken sprong, helaas. Van lachen naar huilen tien keer binnen een minuut, slaapjes van max 30 minuten en krijsen als een speenvarken dat vermoord wordt als ik het onzalige idee heb opgevat hem in bed te leggen bijvoorbeeld, de buren zullen wel denken...quote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Noes!!!
Fijn dat dat werkt! Wij wisselen ook wel af, maar ik voed ook altijd voor het slapen (dan hoop ik ook dat ik hem slapend weg kan leggen) dus dan komt de eerste poging automatisch voor mijn rekeningquote:Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe relaxeder ik ben hoe makkelijker het gaat! Maar hier doen we het helemaal samen. Als ik even geen geduld meer heb neemt hij het over. Of andersom. Als ze niet wil slapen,prima. Neem ik er uit bed. Leg dr op me. Na paar minuten wordt ze moe en dan weer proberen. Meestal lukt het. Of heb ik een super makkelijk kindje?![]()
![]()
bij ons is het een doekje over zijn gezicht. Kan ie zich even afsluiten en is dan zo vertrokken.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Mineola het volgende:
Phaidra, dat met die hand over de ogen, dat doet mijn man ook vaak. Helpt hier ook goed.
Wahahaha slimme harriequote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef Mangostine het volgende:
[..]
bij ons is het een doekje over zijn gezicht. Kan ie zich even afsluiten en is dan zo vertrokken.
Laatst had ik hem moe maar wakker in bed gekegd. Kijk ik op de babyfoon, had hij zelf zijn knuffel op zijn gezicht gelegd.
Slim kind
Hier een soortgelijke nachtquote:Op maandag 4 maart 2013 07:03 schreef Phaidra het volgende:
Hier drama vannacht. Om 2 uur wakker door hoesten, gevoed, prima. 3 uur weer wakker. Vriend eruit voor speentje, maar dikke paniek. Klaarwakker, huilen, op de arm wel rustig maar niet in bed te krijgen (ook niet bij ons). Pfff uiteindelijk rond 4.30/5 uur weer in slaap gevallen, maar 6 uur wekker![]()
KZ, ik heb geen tips, maar wil je wel sterkte wensen. Doe wat jij wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ben ik heel assertief als mensen er niet bij zijn![]()
Twinkle hoe gaat het met je meisje?
Leuke foto Omen! Zo schetig![]()
Mijne ook geen fan van omkleden hoor Loj!
Soesa, als ik iets niet helemaal vertrouw dan bel ik de huisarts voor overleg/advies. Hoor je vanzelf of je langs moet komen of dat je het nog aan kan kijken en je krijgt dan waarschijnlijk wel tips. Lastig hoor!
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef Solagratia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sola, Erg vervelend inderdaad ik ken het mij geven ze ook vaak commentaar over het feit dat ik pas 19 ben en al een kindje heb en dat dat toch wel heel zwaar moet zijn. Ik zorg ook altijd dat Lisa extra schoon is als we naar het cb gaan ofzo omdat ik gewoon geen zin heb ik gezeur over spuugvlekjes in haar shirtje of opgedroogde melkplekjes op haar wangen van het spugen. Super frustrerend. Je bent vast een goede moeder en ik zeg altijd maar tegen mensen die over me oordelen dat als ze echt zo erg twijfelen ze maar iemand langs moeten sturen dat ze het dan zeker weten.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Heel hard. Hij leek wel een meisje.. Zo hard gilde Sofie ook altijd als iets dr niet zinde..
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat onze wvk minstens vijf jaar jonger is dan ik. Kan ook zijn dat ze zo fris oogt omdat haar kindje al met drie weken doorsliep
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat onze wvk minstens vijf jaar jonger is dan ik. Kan ook zijn dat ze zo fris oogt omdat haar kindje al met drie weken doorsliep
gefeliciteerd!! Zit je op n blauwe wolk? Je eerste kindje? Mooie naam ook!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Fieder het volgende:
Hallo allemaal! Vrijdag ben ik bevallen van mijn eerste kindje, een jongetje, Lucas.![]()
Wat een werk zo'n kleintje! Heb voorlopig denk ik geen tijd om echt mee te posten, maar over een tijdje kom ik graag met jullie meekletsen
Ga jij eens even gauw genieten van je kleintje :pquote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Fieder het volgende:
Hallo allemaal! Vrijdag ben ik bevallen van mijn eerste kindje, een jongetje, Lucas.![]()
Wat een werk zo'n kleintje! Heb voorlopig denk ik geen tijd om echt mee te posten, maar over een tijdje kom ik graag met jullie meekletsen
Jaaaa hij is zo moooooi en liefquote:Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Kwisted het volgende:
gefeliciteerd!! Zit je op n blauwe wolk? Je eerste kindje? Mooie naam ook!
Sofie had met een week een blauw oog. En ik de onzekere ging extra wegen. Moesten we ook nog maar even naar de wijkverpleegkundige. Die ging ons ook helemaal ondervragen hoe dat oog kwam...quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Estrys het volgende:
Bij Seb haalde de assistente van het cb de arts erbij ivm een hele grote blauwe plek onder op zijn rug. De arts had het snel gezien: een mongolenvlek. Wat normaal is bij getinte kinderen. Bij Jolie geef ik nu dus meteen tekst en uitleg voordat ze een aantekening maken.
Ik begrijp het wel hoor, better safe than sorry. Maar hoe lullig je je af en toe kan voelen daar
Bij nr 6 ook nog hoor!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Gaaf hoor al die ontwikkelingen van jullie minies!
Hmmm Djenna lijkt een voorkeur voor lomp en wild te hebben.. hoe te wilder hoe te liever .. en schaterlachen jonge! Om vier uur werd ze wakker en ben ik naar mijn moeder gelopen, waar ook mijn zusje was. Werd ze daar helemaal vermaakt natuurlijk. Om zeven uur lekker in eigen bedje gelegd.. helemaal op. En nu ligt ze lekker te slapen. Ik houd zoveel van mijn meisje.. elke dag een beetje meer
Vamp heftig hoor zon veroordelend persoon. Zeker als je zelf wat onzeker bent en het je eerste kindje betreft.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef vamperotica het volgende:
beeld de soep tot over mn rug te gieten van onhandigheid
Maar tegenwoordig vermaakt ze zich eigenlijk steeds beter! Als de kleine mannen 's avonds in bed liggen dan is het echt alle aandacht voor haar en die eist ze dan ook op.... Rond 22.00 gaat ze pas naar bed..
Ik heb iets soortgelijks vaak met luier verschonen. Tegen Isabel zeg ik: Hup, benen omhoog. Dat deed ik laatst ook bij Tobiasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:06 schreef Estrys het volgende:
Zo dat is rap Coco. Hopelijk niet teveel last.
Ik vanmorgen dan. Eerst oudste geholpen bij aankleden (hij kan het zelf maar dat duuuuuurt) Trek het shirt over zijn hoofd en hij doet dan zelf zijn armen in de mouwen.
Daarna baby aankleden: ik trek het shirt over haar hoofd en sta te wachten tot ze haar armen in de mouwen doet![]()
Nu babymassage
Amenquote:
Dankje. Boeh Estrys wat een opmerking. Dat die docente niet door had, dat je zoiets toch echt niet moet zeggen tegen een nieuwbakken mama.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Estrys het volgende:
Wat een liefie Tinu![]()
Babymassage was heel fijn. Het is gecombineerd met yoga voor mama. Heerlijk ontspannen waren we toen we naar huis gingen.
Zegt die docente: ' wat een knap kindje. Dat heeft ze zeker van haar papa.' Nah en bedankt
Watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Estrys het volgende:
Zegt die docente: ' wat een knap kindje. Dat heeft ze zeker van haar papa.' Nah en bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ogen denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef Mangostine het volgende:
Waar in godesnaam zien jullie aan dat dat geen bleekscheet maar een pinda is!? Ik zie het echt niet.
Ik vind m er niet minder mooi om hoor.
Ik ben met je.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef Mangostine het volgende:
Waar in godesnaam zien jullie aan dat dat geen bleekscheet maar een pinda is!? Ik zie het echt niet.
Ik vind m er niet minder mooi om hoor.
Neuh, wij zijn allebei niet donker. Ja joene heeft donker haar, maar verder gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:14 schreef Mangostine het volgende:
[..]
die van mij is hetzelfde als die van jou hè?
Hmm.![]()
Hier ook zo'n beweeglijke!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:13 schreef Mangostine het volgende:
Oh en kwis, leuk hè, zo snel als ze gaan. M is ook superbeweeglijk, wil de hele tijd staan-zitten-staan-zitten etc. Trekt ie zich op met zijn handjes als hij bij mij op schoot ligt. Gymnastieken.
dit vind ik verdacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Ok. Joene begint te gillen hoe het kan dat ik niet zie dat het een pinda is.
Die ligt achter me. Joene lurkt.quote:
ik hou scherp in de gaten wat je doet , zo ben ikquote:
Haal eens bier dan!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hou scherp in de gaten wat je doet , zo ben ik
jamaar hóe kan het dat hij zelf zo'n zelfde soort kind fabriceert, maar van mijne dan beweert dat dat een ander type is?quote:
Hij vindt het overduidelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef Mangostine het volgende:
[..]
jamaar hóe kan het dat hij zelf zo'n zelfde soort kind fabriceert, maar van mijne dan beweert dat dat een ander type is?
de rondingen boven z'n ogen , en rondom om z'n mond .quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef Mangostine het volgende:
[..]
jamaar hóe kan het dat hij zelf zo'n zelfde soort kind fabriceert, maar van mijne dan beweert dat dat een ander type is?
Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo bloed- en urineafname? Of is dat standaard vanwege hun prematuur zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef Kyara het volgende:
Hier 2 lichtere meiden met donkere ogen. Geen idee waar ze dat lichte vandaan hebben....
Arme meisjes hebben ook (nog) amper wimpers en wat er zit is heel licht. En broerlief heeft jaloersmakende superlange donkere wimpers
Gister bloed laten prikken. Was wel sneu maar het zijn bikkels dus ze sliepen snel weer verder. Urine opvangen was ook nog gelukt dus we hoefden niet met plaszkjes in de weer. Do uitslag tijdens telefonisch consult. Weet niet waar ze naar kijken eigenlijk.
Hier begon t vanaf een half jaar hard te groeien bij Floris.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef laziness het volgende:
Mineola mijn baby werd ook bijna helemaal kaal en had met een half jaar alweer een mega bos! Komt goed
Toen het ook dat niet meer paste maar jouw flinkerd is wel heel vlotquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Wanneer hebben jullie de verkleiner van de maxi cosi eruit gehaald? Ik heb van de week het blok onderaan eruit gehaald, maar hij zit nog klem met zijn koppie.
Je begint met een hoofd en zit verkleiner. Dan kan je het schuimrubber eruit halen zodat ze dieper zitten en de hoofdverkleiner langer past. Daarna het gehele ding er uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Mangostine het volgende:
Oh ik had er geen idee van, dus had het 2 weken geleden andersom gedaan? (hoofdunit eruit, zitblok erin)
MC? Zit er geen schuimrubber onderin die verkleiner wat er uit kan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:17 schreef rebel-angel het volgende:
zie je dat vroeg ik me ook af van die verkleiner.
ik heb echt het idee dat ze niet lekker in dat ding zit terwijl het toch geen zwaargewicht baby is.
hier is het hoofd en zit gebeuren 1 geheel.
ik ga het gewoon eens zonder proberen en dan een handoekje rollen voor om het hoofdje
oh zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Je begint met een hoofd en zit verkleiner. Dan kan je het schuimrubber eruit halen zodat ze dieper zitten en de hoofdverkleiner langer past. Daarna het gehele ding er uit.
jaaaa jullie gaan te snel, even snel gekeken en het kan eruitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef laziness het volgende:
[..]
MC? Zit er geen schuimrubber onderin die verkleiner wat er uit kan?
Ik kwam er destijds achter door een filmpje op youtube waar iemand het demonstreerde hoorquote:
Dat je bij die derde toch nog iets nieuws leertquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Dat kan in delen??? Echt?
Ik heb m bij mij eruit. In de mc die bij joene in de auto staat zit hij er nog wel in. Maar ik heb een dikke fleecezak erin ook.
Het is niet het einde van de wereld maar die hoofdjes die helemaal opzij zakken bij die mini's vind ik altijd wat engig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:26 schreef Kwisted het volgende:
Oh jeetje, ik heb er nooit een gehad. Heb een tweedehands kinderwagen met maxi cosi erbij gekocht. Verder nooit in verdiept eigenlijk. En ben er ook door niemand op gewezen..
Awwwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef rebel-angel het volgende:
ik heb zo'n koeka zak voor in de maxi cosi heb ik van ellende zo'n dunne wallaboo wrapper gekocht
omdat het arme kind zo bedonderd zat, blijkt dus gewoon dat je dat blok eruit kan halen
De werkelijkheid wijkt denk ik gewoon teveel af van de Mowgli die ik bedacht had.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:39 schreef mignonne het volgende:
Tico wat lijkt Bram op je meiden!hij heeft precies dezelfde ogen
![]()
leuk!
En Mango, ik haal het er doorgaans ook niet direct per se uit hoor
Bij jouw jommetje (wat een ontzettend leuk exemplaar trouwens!) kan ik, als ik het wel me wel iets voorstellen bij zn ogen/oogvorm. Het doet me denken aan de ogen van mijn meiden.
Maar... die oogvorm hebben ze van mijdus nja
Mowgliquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
De werkelijkheid wijkt denk ik gewoon teveel af van de Mowgli die ik bedacht had.Nouja, ik leer hem wel een Maleis accent aan ofzo.
Ik vind dat je met name bij jouw grote het Indische wel terugziet. Zo eentje ga ik ook nog maken heb ik me voorgenomen.
gelukkig if F nooit echt klein geweest, woog bij de geboorte al 9pond. Heb haar hoofdje nooit opzij zien zqkken. Misschien ook wel door de maxi cosi zak waar ze altijd in ligt..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld maar die hoofdjes die helemaal opzij zakken bij die mini's vind ik altijd wat engig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:52 schreef Mangostine het volgende:
Haha Estrys, ik heb verschillende tantes die zo kijken
Ja, onderdeel van follow up programma. We zijn nog niet van t zknhs af.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef Mineola het volgende:
[..]
Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo bloed- en urineafname? Of is dat standaard vanwege hun prematuur zijn?
Wimpers komen wel goed, die had mijn jochie ook niet bij zn geboorte en hij heeft nu met vier maanden ook mooie lange! Hij lijkt trouwens op mij en steeds meer ook. Ik hoop wel dat hij het haar van papa geërfd heeft. Hij had zo'n mooie bos en het is nu bijna allemaal weg. En ik was dus kaal tot ik anderhalf was of zo...
+1quote:
helm sws niet. Mogelijk wel een minimale afwijking, dus we hebben tips gekregen om zijn rechterkant te stimuleren. Eventueel volgt er een follow-up na een maand om te zien of het verbeterd is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn he .. als andere mensen dat over je kindje zeggen
Maar betekent dat dat M geen helm nodig heeft of is dat niet zeker?
Otrivin, gesneden ui langs het bed en bedje omhoog aan het hoofdeinde heeft hier redelijk goed gewerkt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh Omen lief hoor!
Djenna had trouwens haar neus vandaag potdicht zitten. Drinken ging erg lastig en dat frustreerde haar enorm. Een slok en dan was het weer lucht happen. Otrivin gebruikt maar weet verder ook niet hoe ik dat probleem in de toekomst een beetje kan tackelen. Ervaren moeders met snottekindjes nog een tip?
Zo verder heeft ze er geen last van.. slapen met speen ook niet.
gebruik je de otrivin altijd vlak voor een voeding? Dat werkt bij mijn mini vaak wel. Als ze erg benauwd is, kan je op doktersrecept ook 'echte' babyneusdruppels krijgen, met een lage concentratie wat ook in neusspray voor volwassenen zit. Maar ik vond de monodose zoutoplossing net zo goed werken eigenlijk. Wel genoeg erin spuiten (half flesje leeg na 2 neusgaten).quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Die dingen heb ik idd ook gedaan. misschien moet ik mijn vraag dan wat duidelijker stellen. wat kan ik er nog meer aan doen op het moment dat bovenstaand probleem zich voor doet?
Voorzorgsmaatregelen en de tip die jij geeft SE idd al in werking. Maar toch bedankt voor het meedenken!
Gaat I. ook altijd zo uit zijn plaat als je dat doet? E. gilt alsof ze mishandeld wordtquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
gebruik je de otrivin altijd vlak voor een voeding? Dat werkt bij mijn mini vaak wel. Als ze erg benauwd is, kan je op doktersrecept ook 'echte' babyneusdruppels krijgen, met een lage concentratie wat ook in neusspray voor volwassenen zit. Maar ik vond de monodose zoutoplossing net zo goed werken eigenlijk. Wel genoeg erin spuiten (half flesje leeg na 2 neusgaten).
JA, schreeuwen als een speenvarkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gaat I. ook altijd zo uit zijn plaat als je dat doet? E. gilt alsof ze mishandeld wordt![]()
. Oh, net als Riley dus
Ze heeft 2 schrale plekjes op haar borst die zijn gaan ontsteken. Nu antibiotica zalf gekregen maar het ziet er zo sneu uit en het jeukt ook enorm. Sowieso jeukt haar huidje weer heel erg, ze krabt zich helemaal open. Nu een nóg vettere crème gekregen en hopen dat het werkt. Het is geen eczeem maar gewoon een hele droge, schrale huid.
Vannacht heeft ze geslapen van half 10 tot 5. Toen hoestte ze zichzelf weer wakker en vond ze het wel mooi geweest geloof ik
. Ze wilde niet meer slapen. Uiteindelijk viel ze rond kwart voor 6 in slaap, tot half 7.
Ze kan nu heel goed zitten, ineens is het kwartje gevallen. Ze wil nu ook alleen nog maar zittend spelen en dan lijkt ze ineens zo groot...
Leuke foto van Riley, Omen! LiefLastig dat je zelf wakker lag, heb ik ook wel eens. Dan lig ik wakker en een soort van af te wachten tot E. wakker wordt. Die dan uiteindelijk óf doorslaapt of wakker wordt 5 minuten nadat ik in slaap ben gevallen
Klinkt als een fijn CB, Kyara! Hier eigenlijk hetzelfde. Balen van de prutnacht...Beterschap voor M.
Dat is mij ook echt nog nooit geluktquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Oei Soesa dat klinkt heftig. Hopelijk doet die nieuwe creme beter zijn werk! Jeuk is vaak vervelender als pijn zeggen ze altijd. Sneu voor je mini![]()
Ik heb idd zo'n snotzuigertje van de hema maar of ik doe iets niet goed, of het ding werkt niet.. Waarschijnlijk dat eerste anders verkopen ze zulke dingen toch niet?
![]()
Je vraagt je toch niet af of autorijden zonder maxicosi verboden is hè?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Zoe : Gastouder en papadag geregeld![]()
Keshet: Mooie stats.
Verder nog: Neusspray, op wie lijkt mijn baby en maxicosi leed.
Is het trouwens verboden ( bekeuring?) zonder maxicosi ?
Hier past ze er nog prima in, zonder verkleiner met fleecezak.
Kinderen moeten vervoerd worden in een passend zitje tot 1.35meter.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Zoe : Gastouder en papadag geregeld![]()
Keshet: Mooie stats.
Verder nog: Neusspray, op wie lijkt mijn baby en maxicosi leed.
Is het trouwens verboden ( bekeuring?) zonder maxicosi ?
Hier past ze er nog prima in, zonder verkleiner met fleecezak.
De kinderen dan hè die 1.35 meter niet het zitjequote:Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderen moeten vervoerd worden in een passend zitje tot 1.35meter.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef Keshet het volgende:
Afgelopen zaterdag waren we even bij Solagratia en daar heeft 'ie alleen maar gehuild. Daar zit je dan met je verhalen hier dan het zo'n vrolijk mannetje is wat altijd blij is.![]()
Lijkt me ook echt leuk om te doen, zoiets. Maar wat een opmerking van die docentequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Estrys het volgende:
Babymassage was heel fijn. Het is gecombineerd met yoga voor mama. Heerlijk ontspannen waren we toen we naar huis gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |